Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



147 hakkinda

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

mhaktan

Oncelikle herkese merhaba. İnsallah bi aksilik cikmazsa 1-2 ay icerisinde 147 almayi planliyorum :) kendimi alfanin buyusune kaptirmis bulunmaktayim cevremdeki hemen herkesin vazgecirmeye calismasi hic mi hic ise yaramiyor :)) ogrenciyim seneye mezun oluyorum nasipse bildiginiz dusuk km de mk2 alfa var mi aceba bu arada yakiti beni cok yorar mi :)) alir almaz prins lpg taktirmayi dusunuyorum keyn enjektor valve care  olanindan yorumlariniz nedir ? Tesekkur ederim  :serefe:

ismet

Öncelikle hoşgeldiniz. Beklentileriniz nedir bütçe nedir yazarsanız daha kolay yardımcı olunur
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

mhaktan

Hosbulduk tesekkur ederim :))Butce 25000 e kadar daha fazlasi malesef mumkun degil. Acikcasi beklentim 20-30krs arasinda yaksin servislerde surundurmesin.  basinca gitsin gidince dursun :)) guvenli olsun konforlu olsun :))

said_seven

Benim 147 var. 2006 model mk2, 75 K. Tavan hariç farklı yerlerde boya var. Değişen yok. Ağır bakımları 3-4 bin km once yapıldı. Atiker marka LPG var ve LPG 63 binde takıldı. Devirli kullanımlarda 30 krs, normal kullanımda 25 krs kadar düşüyor. Alt takımdan aralar geliyor. Sanıyorum oraların bir işlem görmesi lazım. Yaklaşık 300-400 masraf olur. Sag sol guneslikleri çıkardım. Kayboldu. Iki adet alınması lazım. 120-150 arası. Tavanda ve on kaputta güneş yanığı var. Döşemeler cok temiz. Arabada bir iki kere sigara içilmiş. Bu arada arac Ankara da. Ben otomatik bir arac alacağım. Bunu icin satmak istiyorum. Tabi acelem yok.

said_seven

Aralar yazılmış. Klavyenin azizliği. Alt düzenden sesler geliyor demek istedim.

mhaktan

You are not allowed to view links. Register or Login
Benim 147 var. 2006 model mk2, 75 K. Tavan hariç farklı yerlerde boya var. Değişen yok. Ağır bakımları 3-4 bin km once yapıldı. Atiker marka LPG var ve LPG 63 binde takıldı. Devirli kullanımlarda 30 krs, normal kullanımda 25 krs kadar düşüyor. Alt takımdan aralar geliyor. Sanıyorum oraların bir işlem görmesi lazım. Yaklaşık 300-400 masraf olur. Sag sol guneslikleri çıkardım. Kayboldu. Iki adet alınması lazım. 120-150 arası. Tavanda ve on kaputta güneş yanığı var. Döşemeler cok temiz. Arabada bir iki kere sigara içilmiş. Bu arada arac Ankara da. Ben otomatik bir arac alacağım. Bunu icin satmak istiyorum. Tabi acelem yok.
fiyat ne dusunuyosunuz

said_seven

22750 düşünüyorum.

Alfadanadam

Ereğli'den bir arkadaş ta 147'sini satıyor. Prins LPG'si ve Double Din teybi var.
Mevcut bütçeniz+Prins LPG yaklaşık 27-27.5 falan ediyor zaten.
Fiyata takılmadan bir arayıp görüşün eğer araç size uygun gibiyse.

You are not allowed to view links. Register or Login

mhaktan

You are not allowed to view links. Register or Login
22750 düşünüyorum.
aracin fotograflari varmi aceba ?

said_seven

Hiç çekmedim. Sahibindene filan ilanda vermedim. Yarın bir ara çekerim.

mhaktan

You are not allowed to view links. Register or Login
Ereğli'den bir arkadaş ta 147'sini satıyor. Prins LPG'si ve Double Din teybi var.
Mevcut bütçeniz+Prins LPG yaklaşık 27-27.5 falan ediyor zaten.
Fiyata takılmadan bir arayıp görüşün eğer araç size uygun gibiyse.

You are not allowed to view links. Register or Login
malesef butcemi cok asiyor hocam lpg yi 10 taksit alacagimdan malesef oyle olmuyor  :D

mhaktan

Merhaba tekrar sag on camurluk degismis ve sag kapida boya oldugunu soyleyen bir araclsahibi ile anlastik gibi baska sorunu olmadigini soyluyor ancak araca tramer sorgusu yaptigimizda 16000 tl lik carpma yaziyor. Sizin dusunceleriniz nedir ?

Fatihob

Ferrari'nin arka tamponuna sürtmüş (kırmış) heralde. Onun faturasıda 147nin tramerine yazılmış ;)
..

mhaktan

You are not allowed to view links. Register or Login
Ferrari'nin arka tamponuna sürtmüş (kırmış) heralde. Onun faturasıda 147nin tramerine yazılmış ;)

valla adam hala serviste yapıldığından bukadar çok yazıldıgını söylüyor ama mide bulandı bikere gercek olsa dahi ki sanmiyorum almam aracı :))

oguzhansek

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Ferrari'nin arka tamponuna sürtmüş (kırmış) heralde. Onun faturasıda 147nin tramerine yazılmış ;)

valla adam hala serviste yapıldığından bukadar çok yazıldıgını söylüyor ama mide bulandı bikere gercek olsa dahi ki sanmiyorum almam aracı :))

çözümü şu servisten faturasını göstersin veya birlikte servise gidip açık açık geçmişini öğrenin. hadi 3000-5000 neyse de 16.000 nedir?
2002 156 SS