Alfa, eger cok iyi bir pazarlama stratejisi yapilirsa, Amerikan pazarinda ortaligi birbirine katar. Amerikalilar hala araba nedir bilmiyorlar, o yuzden bizim yuzlestigimiz ufak sorunlar onlarda normal durumlar.
Sunuda belirteyim, bu adamlar estetik araclara hasretler. Son 4-5 yildir tum marka ve modellerde "muscle" tasarim var (station wagonlar dahil) ve inaniyorumki bu 3-4 yil icerisinde estetik yapiya donus olacaktir cunku oradaki cogu araba gercekten guzellikten yoksun.
Alfa'nin bir avantaji ise Huseyin abinin de belirttigi gibi bu pazarda Italyan arabasi deyince akillara Ferrari, Lamborghini ve Maserati geliyor, yani etrafta bir Fiat felan yok, bu da marka imajini otomatikman yukseltecek. Heleki 8C'nin lansmanini iyi yapar ve diger urunlerin giris fiyatini yuksek tutarsa deymeyin keyfimize

(bu aralar otomobiller amerikada hatiri sayilir sekilde dusuk fiyatlara satiliyor)
En buyuk dezanataj ise BMW'nin Mercedes'ten cok daha iyi bir imaja sahip olmasi. Dusunun artik neyle ugrasilacagini...
Son olarak, eger Alfa varyator gibi, debimetre gibi, ivir zivir problemleri gideremezse yandi ki ne yandi. Zaten servisler ates pahasi oralarda, ustune birde bu adamlar problemli motorlari hic affetmiyorlar ve olusan hatalari 50.000 yerde yazip ciziyorlar...
Isleri zor ama "ya tutarsa, ya tutarsa..."