Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM  (Okunma sayısı 3733 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

eba

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« : 11 Şubat 2017, 14:21:44 »
Merhaba arkadaşlar. İsmim ebubekir. Hali hazırda bir focus hb kullanıyorum. Konya ve Karaman'da yaşıyorum. Nasıl olduysa bir şekilde Alfa Romeo markasına rastladım, sonra alfistiturkey'i buldum. Yardımcı olursanız Alfa'ya geçmeyi kafaya koymuş bulunmaktayım.

Şu an özellikle gtv düşünüyorum. Eğer gtv'nin kendime uygun olduğuna karar verirsem kendi aracımı satılığa çıkarıp aramaya başlayacağım. Eğer kendime uygun bulmazsam sırasıyla GT, 159/156/147 arayacağım.

Uzun süredir sitenizi takip ediyorum. Gtv'yle ilgili neredeyse tüm başlıkları ve Gt'yle ilgili çoğu başlığı okudum. Zihnimdeki soruları daraltarak beş maddede özetledim.

1. GTV'nin YEDEK PARÇASI: Evet bu soruyla ilgili forumda kısmi malumat bulabiliyorum fakat ben güncel bilgiyi istiyorum. Soru şu: "2017 yılında Gtv'nin yedek parçasını bulmak mümkün mü?" Bu soruya "kapının içinde camı indirip kaldıran küçük mekanizma" da dahil ediyorum. Ve satın aldığım zaman yaklaşık 5 sene kullanmayı göz önüne alıyorsam 2022'ye kadar yedek parça sıkıntısı çeker miyim? Hangi parçaları bulamam? Konya'daki Fiat servisine danışmaya gittiğimde yedek parça bulup bulamayacağımı sordum. "Buluruz İzmir'den İstanbul'dan getirtiriz ama pahalı olur uzak dur hocam" falan yaptılar. Pahalılığı şu an biraz göz ardı edebilirm ama parça bulamama gibi bir durum olursa direk vazgeçicem. Ayrıca ikinci bir soru: Herhangi bir kaza durumunda kaporta parçası bulunur mu, yoksa sanayide sacdan bişeyden mi yaptırmak gerekir?

2. GTV'nin İMAJI: Sizce bu araç nedir :-) Spor araba mı yoksa sadece sıradışı bir araç mı? Bunu şu yüzden soruyorum: Ben biraz "kullanmak için" alacağım. Yani alıp garaja koymayacağım. "Anaa adam ferrari'yi günlük kullanıyor" dedirtecek bir araç mıdır? Zürefanın düşkünü beyaz giyer kış günü moduna girmek istemem. Ayrıca şunu da sorayım: Bunlar yakın bir tarihte klasik/antika(?) bir araç mı olacaktır? Sahibinden.com'da bi tane 91' model lancia delta gördüm, sahibi klasik araçlar bölümüne koymuş. Gtv'lerin 96 yılında çıkmaya başladığını düşünürsek yakında bunlar da o duruma düşecektir?

3. GTV ve GT FARKI: Gtv'nin "alfa hissinin" Gt'den biraz daha farklı olduğu sonucunu çıkardım, okuduklarımdan. Ayrıca V6 motoru da merak ediyorum. Eğer birisi çıkıp da "çok da farkları yok, zaten Gtv'nin turbosu vs başını ağrıtır, daha sorunsuz olan Gt'yi düşün" derse vazgeçeceğim. Çünkü kendim sanayici değilim, sanayici tanıdığım bile yok. Başka bir yerde "Gtv'ye geçmek için önce 147 ve 156'dan başlayın" diye yazmışlar. Bu çözüm bana uymuyor. Çünkü ben 147 alsam bile elime bir anahtar alıp aracın altına yatacak değilim. "Ustaya götür parasını ver yaptır çık" kafasındayım. Aldığım aracı stock kullanma taraftarıyım ama Konya veya Ankara'da tamir konusunda sorun yaşayacaksam... Gt mi önerirsiniz?

4. KIŞ ŞARTLARI: Gtv'de kaputun altıdanki sıcaklık yüksek derecelere çıkabiliyormuş, gördüğüm kadarıyla. Düz bir mantıkla gidersek sıcak olmayan bir iklimde daha çok randıman almamız beklenemez mi? Konya'da yazlar sıcak ve nemsiz (ve bazen rüzgarlı) kışlar baya baya karlı ve yağmurlu oluyor (hele bu sene). Kış aylarında gtv'yi garaja mı kapatmalıyız? Her hafta gidiş geliş (110*2=220 km) uzun yol yapıyorum. Şehir içinde yoğun trafik olmuyor, gitmek istediğim yere 1-2 ışıkla varabiliyorum.

5. BONUS SORU: Gerçekten de şehir içinde 18 litre mi yakıyor? Kilometrede 1 lira demek



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
« Son Düzenleme: 11 Şubat 2017, 14:35:19 Gönderen: eba »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

35oz41

  • Membro
  • İleti: 169
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #1 : 11 Şubat 2017, 14:37:20 »
Merhaba arkadaşlar. İsmim ebubekir. Hali hazırda bir focus hb kullanıyorum. Konya ve Karaman'da yaşıyorum. Nasıl olduysa bir şekilde Alfa Romeo markasına rastladım, sonra alfistiturkey'i buldum. Yardımcı olursanız Alfa'ya geçmeyi kafaya koymuş bulunmaktayım.

Şu an özellikle gtv düşünüyorum. Eğer gtv'nin kendime uygun olduğuna karar verirsem kendi aracımı satılığa çıkarıp aramaya başlayacağım. Eğer kendime uygun bulmazsam sırasıyla GT, 159/156/147 arayacağım.

Uzun süredir sitenizi takip ediyorum. Gtv'yle ilgili neredeyse tüm başlıkları ve Gt'yle ilgili çoğu başlığı okudum. Zihnimdeki soruları daraltarak beş maddede özetledim.

