Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



ilk aldığım gün başıma gelenler :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

koramiral

bende araç almadan önce 145 hastasıydım alfayı almadan önce ford tanus, uno , peugeut 505 yahudi mercedesi denir eski 75 model arabalara bindim ve alfa almak bir anda 10 sınıf atlamak gibi biseydi benim için internetten alfa 145 aradım taradım en sonunda istediğim türden uygun fiyata 145 buldum. pazarlık ettim vs aracı üstüme aldım ilk alfamdı ve hayalim gerçek olmuştu bu mutluluk tarif edilmez biseydi benim için koltuğa oturdum :) besmele çektim hayırlısı dedim marşa bastım eve doğru gelirken lpg kesti  indim biraz kurcaladım lpg yi, geldi sonra biraz daha gittim lastik patladı ve suphan allah sonra zarzor değiştirdim biraz gittim egzozdan ses geldiğini fazla bağırdığını hissettim egzoscuya gittim  lifte kaldırdı bir iki kaynak vs halletti inerken lifti tam indirmediği ve çığ çığ geri çığ :) dediği için güvenip indim ön tampon liftin ucunda araç dışarda kaldı. ön tampon araçtan ayrıldı sonra neyse onuda kaportacıya hallettirdikten sonra eve geldim. mahalleden yanımdan geçen bi abi sormazmı hayırlı olsun skodamı :) sonra heralde bi 10-15 kişi daha skoda zannedip iyi araba bunlar dedi :) bazılarına çaktırmadım bazılarınada alfa dedim :):):):):) en sonundada motor yaptırdım arabamı şimdi gayet güzel biniyorum ama bisey farkettim gerçektende ön yargı çok kötü bugüne kadar hiç parça sıkıntısı çekmedim ve opel bmw mercedes volvo ve büsürü saya bilirim parçalarından çok daha uygun eğerki bir alfa almak istiyorsanız parça sıkıntı etmeyin sadece tak çıkar yapabilecek bir ustanız olsun yeter.

Ferhat_27

Pişmiş tavuğun başına gelmeyenler senin başına gelmiş  :'( bunca şeye rağmen alfa sever olman takdir edilecek şey vesselam  :serefe:

Alper

Benim ilk aldığım gün :)
Aldım aracı herşey çok güzel :)
Otobanda gidiyorum çıt yok araçta.
Bir anda çatara patara birşeyler oldu :)
Ama nasıl bir ses anlatamam tabii süratte var 180 üzeri diyeyim :)
Neyse çektim arabayı sağa bakınıyorum aracın altından geliyor ses.
Hemen hararet göstergesine baktım yok birşey.
Stop ettim açtım kaputu görünen birşey yok.
ne alttan ne üstten görünen yok.
Zaten seste aracın altından geliyor motor tarafından değil ama tam.
Gittim egzozcuya katalizörden önceki böyle nasıl anlatsam ismi gelmiyor aklıma.
Sanki hasırdan yapılmış gibi ama metal tabii ki , sağa sola bükülen parça varya o delinmiş.
Ama aklım gitmişti :)
Aracı alalı yarım saat oldu olmadı birde yakın arkadaştan aldım dedim şimdi mıçtık :)
O günü hayatım boyunca unutamam :)

koramiral

vallah bisey olcak diye adamın dizlerinin bağı çözülüyorr :) ama hala alfa severim hala alfa severim yok böyle bisey yahuuu 3500 motor yaptırdım 1250 ilk aldığım günlerde masraf yaptım vs vs vs ama vaz geçmedim :) eşkıya filmi gibi oldu :)

smlcvsgl

Benim de ilginç sayılabilcek bir hikayem var.


Geçen sene yazın hafta içiydi, malum çalışıyordum iş yerinden izin aldım arabayı alıp işlemleri yapıp işe geri dönecektim. Aracı aldım neyse Noter'de işlemleri hallettim felan Suadiye'den Gebze'ye iş yerine geri dönecektim. Araca yakıt koymak hemde yağını vs. kontrol etmek için durdum. Daha sonra E5'te trafik vardı sahil yoluna ineyim dedim arabayı da yeni almışım hevesim de var tabi biraz asıldım gaza tak polis çevirdi sahil yolunda arabayı üzerime alıp ilk defa kullandıktan yaklaşık 25-30dk. sonra radara girdim. :haydi:

koramiral

sende radar şanssızlarındanmıssın hayırlısı daha büyük bela olmasın ;:)

Onur ÖZTÜRK

Alır almaz plaka solda diye ceza yiyen dünyadaki tek alfistayım herhalde :haydi:
                                                                                                                           Stile Italiano

egeozal1

You are not allowed to view links. Register or Login
Alır almaz plaka solda diye ceza yiyen dünyadaki tek alfistayım herhalde :haydi:
Bu şaka olmalı  :)) :)) :haydi:

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Alır almaz plaka solda diye ceza yiyen dünyadaki tek alfistayım herhalde :haydi:
Harbi öyle bir şey vardı değil mi :)
Ama cezayı başka birşey için kesmişti :)

Veloce

You are not allowed to view links. Register or Login
Gittim egzozcuya katalizörden önceki böyle nasıl anlatsam ismi gelmiyor aklıma.
Sanki hasırdan yapılmış gibi ama metal tabii ki , sağa sola bükülen parça varya o delinmiş.

Fleks ya da spiral, aslında fabrikalarda kullanılan orjinal bir ismi de var ama o da benim aklıma gelmedi şimdi..

Onur ÖZTÜRK

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Alır almaz plaka solda diye ceza yiyen dünyadaki tek alfistayım herhalde :haydi:
Bu şaka olmalı  :)) :)) :haydi:

Keşke şaka olsaydı :)
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Alır almaz plaka solda diye ceza yiyen dünyadaki tek alfistayım herhalde :haydi:

Harbi öyle bir şey vardı değil mi :)
Ama cezayı başka birşey için kesmişti :)
Evet. Trafik işaret ve işaretçilerine uymamaktan yazmıştı >:D
                                                                                                                           Stile Italiano

kemalbay

Geçmiş olsun, çok talihsiz olmuş.
Yarın notere gideceğiz, yukarıdakileri okudum da naapsam arabayı ilk gün kullanmasam mı?  :))

Onur ÖZTÜRK

You are not allowed to view links. Register or Login
Geçmiş olsun, çok talihsiz olmuş.
Yarın notere gideceğiz, yukarıdakileri okudum da naapsam arabayı ilk gün kullanmasam mı?  :))

Plaka solda olmadığına göre sorun yok bence  :D
                                                                                                                           Stile Italiano

RecepA

mrb arkadaşlar benimde ilk gün anım var :)

devir işlemi için notere geldik aracı ben kullanıyorum dik bi yokuş var neyse parkettik işlemleri hallettikten sonra ben aracı u dönüşü için çıkardım sonra dönerken önde duran arabayı kurtarır diye geri almadım sonra tabi ön tamponu biraz sürttük aldığım adam benden çok üzüldü sonra indim baktım adamla tokalaştık arkadaşla gittik dedim nazarı çıksın diye yaptım tabi yemedi :)) :rock:

Yiğit Doğukan

You are not allowed to view links. Register or Login
mrb arkadaşlar benimde ilk gün anım var :)

devir işlemi için notere geldik aracı ben kullanıyorum dik bi yokuş var neyse parkettik işlemleri hallettikten sonra ben aracı u dönüşü için çıkardım sonra dönerken önde duran arabayı kurtarır diye geri almadım sonra tabi ön tamponu biraz sürttük aldığım adam benden çok üzüldü sonra indim baktım adamla tokalaştık arkadaşla gittik dedim nazarı çıksın diye yaptım tabi yemedi :)) :rock:

Yine de nazar çıkmıştır :)

koramiral

Nazar dan hep herkez arabasının görünür biyerine nazar boncuğu asması şart

gezegen87

bi heyacan olmuş sana kardeş ama alfa sevden övgüye değer alfanada sanada nazar değmesin inş  :nazar: :clover: