Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası  (Okunma sayısı 666 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Tufan

  • Membro
  • İleti: 3.130
    • Çevrimdışı
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« : 04 Nisan 2007, 11:42:58 »


Alfa Romeo Dünya Motosiklet Şampiyonası?na Sponsor Oldu

Daha önce Dünya Motosiklet Şampiyonası?nda Ducati ile birlikte çalışacağı açıklanan Alfa Romeo 1 Nisan?da  İngiltere?de yapılan yarış öncesinde bu yıl Dünya Motosiklet Şampiyonası?na sponsor olacağını açıkladı.

Yapılan sponsorluk anlaşmasına göre bu yıl yarışılacak 13 pistte yoğun olarak Alfa Romeo reklamları yapılacak. Pist üzerinde ise  resmi güvenlik aracı olarak Alfa 159 TI kullanılacak.

Kısa süre sonra satışa sunulacak olan 159 TI versiyonunda 19? jant, alçaltılmış spor süspansiyon ve özel body-kit yer alacak.  TI donanımı 185 beygirlik 2,2 JTS, 260 beygirlik 3,2 JTS ve 210 beygirlik 2,4 JTDM motor seçeneklerinde sunulacak.
« Son Düzenleme: 06 Nisan 2007, 09:45:49 Gönderen: murat »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.327
    • Çevrimdışı
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #1 : 04 Nisan 2007, 13:03:04 »
Afiş mükemmel olmuş
« Son Düzenleme: 04 Nisan 2007, 13:03:04 Gönderen: murat »
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #2 : 04 Nisan 2007, 14:01:27 »
Acı ama gerçek :

Alfa Romeo o pistte yarışacak arabalar üretmezse ancak onun bunun şemsiyesini tutar. !!
« Son Düzenleme: 04 Nisan 2007, 14:01:27 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

BARLAS

  • Ziyaretçi
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #3 : 04 Nisan 2007, 14:28:26 »
Bu tip organizasyonlarda Alfa Romeo'yu görmek hoşuma gidiyor benim. Reklamın, tanıtımın kötüsü olmaz. Ama Bülent'e de katılmıyor değilim...
« Son Düzenleme: 04 Nisan 2007, 14:28:26 Gönderen: BARLAS »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #4 : 04 Nisan 2007, 15:24:00 »
Bende aynı fikirdeyim..
Alfa Romeo efsanesinin yarış kariyeri kötüye gidiyor..
Hadi yarışları geçtim şu yeni modelleri biraz hafifletsinler bari eşşek ölüsü gibi hepsi..
GTA'dan ümidim çok yok BMW'nin 420 beygirlik V8'ini gördükten sonra..
« Son Düzenleme: 04 Nisan 2007, 15:24:00 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Tufan

  • Membro
  • İleti: 3.130
    • Çevrimdışı
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #5 : 04 Nisan 2007, 15:27:14 »
quote:

Bende aynı fikirdeyim..
Alfa Romeo efsanesinin yarış kariyeri kötüye gidiyor..
Hadi yarışları geçtim şu yeni modelleri biraz hafifletsinler bari eşşek ölüsü gibi hepsi..
GTA'dan ümidim çok yok BMW'nin 420 beygirlik V8'ini gördükten sonra..



haha, the-kral seni de ikna etti anlaşılan şaka.

ben sizin gibi düşünmüyorum. spor organizasyonlarında isminin çok yoğun geçmesi sırf algılamada da olsa bir markaya sportif imaj kazandırır. bu sponsorluğun temelinde yatan amaç budur. Alfa da yıllardan beri süregelen sportif imajını eskiye oranla daha az sportif arabalar üreterek ama buna karşın imajını bu şekilde algı yönetimiyle parlatmaya devam ederek ayakta tutuyor.

