Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



320 D itilir

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Jakomo

Bazı arkadaşlar bilir, yeni kasa 320D ile ilgil bir geyiği dönüyor ancak o geyik, geyik değildir benim eski Nulovla 2,5 ile bizzat yaşadığım gerçek bir olaydır bu yüzden aktariğim dedim:

Güneşli bir pazar günü erken saatler' de TEM' de gişelerden hmn sonra 2010-2011 model 1 adet beyaz 320D önümde bana (2,5 ile) yol vermemek için direndi. O sabah' da benim 1az acelem vardı zira sevgili Fatih kardeşimin Mito' su ile Izmit körfez pistine You are not allowed to view links. Register or Login çıkış yapacağı gündü ve gidecek olan arkadaşlarla Mehmetcik Varkfı Opet' te buluşacaktık ve ben 1az gecikmiştim... Neyse hız 160-170, 250-300 metre önecesinden selektör yapa yapa geliyorum ve sonunda arkadaşın tanponuna dayandım, selektör tınlamadı. Orta şeride geçtim, önüme girdi, tekrar sol şerit, tekrar önümde ve bu olay tanpon tanpona 2,5-3 dakika sürdü... Yeter ulan diyerek tam ben 6'dan 5'e alıp pik yapiğim derken ( bu arada hıs yanlış hatırlamıyorsan 180 civarlarında) ayağım daha debriyaj' a değmeden camıma 3-4 tane ufak siyah nokta geldi ve ne olduğunu kesinlikle anlamadım ama aynı anda da 6-5 hareketini gerçekleştirerek sol şerite girip 6000küsürleri çevirip 6'ya atıp yanında gayet .... bir şekilde geçtim ve önüne geçerek tam gaz dvm ettim ancak o hareketten sonra nendense bahsi geçen beyaz 320D dikiz aynamdan kayboldu.
15-20 Km sonra Viaport' un orada bulunan ve o gün buluşma noktası olarak tayin edilen Mehmetçik vakfına giriş yapıp Benzin almak için pompaya yanaştım (malum o hareketler benzini pek sever) ve pompacıya arabanın arkasından dolanarak doldur dedim. Eş zamanlı olarak arkadaşımız Tugrul Dagdevirenoglu uzaktan abi naaptın ne oldu makinaya öyle diyerek dikkatimi öne çekti. Manzara aynı şu şekildeydi: tanpon ve kaput yağ içindeidi... Sanki hızlı bir şekilde bir yağ birikintisinin içinden geçmiş gibiydi.... O an jeton düştü; 320D ile tanpona tanpona giderken cama gelen o 3-4 siyah damla meğersem onun egzostundan çıkan ve bayağı yoğun akan yağ'dan cama gelen kısımdı, geriye kalansa kaputta ve tanponda idi...

O günden beri bazı arkadaşlarla aramızda '' Hadi gidip 320D itelim'' deriz, hoş artık sadece Tuğrul o şekilde itebilir ne yazık ki....
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

Alper

#1
Söz BMW lerden açılmışken bende geçenlerde yaşadığım bir şeyi paylaşayım bari.
Bende 2010 yada 2011 model BMW 320 i ile yaşadığım bir olayı anlatayım Cemal abi.
Bundan 2 yada 3 hafta önce Cuma iş çıkışında Alfamla istanbuldan Enez'e yazlığıma gitmek için Ecem ile yola çıktım ve yolumuz uzun olduğu içinde biraz hızlı 160-170 arası seyrederek Kınalı gişelere kadar hiç bir extrem durum yaşamadan , klima açık müzik olarak jazz çalar vaziyette tam bir tatil modunda gidiyordum , gişelere (OGS' ye) yaklaşıyordum ki (2 adet OGS gişesi bulunmaktadır Kınalıda) arkamdan bir siyah BMW deli gibi sellektör yapmaya başladı.
Ne hikmetse diğer gişe boş olmasına rağmen benim arkama doğru geldi (gişelerden geçme hızı maksimum 30 yazar ve bu kameralar tarafından kaydedilir ve 30 üzerinde geçenlere ceza olarak eve postalanır) zar zor kendimi sağa attım ve yanımdan kornaya basarak 100 km yada üzeri bir süratle geçti.
Allah korusun o hızla bana arkadan çarpması demek çok büyük bir faciaa...
Tabii ben bunun altında kalırmıyım hiç , kapattım arkasından 160 a kadar çıktım ama baktım yetişemiyorum gibi klimayı kapattım  ve 4. viteste  200 civarı arkasına geldim arkadaşın.
Bu sefer ben sellektör atıyorum yok geçmiyor sağa ben geçtim 5 e aldım yan yana gidiyoruz en son kadran 230 a geldi ve ben hafif hafif yanından uzamaya başladım 240 ı gördüm ve BMW ile 1-2 boy fark olunca tekrar önüne geçip 4lülerimi yaktım ve biraz daha uzadıktan sonra tekrar sağa geçerek  hızımı düşürerek geçmesine izin verdim ve yola 160-170 hız ortalamasıyla devam ederek güzel bir hafta sonunun başlamasını bir BMW nin ayıptır söylemesi .................. kutladım diyebilirim :)
Cemal abi nedir bu Alfalarımızın BMW lerden çektiği yaa...

Fatihob

Yazılımdız 3.20D biz pampiş MiTolar içinde sorun değil.Yokuş yukarı 3.20D itilir:)

Off topic:Ben gişelerden hep 30kmh+ geçiyorum hiç sıkıntı yaşamadım.Hatta bizim yazlıkta Gelibolu'da senede bi kaçkez kınalı gişelerini kullanırız +30kmh ile daha ceza yemedik.Yanlış olmasın Alper.Biara söylenti vardı ama yürürlüğe girmemiş olması lazım.
..

Alper

Valla ne ileyim bizim şirkette birisine gelmişti bende ondan duymuştum otoban gişesinden mi yoksa köprü gişesi mi hatırlammıyorum ama o gün bu gündür geçmiyorum ne olur ne olmaz diye hep 30 altı giriyorum gişelere :)
Boşu boşuna vermem o parayı giderim benzin alır gazlarım ceza parasıyla bari keyfimi sürmüş olurum :)

tugrul

You are not allowed to view links. Register or Login
Yazılımdız 3.20D biz pampiş MiTolar içinde sorun değil.Yokuş yukarı 3.20D itilir:)

Fatih, adam 180km süratten bahsediyor iterken, sizinkilerin nefesi kaça kadar gider ;)
2002 156 2.0 TS
1999 156 2.5 V6
2006 156 1.6 TS
1999 166 2.0 TS
1999 166 2.0 TS
2011 Giulietta QV
2011 Giulietta QV
2006 GT
2004 156 1.6 TS
2007 Brera 2.2 JTS
2008 159 1.9 JTD DISTINCTIVE Q-TRONIC
2003 Nissan Terrano II 3.0 DI

cem meric

İtina ile 5.30i e39 itilir  8)

ku2

2 ışık arası gittik. Ben geç çıktım..Çünkü öyle bir niyetim yoktu. Adam topukladı..Ben de o basınca bastım.. Yani doldurup kalkmadım.. 1. bitti.. 2. ile burun çıkardım.. Arkadan geliyorum..3.e attım..önündeydim.. 4e attım.. 2 boy fark...!!!

Durdum.. O da durdu. Adam sağımda.. Aynı anda o sol camı, ben sağ camı indirdik..
Adam baktı.. Sti mi bu dedi.. Hayır WRX.. Hmmm dedi.. İyi gidiyormuş :))
Zamanında bende kullanmıştım dedi. Kaç bg..? Sordu.
Söyledim. 270 bg / 360 nm tork..
Hmm dedi..iyi gidiyormuş, benimki yeni kasa 5 serisi.. dizel. 245 bg, 550 nm tork
iyi dedim :))
yeşil andı korna çalıp ayrıldık..
Bu da bir anım :)

Paylaşayım dedim.



--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

Fatihob

Tuğrul abi 180-190na kadar ittirebiliyoruz sonrasında o bizi ittirir heralde :)
..

emin

320d satsak alınacaklarla kim kimi ittirir merak ediyorum :P
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

ku2

You are not allowed to view links. Register or Login
320d satsak alınacaklarla kim kimi ittirir merak ediyorum :P

Sat onu, 2 adet Sti al :)))
Farklı farklı renklerde :))) Birini pist aracı yap..diğerini günlük :))

--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ATA

#10
ben e36 e46 makyajsız 320i'leri chipli halimle çok rahat geçer oldum. Makyajlı 320iler 2200cc olduğundan deneme şansım olmadı... E90larla denemedim.

Bizimde şöyle bir anımız var bir izmir buluşmasında. Aslında forumda böyle şeyler yazmıyorduk ama yeri gelmişken ve denk araçlar olduğu için yazayım artık. Sitemizden bir 155 Q4 ile GTV TB denemesini izlemek üzere bizde 5 kişi 320D içine doluşup arakdan takip edelim dedik . Onlar basınca doğal olarak bizde bastık ve arkadan yetişiyorduk, ama çok yüksek hızlara çıkmadığımızdan sonuç kesin ve net değil. İzmir tayfası hatırlar o geceyi. =)
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

emin

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
320d satsak alınacaklarla kim kimi ittirir merak ediyorum :P

Sat onu, 2 adet Sti al :)))
Farklı farklı renklerde :))) Birini pist aracı yap..diğerini günlük :))
bitane yüklü evo al kafan rahat olsun =)
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

Menza

Tatil dönüşü söke yolunda 5 nci vites 100-110 ile gidiyorum sağ şeritte.Dikiz aynamdan bir çift led gördüm giderek solumdan bana yaklaşan. Görüntüyle beraber ses de artmaya başladı. Ekstrem birşey olduğunu anlamamla yanımda beyaz ferrari 458 italia 'nın belirmesi bir oldu.
Ben 3'e alıp gazladım, kafa kafaya gitmeye başladık.180'e kadar yan yana gittik , 5 nci viteste 'te nos' a basıp "don" lastiği gibi ayırınca adamın yüz ifadesini görmeyi çok istedim. Outletler'in olduğu kısma gelene kadar kadran'da 330 kmh yi gördüm. Dikizden baktığımda 458 'in sadece ledleri görünüyordu.
(Not: Yazar burda hayal kuruyor:) ;D ;D ;D

emin

beyaz bir italia'ya fatihle giderken yol vermedik, aynada çıldırdığını gördüm
sonra fatihe havale ettim, 3 sn falan görebildim demişti =)
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

asklepios

arkadaşlar,hayırdır...

seviye yine düşmüş...

bu tarz laflar,bu foruma yakışmıyor...yanlışsam,lütfen düzeltin...

Alper

Açıkçası bir anımızı paylaşmışız burada ve hemen seviye düşmüş diye etiketleniyoruz...
Kime göre , neye göre bu seviye belirleniyor?
Ayarını kim yapıyor ki , birde bana ayar vermek gibi bir şeye kim kalkışabilir.
Bundan sonra o zaman seviye belirleme kriterleri de oluşsun ki her konuya yazılamasın , Doktorlar ayrı mühendisler ayrı memurlar ayrı  esnaflar ayrı öğrenciler ayrı , işsiz güçsüzler ayrı konulara yazabilsin ve sadece o konuları olabilsin ama yüksek seviyedeki insanlar düşük seviyedekilerin yazısını görsün , düşük seviyedekiler yüksek seviyedekilerin yazılarını göremesin...
Biz burada bir şeyler paylaşıyoruz o zaman başkasının yazdığı şeyleri de herkes kendi seviyesine göre değerlendirip bir not verelim ayda bir düşük puan alan kişiler silinsin forumdan neymiş efendim seviyeniz yetersiz , bu forumda paylaşımlarda bulunamaz , bilgi edinemez ve üyelikten çıkarılırsınız gibi bir ibare mi var yoksa...
Bu mudur yani istenen buysa eğer kusura bakmayın burası bana uygun bir yer olmaktan uzak bir yer...
Hadi her şeyi geçtim ben seviyesizim de yılların Alfa Romeocusu JAKOMO abim de seviyesizlikle karşı karşıya vay be ne günlere kaldık. 2 satır yaşanmış olayları paylaştık seviyesizlikle suçlandık.

emin

You are not allowed to view links. Register or Login
arkadaşlar,hayırdır...

seviye yine düşmüş...

bu tarz laflar,bu foruma yakışmıyor...yanlışsam,lütfen düzeltin...

o halde voltamızı alalım =)
(şakadır kimse alınıp gücenmesin)
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

agucba

#17
Alper, Ali Bey'in seviye ile kast ettiği kişilerin seviyesi değil, konunun seviyesidir. Yoksa kişilere seviye belirlemek kimsenin haddine değildir. Hepimizin bildiği gibi sitemizde çok farklı kesimlerden çok farklı insanlar var ve zaten bu her konuda tecrübe paylaşımına sebebiyet vermekte. Zaten bir araya geldiğimizde de birbirimizin nasıl kişiler olduğunu hepimiz biliyoruz. Senin yazdığın gibi doktor, avukat, mühendisler ayrı yazsın güzel bir espri idi. Bu durumda benim bu siteden gitmem veya hiç yazmamam gerekir. Çünkü nerede ise 5 aydır işsizim.   :(

Daha önce "apaçivari" yazışmalar sonrası sitemizde bir kaç kez kimsenin tasvip etmeyeceği ve insanların birbirini kırdığı, nerede ise hakaretlere varan durumlar meydana geldi. Neticesinde bu kişiler ya kendi istekleri ile siteden ayrıldılar veya biz uzaklaştırmak zorunda kaldık. Sitemizde bu tip durumların yaşanmasını hiç birimiz istemeyiz ve istemiyoruz. Kaldı ki "aşırı" durumlarda bir çok üyemizden (ki bir çoğu hepimizin bildiği, sevdiği, saygı duyduğumuz üyeler) bu tip konuların tartışılması sebebi ile rahatsız olduklarını belirten özel mesajlar aldım.

Hepimiz hızlı gideriz, hepimizin özellikle önünde böbrek tabir edilen ön ızgaraya sahip marka ile anılarımız oldu. Yeter ki yazışmalar "şöyle makas attım, böyle önüne kırdım, ..." boyutlarına gelmesin.

Senin nasıl otomobil kullandığını biliyorum. Ancak senin kadar olmayıp, yazılanlardan etkilenip bir şeyler kanıtlamaya çalışanları özendirecek yazılardan da sakınalım.

Site olarak güvenli bir sürüş sağlamak için örnek olalım.

///////////////

emin

noktasına virgülüne kadar katılıyorum. Bu tür uyarılar arada iyi oluyor.

Böbrek hırsızısın alfa =)
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

Alper

Neyse Serkan abi problem yok zaten :) sadece sabah sabah böyle birşeyi görünce üslubdan kaynaklı olarak bir hışımla yazdım.
Şu güvenli sürüş olayını da bir etkinlik haline getirsek ne bileyim pist yapamıyoruz ama en azından bir Go Kart falan olayına girsek çok güzel olur :)

Bu arada '' Böbrek hırsızısın Alfa '' olayına da ayrıca bittim Emin...

agucba

Ali Bey sadece iyi niyetle bir hatırlatma yapmak istemiş. Eminim ki karşılıklı oturmuş olsak çok farklı algılanır. Sanal ortamda hepimizin bildiği gibi mimikler, jestler, tonlamalar karşıya iletilemediğinden farklı anlaşılmalar her zaman oldu, oluyor ve gelecekte de olacak.

Go Kart olayına da uyarım. Hatta Kartal'daki Go Kart pisti çok profesyonel olmasa da "direksiyonu kuvvetli" kullanıcılar iiçin çok keyifli bir yer. Pist sekiz şeklinde ve uzun virajlar ile, çok keskin dönemeçleri ile keyif veriyordu.

///////////////

emin

You are not allowed to view links. Register or Login
Neyse Serkan abi problem yok zaten :) sadece sabah sabah böyle birşeyi görünce üslubdan kaynaklı olarak bir hışımla yazdım.
Şu güvenli sürüş olayını da bir etkinlik haline getirsek ne bileyim pist yapamıyoruz ama en azından bir Go Kart falan olayına girsek çok güzel olur :)

Bu arada '' Böbrek hırsızısın Alfa '' olayına da ayrıca bittim Emin...

9 beygirden aşağısına binmem, kartalda güzel bir pist var neden olmasın.
virajda içinizden geçerim haberiniz olsun 55 kiloyum, frensizim affetmem
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

mahoretti

You are not allowed to view links. Register or Login
fatihe havale ettim, 3 sn falan görebildim demişti =)

:-*  :-*  :-*  :-*  :-*

asklepios

Alper bey,

öncelikle sizi kırdıysam,özür dilerim...

Şimdi, "seviye"den kastım,Serkan beyin de dediği gibi yazılan şeylerin seviyesi...bu forumda bu tarz söylemler kabul görmüyor,hoş karşılanmıyor yıllardır...

Yoksa insanların seviyelerini belirlemek falan benim haddime değil...Kaldı ki mesleklere göre insanın seviyesini belirlemek de,en hafif tabiriyle "şuursuzluk"tur.

Ayrıca; "üslup" demişsiniz ama ben yazdığım iletinin üslubunda bir yanlışlık göremedim...kaldı ki; geçmişte yazdığım iletilere bakarsanız,her zaman üslubuma azami özen göstermeye çalışırım,saygımı korurum,"güzel Türkçe"mize tacavüz etmemeye çalışırım...

Serkan beye de söyledim: bu forum "güzel ve özel" bir yer benim için...artık bir alfam olmadığı halde ve alfa romeo'ya çok kızmama rağmen,burada olmaktan zevk alıyorum...diğer forumlara benzemesini istemem...

tekrar özür diliyorum sizden ama iyi niyetimden lütfen şüpheniz olmasın...

saygılar...

Alper

Ali bey , biz o konuyu hallettik merak etmeyin , sorun yok yani.
Benim birazda sabah sabah bir an da görüp afalladığım bir anda yazmamdan kaynaklı bir olaydan ibaret sadece.
Yani bir problem yok.
İçiniz rahat olsun.