159 cıktı geliyo neler düşünüyosunuz? Sitesini Ziyaret ettinizmi?
You are not allowed to view links. Register or Login
sitede acılan flashta sanırım 19 inç jantlar marş. falan feci güzel duruyor ön taraf oldukça başarılı arkası için GT ye benziyor diyebilirim.araba biraz daha agır başlı olmuş ama sportif ruhu dökersek cok saglamda bi araba olucagına eminim. tabi tofaş getirip gene plastik plaka parçalarını tamponun sol tarafına vidalar o allahın emride..
Yeni 159 un yüksekligi 1417mm
boyu ise 466omm özellikle ön kısmı cogu kişiyi etkilicegine inanıyorum Bu arada sitenin muzigi oldukça başarılı yapılmış sitede dolaşmak icin insanı etkiliyor diyebilirim ;)
156 nın üretimi devam edecekmi?bilginiz varmı?
uzman sorusu: bu araba otobanda önünüzde giderken, hangi mesafeye geldiğinizde onun bir alfa mı yoksa seat mı olduğunu kesin olarak anlarsınız? arkadan bir de bu gözle bakın resimlere..üzüntü verici ama arkadan fazlasıyla seat'a benziyorrrrrrr
Seatın her modelde Alfa çizgisini kullandıgı bir gerçek.ve bunun nedenini de biliyoruz. Ama Alfanın tutupta Seat a benzeyebileceğini düşünmüyorum ki bencede 159 ayrı bir dünya... her nekadar farklı desekte araba tasarımları bir birine artık daha da yaklaşıyor. Özellikle Agresif görünümlü araçlar artık birbirlerine çok daha fazla benzemeye başladı.yinede 159 bence çok iyi bir otomobil. Umarım hakkettiği ilgiyi görür....
ben açıkçası bazen karıştırıyorum.seat ie alfa yı.arka stoplar alfa nın kopyası.esasinde şimdiki birçok arabada göstergelerin yuvarlak kova içerisinde olmasıda alfa dan taklit.buda dizayn açısından alfa nın diğer araçlardan bir adım önde olduğunun göstergesi.