1. GTV'nin YEDEK PARÇASI: Evet bu soruyla ilgili forumda kısmi malumat bulabiliyorum fakat ben güncel bilgiyi istiyorum. Soru şu: "2017 yılında Gtv'nin yedek parçasını bulmak mümkün mü?" Bu soruya "kapının içinde camı indirip kaldıran küçük mekanizma" da dahil ediyorum. Ve satın aldığım zaman yaklaşık 5 sene kullanmayı göz önüne alıyorsam 2022'ye kadar yedek parça sıkıntısı çeker miyim? Hangi parçaları bulamam? Konya'daki Fiat servisine danışmaya gittiğimde yedek parça bulup bulamayacağımı sordum. "Buluruz İzmir'den İstanbul'dan getirtiriz ama pahalı olur uzak dur hocam" falan yaptılar. Pahalılığı şu an biraz göz ardı edebilirm ama parça bulamama gibi bir durum olursa direk vazgeçicem. Ayrıca ikinci bir soru: Herhangi bir kaza durumunda kaporta parçası bulunur mu, yoksa sanayide sacdan bişeyden mi yaptırmak gerekir?

2. GTV'nin İMAJI: Sizce bu araç nedir :-) Spor araba mı yoksa sadece sıradışı bir araç mı? Bunu şu yüzden soruyorum: Ben biraz "kullanmak için" alacağım. Yani alıp garaja koymayacağım. "Anaa adam ferrari'yi günlük kullanıyor" dedirtecek bir araç mıdır? Zürefanın düşkünü beyaz giyer kış günü moduna girmek istemem. Ayrıca şunu da sorayım: Bu klasik bir araç mıdır? Sahibinden.com'da bi tane 91' model lancia delta gördüm, sahibi klasik araçlar bölümüne koymuş. Gtv'lerin 96 yılında çıkmaya başladığını düşünürsek yakında bunlar da o duruma düşecektir?

3. GTV ve GT FARKI: Gtv'nin "alfa hissinin" Gt'den biraz daha farklı olduğu sonucunu çıkardım, okuduklarımdan. Ayrıca V6 motoru da merak ediyorum. Eğer birisi çıkıp da "çok da farkları yok, zaten Gtv'nin turbosu vs başını ağrıtır, daha sorunsuz olan Gt'yi düşün" derse vazgeçeceğim. Çünkü kendim sanayici değilim, sanayici tanıdığım bile yok. Başka bir yerde "Gtv'ye geçmek için önce 147 ve 156'dan başlayın" diye yazmışlar. Bu çözüm bana uymuyor. Çünkü ben 147 alsam bile elime bir anahtar alıp aracın altına yatacak değilim. "Ustaya götür parasını ver yaptır çık" kafasındayım. Aldığım aracı stock kullanma taraftarıyım ama Konya veya Ankara'da tamir konusunda sorun yaşayacaksam... Gt mi önerirsiniz?

4. KIŞ ŞARTLARI: Gtv'de kaputun altıdanki sıcaklık yüksek derecelere çıkabiliyormuş, gördüğüm kadarıyla. Düz bir mantıkla gidersek sıcak olmayan bir iklimde daha çok randıman almamız beklenemez mi? Konya'da yazlar sıcak ve nemsiz (ve bazen rüzgarlı) kışlar baya baya karlı ve yağmurlu oluyor (hele bu sene). Kış aylarında gtv'yi garaja mı kapatmalıyız? Her hafta gidiş geliş (110*2=220 km) uzun yol yapıyorum. Şehir içinde yoğun trafik olmuyor, gitmek istediğim yere 1-2 ışıkla varabiliyorum.

5. BONUS SORU: Gerçekten de şehir içinde 18 litre mi yakıyor? Kilometrede 1 lira demek



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bu sıkıntıların hepsini bu kadar çözümsüz olmasa da yaşayabilirsin, ama GTV'nin farkı o sıkıntılar bile sana güzellik olarak gelmeye başlıyor. Öyle güzel bir ruhu ve görüntüsü var.
Bakımlı ve düzgününü alman seni soğutmaz ufak tefek işleriyle uğraşıp kondüsyonunu korursun. Konya yeterli değil detay gerektiren işlerde Ankara Alfin'i tercih edebilirsin.
18 litre yakmıyor, ben yoğun trafiğe girmiyorum fakat bazı günler işe gidip gelirken kullanıyorum 10-12 litre arasi yakiyorum.
Kafaya koyduysan al derim ama ona bakmak zor gelecekse de hiç bulaşma. Özel ilgi istediği doğrudur. Ben de çok teknik bilgiye sahip değilim ama iyi ustalarla çalıştığımda problem yaşamadım.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

eba

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #2 : 11 Şubat 2017, 19:17:35 »
Bu sıkıntıların hepsini bu kadar çözümsüz olmasa da yaşayabilirsin, ama GTV'nin farkı o sıkıntılar bile sana güzellik olarak gelmeye başlıyor. Öyle güzel bir ruhu ve görüntüsü var.
Bakımlı ve düzgününü alman seni soğutmaz ufak tefek işleriyle uğraşıp kondüsyonunu korursun. Konya yeterli değil detay gerektiren işlerde Ankara Alfin'i tercih edebilirsin.
18 litre yakmıyor, ben yoğun trafiğe girmiyorum fakat bazı günler işe gidip gelirken kullanıyorum 10-12 litre arasi yakiyorum.
Kafaya koyduysan al derim ama ona bakmak zor gelecekse de hiç bulaşma. Özel ilgi istediği doğrudur. Ben de çok teknik bilgiye sahip değilim ama iyi ustalarla çalıştığımda problem yaşamadım.

Abi detaylı cevabınız için teşekkür ediyorum. En kısa zamanda bir teşebbüs gerçekleştireceğim inşallah :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

coolistanbul

  • Membro
  • İleti: 1.066
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #3 : 11 Şubat 2017, 19:51:23 »
GTV 2.0 TS ( 1999 ) kullandım, şu anda 2.0 JTS Selespeed GT ( 2006 ) kullanıyorum.

Farkları :

1- YAŞAM ALANI : GTV 2+2 bir araçtır. Arka koltuklar çok kısa süreli bir seyahat için kısa veya orta boylu 2 kişi oturabilir. Uzun yolculukta o sıkışmayı kaldırmak mümkün değil.

GT ise 4 kişilik bir araçtır. 4 kişide rahat yolculuk eder.

2- BAGAJ : GTV nin bagajı küçüktür. 2 kişinin uzun bir yolculuktaki valizlerini  değil ancak el/sırt çantalarını alır. Valizler arkadaki +2 lık alana konur. Arka koltuklar yatmaz.

GT'nin bagajı geniştir. 2 kişinin uzun yolculuktaki valilerini alır. Üzerine de ıvır zıvır konabilir. Arka koltuk yatar ve alan çok büyür. Örnek : ev içinde kullanılacak bir merdiveni veya ütü tahtasını da sığdırırsın. Neyime gerek demeyin böyle alış verişler elzem olunca arkadaşın doblosunu rica etmek yerine arka koltuğun yatması büyük avantaj.

3- YOL TUTUŞ : GTV herhangi bir elektronik asistanı olmadığı halde 17 inch jant ve 225/45/17 doğru lastiklerle mükemmel yol tutar. Şase dizaynı ve geometrik yapısı amortisör seçimi sayesinde inanılmaz işler başarır.

GT , 156 ve 147 şasisini kullanmasının GTV ye göre dezavantajlarını yaşar. Yol tutuş elektronik asistanları sayesinde viraj kabiliyeti iyidir ama GTV kadar güvenilir değil. Hem görünüm hemde daha iyi yol tutuş için Yay ister -3cm yol tutuşa ciddi katkıda bulunur. Yay + Spor amortisörlerle de  iş değişir. Bende sadece yay var çok memnunum.

4- YAKIT : GTV 2.0 Twinspark sıkışık şehir içinde ( İstanbul ) 12-14 lt yakardı. GT 2.0 JTS de hemen hemen aynı. Her ikisi için Uzun yolda ki tüketim tamamen kullanma stilinize bağlı olarak 8.0 - 12.0 lt arasında değişir. GTV V6 yı kullanmadım bilemiyorum.

4- YEDEK PARÇA  : İstanbul'da bir sıkıntı yaşamadım. Ama Konya da durum nasıldır bilemiyorum. Alfisti Turkey e üye olan, servis ve yedek parça işi yapan arkadaşlarımız var. Onlarla görüşerek yedek parça probleminin olursa çözebilirsiniz.

 5- STİL : GTV 916 kodlu kasadır ve bir efsanedir. İyi durumda olanı alıp bir daha satmamak üzere elde tutmak ve kullanmak en doğru davranıştır. Stil olarak iki kasa arasında inanılmaz bir fark vardır. 916 ilk tercihimdir  her zaman. Doğru bir renkle yaratacağı etki bambaşkadır.
GT ise giderek klasikleşen, kendisine her zaman baktıran, özel bir stili olan kasadır. Ama GTV kadar etkileyici değildir. Elbette stil kişisel bir tercihtir.Am iki araçta çok özeldir.

6- TEKNOLOJİ :  GT , 156 ve 147 Discintive in sahip olduğu tüm teknolojik özelliklere sahiptir. ( Sunroof hariç ) Cruise kontrol, ESP, Çift bölgeli digital otomatik klima, bir çok airbag, UK, Bose ses sistemi, Direct Enjection, F1 tip elden kumandalı Yarı otomatik vites vb. Bunların neredeyse hiç biri GTV de yoktur. Ama GTV nin gerçek bir manuel coupe olduğunu da belirtmeliyim. Kullanırken her şeyi hissedersiniz. Bu farkı ancak ikisini de kullanınca anlamak mümkün. GT de ki selespeed vitesin keyfi de GTV de yoktur. 

7- PERFORMANS : GTV 2.0 TS , GT 2.0 JTS arasında 0-100 hızlanma, ara hızlanmalar ve son süratteki fark GT lehinedir.

8- KONFOR :  GT lehinedir.

9- SICAKLIK : Ne GTV de ne de GT böyle bir sorun yaşamadım.

10- ALFA HİSSİ : GTV , GT ' yi sollar. Ama GT deki Alfa hissi de 147, 156, Giu ve Mito'yu sollar ( hepsini denedim ) GTV de iç dizayn 1999 da yenilerek tam bir Alfa karakterine sahip olmuştur. 1996-1999 arası iç dizaynda orta konsol açısından Alfa ruhunu az yaşatmaktadır.  GT malum bir iki minik farkla 147'nin  iç konsolunu kullanmaktadır. Gtv den sonra diyebilirim ki : Keşke kendisine ait bir iç konsol dizaynı olsaymış. Ama zamanla bu hisden uzaklaşıp alışıyor ve yakıştırıyorsunuz.

Sonuç olarak doğru bir renk seçimiyle, GTV finali GT den önde tamamlıyor. Eğer yaşam alanı genişliği, performans,  konfor ve teknoloji önde olsun derseniz tercihiniz GT olmalı.
Alfa hissi, yol tutuş ve stil derseniz tercihiniz GTV olmalı.

Not : Performans derken GTV turbo V6 elbette 2.0 JTS GT'yi toz duman eder.

Keyifli Alfa sürüşleri diliyorum...
Aşk 3 değil 4 harftir => ALFA
1997 1.6 Boxer 145 Rosso
2003 1.6 TS 156 J
1999 2.0 TS GTV Gümüş Gri
2006 2.0 SS GT

coyote

  • Membro
  • İleti: 853
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #4 : 11 Şubat 2017, 21:36:33 »
GT'nin dashboard'unu illa mevcut bir modelden kopyalayacaklarsa,  keşke 147 yerine mk1 156'dan kopyasalardı. Bence, şu anki halinden çok daha sportif olurdu. mk2 değil ama,  mk1 156'nın dashboard'unu tek geçerim. Şu an GT değil de mk1 156'ya biniyorsam sebebi budur.

eba

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #5 : 11 Şubat 2017, 22:18:09 »
GTV 2.0 TS ( 1999 ) kullandım, şu anda 2.0 JTS Selespeed GT ( 2006 ) kullanıyorum.

Farkları :

1- YAŞAM ALANI : GTV 2+2 bir araçtır. Arka koltuklar çok kısa süreli bir seyahat için kısa veya orta boylu 2 kişi oturabilir. Uzun yolculukta o sıkışmayı kaldırmak mümkün değil.

GT ise 4 kişilik bir araçtır. 4 kişide rahat yolculuk eder.

2- BAGAJ : GTV nin bagajı küçüktür. 2 kişinin uzun bir yolculuktaki valizlerini  değil ancak el/sırt çantalarını alır. Valizler arkadaki +2 lık alana konur. Arka koltuklar yatmaz.

GT'nin bagajı geniştir. 2 kişinin uzun yolculuktaki valilerini alır. Üzerine de ıvır zıvır konabilir. Arka koltuk yatar ve alan çok büyür. Örnek : ev içinde kullanılacak bir merdiveni veya ütü tahtasını da sığdırırsın. Neyime gerek demeyin böyle alış verişler elzem olunca arkadaşın doblosunu rica etmek yerine arka koltuğun yatması büyük avantaj.

3- YOL TUTUŞ : GTV herhangi bir elektronik asistanı olmadığı halde 17 inch jant ve 225/45/17 doğru lastiklerle mükemmel yol tutar. Şase dizaynı ve geometrik yapısı amortisör seçimi sayesinde inanılmaz işler başarır.

GT , 156 ve 147 şasisini kullanmasının GTV ye göre dezavantajlarını yaşar. Yol tutuş elektronik asistanları sayesinde viraj kabiliyeti iyidir ama GTV kadar güvenilir değil. Hem görünüm hemde daha iyi yol tutuş için Yay ister -3cm yol tutuşa ciddi katkıda bulunur. Yay + Spor amortisörlerle de  iş değişir. Bende sadece yay var çok memnunum.

4- YAKIT : GTV 2.0 Twinspark sıkışık şehir içinde ( İstanbul ) 12-14 lt yakardı. GT 2.0 JTS de hemen hemen aynı. Her ikisi için Uzun yolda ki tüketim tamamen kullanma stilinize bağlı olarak 8.0 - 12.0 lt arasında değişir. GTV V6 yı kullanmadım bilemiyorum.

4- YEDEK PARÇA  : İstanbul'da bir sıkıntı yaşamadım. Ama Konya da durum nasıldır bilemiyorum. Alfisti Turkey e üye olan, servis ve yedek parça işi yapan arkadaşlarımız var. Onlarla görüşerek yedek parça probleminin olursa çözebilirsiniz.

 5- STİL : GTV 916 kodlu kasadır ve bir efsanedir. İyi durumda olanı alıp bir daha satmamak üzere elde tutmak ve kullanmak en doğru davranıştır. Stil olarak iki kasa arasında inanılmaz bir fark vardır. 916 ilk tercihimdir  her zaman. Doğru bir renkle yaratacağı etki bambaşkadır.
GT ise giderek klasikleşen, kendisine her zaman baktıran, özel bir stili olan kasadır. Ama GTV kadar etkileyici değildir. Elbette stil kişisel bir tercihtir.Am iki araçta çok özeldir.

6- TEKNOLOJİ :  GT , 156 ve 147 Discintive in sahip olduğu tüm teknolojik özelliklere sahiptir. ( Sunroof hariç ) Cruise kontrol, ESP, Çift bölgeli digital otomatik klima, bir çok airbag, UK, Bose ses sistemi, Direct Enjection, F1 tip elden kumandalı Yarı otomatik vites vb. Bunların neredeyse hiç biri GTV de yoktur. Ama GTV nin gerçek bir manuel coupe olduğunu da belirtmeliyim. Kullanırken her şeyi hissedersiniz. Bu farkı ancak ikisini de kullanınca anlamak mümkün. GT de ki selespeed vitesin keyfi de GTV de yoktur. 

7- PERFORMANS : GTV 2.0 TS , GT 2.0 JTS arasında 0-100 hızlanma, ara hızlanmalar ve son süratteki fark GT lehinedir.

8- KONFOR :  GT lehinedir.

9- SICAKLIK : Ne GTV de ne de GT böyle bir sorun yaşamadım.

10- ALFA HİSSİ : GTV , GT ' yi sollar. Ama GT deki Alfa hissi de 147, 156, Giu ve Mito'yu sollar ( hepsini denedim ) GTV de iç dizayn 1999 da yenilerek tam bir Alfa karakterine sahip olmuştur. 1996-1999 arası iç dizaynda orta konsol açısından Alfa ruhunu az yaşatmaktadır.  GT malum bir iki minik farkla 147'nin  iç konsolunu kullanmaktadır. Gtv den sonra diyebilirim ki : Keşke kendisine ait bir iç konsol dizaynı olsaymış. Ama zamanla bu hisden uzaklaşıp alışıyor ve yakıştırıyorsunuz.

Sonuç olarak doğru bir renk seçimiyle, GTV finali GT den önde tamamlıyor. Eğer yaşam alanı genişliği, performans,  konfor ve teknoloji önde olsun derseniz tercihiniz GT olmalı.
Alfa hissi, yol tutuş ve stil derseniz tercihiniz GTV olmalı.

Not : Performans derken GTV turbo V6 elbette 2.0 JTS GT'yi toz duman eder.

Keyifli Alfa sürüşleri diliyorum...

Vakit ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Özellikle alfa hissi bakımından gtv-gt karşılaştırmanız ve yol tutuşlarına dair verdiğiniz bilgiler benim için önemliydi. Gt fikrinden baya uzaklaşmış durumdayım şu an.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

coolistanbul

  • Membro
  • İleti: 1.066
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #6 : 11 Şubat 2017, 22:23:57 »
Vakit ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Özellikle alfa hissi bakımından gtv-gt karşılaştırmanız ve yol tutuşlarına dair verdiğiniz bilgiler benim için önemliydi. Gt fikrinden baya uzaklaşmış durumdayım şu an.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Teşekkür ederim, yazdıklarımın çoğu kişisel yorumlarımdı. GTV'mi hala çok özlüyorum...
Aşk 3 değil 4 harftir => ALFA
1997 1.6 Boxer 145 Rosso
2003 1.6 TS 156 J
1999 2.0 TS GTV Gümüş Gri
2006 2.0 SS GT

Kibitzer

  • Membro
  • İleti: 2.253
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #7 : 11 Şubat 2017, 22:52:52 »
Yazılanlara küçük bir ekleme yapayım. Kendi tecrübem değil, uzun zamandır forumda göremedim diye onun adına yazıyorum. GTV'nin çok çok iyi olan yol tutuşuna güvenerek girdiği bir virajda küçük bir yol pürüzü veya taş parçası nedeniyle pert eden bir arkadaş yazmıştı. Yanlış hatırlamıyorsam yazdığı cümle şöyle birşeydi; "Gtv'nin yol tutuşu pürüzsüz zeminde mükemmel, yolda engebe, taş vs. varsa benim gibi  kaza yapabilirsiniz, 159 ise saçma sapan derecede iyi bir yol tutuşa sahip"
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

eba

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #8 : 11 Şubat 2017, 22:53:56 »
Yazılanlara küçük bir ekleme yapayım. Kendi tecrübem değil, uzun zamandır forumda göremedim diye onun adına yazıyorum. GTV'nin çok çok iyi olan yol tutuşuna güvenerek girdiği bir virajda küçük bir yol pürüzü veya taş parçası nedeniyle pert eden bir arkadaş yazmıştı. Yanlış hatırlamıyorsam yazdığı cümle şöyle birşeydi; "Gtv'nin yol tutuşu pürüzsüz zeminde mükemmel, yolda engebe, taş vs. varsa benim gibi  kaza yapabilirsiniz, 159 ise saçma sapan derecede iyi bir yol tutuşa sahip"

Evet o yorumu ben de görmüştüm. "Benim rahmetli" diyordu :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

coolistanbul

  • Membro
  • İleti: 1.066
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #9 : 12 Şubat 2017, 01:03:35 »
GT'nin dashboard'unu illa mevcut bir modelden kopyalayacaklarsa,  keşke 147 yerine mk1 156'dan kopyasalardı. Bence, şu anki halinden çok daha sportif olurdu. mk2 değil ama,  mk1 156'nın dashboard'unu tek geçerim. Şu an GT değil de mk1 156'ya biniyorsam sebebi budur.
1995 ve sonrası Alfa Romeo'lar içerisinde benim için ;









Nr1 Dashboard resimlerde ki GTV 1999-2002 (MK1.5)

Nr2 O mirası biraz devam ettiren Brera ve 159'lar

Nr3 156 Mk1.5 ve Mk2
Aşk 3 değil 4 harftir => ALFA
1997 1.6 Boxer 145 Rosso
2003 1.6 TS 156 J
1999 2.0 TS GTV Gümüş Gri
2006 2.0 SS GT

coolistanbul

  • Membro
  • İleti: 1.066
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #10 : 12 Şubat 2017, 01:08:20 »
Yazılanlara küçük bir ekleme yapayım. Kendi tecrübem değil, uzun zamandır forumda göremedim diye onun adına yazıyorum. GTV'nin çok çok iyi olan yol tutuşuna güvenerek girdiği bir virajda küçük bir yol pürüzü veya taş parçası nedeniyle pert eden bir arkadaş yazmıştı. Yanlış hatırlamıyorsam yazdığı cümle şöyle birşeydi; "Gtv'nin yol tutuşu pürüzsüz zeminde mükemmel, yolda engebe, taş vs. varsa benim gibi  kaza yapabilirsiniz, 159 ise saçma sapan derecede iyi bir yol tutuşa sahip"
GTV yi 2 sene kullandım, sanırım denemediğim viraj tipi ve hız kalmamıştır, Datça - Marmaris yolu dahil, bu yorumu abartılı buldum...
Aşk 3 değil 4 harftir => ALFA
1997 1.6 Boxer 145 Rosso
2003 1.6 TS 156 J
1999 2.0 TS GTV Gümüş Gri
2006 2.0 SS GT

cem meric

  • Membro
  • İleti: 1.672
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #11 : 12 Şubat 2017, 01:56:41 »
Konuyu uzmanından dinleyelim :)
2 araca da sahip oldu kendisi

@master
« Son Düzenleme: 12 Şubat 2017, 12:51:03 Gönderen: admin »
156 2.5 v6 24v.
BMW 318Tİ.
MİNİ COOPER S R53.
GT Q2 1.9 JTD.
166 3.0 v6 24v.

ykilinc

  • Membro
  • İleti: 369
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #12 : 12 Şubat 2017, 09:12:51 »
GTV V6 TB 17' + Yay + Kule gergisi kombinasyonu ile gayet iyi yol tutusuna sahip bir araç. 200+ hp'lik ağır motoru nedeni ile sanirim neredeyse 62 / 38 ağırlık dağılımına ragmen ön ve arka yürüyen tasarımi nedeni ile gayet iyi yol tutar.
Gtv de bence eleştiri gelecekse frenlere gelebilir. Çok kötü değil ama, 3.0 V6 ile yakın güçlere sahip V6TB' den 3.0 v6 da kullanilan brembo kaliperler ve büyük fren disklerinin esirgenmesini anlayamıyorum. Bu problem de paraya kıyılırsa çözülmeyecek problem değil. Sanirim mito qv fren kitinin gtv ye uyarlanması, 166' larin uyarlanmasi gibi modifikasyonlar 2000-3000 tl ile mümkün. (Fiyatlar kurarlar sonrasinda hatali olabilir)
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ykilinc

  • Membro
  • İleti: 369
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #13 : 12 Şubat 2017, 09:52:24 »
Her aracın temizi makbuldur ama bence 916 kasa için temizini bulmak ve bakımlarıni bilinen bir kac yer dışında yaptırmamak kritik. Buna rağmen gtv nin hayati olmayan bir kaç parçası için yurtdışı sitelerden araştırma yapmak gibi bir mesaiyi zaman zaman harcamaniz gerekebilir. Bunu minimuma ancak bilinen ilgili bir Alfa servisi yardımı ile çekebilirsiniz. Zira onlar zaten onemli oranda bu işi size gerek kalmadan çözerler.

Bunun dışında bahsettiginiz kmleri bir günde yapan biri olarak gtv nin bu km leri rahat kaldıracağını söyleyebilirim, kışın kullanma fikri tamamen bu arabaya olan sevgimden dolayi içimi acıtıyor. Ama tabi kullanılmasi için hiç bir engeli yok.

