Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159'a Veda, Giulia'ya Merhaba

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

max-ime

2.2l 135 bg'e neden anlam veremediğinize anlam veremiyorum. Adamlar bunun yanına 180 ve 210luk versiyonlarını da eklemişler. Ayrıca gelişmiş ülkelerde ihtiyacından fazlasını istemeyen, bilinçli tüketici  oranı daha yüksek. Sanırım bu hastalık bizde var illa ümüğü sıkılmış güçte olacak versiyonlar. Verirsiniz farkını, alırsınız 210luk.

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Doğa Tosun

2.2 135 ps bana eski bir motor gibi geliyor. 135 ps'i dizelden anlamayan honda bile 1.6 hacimden almıs neredeyse. O yüzden psikolojik açıdan iyi bi reklam değil benim gözümde.
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

max-ime

Vergi sisteminin bizdeki gibi olmadığını düşün Doğa. 1.6 1.8 140 150 bg arası bir güç mü, yoksa 2.2l 135 bg mi daha güçlü, esnek verimli olur. Birde böyle düşün :)

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Doğa Tosun

Doğru abi ya ben bi an bizim vergi sistemi gibi düşündüm   :D aslında 2.2 135 hp onlar için ekonomi motoru her açıdan.
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

Sportivo

Resmi açıklamayı beklemek lazım , belli ki ABD pazarı ana hedef , ama bu motorlarla da gelirse Giula'ya pek sulanmamak lazım , sıradaki SUV'u bekleriz. SUV için Avrupa pazarını daha önemseyeceklerdir.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

Sportivo

2.0 motor hacmi için çıplak satış fiyatı 25.000 Euro olsa +%90 ÖTV + %18 KDV ile 27000 Euro vergi ile 52.000 Euro=176.000 Tl

2.0 litre üstü versiyonlar için  %145ötv +%18 KDV ile 65000 Euro =220.000 tl

(Ekstra indirim gelmez ise, 3.40 Euro kuruna göre)

Bu fiyatlatla en azından Türkiye'deki Alfa aşığı zengin kişi sayısının net olarak istatistiksel çalışması yapılır.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

agucba

#1806
2.2 litrelik dört silindirli dizel yepyeni bir motor ve kısa bir zaman önce Jeep Cherokee'de iki farklı güç seviyesinde kullanılmaya başlandı.
Bu aslında Mercedes ve BMW'nin de sıkça kullandığı bir yöntem. Aynı motorda ufak farklılıklar ile değişik güç seviyelerinde versiyonlar sunmak.
Hâlihazırda Alfa Romeo'nun da Giulietta kullandığı bir yöntem.
MultiAir motor MiTo'da hem 135 hem de 170 BG olarak kullanılıyor.
Veya Giulietta'daki 2.0 litrelik dizel motor hem 150 hem de 170 BG olarak var.
Bu arada Giulia'da düşük hacimli motor olmaması bence çok büyük bir kayıp değil. Neticede düşünülen pazarlar göz önüne alındığında mantıksız motor seçenekleri değiller ve ileride aynı platformu kullanacaksa, Giulietta için geliştirilecek olan düşük hacimli motorların Giulia'da kullanabilmesi mantıklı olur Türkiye gibi hacim hesabı yapan pazarlar için. Gerçekçi olmak gerekirse Türkiye pazarı, Alfa Romeo açıdından şimdilik kazaklı adamın (Sergio Marchionne) pek umrunda değil. Onun yerine aslanlar gibi kar eden ve Aegea gibi bir modeli tasarlayabilen Fiat kanadı var.
Hee, Tofaş derse ki; "Sen bana çok rekabetçi bir fiyat ile Giulia'yı ver, ben sana şeker gibi satış rakamları ile karşılık vereyim ve bu da senin satış istatistiklerine katkı sağlasın" , o zaman ayrı. Ama Tofaş'ın geçmiş performanslarına bakacak olursak, böyle bir şey beklemek ne derece gerçekçi olur, artık siz düşünün.

///////////////

ranger23

hayal değilmi sizcede :) 80 bin eurodan yurtdışı fiyatı olcakmış başlangıç :) tr fiyatı 500 binden aşağı olmaz. :) kısaca hayal oldu ve de cidden üzüldüm ben.

Doğa Tosun

You are not allowed to view links. Register or Login
hayal değilmi sizcede :) 80 bin eurodan yurtdışı fiyatı olcakmış başlangıç :) tr fiyatı 500 binden aşağı olmaz. :) kısaca hayal oldu ve de cidden üzüldüm ben.
en üst versiyon m3 rakibi qv'den için bahsedilen fiyatlar onlar.
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

Sportivo

Q versiyon giula için şahsi tahmini TR satış fiyatım 150000-160000 Euro


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

Doğa Tosun

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
hayal değilmi sizcede :) 80 bin eurodan yurtdışı fiyatı olcakmış başlangıç :) tr fiyatı 500 binden aşağı olmaz. :) kısaca hayal oldu ve de cidden üzüldüm ben.
en üst versiyon m3 rakibi q çin bahsedilen fiyatlar onlar.
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

Tolga033

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
İç mekanı başka markaya benzetmeden önce kendi geçmişine bir yolculuk yapmak gerek.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Tam kapaklıkmis


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bunu gördüğümde heriflere saygım daha da bi arttı, bi konsol bu kadar mı güzel alınıp modern bir araca retro halde monte edilir? Müthiş.
Tıpkısının aynısı be.  :serefe:

wolkanku

giulia'nın italyanca kataloğu

You are not allowed to view links. Register or Login
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

Kibitzer

Emisyon konusunun günümüzün en popüler konularından biri olduğu bu dönemde ülkemizde emisyona göre vergi alınsaydı şimdi hepimiz 2,2dizel motoru kutluyor olurduk . Zira Mazda'nın 2,2 ve emisyon harikası bir dizel motoru var. Dizel motorlar yüksek devirde kullanıldıklarında ülkemizde egzoz ölçümünde dikkat edilmeyen çok zehirli NOx gazı salgılıyorlar. Vergi sistemimiz yüzünden de 1,6 dizel ve büyük kasalı ağır bir araba, örneğin passat performanslı kullanımda çok ciddi NOx gazı salgılıyor. Pek ümidim yok ama bu VW skandalı sonrası ülkemiz de etkilenir ve emisyona göre vergi alınmaya başlanırsa 2.2 ve 135hp'lik motor çok ciddi emisyon avantajına sahip olacaktır diye tahmin ediyorum.

admin

BMW, modifiye ettiği M4 modeli ile, yani M4 GTS, ki bu modelden sadece 700 adet üretilecekmiş ve Alfa Romeo'daki karşılığı Giulia GTA olurdu muhtemelen, Nürburgring'de 7,28 dakikalık bir derece elde etmiş.

M4 GTS için motor performansı 500 BG, 0-100 km/s 3,7 saniye ve azami sürati de 303 km/s olarak belirtilmiş.

Motorun 500 BG'nü sağlaması için 145 psi basınç ile 3 adet enjektör üzerinden emme manifolduna kısa aralıklarla su spreyleniyor, böylece yanma odasına giren havanın belli bir oranda soğutulması ile havanın yoğunluğu arttırılıyor ve kompresyon oranı attırılıyor, bu da gücün artmasına imkan tanıyor.
Bu teknolojiinin bir yol otomobilinde (yarış aramacı ile üretilmeyen) ilk defa kullanıldığı belirtiliyor.

Bunun haricinde otomobilin bir çok yerinde hafif üretim malzemeler kullanılmış. Ancak şu unutulmasın ki BMW'nin bu modeli sınırlı sayıda bir üretim olacak ve yapılan modifikasyonlar ile fiyatı muhtemelen iki katına çıkmış olacaktır. Ve böyle bir özel seri otomobilin, yani Giulia Q gibi seri üretim olmayan, Nürburgring'de 7,28 yapması doğaldır.

BMW'den böyle bir cevap geleceği belli idi ve her zaman olduğu gibi Alfa Romeo yine çok çok ağır hareket ediyor.

Giulia Q tanıtımı yapıldığında IAA 2015 sonrasında Q'nun satışına başlanacaktı ancak henüz ve sadece sipariş almakla yetindiler, satışına ancak 2015 sonunda, o da 90.000 Euro'luk üst donanım seviyesinde başlanacak. Bunun haricinde ve daha önemlisi "normal" Giulia'nın tanıtımı yapılacak ve motor seçenekleri açıklanacaktı, ancak tanıtım yapılmadığı gibi motor seçenekleri hakkında internette belirsiz dedikodular var.

Alfa Romeo çok ağır hareket ediyor ve en kemikli Alfista'nın bile canını sıkıp bir çok kişinin farklı markalara yönelmesine sebep olmaktalar. 3 sene sonundaki 400.000 adetlik üretim rakamı da böylece bir hayalden öteye gidemeyecek gibi görünüyor.

Tamam, Alfa Romeo'nun şu anda sadece 2,5 modeli var. Ve özellikle Giulietta'ya yeni bir makyaj yapıp çok beklenen 1,6 JTDM2'nin TCT'nin de artık üretim gamına girecek olması, aslında işlerin çok kötü gitmediğini gösterse de, ne yazık ki bazı adımların atılması için çok bekleniyor.

Bekleyip görelim.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

milano 75

delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

Tolga033

You are not allowed to view links. Register or Login
Emisyon konusunun günümüzün en popüler konularından biri olduğu bu dönemde ülkemizde emisyona göre vergi alınsaydı şimdi hepimiz 2,2dizel motoru kutluyor olurduk . Zira Mazda'nın 2,2 ve emisyon harikası bir dizel motoru var. Dizel motorlar yüksek devirde kullanıldıklarında ülkemizde egzoz ölçümünde dikkat edilmeyen çok zehirli NOx gazı salgılıyorlar. Vergi sistemimiz yüzünden de 1,6 dizel ve büyük kasalı ağır bir araba, örneğin passat performanslı kullanımda çok ciddi NOx gazı salgılıyor. Pek ümidim yok ama bu VW skandalı sonrası ülkemiz de etkilenir ve emisyona göre vergi alınmaya başlanırsa 2.2 ve 135hp'lik motor çok ciddi emisyon avantajına sahip olacaktır diye tahmin ediyorum.
Eski otobüslerin,eski dolmuşların sonu gelecek o zaman .Euro6 çıkmış ama çoğu otobüs Euro2 .  :duvar:

ealprsln

2.0 TBI 330HP   benzinli ünite olacağını okudum dün biryerlerde.
THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

bado

Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

alperuzi

You are not allowed to view links. Register or Login
Motorun 500 BG'nü sağlaması için 145 psi basınç ile 3 adet enjektör üzerinden emme manifolduna kısa aralıklarla su spreyleniyor, böylece yanma odasına giren havanın belli bir oranda soğutulması ile havanın yoğunluğu arttırılıyor ve kompresyon oranı attırılıyor, bu da gücün artmasına imkan tanıyor.
Bu teknolojiinin bir yol otomobilinde (yarış aramacı ile üretilmeyen) ilk defa kullanıldığı belirtiliyor.
Geçen gün şunu izliyordum

You are not allowed to view links. Register or Login

:)

admin

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Motorun 500 BG'nü sağlaması için 145 psi basınç ile 3 adet enjektör üzerinden emme manifolduna kısa aralıklarla su spreyleniyor, böylece yanma odasına giren havanın belli bir oranda soğutulması ile havanın yoğunluğu arttırılıyor ve kompresyon oranı attırılıyor, bu da gücün artmasına imkan tanıyor.
Bu teknolojiinin bir yol otomobilinde (yarış aramacı ile üretilmeyen) ilk defa kullanıldığı belirtiliyor.
Geçen gün şunu izliyordum

You are not allowed to view links. Register or Login

:)

Burada bahsedilen su püskürtmesi intercooler'a yapılıyor, BMW'de ise doğrudan manifoldun soğutulduğundan bahsediliyor.
Biz Subaru ve BMW'den bahsetmeyi bırakıp Alfa Romeo Giulia'ya dönelim.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

ebrarozgun

Türkiye pazarında zaten çok yeri olucak bir araba olmayacağı için bu motorlarında çokta tartışılacak bir yanı yok
Ülkemizde Alfaya karsı hep bir ön yargı ile yaşıyoruz
"Bu alfaların piyasası yok ya"
"Bu alfaların yedek parçaları yok ya"
"Bu alfaların parçaları pahalı ya"
"Bu alfalarda çok masraflı ya"
"Bu alfalar da çok yakıyor ya"
"Aman abi alfa dan uzak dur seni üzer" " diye diye böyle bir italyan devinin türkiyedeki piyasasını milletçe bitirdik. Tabiki bu durumda italyanlarında payı büyük.(Daha halka hitap eden daha akılcı,  kendi içlerindeki sorunları daha hızlı çözebilen ve halka bunları yansıtmayan bir frima olmayı becerebilerdi . Lakin onlar bunu beceremedi)
Sonuç olarak bizim insanımız orta halli ise linea,fluence geliri biraz daha iyise jetta ya da focus a biraz daha parası olanda 3.20 alsın c180 alsın aslında bakınca kalıplaşmış yani herkes bu mantık ve bu fikirde. NEYSE...
Şurda alfa ruhu nu yaşayan ve bilen sayılı insanlar olarakta böyle bir rüya niteliğinde ki modelin (Giulia) nın biraz daha bütçeye hitap etmesini beklerdik. Lakin sunduklarına da bakılırsa bunu beklemek haksızlıkmı olurdu(tartışılır)
Ama hem fiyatının daha makul olması hemde ülkemizde ki bu saçma vergi diliminden yırtması için düşük hacimli bir turbo beslemeli motor lada gelmesini şahsım adına isterdim

Doğa Tosun

Giulia'yı TR'de kurtaracak şeydi düşük hacim turbo. Bmw'nin 320d satışları eskiye göre (e90'a göre) inanılmaz düşük. 136'lık 316 bile ilk çıktığında yakıt-hacim-tüketim olarak mantıklıydı, şimdi iyice işi 1,6 ya odakladı bmw. Aynı motorun 170'liğine 320i dedi ve patlattı.

Ama giulia hala çok başarılı. Fanatik vw'ci ve golf7 sahibi arkadasımın watsap durumunu gördüm geçenlerde; "Giulia kalp" :)
2.0 300 küsür beygir olan yine satar umarım. Bence çok başarılı bir motor gibi duruyor. Hatta f30 328 ki kendisi 2.0 245 beygir + zf şanzıman ve launch control ile 6,1 saniyede 0-100'ü tamamlıyor. giulia'nın rekabet edeceği hatta bence döveceği bmw 328 :)
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

milano 75

delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

depeche101


||4C Rosso Competizione -Stelvio Quadrifoglio - Tonale Speciale - GTV V6 - 147 2.0 - Alfa 75 - Alfa 33 ||