Evet, bence de alfa yarışlarda başarılı olsun, uçarcasına giden arabalar yarattığı günlere dönsün. ama bu işlerin maliyeti belli. daha önce de tartışıldı, önce para kazandıracak orta sınıfa daha çok hitap eden modeller satılmalı ki kasaya para girsin.

hem ayrıca citroen rallilerde çok başarılı da noluyor?
« Son Düzenleme: 04 Nisan 2007, 15:27:14 Gönderen: Tufan »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #6 : 04 Nisan 2007, 15:45:01 »
quote:

quote:

Bende aynı fikirdeyim..
Alfa Romeo efsanesinin yarış kariyeri kötüye gidiyor..
Hadi yarışları geçtim şu yeni modelleri biraz hafifletsinler bari eşşek ölüsü gibi hepsi..
GTA'dan ümidim çok yok BMW'nin 420 beygirlik V8'ini gördükten sonra..



haha, the-kral seni de ikna etti anlaşılan



Abi the kral kendini bile ikna edemez sen bakma ona :)
Ama gerçekleri kabul etmek lazım, adamlar yapıyolar yepyeni motoru, alfa hala yılların maserati motoruyla oynayıp oynayıp ona buna takıyor..
Eski kasa M3'ler 1550 kiloydu, yeni M3'ün de 1600 kiloyu geçeceğini sanmam, ama alfa 159'un 3.2 V6 1740kg o yüzden bi şekilde hafifletemezlerse 159 GTA ölü doğar bence..
Biz ne kadar 159'un daha sportif bir araç olduğunu düşünsek ve savunsak da, düşük ağırlığı nedeniyle BMW 320i daha performanslı bir araç..
Maalesef gerçekler acı
Durum böyle olunca Alfa Romeo satış rakamlarını kendi düşürüyor, heleki 156'yı kaldırıp yerine bir araç koyamamalarından dolayı kendilerine bir tokat attılar, bu ağırlık meselesi de ikinci tokat oluyor bence..
Gelecek küçük hacimli aşırı belemeli motorların ve düşük ağırlıkların geleceği ve Alfa Romeo'da bu geleceğe uymakta biraz geç kaldı işin doğrusu..


Edited by - shame on 04/04/2007  15:50:59
« Son Düzenleme: 04 Nisan 2007, 15:45:01 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.960
    • Çevrimdışı
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #7 : 04 Nisan 2007, 16:56:15 »
156'nın yerine araç koyamadılar diyorsunuz da 159 nedir  o zaman? Alfa olmayan bir sınıf yatarıp orası için mi araç üretti?

Nasıl yeni 3XX serisi eskisinin devamı ise 15X serisi Alfa'nın yeni versiyonu da yine bir 15X serisi Alfa'dır.

Ayrıca Alfa'nın da tek başına yeni bir model geliştirmeye parası yetmediği için alt yapısı GM olan, motorları Avustralya'lı Holden olan arabalar yapmak zorunda kaldı. E böyle olunca motorsporlarına para aktarmak çok kolay olmasa gerek. Sabredip biraz daha beklememiz lazım..
« Son Düzenleme: 04 Nisan 2007, 16:56:15 Gönderen: agucba »

///////////////

n/a

  • Ziyaretçi
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #8 : 04 Nisan 2007, 17:25:39 »
quote:

156'nın yerine araç koyamadılar diyorsunuz da 159 nedir  o zaman? Alfa olmayan bir sınıf yatarıp orası için mi araç üretti?

Nasıl yeni 3XX serisi eskisinin devamı ise 15X serisi Alfa'nın yeni versiyonu da yine bir 15X serisi Alfa'dır.

Ayrıca Alfa'nın da tek başına yeni bir model geliştirmeye parası yetmediği için alt yapısı GM olan, motorları Avustralya'lı Holden olan arabalar yapmak zorunda kaldı. E böyle olunca motorsporlarına para aktarmak çok kolay olmasa gerek. Sabredip biraz daha beklememiz lazım..



Serkan abi 159 ile 156'yı aynı sınıf olarak kabul edemeyiz..
156 fiyatına göre vadettikleriyle orta seviye müşteriye hitap ediyordu, 1.6 motoruyla da vergi konusunda orta sınıf müşteriyi fazla zora sokmuyordu. Bu sebeplerle 156 fiyat olarak rakibi olanlara karşı banko tercih edilebilecek çok fazla özelliğe sahipti..

159 daha premium bi araç ve her orta sınıf alıcıya hitap etmiyor.. 70-80 milyar o araç için çok fazla bir fiyat olmasada, daha üst seviye kullanıcılara hitap ediyor ve o seviyedeki rekabet gerçekten çetin. İşin doğrusu O sınıfta sportifliği ve görünüşü dışında banko tercih edilebilecek özellikleri yok 159'un.. O yüzden 159'un 156 kadar tutması imkansız gibi geliyor bana..
« Son Düzenleme: 04 Nisan 2007, 17:25:39 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.960
    • Çevrimdışı
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #9 : 04 Nisan 2007, 19:01:25 »
Erhan, dikkat et, arabalar üretildiğinde bir sonraki model her zaman daha büyük olur.