Arkadaslar cok guzel yazmışlar bende düşüncelerimi belirtirsem. Arka koltuklar, bence çocuk ve kisa mesafe icin cok iri olmayan yetiskinleri taşıyabilir. Ama arka koltuk arkasina agirlik dagilimi nedeniyle konumlandırılmış akü ve benzin deposu nedeni ile küçülen bagajin yerine arac içi  bagaj olarak kullanilmasi bence en olasi durum. Onun dışında şoför ve yandaki yolcuya gayet ferah bir yaşam alani sunulmuş. Oturus pozisyonu ve genel olarak aracin alçak olması zaten ilk dakikadan itibaren sizi başka bir yere götürüyilor. Sanirim 1.1 sola ve sağa tur sayisi ile hisli direksiyon yeni arabalarin çok sahip olamadigi hissi size ilk virajda yaşatıyor. Motor sesi ve pedaldaki torkla beraber yüzünüze istemsiz bir gülümseme geliyor. Özellikle yay ve kule gergisi sonrası yol tutus ve direksiyon hissiyatı marjinal bir değişime uğrar diyebilirim. Gtv sahipleri mutlaka bu ilaveleri araca yapmali.

Gtv orjinal eklentileri dışında görsel ne yaparsanız yapin resmen kusan bir araba. Timeless design diye övdükleri bu araci görsel olarak modifiye etme düşüncesi bence ancak orjinal cup body kitleri ile manali. Onu dışında fuzuli bir çaba. Temiz iyi kondisyondaki bir gtv her zaman kendine baktırır.

18 litre yakan bir GTV-TB nin bir problemi olduğunu net soyleyebilirim. Benim güzergahim % 75 otoban %25 şehir ici tam ölçmedim ama 9 ile 12 arasında sürüş tarzıma bağlı değerler yakaladım.

Gtv mi gt mi dediğinde bence cok farkli araçlar. Mesela ben Gtv den gt ye geçersem büyük bagaji, geniş arka koltuklari, dizel ise yakıtı ile cok mutlu olurum. GT tartışmasız daha pratiktir. Günlük kullanima daha uygundur. GTV ise daha fazla bağ kurduran bir araç. Sürüşü, duruşu, oturma pozisyonu ile daha fazla sürücü odaklı bir araç. GT de bu konularda gayet iyi ama GTV bana bir veya iki tik önde geliyor.
Şunu da belirtmek isterim ki eğer gtv fwd değil rwd olsa,  su an bu araçları bulmak veya aynı paralara almak imkansızdı...
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.809
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #14 : 12 Şubat 2017, 10:50:42 »
GTV yi 2 sene kullandım, sanırım denemediğim viraj tipi ve hız kalmamıştır, Datça - Marmaris yolu dahil, bu yorumu abartılı buldum...
Emin olun, bu yorumu yazan Önder ( @master ) hiç bir zaman abartıya başvuracak birisi değildir.
Önder ayrıca oldukça iyi otomobil kullandığına inandığım birisidir.

agucba via tapatalk

« Son Düzenleme: 12 Şubat 2017, 12:51:26 Gönderen: admin »

///////////////

coolistanbul

  • Membro
  • İleti: 1.066
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #15 : 12 Şubat 2017, 11:47:59 »
Emin olun, bu yorumu yazan Önder ( @master ) hiç bir zaman abartıya başvuracak birisi değildir.
Önder ayrıca oldukça iyi otomobil kullandığına inandığım birisidir.

agucba via tapatalk
Çok talihsiz bir durum yaşamış olmalı, büyük geçmiş olsun...
Aşk 3 değil 4 harftir => ALFA
1997 1.6 Boxer 145 Rosso
2003 1.6 TS 156 J
1999 2.0 TS GTV Gümüş Gri
2006 2.0 SS GT

coolistanbul

  • Membro
  • İleti: 1.066
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #16 : 12 Şubat 2017, 11:49:12 »
Her aracın temizi makbuldur ama bence 916 kasa için temizini bulmak ve bakımlarıni bilinen bir kac yer dışında yaptırmamak kritik. Buna rağmen gtv nin hayati olmayan bir kaç parçası için yurtdışı sitelerden araştırma yapmak gibi bir mesaiyi zaman zaman harcamaniz gerekebilir. Bunu minimuma ancak bilinen ilgili bir Alfa servisi yardımı ile çekebilirsiniz. Zira onlar zaten onemli oranda bu işi size gerek kalmadan çözerler.

Bunun dışında bahsettiginiz kmleri bir günde yapan biri olarak gtv nin bu km leri rahat kaldıracağını söyleyebilirim, kışın kullanma fikri tamamen bu arabaya olan sevgimden dolayi içimi acıtıyor. Ama tabi kullanılmasi için hiç bir engeli yok.

Arkadaslar cok guzel yazmışlar bende düşüncelerimi belirtirsem. Arka koltuklar, bence çocuk ve kisa mesafe icin cok iri olmayan yetiskinleri taşıyabilir. Ama arka koltuk arkasina agirlik dagilimi nedeniyle konumlandırılmış akü ve benzin deposu nedeni ile küçülen bagajin yerine arac içi  bagaj olarak kullanilmasi bence en olasi durum. Onun dışında şoför ve yandaki yolcuya gayet ferah bir yaşam alani sunulmuş. Oturus pozisyonu ve genel olarak aracin alçak olması zaten ilk dakikadan itibaren sizi başka bir yere götürüyilor. Sanirim 1.1 sola ve sağa tur sayisi ile hisli direksiyon yeni arabalarin çok sahip olamadigi hissi size ilk virajda yaşatıyor. Motor sesi ve pedaldaki torkla beraber yüzünüze istemsiz bir gülümseme geliyor. Özellikle yay ve kule gergisi sonrası yol tutus ve direksiyon hissiyatı marjinal bir değişime uğrar diyebilirim. Gtv sahipleri mutlaka bu ilaveleri araca yapmali.

Gtv orjinal eklentileri dışında görsel ne yaparsanız yapin resmen kusan bir araba. Timeless design diye övdükleri bu araci görsel olarak modifiye etme düşüncesi bence ancak orjinal cup body kitleri ile manali. Onu dışında fuzuli bir çaba. Temiz iyi kondisyondaki bir gtv her zaman kendine baktırır.

18 litre yakan bir GTV-TB nin bir problemi olduğunu net soyleyebilirim. Benim güzergahim % 75 otoban %25 şehir ici tam ölçmedim ama 9 ile 12 arasında sürüş tarzıma bağlı değerler yakaladım.

Gtv mi gt mi dediğinde bence cok farkli araçlar. Mesela ben Gtv den gt ye geçersem büyük bagaji, geniş arka koltuklari, dizel ise yakıtı ile cok mutlu olurum. GT tartışmasız daha pratiktir. Günlük kullanima daha uygundur. GTV ise daha fazla bağ kurduran bir araç. Sürüşü, duruşu, oturma pozisyonu ile daha fazla sürücü odaklı bir araç. GT de bu konularda gayet iyi ama GTV bana bir veya iki tik önde geliyor.
Şunu da belirtmek isterim ki eğer gtv fwd değil rwd olsa,  su an bu araçları bulmak veya aynı paralara almak imkansızdı...
%100 katılıyorum özellikle FWD , RWD ve sürüş pozisyonu yorumlarınıza...
Aşk 3 değil 4 harftir => ALFA
1997 1.6 Boxer 145 Rosso
2003 1.6 TS 156 J
1999 2.0 TS GTV Gümüş Gri
2006 2.0 SS GT

coolistanbul

  • Membro
  • İleti: 1.066
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #17 : 12 Şubat 2017, 11:58:03 »
Konuyu uzmanından dinleyelim :)
2 araca da sahip oldu kendisi

@master
"Uzman" demek uzun bir tecrübe süreciyle bilgilenmek ve ustalaşmak demektir, mekanik anlamda da neredeyse bir mekaniker kadar kullandığı araca hakim olmak demektir.

Benim gibi kullanıcılar ise sadece deneyimlidir. 2 yıl GTV kullandım ve 3.5 yıldır da GT kullanmaktayım. Kendi görüşlerimi, deneyimlerimi paylastım. Forumda benden çok daha uzun süre GTV ve GT kullanmış bir çok Alfisti mevcuttur. Herkes kendi deneyimini yazmakta özgürdür.

Konuyu açan, kendisi için doğru Alfa sahibi olmayı arzu eden arkadaşımıza başkalarının değilde, kendi tecrübelerimizle destek olmaktan başka bir niyetimiz olmamalı diye düşünüyorum...
Aşk 3 değil 4 harftir => ALFA
1997 1.6 Boxer 145 Rosso
2003 1.6 TS 156 J
1999 2.0 TS GTV Gümüş Gri
2006 2.0 SS GT

eba

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #18 : 12 Şubat 2017, 12:02:16 »
Her aracın temizi makbuldur ama bence 916 kasa için temizini bulmak ve bakımlarıni bilinen bir kac yer dışında yaptırmamak kritik. Buna rağmen gtv nin hayati olmayan bir kaç parçası için yurtdışı sitelerden araştırma yapmak gibi bir mesaiyi zaman zaman harcamaniz gerekebilir. Bunu minimuma ancak bilinen ilgili bir Alfa servisi yardımı ile çekebilirsiniz. Zira onlar zaten onemli oranda bu işi size gerek kalmadan çözerler.

Bunun dışında bahsettiginiz kmleri bir günde yapan biri olarak gtv nin bu km leri rahat kaldıracağını söyleyebilirim, kışın kullanma fikri tamamen bu arabaya olan sevgimden dolayi içimi acıtıyor. Ama tabi kullanılmasi için hiç bir engeli yok.

Arkadaslar cok guzel yazmışlar bende düşüncelerimi belirtirsem. Arka koltuklar, bence çocuk ve kisa mesafe icin cok iri olmayan yetiskinleri taşıyabilir. Ama arka koltuk arkasina agirlik dagilimi nedeniyle konumlandırılmış akü ve benzin deposu nedeni ile küçülen bagajin yerine arac içi  bagaj olarak kullanilmasi bence en olasi durum. Onun dışında şoför ve yandaki yolcuya gayet ferah bir yaşam alani sunulmuş. Oturus pozisyonu ve genel olarak aracin alçak olması zaten ilk dakikadan itibaren sizi başka bir yere götürüyilor. Sanirim 1.1 sola ve sağa tur sayisi ile hisli direksiyon yeni arabalarin çok sahip olamadigi hissi size ilk virajda yaşatıyor. Motor sesi ve pedaldaki torkla beraber yüzünüze istemsiz bir gülümseme geliyor. Özellikle yay ve kule gergisi sonrası yol tutus ve direksiyon hissiyatı marjinal bir değişime uğrar diyebilirim. Gtv sahipleri mutlaka bu ilaveleri araca yapmali.

Gtv orjinal eklentileri dışında görsel ne yaparsanız yapin resmen kusan bir araba. Timeless design diye övdükleri bu araci görsel olarak modifiye etme düşüncesi bence ancak orjinal cup body kitleri ile manali. Onu dışında fuzuli bir çaba. Temiz iyi kondisyondaki bir gtv her zaman kendine baktırır.

18 litre yakan bir GTV-TB nin bir problemi olduğunu net soyleyebilirim. Benim güzergahim % 75 otoban %25 şehir ici tam ölçmedim ama 9 ile 12 arasında sürüş tarzıma bağlı değerler yakaladım.

Gtv mi gt mi dediğinde bence cok farkli araçlar. Mesela ben Gtv den gt ye geçersem büyük bagaji, geniş arka koltuklari, dizel ise yakıtı ile cok mutlu olurum. GT tartışmasız daha pratiktir. Günlük kullanima daha uygundur. GTV ise daha fazla bağ kurduran bir araç. Sürüşü, duruşu, oturma pozisyonu ile daha fazla sürücü odaklı bir araç. GT de bu konularda gayet iyi ama GTV bana bir veya iki tik önde geliyor.
Şunu da belirtmek isterim ki eğer gtv fwd değil rwd olsa,  su an bu araçları bulmak veya aynı paralara almak imkansızdı...

Katkılarınız için teşekkür ederim. Oradaki 18 litre karışıklığı tamamen benim yanlış anlamamdan kaynaklanıyor sanırım. Sahibinden.com'daki ilanların teknik özellikleri bölümüne otomatik olarak öyle yazılmış beni o veriler yanılttı.

Kış şartlarında kullanma konusu hala aklımı kurcalıyor. Ama sanırım bakımlarına normalden biraz daha fazla önem verirsem sorun olmayacak gibi. Bunun için düzenli olarak Ankara'ya gidip gelmem gerekecek.

Yurtdışı sitelerinden parça aramam gerektiğine/gerekebileceğine ikna oldum diyebilirim :) belki işin zevkli kısımlarından birisi olabilir. Fakat şu gibi haberler

(http://m.haberturk.com/ekonomi/is-yasam/haber/1339750-yurtdisindan-vergisiz-siparislere-30-euro-siniri)

beni biraz tedirgin etmiyor değil.



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ykilinc

  • Membro
  • İleti: 369
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #19 : 12 Şubat 2017, 12:11:23 »
%100 katılıyorum özellikle FWD , RWD ve sürüş pozisyonu yorumlarınıza...
Hatta okudugum kadari ile Gtv yi awd(q4) veya rwd yapmak yurtdışı forumlarda tartışılmış keşke denilen bir konuydu. Tabiki neredeyse imkansiza yakin bir senaryo yada cok saglam muhendislik ve para gerektiren bir durum diyelim.  Bu arada hollanda da sanirim squadra tuning bagaja ikinci bir motor koyup iki motoru nasil becerdilerse tek sanzimanda entegre ve senkronize edip 4 çeker bir gtv elde etmişlerdi. Iki motor ne kadar iyi fikir tartisilir ama dediğim gibi adamlarda her ikiside (para ve mühendislik) var ve yapmışlar.

https://youtu.be/3lLoyrCr8eU
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.809
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #20 : 12 Şubat 2017, 12:11:30 »
Alper Bey, yazılanlarda art niyet aramayın lütfen. Tabi ki GTV ve GT kullanıcısı olarak sizin de izlenimleriniz olacak ve başlığı açan üye mutlaka bunları dikkate alacaktır.
Burada Önder'den bahsedilmesinin nedeni, kendisinin kullandığı GTV'yi mekanik anlamda oldukça iyileştirmesinden kaynaklı. Yani kullanım tecrübesi yanında mekanik anlamda da oldukça bilgilendirici olabilecektir.
Çeşitli sebeplerden dolayı eskisi gibi aktif değil, uğrarsa mutlaka yazacakları olabilir.

agucba via tapatalk


///////////////

ykilinc

  • Membro
  • İleti: 369
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #21 : 12 Şubat 2017, 12:16:06 »
@eba yurtdışı sınırı 75 € ten 30'€ a düşmüş sanırım. Bir ara 150 € olcak diyorlardi, ne beklerken ne bulduk durumu. Ama bir şekilde geliyor. İşin icine girdikce, tedarik konusu o kadarda zor degil. Son dönemde, bence işi zorlaştıran Paypal in  Türkiye' den cekilme karari. Zira cok kurumsal olmayan, hatta direk şahıslardan / ebay' den aldığın ürünlerde, paypal seni koruyordu ama şimdi saticinin hesabina para aktariyorsun, adamin insafina kalmış gonderip gondermemek.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

eba

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #22 : 12 Şubat 2017, 12:26:59 »
Tabi arkaya motor koymak için soğutma sorununu da çözmeleri gerek. Bu yüzden bagaj kapağında pencere açmışlar :)

Almanyaya gidip gelen arkadaşlarım var. Bir tanesi İngilterede yaşıyor (gerçi çok samimi değiliz). Küçük parçaları öyle halledebilirim. Gerisini de site içinden alacağım yardımlarla tamamlayabilirim sanırım.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

coyote

  • Membro
  • İleti: 853
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #23 : 12 Şubat 2017, 12:38:54 »
@eba yurtdışı sınırı 75 € ten 30'€ a düşmüş sanırım. Bir ara 150 € olcak diyorlardi, ne beklerken ne bulduk durumu. Ama bir şekilde geliyor. İşin icine girdikce, tedarik konusu o kadarda zor degil. Son dönemde, bence işi zorlaştıran Paypal in  Türkiye' den cekilme karari. Zira cok kurumsal olmayan, hatta direk şahıslardan / ebay' den aldığın ürünlerde, paypal seni koruyordu ama şimdi saticinin hesabina para aktariyorsun, adamin insafina kalmış gonderip gondermemek.

Malesef Paypal'ın Türkiye'den çekilmesinin yarattığı tek problem, güven problemi de değil. Birçok satıcı doğrudan kredi kartı ile ödeme kabul etmeyip, sadece Paypal ile ödeme kabul ediyor. Paypal gittikten sonra, Entropay gibi sanal kredi kartları kullanarak, Paypal'ı zor da olsa kullanmaya devam ettik ama, şimdi Entropay'in sanal kredi kartına, Türk bankalarından alınmış kredi kartlarından para aktarılması da engellendiği için bu yol da kapanmış durumda. Bu nedenle, artık cebinizde paranız olsa bile, bu saatten sonra, yurtdışından bireysel parça getirme seçeneğine pek bel bağlamamak lazım.  :duvar:

eba

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Ynt: GTV DÜŞÜNÜYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
« #24 : 12 Şubat 2017, 12:47:52 »
Malesef Paypal'ın Türkiye'den çekilmesinin yarattığı tek problem, güven problemi de değil. Birçok satıcı doğrudan kredi kartı ile ödeme kabul etmeyip, sadece Paypal ile ödeme kabul ediyor. Paypal gittikten sonra, Entropay gibi sanal kredi kartları kullanarak, Paypal'ı zor da olsa kullanmaya devam ettik ama, şimdi Entropay'in sanal kredi kartına, Türk bankalarından alınmış kredi kartlarından para aktarılması da engellendiği için bu yol da kapanmış durumda. Bu nedenle, artık cebinizde paranız olsa bile, bu saatten sonra, yurtdışından bireysel parça getirme seçeneğine pek bel bağlamamak lazım.  :duvar:

Hımm. Bunlar hiç iyi haber değil. Bu kadar detaylı bilgim yoktu. 75€'dan 30€'ya çekmeleri için içerdeki satıcıyı korumayı sebep olarak gösteriyorlar. Tabi esas sebebini bilemiyoruz. Karşı taraf paypal'i iptal ediyor, bizimkiler de böyle cevap veriyor. Bana biraz gayrı resmi ambargo gibi geliyor paypal'in iptali falan. İnancım o yönde.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal