Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Alfa Romeo Classic & Konsept => Konuyu başlatan: krm - 27 Mayıs 2006, 15:35:38

Başlık: alfa romeo scighera
Gönderen: krm - 27 Mayıs 2006, 15:35:38
ya forumda arattım ama bulamadım, bu konsept oto mu acaba ?




Edited by - krm on 27/05/2006  15:36:16

Edited by - krm on 27/05/2006  15:36:54
Başlık: alfa romeo scighera
Gönderen: CuoreSportivo - 27 Mayıs 2006, 16:12:44
evet, daha oncede forumda gormustum ama neredeydi bilemiyecem simdi...
Başlık: alfa romeo scighera
Gönderen: n/a - 27 Mayıs 2006, 16:48:52
büyük ihtimalle konseptir.öyle bi aracı üretseler müthiş olur ama  uzak bi ihtimal
Başlık: alfa romeo scighera
Gönderen: n/a - 27 Mayıs 2006, 17:04:38
1997 yılından bi prototip; hatta nfs hot pursuit'te de bile bu.. Epey eski yani :) Italdesign tasarimi...
Başlık: alfa romeo scighera
Gönderen: Alfadanadam - 27 Mayıs 2006, 18:10:45
aynen, hep bu arabayı alırdım o zamanlar :)
Başlık: alfa romeo scighera
Gönderen: master - 27 Mayıs 2006, 20:17:00
Oyunda eşdeğer araçlar arasında en iyi yol tutanıydı yanlış hatırlamıyosam :)

Edited by - master on 27/05/2006  20:18:03
Başlık: alfa romeo scighera
Gönderen: n/a - 27 Mayıs 2006, 22:21:31
Yanlış hatırlamiyorsam, bu alet diğerlerinden daha iyi yol tutmakla kalmiyordu, yüksek hızda da akselerasyonu çok iyiydi.

"In pirsuit of a Scihgera..." :P
...ve sonra
"I've lost contact with the suspect..." :P

Favori otomobilimdi, benim de :)
Başlık: Ynt: alfa romeo scighera
Gönderen: Gouki - 04 Kasım 2012, 01:12:33
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.nfscars.net%2Fforum%2Fpicture.php%3Falbumid%3D489%26amp%3Bpictureid%3D6726&hash=aaed88c4aaccb4a3bef63239b739cb134ca6360d)

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.ritzsite.nl%2FRAI03CON%2FAlfa_Romeo_Scighera_by_Ital_Design_1997_r3q.JPG&hash=d1e6e3e0e8e237bf1e07d844296807d044868549)

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ffarm4.staticflickr.com%2F3092%2F3206072787_6b969ba1a1_b.jpg&hash=b2570b97e7fe9307165910ef01ace06da5fb2f9a)

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ffarm4.staticflickr.com%2F3398%2F3206069285_b10496721a_b.jpg&hash=6cc211137ce0604eb53766cda9318b2c77fcb013)
Başlık: Ynt: alfa romeo scighera
Gönderen: bado - 04 Kasım 2012, 02:54:48
need for speed oyunundada vardı bu.sanırım hot pursuitda
Başlık: Ynt: alfa romeo scighera
Gönderen: ATA - 04 Kasım 2012, 03:09:36
Aynen aynen NFSIII'de arkadaşlarımızla buna öküz lakabını takmıştık, çarptığı polis barikatını delip geçiyordu =)
Başlık: Ynt: alfa romeo scighera
Gönderen: fevkalbeser12 - 04 Kasım 2012, 08:46:38
Ah ah eski günler:)
Başlık: Ynt: alfa romeo scighera
Gönderen: erdem1904 - 04 Kasım 2012, 09:40:29
Nfs de benimde favori aracımdı...
Başlık: Ynt: alfa romeo scighera
Gönderen: Lbe - 04 Kasım 2012, 19:57:44
Bende diyorum nereden hatırlıyorum bunu diye.Demek NFSIII de varmış :)