Mesela 1974 yılında piyasaya çıkan Compact Sınıf arabası Golf ile şu anda piyasada olan yuvarlak farlı Polo'dan önceki versiyon (kaçıncı seri olduğu bir türlü aklıma gelmedi) olan Küçük Sınıf Polo'nun boyutları aynı idi.

Veya Alfa'dan bir örnek verelim. Bir Giulietta'ya bak, sonra 75, sonra 155, sonra 156 ve şimdi 159. Bunların hepsi orta sınıf. Ama boyutlarında fark var. Çünkü piyasa koşulları bunu gerektiriyor.

Bir konuda haklısın, Alfa orta sınıf içerisinde arabayı biraz daha yüksekte konumlandırmak istediğinden (ayrıca Türkiye'de ağırlığa göre vergi alındığından) fiyatı malesef biraz yüksek kalıyor. Yani ortanın üstü bir gelir seviyesine sahip olan birisinin şartları ile sanırım şu anda 159 alınamaz. O konuda sana hak veriyorum. Ama 156 ile 159'u biribirinden ayıramayız.

Ayrıca 1.6 litre bir motorun olmaması Alfa'nın bir ayıbı. Bir Passat'ta 1.6 bir motor kullanılabilirken ve bunlar ortalıkta dolaşırken, Alfa sırf arabanın ağırlığı yüzünden 1.6 motor kullanmayı uygun görmedi diye düşünüyorum. Bu şekilde olası alıcı grubunu elinde tutabilecekken malesef Türkiye pazarı içinde bence bir daralma olacak. Yani 159, 156'nın satış rakamlarına ulaşamayacak gibi.

Edited by - agucba on 04/04/2007  19:05:06
« Son Düzenleme: 04 Nisan 2007, 19:01:25 Gönderen: agucba »

///////////////

n/a

  • Ziyaretçi
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #10 : 04 Nisan 2007, 21:29:44 »
hiç olmazdan iyi satış rakamları yakalayabilmek için ve rekabet için 159 'un 1.8 motorunu türkiyeye getirebilirlerdi diye düşünüyorum...
« Son Düzenleme: 04 Nisan 2007, 21:29:44 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #11 : 04 Nisan 2007, 21:34:14 »
Motorsporlari denen şey, firma açısından tamamen reklam-propaganda kanalıdır bana göre :) Mesela VW Polo Bacılar Kupası, orada yarışanlar için güzel bir mücadele, izleyenler için geçirilecek keyifli saatler demek. Doğuş Grubu için ise, markanın bilinirliğini artırmak, satışları yükseltmek demek :) Zaten hepimiz biliyoruz bunu, böyle yazınca ukalalık gibi oldu ama, şimdi bakın bi yere varmaya çalışıyorum.... :)))

Alfa , zaten motorsporlar ile uzaktan yakından alakası olan herkes için tanıdık bir marka. WTCC izleyen çoğu kişi, Alfa markasını, modellerini tanır.

Belki de Alfa'nın artık bu alanda kendini "pazarlamamasının" sebebi de, satışlara ya da marka imajına birşey katmiyor olmasıdır? Herkes Alfa'nın sportif olduğunu biliyor zaten... O yüzden, şimdi de mesela, atiyorum Golf turnuvalarına, bisiklet yarışına bilmemneye sponsor olaraki, daha farklı bir kitleye kendilerini tanıtmaya çalışıyor olabilirler.

Bunun kötü yanı ise, firmaya gönül vermiş olan Alfisti'lerin, pist yarışlarında yetim kalmaları oluyor...

159 'un ilk reklamlarını hatirliyorsunuzdur?.. Reklamda hiç sportiflik ögesi işlenmiyor, daha çok sürüşün akıcılığı, aracın sükuneti öne çıkariliyordu bence... Kısacası, şuanda Alfa'nın tanıtımları sportiflikten ziyade, diğer ögelerini öne çıkartıcı bence. Motorsporlarina fazla yatirim yapmamalari da bununla ilgili olabilir.

-----

156-159 bağlantısına da ekleme yapayim: 159, 156'nın yenisidir. Ama sonuçta 159'da 1.6 seçeneğin olmaması, 156'ye göre daha dar bir kullanıcı kesmi tarafindan tercih edilmesine sebep oluyor. Ancak sonuçta, 2.o motorlarda, 156 ve 159 birbirine denk.

Bence 159'u, 156'nın atası olarak görememizin sebebi, 159'un, 156 'nın yakınından bile geçmeyecek şekilde çok daha iyi ve daha heybetli bir otomobil olmasıdır.

Örneğin son iki jenerasyon BMW 3 serisi'ne sırayla binin. Elbette iç mekanları farklı olacaktır, ama aradaki fark, 156 ile 159'un kokpitlerindeki fark kadar uçurumsal değildir. :) 156'dan sonra 159, inanılmaz geniş, konforlu, dolgun ve olgun. O sınıftaki çoğu otomobilin iki jenerasyonu arasida, bu kadar çok fark yoktur...

Bence tabii. :)

Edited by - dantelk on 04/04/2007  21:35:41
« Son Düzenleme: 04 Nisan 2007, 21:34:14 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #12 : 04 Nisan 2007, 21:47:30 »
Sırayla fikrimi yazayım bari:

1. GTA: komedi burada başlıyor zaten, zira A:Allegriata yani hafifletilmiş demek. Ne kadar hafifletilmiş bekleyip göreceğiz. Ama benim pek umudum yok kilo adına,

2. Türkiye'de ağırlığa göre vergi alınma dönemi bitti, motor hacmine göre vergi alınıyor.

3. 159 belki bir takım parametrelere göre 156 yerine üretilmiştir, ama eğer aslolan para ise, ticari anlamda 156'nın kalktığı koltuğa oturtulamamıştır, zira 159 o koltuğa birkaç beden büyük gelmiştir. 70-80 milyar 159 için çok para değil, ama 70-80 milyar başlı başına bir çok kişi için çok para, bilmem anlatabildim mi :)

4.Sportif imajı destekliyor olabilir bu tür aktiviteler ama imaj imaj da nereye kadar :)

5. Başka bir topicte de yazdım. Alfa GTA'nın hiçbir modeline 8C'deki motordan daha güçlüsünü hem koymaz hem de koyamaz zaten çünkü elinde öyle bir motor yok :)

6. Alfa Romeo para kazanmak istiyorsa zaten "güç bela" yer edindiği bir sınıfı terkedip "premium" sınıfa göz dikmezdi. Alfa gerçekten para kazanmak istiyorsa acilinden kompakt bir sedan ve hatcback kardeş üretmeli. 147 ile artık olmaz çünkü bence harika bir tasarım ama yaş itibariyle bu görevi yapabilecek kondüsyonu yok.

7. Firmalar otomobillerini her geçen jenerasyon büyütüyorlar ama bu firmalar aracın boyutlarını büyütüp, mevcut sınıflarının "premium" araçlarına rakip çıkarmıyorlar. Vectra ve Mondeo da büyüdü ama 159 gibi daha üst sınıfa gözünü dikmedi. Bu son yazdıklarımdan 159 premium sınıfa yakılmıyor diye düşündüğümü sanmayın. Tersine, bence o sınıfta parmakla gösterilecek bir kalite, teknoloji ve tasarıma sahip. Ama mesele para kazanmaksa, iki el pişti oynayıp tamam ben bu işi öğrendim diyip poker'e oturulmaz.
« Son Düzenleme: 04 Nisan 2007, 21:47:30 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #13 : 04 Nisan 2007, 22:00:06 »
Evet aslında diğer branşlara sponsor olmasının marka imajını daha farklı kitlelere tanıtmak olduğu konusunda katılıyorum..

Ama birde işin araştırma-geliştirme boyutu var, Motorsporlarından diğer firmalar bünyelerine çok iyi teknolojiler katıyor bu da bir gerçek..

159'u öldüren şey ağırlığı maalesef, 150hplik 320i'nin 165hp'lik 159'dan daha performanslı olmasının tek nedeni..

3 serisinde birde şöyle bir durum var ama bundan önceki 320 (atıyorum) 43.000 euroya satılıyorsa bu 3 serisi 45.000 euroya satılıyor, ancak 156 40-50 milyara satılırken 159 70-80 milyara satılıyor aralarında da böyle de bir fiyat uçurumu var..

Reklamlardaki Güvenlik kısmına bişey denemez gerçekten çok güvenli bir araç 159, ama konfor konusunda iç hacmi rakiplerine göre bayağı dar, baş ve diz mesafeleri kısıtlı (özellikle arka tarafta). Bunları görünce keşke reklamlarında sportifliğe biraz daha yer ayırsalardı diyorum..
« Son Düzenleme: 04 Nisan 2007, 22:00:06 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #14 : 04 Nisan 2007, 23:35:45 »
quote:
3 serisinde birde şöyle bir durum var ama bundan önceki 320 (atıyorum) 43.000 euroya satılıyorsa bu 3 serisi 45.000 euroya satılıyor, ancak 156 40-50 milyara satılırken 159 70-80 milyara satılıyor aralarında da böyle de bir fiyat uçurumu var.

Kendi kendimden alıntı yapiim :P
quote:

Passat 'ın baz donanımlı fiyati ile, Alfa'nın (2.o motor) fiyatları hep yakın.

1998, 1999, ve 2002 kataloglarına baktım. Hepsinde bu oranlar geçerli.

Vectra, Mondeo, Laguna, 406/407 gibi pazarın önde gelen modelleri için de geçerli tabii bu durum. 156, hep bu modellerin yüksek donanımlı versiyonları ile yakın fiyatlara satılmış. Şuanda da, 159 yine aynı fiyat segmentinde satış yapiyor.

156 ile 159 'un fiyat politikaları arasında bir fark yok bence. Ha son sene, 156'nın fiyatları orta sınıf ortalamasının altında seyrediyordu. Sonuçta zaten satış rakamları da bunun sebebini ortaya koyuyor. 156, artık "finish" demeye yaklaştığı için fiyatları ortalamanın altında idi. Bence biraz da bundan dolayı, 159'un fiyatları çok faişmiş gibi geliyor...

Ancak bitmesine yakın dönem haricinde, 156'nın fiyatları, orta sınıfın diğer önde gelen modelleri ile benzer düzeyde imiş...

« Son Düzenleme: 04 Nisan 2007, 23:35:45 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #15 : 04 Nisan 2007, 23:48:21 »
Bülent Abi 'ye katiliyorum büyük ölçüde...

Özellikle bir süpermini modelin eksikliği, Alfa'ya çok çok kan kaybettiriyor, bence en önemli sorun da bu... :(

Bi de; ağır arabaların avantajları da vardır. Başka araçlar ile çarpışmalarda daha iyi koruma sağlarlar mesela :P
« Son Düzenleme: 04 Nisan 2007, 23:48:21 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #16 : 05 Nisan 2007, 00:10:14 »
Evet şimdi bakıyorum fiyat listelerine diğer araçların düşük motor seçenekleri şaşırtıcı derecede ucuz..
Mesela:
Ford Mondeo 2.0i : 47.570.- ytl (Fiyat bakımından çok avantajlı)
Opel Vectra 1.6: 39.517.- ytl
Volkswagen Passat 1.6: 47.550.-ytl
Renault Laguna 1.6: 41.410.-ytl
Peugeot 407 1.6HDI: 48.320.-ytl
--------
BMW 316i: 66.000.-ytl

Alfa 159'un minimum satış fiyatı:
Alfa 159 1.9 JTS Progression: 35.000 euro

Bu fiyatlara bakınca 159'un düşük motorlu ve daha ekonomik bir seçeneğinin olmayışı Alfa'nın pazar payından ciddi şekilde yediğini gösteriyor. Keşke şu arabayı 1300 kg'lere çekebilselerdi de bir 1.6 motor seçeneği koysalardı..

159 sınıfındaki fiyatlar:

Ford Mondeo 2.0 Ghia X: 64.104.-ytl
Opel Vectra 2.0 Turbo: 74.746.-ytl
Volkswagen Passat 2.0FSI Comfortline: 66.060.-ytl
Renault Laguna 2.0 Dynamique: 71.460.-ytl
Peugeot 407 Executive: 60.120.-ytl (Fiyat olarak vantajlı)
--------
BMW 320i: 84.500.-ytl

Alfa 159 1.9 JTS Progression: 35.000 euro
Alfa 156 1.9 JTS Distinctive: 39.000 euro

Aslında fiyatlara bakıldığında  kendi motor sınıfında Alfa 159'un fiyatı sunduklarına göre gayet iyi gözüküyor.. Bize pahallı gelmesinin nedeni diğerlerindeki gibi düşük motorlu ve uygun fiyatlı bir seçeneğinin olmasından kaynaklanıyor..
« Son Düzenleme: 05 Nisan 2007, 00:10:14 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #17 : 05 Nisan 2007, 02:38:56 »
eğer bu ağırlık kavramına guvenlik bakımından bakarsak önemli bi avanaj ama rakiplerinle teknik anlamda karşılaştırıp (rakip dediklerim mesela varsayıyorum ki 3 serisi ) birde üstüne üstlük hızlanma değerlerine baktığınız zaman insanın morali gerçekten bozuluyor..

ama alfanın kan kazanacağı seneler 2008 ve 2009 diye düşünüorum ,hele hele şu junior ve 149 un çıkması ile piyasada nasıl bir alfa satılacağını açıkçası merak ediyorum..kalite ve işçilik konusunda ise 156 dan 159 a nasıl farklar varsa arada bu yeni çıkan modellerinde öncesine göre olumlu farklar içinde olacağını düşünüyorum..özellikle bu senelerde daha önce alfa satan fiat bayiileri tekrar alfa satmaya başlayacaklardır diye düşünüyorum...
« Son Düzenleme: 05 Nisan 2007, 02:38:56 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.327
    • Çevrimdışı
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #18 : 05 Nisan 2007, 10:20:33 »
Ben Alfa Romeo'nun beklediğimiz agresif pazar yükseltme taktikleri uygulayacağına ve bu doğrultuda bir model skalası yaratacağına hiç bir zaman inanmıyorum.(Yani yüksek karlar peşinde koşmuyorlar) Alfa Fiat grubu için önemli bir  imaj .Ha bugün o imajın mirasını büyük ölçüde tükettikleri de aşikar
« Son Düzenleme: 05 Nisan 2007, 10:20:33 Gönderen: murat »
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)

AlfistiKerem

  • Ziyaretçi
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #19 : 05 Nisan 2007, 22:39:25 »
Bence her geçen sene Alfa çok daha iyi yollar katedicek.2 ve 3 sene sonra rekor satışlar kırılacak kanaatindeyim.
« Son Düzenleme: 05 Nisan 2007, 22:39:25 Gönderen: AlfistiKerem »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

147TI

  • Ziyaretçi
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #20 : 05 Nisan 2007, 23:32:34 »
2010 yılına kadar 3-4 model çıkarması bekleniyor Alfa nın, umarım başarılı modellerle dahada elit bir Marka haline gelir. :)

Edited by - 147TI on 05/04/2007  23:33:30
« Son Düzenleme: 05 Nisan 2007, 23:32:34 Gönderen: 147TI »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.327
    • Çevrimdışı
Alfa Romeo ve Dünya Motosiklet Şampiyonası
« #21 : 06 Nisan 2007, 09:45:49 »
Birde bu 156 nın yerine 1,6 motorlu yeni bir araç konma hadisesinde serzenişte bulunan arkadaşlara katılıyorum.Yanlız bu ilk değil 156 nın halefi sayılabilecek 155 'in de 1,6 lt motor versiyonu yoktu mesela.Ben ilerde 159 'a 1,6 (Veya benzer hacimde) ve turbo beslemeli güçlü bir motor konabiliceğini düşünüyorum nedense.Önce normalde ağır gidecek daha büyük motorları öne sürüp yeni çıkmış bir modelin albenisiyle satmayı planlıyor olabilirler
« Son Düzenleme: 06 Nisan 2007, 09:45:49 Gönderen: murat »
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
5 Yanıt
458 Gösterim
Son İleti 17 Şubat 2007, 11:31:12
Gönderen: n/a
24 Yanıt
2039 Gösterim
Son İleti 22 Mart 2010, 15:56:04
Gönderen: goodoldtimes
0 Yanıt
487 Gösterim
Son İleti 19 Mart 2014, 11:00:20
Gönderen: jenson
0 Yanıt
624 Gösterim
Son İleti 23 Mart 2014, 16:35:41
Gönderen: jenson
0 Yanıt
669 Gösterim
Son İleti 30 Haziran 2015, 09:55:57
Gönderen: admin

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal