Alfa Romeo 156 mk 1.5 m var egzoz modifiyesi olarak komple düz boru son susturucu varex kat iptali tabiki birde fikirleriniz. Alalım başka varsa dostlarım
HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tarif ettiğiniz şekli ile egzoz, daha takılmadan, egzozcunun tezgahında dururken bile çıkartacağı ses ile arabanın içinde durmayı imkansız hale getirecektir.
Kat iptali ile de muhtemelen belirli devir aralıklarında sıkıntı yaşayacaksınız.
Orijinal bir Supersprint son susturucu alıp etliye sütlüye bulaşmamak en mantıklısı,ayrıca Simota Cold Air İntake de güzel bir eklenti olabilir.3000 devirden sonra tatlı bir homurtu ile güzel bir ses alırsınız.Hem insanları rahatsız etmez ve tepki toplamazsınız.
Kat iptali ile alt devirler ölecek,tüvde hem kontrolde eksiklikten kaynaklı hem de egsoz emisyon değerinde sıkıntı çıkaracak.
Dediğin şekilde yaparsan araç alt devirlerde sürünecektir. Atmosferik motorlar yapı tiplerine göre back pressure severler. Biz ts üzerinde yıllarca testler yaptık. En güzeli kat iptali ve sona freeflow son susturucu (Supersprint v.s.) Yani hiç katalizör olmayacak ortada bir susturucu ve sonda freeflow.
Yani orta susturucu ve son susturucu varex ve kat iptali öylemi
HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi