Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159'a Veda, Giulia'ya Merhaba

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

admin

Yukarıdaki kazalı Giulia Q ile ilgili haber. Açık arttırma ile satılacakmış ve şu anki teklif 1.250 USD.

You are not allowed to view links. Register or Login
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

A.S.GÜMÜŞ

Amerikadaki tek değil

1- You are not allowed to view links. Register or Login



2- You are not allowed to view links. Register or Login



07 DH 800

murat

Belli ki millet hayvani gücü görmüş abuk subuk basıyo Amerika'da  :D Zaten de ayarsızlar millet olarak  :haydi:
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

wolkanku

beyaz araba hiç sevmiyorum ama giulia'da şu kombinasyon çok güzel.
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

admin

Bu fotoğrafı görmüşken Stelvio'nun yılın üçüncü çeyreğinde Türkiye'ye gelme durumu olduğunu belirtelim.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Doğa Tosun

You are not allowed to view links. Register or Login
beyaz araba hiç sevmiyorum ama giulia'da şu kombinasyon çok güzel.


147 mk2 den sonra beyaz bi alfayı ilk kez beğendim. Çok iyiymiş
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

halil

You are not allowed to view links. Register or Login

En iyi iç mekana sahip otomobiller
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

agucba

Giulia'nın Almanya satış rakamları. Ilginç olan en çok Giula Q satmış.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Gesendet von meinem Lenovo K53a48 mit Tapatalk


///////////////

halil

Fatih Altaylı dan güzel bir Gulia testi

Alfa Romeo Giulia Sana kırmızı çok yakışıyor

Alfa Romeo Giulia ile ilk kez Cenevre Otomobil Fuarı'nda müşerref olmuştum. Alfa Romeo standında 3 litre motorlu 510 beygirlik Giulia'dan gözlerimi alamamış, içini, dışını, motorunu uzun uzun incelemiştik Faruk Süren'le birlikte. 510 beygirlik motoruyla sıfırdan yüze 3.9 saniyede çıkan bu 4 kişilik sedan aklımızı başımızdan almıştı. Alfa Romeo'nun Türkiye Genel Müdürü Sinan Saip Bel'e bu otomobilin Türkiye fiyatını sormuş, "700 bin TL civarında" olacağını duyunca fenalık geçirmiştik.

Gerçi gücüne ve güzelliğine oranla iyi bir fiyattı ama az uz bir para da değildi.

Cenevre dönüşü bir sabah erken saatte telefonum çaldı.

Arayan Faruk Süren'di.

Deneme için kendisine bir adet Giulia'nın 510 beygirlik modelinden vermişlerdi. O da "Evin etrafında bir tur atarım" diye yola çıkmış, Edirne'den dönerken yolda beni aramıştı. "Bu otomobil manyak bir şey. Böyle bir viraj kabiliyeti pek görmedim" diyordu heyecanla.

Bir dönem Ersoy Çetin'in copilotluğunda Porsche'si ile Avrupa'da o yarış senin bu yarış benim dolaşan Süren diyorsa o otomobilde bir şey olmalıydı. Otomobil editörümüz Hakan Özenen arayıp "Pek sevdiğin Giulia'yı deneyeceksin" deyince gözümün önünde 510 beygir koşturmaya başladı.
Ama ne yazık ki, gazetenin kapısına gelen Giulia hayalini kurduğum değildi.
Gele gele 2 litre turboşarjlı modeli gelmişti. 510 beklerken, elime geçen topu topu 280 beygirdi!
Ama ne yalan söyleyeyim. Çok güzel görünüyordu.
Otomobilde en sevmediğim renk kırmızıdır. Ama Alfa Romeo hariç. Alfa'yı da en çok kırmızıda severim. Her ne hikmetse, kırmızı tüm Alfa'lara en yakışan renktir.
Gelen de siyah metalik jantlarla daha da güzel duran kırmızı bir otomobildi.
Tasarımı kusursuza yakındı. Alfa'nın 8C ile başlattığı, 4C ile sürdürdüğü spor tasarım geleneği şimdi artık sedan modellere de tam anlamıyla uygulanmaya başlamıştı ve büyük Alfa üçgeni ön tarafa hâkim olmuştu. Çekik farlar ve siyah gündüz farları, geniş hava ızgaraları bayağı sporcu bir görünüm sağlamıştı. Çok ama çok güzeldi. Modern stop lambaları gece başka, gündüz başka güzel görünüyordu.

İç tasarım ve donanım ise VELOCE tipiydi.
Çok kaliteli deri kaplanmış olan ısıtmalı direksiyon üzerinde otomobilin pek çok fonksiyon kumandasının yanı sıra tıpkı Ferrari'lerde olduğu gibi "Start-Stop" düğmesi de bulunuyordu.
Gösterge tabloları son derece alımlıydı ama gece ışıklandırması daha da alımlı hale getiriyordu.

Dashboard'un ortasına entegre edilmiş ekran ise benzerlerinin tümünden daha şıktı ve otomobilin iç tasarımına çok iyi uydurulmuştu. İtalyanlar bu tasarım işini gerçekten herkesten daha iyi biliyordu.

Sadece kapıların alt tarafında kullanılan plastik biraz göze batıyordu.

Vücudu bir yarış otomobilinin koltukları gibi kavrayan ısıtmalı deri koltuklar, bir Ferrari'ye yakışacak şıklık ve kalitedeydi. Bu sınıfta bir otomobilde gördüğüm en iyi koltuk demek koltuğa haksızlık olur; çünkü daha üst sınıflarda da bu kadar iyi yapılmış koltuk pek ender görülüyor. Giulia'nın 2 litrelik 280 beygir gücündeki VELOCE modelinin aslında serinin en makul otomobili olduğunu söyleyebilirim.

Abartısız ama ciddi bir güce sahip. Kalite kusursuz.
Yolda gidiş özellikleri müthiş. Kendi segmentinde bence en iyisi olmuş.
Kafamda oluşan tek soru işareti, "Acaba biraz narin bir otomobil olabilir mi?" oldu.
Çünkü bilirsiniz, Alfa Romeo FIAT Grubu'na geçene kadar çok güzel ama çok sorunlu otomobiller üretirdi. FIAT'a geçtikten sonra ise Alfa olmaktan uzaklaşmış otomobiller üretmeye başladı. Yeni Giulia'ya bakınca güzellik ve performansla birlikte eski sorunlar da geri gelir mi diye düşünmedim değil. Ama zannederim ki yanılıyorum. Başta yaşadığım hayal kırıklığına gelince. Şimdi diyorum ki, iyi ki 510 beygirlik Quadrifoglio modeli gelmemiş.
280 beygirliği böyleyse 510 beygirlik olanla bu yazıyı muhtemelen hastane odasından yazıyor olurdum.
O da şansım varsa...
OTOMATİK ŞANZIMAN KUSURSUZ
8 ileri şanzımanla motorun uyumu muhteşem. Direksiyonun arkasında aynı Ferrari'de olanlara benzeyen kollarla otomobili manuel olarak da kullanabiliyorsunuz. Selespeed şanzıman mükemmel. Vites aralıkları kusursuz. Vitesli kullanımın bu kadar keyif verdiği bir başka otomobile şu sıralarda rastlamak pek mümkün değil.
Yağ gibi vites değiştiriyor ve gücü bir an olsun bile boşa düşürmüyor. Gerçekten kusursuz.
ÜST DÜZEY SÜRÜŞ ZEVKİ VERİYOR
Arka tarafta yarı kilitli bir diferansiyel var. Bu da 4 çekere rağmen otomobilin virajlarda hafif kaymasına izin veriyor ve müthiş bir viraj kabiliyetinin yanı sıra sürüş zevki de sunuyor. Her anlamda limitlerine kadar zorluyorum. Bana mısın demiyor ve bir an bile kontrolden çıkmıyor.
Q4 dört çeker sistemi aslında Maserati ile hemen hemen aynı sistem ve çok çok başarılı. 4 tekerlekte de bulunan disk frenler süper başarılı. 100 km/s süratteki otomobili 38 metrede durduruyor. Son sürat olarak 250 km/s gördüm. Kadranda görünen son sürat ise zaten 260. Bence onu da yapacak kapasitesi var gibi duruyor. Deli gibi kullanmaya karşın tükettiği yakıt ise 100 km için 14 litre oldu. Makul kullanımda 10 litreler civarında olacağını söyleyebilirim. Fiyatını merak edenler için söyleyeyim.
Dört tekerlekten çekişli 280 beygirlik versiyon 380 bin TL.
4.9 SANİYEDE 100 KM/S'Yİ GÖRÜYOR
Havalandırma sistemi 10 üzerinden 10, Harman Kardon müzik sistemi ise 10 üzerinden 8 alacak kalitedeydi. Ancak asıl olayımız direksiyondaki start düğmesine basınca başlıyor. Motor çok da sert olmayan bir hırıltıyla çalışıyor. Sürekli spor modu seçerek kullandığım otomobilin gaz pedalına dokununca şaşırtıcı şeyler başlıyor. Turbo beslemeli 2 litre motor şahane bir 280 beygir veriyor. Bu, otomobili müthiş bir ivmeyle fırlatıyor. Sıfırdan yüze ulaşmak topu topu 4.9 saniye sürüyor ki, bu 1990'ların Ferrarileri ile yakın bir değer.

You are not allowed to view links. Register or Login
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

Spiritchaser

Alamadıktan sonra napim ben böyle yazıyı  :duvar:   :)

Doğa Tosun

Amerika'daki satış rakamlarını gören oldu mu ? İnanılmaz düşük. 5-6 yıldır piyasada olan yüzü eskimiş f30'un 10'da 12'de biri kadar falandı. Amerika'da bir arkadaşım lüks araç kiralama işleri yapıyor. Giulia Q ile video attı geçen. Söylediğine göre dandik süpermarketlerin önüne falan Giulia koyuyorlarmış reklam için. (Arkadaşımın tabiri ile Türkiye'nin BİM'i) Pek bi havası yok o yüzden diyor.
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

admin

BMW'nin 2017 satışları ve geçen seneye göre oranları;
Total Cars April 2017: 13,296
Total Cars April 2016: 16,339
Change                     : -18.6%

Total Cars January-April 2017: 49,624
Total Cars January-April 2016: 57,081
Change                                : -13.1%

Alfa Romeo'nun 2017 satışları ve geçen seneye göre oranları;
Total Cars April 2017: 677
Total Cars April 2016: 59
Change                     : 1,147.4%   

Total Cars January-April 2017: 1,783
Total Cars January-April 2016: 217
Change                                : 721,7%
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

murat

Muhtemelen o hepimizin bindiği kırmızı aracı zatın da aldı veya alacak Fatih Altaylı  8)
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

naxos

Sayfa sayisi


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Giulietta 1.6 JTD SP1
156 2.0 Selespeed 2003
156 2.0 Selespeed 2001
Hiçmi Sınır yok

Sportivo



SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfa Romeo 156
35 AU 4494

halil

510 beygir gücünde İtalyan aygırı

İki hafta önce Alfa Romeo'nun Giulia'sını yazdım. Markanın kalite çıtasını bir hatta iki üst seviyeye çıkarma girişiminin önemli bir adımı olan Giulia, özellikle Alman rakipleriyle mücadele etmek için çok farklı motor seçenekleri ile geldi. 150 ve 180 beygirlik 2 litrelik iki dizel motorun yanı sıra 2 litre 280 beygirlik benzinli motorlar bu seçenekler arasında. Alfa Romeo Giulia'nın en tepesinde ise bir canavar var. 2.9 litre motorlu 510 beygir gücünde çok acayip bir şey. Alfa Romeo Giulia'nın bu modeline QV adını vermiş. Markanın tüm modellerindeki en üst seviyeye koyduğu Dört Yapraklı Yonca'dan ötürü bu model aslında bir QuattroFoglio...

Gövde temel olarak diğer Giulia'larla aynı ama çok önemli farklar da var. İlk göze çarpan fark ön çamurlukların üzerindeki dört yapraklı yoncalar. Bunlar normal olmayan bir Alfa ile karşı karşıya olduğumuzu gösteriyor. Öndeki geniş hava girişlerinin yanı sıra, ön kaputun üzerindeki Aston Martinvari havalandırma ızgaraları da içerdeki canavarın nefes almak için bol havaya ihtiyacı olduğunu gösteriyor. Otomobilin arka tamponun altında kalan bölümü sanki bir Ferrari California... Sağlı sollu çift egzoz çıkışları ve ortadaki difüzör California'ya fazla benziyor. Bunların dışında bagaj kapağının üzerinde de karbon fiber bir minik kanatçık var.

RAKİBİ ALMANLAR

Giulia QV'nin kime rakip olduğu konusunda ise benim kafam biraz karışık. Bu işten anlayanlar QV'nin BMW M3 ve Mercedes C63 AMG'ye rakip olduğunu söylüyorlar. Muhtemelen Alfa Romeo da böyle düşünüyor olmalı ki, fiyatlandırmada bu iki rakibi baz alıp, onların altında kalmaya çalışmış. Ben ise tam bu fikirde değilim ne yazık ki! Giulia QV, BMW M3'ten 80 beygir daha güçlü. 40 kg daha hafif. M4 GTS ile benzerliği biraz daha fazla gibi. C63 AMG ile performans kardeşliği daha fazla. C63'le güçleri hemen hemen aynı ama hem son sürat hem de 0-100 km/s verileri C63'ten daha iyi. Giulia QV'nin ağırlık dağılımı tam olarak yüzde 50-50.

Düğmeye bastığınız anda motor şahane bir hırıltı ile çalışmaya başlıyor. Ses Ferrari'den daha iyi. Biraz Maserati'nin sesini andırıyor ama Maserati'nin sesi daha güzel. Vitese takıp gaza köküne kadar bastığınızda pişman eden olaylar gerçekleşmeye başlıyor. Arabanın arkası hafif bir sağa sola gidiyor ve zıplayarak ileri atılıyor. Motor sesi deliriyor ve devir göstergesi anında 7 bine ulaşıyor. Manuel vites değişimlerinde hafif patinaj sesleri 3'üncü vitese kadar gelmeye devam ediyor. Dinamik sürüş modundan Race moduna almak için duruyorum. Race modunda otomobilin sürücüye destek olan bütün elektronik destekleri kapanıyor. Düz bir yolda gaza tam basarak kalkıyorum. Asıl felaket şimdi. Otomobil yan yan gitmeye başlıyor. 6 bin devir civarı vites değiştirerek ilerliyorum. Her vites değişiminde otomobilin önü hafif savruluyor, arkası kayıyor. 200 km/s sürate kadar inanılmaz bir ivmelenme var. BMW'nin M5'ini kullanırken "Bu ne ya" diyerek hafif tırsmıştım. Bunda bayağı korkuyorum. Yaş 50'yi geçince galiba biraz korku başlıyor ya da kendine güven azalıyor mu ne! Normalde 140'la döndüğüm bir viraja yaklaşıyorum. Hızım 160. Dönüyoruz ama ne dönüş. Bir an boş bırakmaya gelmeyecek bir otomobildeyim belli ki!

Çok açık söyleyeyim, Giulia QV korkutucu bir otomobil. Muazzam teknik özellikleri var ama deli işi. Safkan bir spor otomobil ama sedan. Alman rakiplerinden daha heyecan verici. Daha delikanlı. Ama bu delikanlılığın bir bedeli var. Giulia QV sert kullanımda 100 kilometrede yaklaşık 22 litre benzin tüketiyor. Gücün bedeli bu. Ancak bazı defoları var. Mesela çarpışma uyarı sistemi baş belası. Trafikte hızlı giderken şerit değiştirmelerde öndeki araca çarpacağınızı zannederek kendi kendine fren yapıyor. İyilik yapacağına kötülük yapıyor farkında değil. Ancak fabrika bu özellikleri sağlayan yazılımı elden geçirip bu durumu düzeltecekmiş. Bir diğer kusuru içindeki detaylarda Alman rakiplerinin gerisinde kalması. Mercedes C63 AMG'nin içindeki kalite hissi bunda yok. Çok daha basit duruyor. Gerçi bu basitlik sporcu hissini güçlendirmiyor değil ama bu otomobile bu parayı verenler biraz daha iyisini bekleme hakkına sahipler. Bu para demişken parasını da söyleyelim. Giulia QV yaklaşık 770 bin TL fiyata satılıyor.

Bu BMW M3'ten yaklaşık biraz daha ucuz.

Mercedes C63S AMG ile performans olarak hemen hemen aynı ve fiyat olarak da çok yakın. Ancak ben Giulia'yı daha çok BMW M5 ve Audi RS6 ile kıyaslamayı düşünüyorum. Çünkü konfor olarak onlara daha yakın gibime geldi. O zaman da fiyatı hayli avantajlı oluyor. Ve bence biraz pazarlık ederseniz fiyatta da biraz indirim olabilir diye umuyorum.

İÇİ DİĞER GİULİA'LARDAN FARKLI DEĞİL

ZF otomatik vites 8 ileri. Diresiyondaki kollardan da kumanda edilebiliyor. Giulia QV'nin içi diğer Giulia'lardan pek farklı değil. Koltuklar daha sabit bir oturuş için alkantara kaplanmışlar. Kilometre saatindeki tek fark sürüş seçeneklerini gösteren DNA kumanda butonuna bir de "Race" yani yarış seçeneği eklenmiş olması. Çalıştırma düğmesi direksiyonun üzerine koyulmuş bu kez.

FREN DİSKLERİ GİULİA'YA ÖZEL

19 inçlik koyu renk metalik jantlara takılmış Pirelli P Zero'lar otomobilin performans için hazır olduğunu gösteriyor. Jantların içinde ise Brembo'nun Giulia için ürettiği dev kaliperli soğutmalı disk frenler göze çarpıyor.

MOTORUNDA FERRARI'NİN RUHU VAR

Giulia'nın motorunda gerçek bir Ferrari ruhu var. İki markanın aynı grup çatısı altında olmasının ötesinde bir ruh kardeşliği bu. Giulia'nın 6 silindirli 2.9 litrelik motorunun silindir boyutları Ferrari California ile aynı. Tek fark Guilia'da 8 yerine 6 silindir olması. Ancak daha az silindire rağmen, muazzam turbolar sayesinde Giulia, Ferrari California'dan daha güçlü. Motor Ferrari'nin F154 ailesinden aslında. Motor tam tamına 510 beygir güç üretiyor ve 600 nm'lik muazzam bir torku var. Otomobilin şasisi Maserati'lerde son dönemde kullanılan şasileri andırıyor. Hafifletilmiş çelik ve alüminyum karışımı şasi oldukça önemli bir ağırlık avantajı sağlıyor. Otomobilin alt ve üst yapısında bolca karbon fiber de yer alıyor. Tüm bunlarla birlikte 4 kapılı bir sedan olan Giulia 0'dan 100 km/s sürate 3.9 saniye gibi üst düzey spor otomobillerin bile her zaman ulaşamadağı bir çabuklukla ulaşıyor.

You are not allowed to view links. Register or Login
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

cAn16

Malum siteye düştü sonunda  :D

You are not allowed to view links. Register or Login
2008 Blackline 147 - 1.6 TS 120Hp
2014 Alfa Beyazı Giulietta 1.4 TB TCT 170Hp
2006 Jamara Black 156 1.6 TS Distinctive 120Hp

EscC

Fiyatı çok yüksek  :asagi-ok:  giulia nın Mercedes bmw audi deki rakipleri 3.serisi c serisi  ve A4 olduğunu düşünürsek... fiyatın oldukça yüksek olduğu ortada

murat

Rakiplerinin dizel versiyonlarına göre bile yüksek gibi ancak rica etsem bu saydığınız modellerin 2017 model benzinli en az 2.0 Lt. otomatik kriterlerine göre kaç tane arabası çıkacak bir aratır mısınız malum sitede
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

admin

#3169
You are not allowed to view links. Register or Login
Rakiplerinin dizel versiyonlarına göre bile yüksek gibi ancak rica etsem bu saydığınız modellerin 2017 model benzinli en az 2.0 Lt. otomatik kriterlerine göre kaç tane arabası çıkacak bir aratır mısınız malum sitede

Örnek;

Audi A4 2,0 TDI Q - 325.000 TL - Başka yok.
You are not allowed to view links. Register or Login

BMW 318d - 212.800 TL - Sadece 4 seçenek var.
You are not allowed to view links. Register or Login

Mercedes E 220 d 4matic - En ucuzu 438.000 TL. C sınıfında seçenek yok.
You are not allowed to view links. Register or Login

Cadillac CTS - 130.000 € (514.735 TL)
You are not allowed to view links. Register or Login

Jaguar XE 2,0 D - 70.000 € (276.465 TL)
You are not allowed to view links. Register or Login

Alfa Romeo Giulia 2,0 299.000 TL
You are not allowed to view links. Register or Login

Sadece benzinli olarak aratınca Mercedes hiç yok, Jaguar yok, BMW de ise sadece 5 serisi var, Audi'de A6 serisi var.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

murat

Teşekkür ederim sayın You are not allowed to view links. Register or Login , ben cevabımı aldım  :arkadasim:
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

dr_eros

You are not allowed to view links. Register or Login
Rakiplerinin dizel versiyonlarına göre bile yüksek gibi ancak rica etsem bu saydığınız modellerin 2017 model benzinli en az 2.0 Lt. otomatik kriterlerine göre kaç tane arabası çıkacak bir aratır mısınız malum sitede

Rakiplerinde muadil benzinli yok çünkü satılmayacağını bildikleri için getirmiyorlar. Vergi sistemimize uygun 1.5, 1.6 lt seçenekleri var. Ancak Giulia 2. el benzinli, 0 km 3.20d xdrive Mplus paketden pahalıyken birebir muadil aramaya gerek var mı?

murat

You are not allowed to view links. Register or Login
Rakiplerinde muadil benzinli yok çünkü satılmayacağını bildikleri için getirmiyorlar. Vergi sistemimize uygun 1.5, 1.6 lt seçenekleri var. Ancak Giulia 2. el benzinli, 0 km 3.20d xdrive Mplus paketden pahalıyken birebir muadil aramaya gerek var mı?

İşte bu da Alfa Romeo'nun umurunda bile değil ;) Ayrıca kıyaslama için can atan sizsiniz, kıyasladık ve hiçbir markada karşılığı olmayan, mükemmel tasarlanmış, sürüşü inanılmaz keyifli bir arabadan bahsediyoruz. Siz bir araca sahip olmayı ağırlıklı olarak ekonomi üzerinden düşünüyorsanız o da sizin ve birçok başka insanın tercihi olacaktır. Benim arabaya verecek 300 bin liram olsa dün You are not allowed to view links. Register or Login ile Bursa'dan bununla dönüyordum. Siz dizel A4 alabilirsiniz , tercih edebilirsiniz. 10 senede kaç farklı Alfa modeli için şu muhabbeti yaptık be ya..Neyse bir kez de sizin için yapmış olalım. Dejavu üstüne dejavu
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Utku

Öncelikle konuları ayırmak lazım.

Giulia, sınıfının en keyifli, en şık, en güzel, en heyecan verici arabasıdır.
İmkan olsa ne c ne 3 ne 5 almaz, Giulia alırdım.
Bu ayrı bir konu.

Diğer konu ise, arabanın fiyatının olması gerekenden yüksek olması.
2+2=4  Yüksek arkadaş..Bunun savunulmasını, hayır yüksek değil denmesini anlamıyorum.
Daha önce de bir çok hesaplama yapıldı, rakiplerin fiyatı konuşuldu v.s

Ben distribütörün bu arabayı satmak istemediğini ve fiyatının da o yüzden böyle yüksek belirlendiğini düşünüyorum.
Onun da sebepleri ayrıca tartışılır
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

Nicola Larini

Ben de kimsenin satmamak için mal bulunduracağını veya fiyatını yüksek tutacağını düşünmüyorum. Distribütör birim fiyatlandırmayı yaparken tahmini satış adetlerini /operasyonel gideri / kârı hesaplar. Tahmini adetlere göre yapıldığından ve malesef daha en başta kendileri (AR), işlerine motive olmadığından dolayı adet hedefi Alfa Romeo için hep düşüktür.  :clover: