Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Giulietta QV arıyorum.  (Okunma sayısı 1596 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

balesanist

  • Membro
  • İleti: 550
    • Çevrimdışı
Giulietta QV arıyorum.
« : 13 Kasım 2017, 13:52:36 »
GT’den sonra 159’a niyetlendim, aylardır kovalıyorum fakat istediğim kombinasyonda bir 159 bulamadım. Artık pes ettim diyebilirim. Tekrar GT ye yöneldim, bu sefer dizel olsun istedim. O noktada da aylardır ilana düşen tek araç şu an ilanı aktif olan 55 bin TL istenen araç. 2 tane kazası var biri 8 bin biri 9 bin, gözüm korktu.
Alfa zehrini aldık ya bir kere gözüm başka marka görmüyor. Giulia’ya oldukça uzağım. Başlarda Giulietta’yı hiç düşünmezken, hatta itiraf etmeliyim beğenmezken, Alfa’da başka seçeneğim kalmadığından Giulietta gözüme güzel görünmeye başladı. O noktada da kafayı QV ye taktım. Gelin görün ki ilana giren QV sayısı da bir elin parmağını geçmiyor, özellikle otomatik. Yeni yıla kadar şansımı bir de QV de denemek istiyorum, olmazsa artık farklı planları devreye almak zorunda kalacağım.

Netice-i kelam; Giulietta QV’sini satan, çevresinde satan tanıdığı olan varsa benimle iletişime geçebilirse çok sevinirim. Önceliğim otomatik olmakla birlikte mecbur kalırsam manueli de düşüneceğim.
« Son Düzenleme: 13 Kasım 2017, 13:57:46 Gönderen: balesanist »
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

OğuzCanAlantor

  • Membro
  • İleti: 3.290
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #1 : 13 Kasım 2017, 19:24:32 »
Temiz QV çok zor abi inşallah istediğin gibi bir araç bulursun .
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

balesanist

  • Membro
  • İleti: 550
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #2 : 13 Kasım 2017, 20:03:02 »
Temiz QV çok zor abi inşallah istediğin gibi bir araç bulursun .

İnşallah kardeşim. Gerçekten dizel Giulietta hariç alternatif sınırlı hatta bazı modellerde hiç yok. İnsanı zorla Almana yönlendiriyorlar 🤦🏻‍♂️  Senin aracı takipteyim neyseki. Bi Capristo egsoz yap da alayım.
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

OğuzCanAlantor

  • Membro
  • İleti: 3.290
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #3 : 13 Kasım 2017, 20:08:34 »
İnşallah kardeşim. Gerçekten dizel Giulietta hariç alternatif sınırlı hatta bazı modellerde hiç yok. İnsanı zorla Almana yönlendiriyorlar 🤦🏻‍♂️  Senin aracı takipteyim neyseki. Bi Capristo egsoz yap da alayım.

Bi tane F30 3.28 kovalıyorum eğer satarsa Qv yi satarım :)
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Oğuz

  • Membro
  • İleti: 2.169
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #4 : 13 Kasım 2017, 21:12:24 »
Bi tane F30 3.28 kovalıyorum eğer satarsa Qv yi satarım :)

2.28 ya da 2.35 al bence
2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

balesanist

  • Membro
  • İleti: 550
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #5 : 13 Kasım 2017, 23:17:06 »
Bi tane F30 3.28 kovalıyorum eğer satarsa Qv yi satarım :)

Alfinden gözü kapalı alırız sıkıntı yok da İstanbul’da tct de şart oldu. Hayırlısı artık nasibimizde ne varsa.
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.333
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #6 : 14 Kasım 2017, 21:54:12 »
Bi tane F30 3.28 kovalıyorum eğer satarsa Qv yi satarım :)

Icimden bir his diyorki, f30 falan kesmez seni  :) temiz bir busso ile mutlulugu yakalarsin  :yukari-ok:

Bana gt yi satan doktor arkadas satistan sonra f30 almisti ama bir turlu mutlu olamadi, ben satarkende talip oldu ama gt baska bir alfistiye kismet oldu.
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 TB Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

OğuzCanAlantor

  • Membro
  • İleti: 3.290
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #7 : 14 Kasım 2017, 21:56:19 »
Icimden bir his diyorki, f30 falan kesmez seni  :) temiz bir busso ile mutlulugu yakalarsin  :yukari-ok:

Bana gt yi satan doktor arkadas satistan sonra f30 almisti ama bir turlu mutlu olamadi, ben satarkende talip oldu ama gt baska bir alfistiye kismet oldu.

hahaha abi bussoda güzel senin GT ye bende niyetlenicektim. Ama malesef atmo devrine geri dönmem gibi geliyor.

Benim sağım solum belli olmaz bugün bursadaki Giulia ile konuştum :D

Babadan onay gelirse ve Bursa teklif ettiğim rakamı kabul ederse Giulia alabilirim.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.333
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #8 : 14 Kasım 2017, 22:08:56 »
hahaha abi bussoda güzel senin GT ye bende niyetlenicektim. Ama malesef atmo devrine geri dönmem gibi geliyor.

Benim sağım solum belli olmaz bugün bursadaki Giulia ile konuştum :D

Babadan onay gelirse ve Bursa teklif ettiğim rakamı kabul ederse Giulia alabilirim.

Alfa al da tabi butce guzelse Giula cok cok yakisir  :yukari-ok: :yukari-ok: :yukari-ok: :D

Yani ben Alfa Romeo servisi sahibi olsam tek bakacagim seri gta serisi olur. Sattigim makine cok guzeldi daha oncede yazmistim keske sana kismet olsaydi diye...
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 TB Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

OğuzCanAlantor

  • Membro
  • İleti: 3.290
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #9 : 14 Kasım 2017, 22:14:49 »
Alfa al da tabi butce guzelse Giula cok cok yakisir  :yukari-ok: :yukari-ok: :yukari-ok: :D

Yani ben Alfa Romeo servisi sahibi olsam tek bakacagim seri gta serisi olur. Sattigim makine cok guzeldi daha oncede yazmistim keske sana kismet olsaydi diye...

250 dedim 270 dediler :) Gerçi Giuliettayı önden alıyorlar hemde istediğim rakama ama 250 olursa olur dedim üstünü vermem.

Onlarda 250 ye 5 ay önce satardık vs dediler bakalım belki ortada anlaşabiliriz.

Veloce olsaydı hiç durmuycaktım.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.333
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #10 : 14 Kasım 2017, 22:20:28 »
250 dedim 270 dediler :) Gerçi Giuliettayı önden alıyorlar hemde istediğim rakama ama 250 olursa olur dedim üstünü vermem.

Onlarda 250 ye 5 ay önce satardık vs dediler bakalım belki ortada anlaşabiliriz.

Veloce olsaydı hiç durmuycaktım.

Gri renk Giulayi acmamis gibi geldi sanki, bence biraz bekle.
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 TB Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

balesanist

  • Membro
  • İleti: 550
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #11 : 15 Kasım 2017, 00:33:14 »
Zaten konuya nadir cevap geliyor, insanı heyecanlandırıyorsunuz
QV yi aldığın gün forumun senden Giulia beklediğini farketmişsindir herhalde @OğuzCanAlantor yalnız bu takas işi iyi olmadı
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

Jakomo

  • Membro
  • İleti: 2.292
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #12 : 15 Kasım 2017, 10:51:14 »
Bi tane F30 3.28 kovalıyorum eğer satarsa Qv yi satarım :)
Ben ŞOK  :o :o :o :o :o :o
Hoş diceksin ki sen alırken iyidi ama abi....
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS


Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.598
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #14 : 17 Kasım 2017, 13:45:38 »
Valla iyiymiş. Hayırlı olsun alana :)
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

balesanist

  • Membro
  • İleti: 550
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #15 : 17 Kasım 2017, 14:48:53 »
Tam bir komedi
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

balesanist

  • Membro
  • İleti: 550
    • Çevrimdışı
Giulietta QV arıyorum.
« #16 : 17 Kasım 2017, 14:52:21 »
Bari güzel foto çekseydin Güzellerini ben paylaşıvereyim bari.
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

balesanist

  • Membro
  • İleti: 550
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #17 : 17 Kasım 2017, 14:53:38 »



"Mantığınla sev, duygularınla seç"

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.722
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #18 : 17 Kasım 2017, 18:01:09 »
@OğuzCanAlantor  satıyor :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

balesanist

  • Membro
  • İleti: 550
    • Çevrimdışı
Giulietta QV arıyorum.
« #19 : 17 Kasım 2017, 23:52:10 »
Tam bir komedi

Komedi kısmını açıklayayım: 2 gün önce aracı satan galeriye ulaştım. “Satın alan arkadaşla görüşüyor musunuz?, Satmayı düşünür mü?” diye sordum. Araçtan çok memnun olduğunu, satmayı düşünmediğini söyledi. 110-115 gibi de bir rakam telaffuz etti.
2 gün sonra aynı aracı 136 bin TL den ilana koyup açıklamaya da bu aracı tanıyan, uzun süredir takip eden alır vs yazılması bana biraz komik geldi.
100k teklif ederim, işine gelirse...
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

OğuzCanAlantor

  • Membro
  • İleti: 3.290
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #20 : 18 Kasım 2017, 10:37:43 »
@OğuzCanAlantor  satıyor :)

 :D  :D SRC Otomotiv ve Yazılım ile anlaşamadık
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

OğuzCanAlantor

  • Membro
  • İleti: 3.290
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #21 : 18 Kasım 2017, 10:41:05 »
Komedi kısmını açıklayayım: 2 gün önce aracı satan galeriye ulaştım. “Satın alan arkadaşla görüşüyor musunuz?, Satmayı düşünür mü?” diye sordum. Araçtan çok memnun olduğunu, satmayı düşünmediğini söyledi. 110-115 gibi de bir rakam telaffuz etti.
2 gün sonra aynı aracı 136 bin TL den ilana koyup açıklamaya da bu aracı tanıyan, uzun süredir takip eden alır vs yazılması bana biraz komik geldi.
100k teklif ederim, işine gelirse...

Abi kasa olarak çok bozuk bence alma
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

balesanist

  • Membro
  • İleti: 550
    • Çevrimdışı
Ynt: Giulietta QV arıyorum.
« #22 : 18 Kasım 2017, 12:36:42 »
Abi kasa olarak çok bozuk bence alma

Kasa olarak bozuk derken? Kazası falan yok diye biliyorum.
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal