ya forumda arattım ama bulamadım, bu konsept oto mu acaba ?

Edited by - krm on 27/05/2006 15:36:16
Edited by - krm on 27/05/2006 15:36:54
evet, daha oncede forumda gormustum ama neredeydi bilemiyecem simdi...
büyük ihtimalle konseptir.öyle bi aracı üretseler müthiş olur ama uzak bi ihtimal
1997 yılından bi prototip; hatta nfs hot pursuit'te de bile bu.. Epey eski yani :) Italdesign tasarimi...
aynen, hep bu arabayı alırdım o zamanlar :)
Oyunda eşdeğer araçlar arasında en iyi yol tutanıydı yanlış hatırlamıyosam :)
Edited by - master on 27/05/2006 20:18:03
Yanlış hatırlamiyorsam, bu alet diğerlerinden daha iyi yol tutmakla kalmiyordu, yüksek hızda da akselerasyonu çok iyiydi.
"In pirsuit of a Scihgera..." :P
...ve sonra
"I've lost contact with the suspect..." :P
Favori otomobilimdi, benim de :)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.nfscars.net%2Fforum%2Fpicture.php%3Falbumid%3D489%26amp%3Bpictureid%3D6726&hash=aaed88c4aaccb4a3bef63239b739cb134ca6360d)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.ritzsite.nl%2FRAI03CON%2FAlfa_Romeo_Scighera_by_Ital_Design_1997_r3q.JPG&hash=d1e6e3e0e8e237bf1e07d844296807d044868549)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ffarm4.staticflickr.com%2F3092%2F3206072787_6b969ba1a1_b.jpg&hash=b2570b97e7fe9307165910ef01ace06da5fb2f9a)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ffarm4.staticflickr.com%2F3398%2F3206069285_b10496721a_b.jpg&hash=6cc211137ce0604eb53766cda9318b2c77fcb013)
need for speed oyunundada vardı bu.sanırım hot pursuitda
Aynen aynen NFSIII'de arkadaşlarımızla buna öküz lakabını takmıştık, çarptığı polis barikatını delip geçiyordu =)
Ah ah eski günler:)
Nfs de benimde favori aracımdı...
Bende diyorum nereden hatırlıyorum bunu diye.Demek NFSIII de varmış :)