Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Gümrüğe Takılır mı?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Menza

Selamlar
Aşağıdaki ürünü almam gerekiyor.Likit üretan (poliüretan benzeri) bazlı silikon gibi bir malzeme..gümrüğe takılır mı sizce?
3m Türkiyeden'de hayır yok bize.
You are not allowed to view links. Register or Login

Gouki

Mahmut abi ben You are not allowed to view links. Register or Login'tan mastik almıştım gelmişti 4 günde. Ama tabi İngiltere'den.

ATA

Bence takılmaz, bana lazım olsa içim rahat bir şekikde alırdım. Ama takılırsa kulağımı çınlatma   :D :D :D
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

ercan zengin

plasti dip almıstım sıkıntı olmamıstı

Menza

ok veriyorum siparişi ama ürün 17 usd , kargosu 40 usd. Bu koyuyo hafiften.
gerçi Tr'de benzer ürün 215 tl!!!!!

kemalkml

bu ürün ne işe yarıyor? ne için kullanacaksınız?

Menza

Motor kulaklarını yapacağız.
Daha önce duymuşsunuzdur belki. Powerflex ya da superflex polüüretan burç lastikleri satılır. Performance upgrade için kullanılırlar. Çok daha sağlam ,dirençli ve uzun ömürlü oluyorlar.
Bu lastiklerin-kauçukların hammaddesi bu malzeme. Siyah silikon benzeri bir madde.Likit ürethan diye geçiyor.
İlgilenenler için iki tane link veriyorum aşağıda
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Q4 adamı bilim adamı yapar!

Menza

Şimdi yağ pompasını elektrikli yapmanın yollarını araştırıyoruz.

agucba

Yurtdışından bir şey getirmek istediğinizde DHL, UPS, Fedex ile gelmesi durumunda havalimanı gümrüğünden geçecektir. Bu durumda fatura değeri (malzemenin kendisi ve gönderim ücreti dahil) 75 ?'yu geçmediği sürece gümrükten geçecektir.
Ancak yine de malzemenin içeriğ ile gümrüğün o anki yoğunluğu da önemlidir.
Biraz daha uzun sürecek olsa da normal posta yolu getirtmek biraz daha avantajlı olabilir. Hem gönderi ücreti biraz daha makul olmakta hem de PTT'ye geleceğinden, olası bir gümrük durumunda memuru ikna etmek biraz kolaydır diye düşünüyorum.

///////////////

Alper

Urun bedeli 75 euro'yu gecmedigi surece takilma riski yok gibi birseydir. Kargo bedeli bu sinirin icinde degildir. Kargo ne kadar tutarsa tutsun isterse 100 dolar olsun o katilmaz gumruk olayina

agucba

Alper, fatura bedeli dikkate alınıyor, ürün bedeli değil. Genelde kargo bedeli de faturaya eklendiğinden, ister istemez fatura bedeli de yükseliyor. Daha önce çalıştığım şirkette yurtdışından DHL ile bir çok malzeme getirtmek zorunda olduğumdan, hep bu sorun ile karşılaşıyordum. Gönderici ile anlaşılıp kargo bedelinin fatura yazılmaması istenebilir.

///////////////

murat

Kesin takılmaz gelir , sıkıntı yok
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Alfadanadam

Bence satıcıyla görüşüp kargo ücretinde indirim talep edin.

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Alper, fatura bedeli dikkate alınıyor, ürün bedeli değil. Genelde kargo bedeli de faturaya eklendiğinden, ister istemez fatura bedeli de yükseliyor. Daha önce çalıştığım şirkette yurtdışından DHL ile bir çok malzeme getirtmek zorunda olduğumdan, hep bu sorun ile karşılaşıyordum. Gönderici ile anlaşılıp kargo bedelinin fatura yazılmaması istenebilir.
Serkan abi bende bir dünya ürün getirtiyorum ebayden ama PTT ile çalışmak gerek DHL falan olduğu zaman takılıyor çok gördüm arkadaşlarda takılan ürünler ama PTT de hiçbir takılma olmadı bu güne dek zaten kargo bedelini faturaya yansıtmıyorlar en azından ben bu güne kadar öyle getirttim.
Sonuçta kargo firmasına verilen bedeli ürün bedeliyle ortak belirtmek saçma olur.
Adam niye kargonun vergisini versin mesela ürün bedeli haricinde.

kemalkml

You are not allowed to view links. Register or Login
Motor kulaklarını yapacağız.
Daha önce duymuşsunuzdur belki. Powerflex ya da superflex polüüretan burç lastikleri satılır. Performance upgrade için kullanılırlar. Çok daha sağlam ,dirençli ve uzun ömürlü oluyorlar.
Bu lastiklerin-kauçukların hammaddesi bu malzeme. Siyah silikon benzeri bir madde.Likit ürethan diye geçiyor.
İlgilenenler için iki tane link veriyorum aşağıda
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Q4 adamı bilim adamı yapar!
bilgi için teşekkürler , güzel bi ürünmüş. aklımızın bi köşesinde dursun :)

Alfadanadam

Ben bir keresinde Panasonic foto makinesi almıştım. O döneme göre iyi de bir modeldi ve dhl ile göndermişler. Şaka gibi bir sürede geldi üstelik dağıtımı aras kargo yapmıştı. Çok şaşırmıştım görünce. Acaba geçer mi gümrükten diye düşündüğüm bir esnada aras kargodan aradılar :)

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
Motor kulaklarını yapacağız.
Daha önce duymuşsunuzdur belki. Powerflex ya da superflex polüüretan burç lastikleri satılır. Performance upgrade için kullanılırlar. Çok daha sağlam ,dirençli ve uzun ömürlü oluyorlar.
Bu lastiklerin-kauçukların hammaddesi bu malzeme. Siyah silikon benzeri bir madde.Likit ürethan diye geçiyor.
İlgilenenler için iki tane link veriyorum aşağıda
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Q4 adamı bilim adamı yapar!

Yanılmıyorsam eski motor kulağının daha ince olan kısımları kazınıp bu malzeme ile dolduruluyor. Böylece daha sert ve dayanıklı bir kulak oluyor. Hemde esneme azaldığı için gücü daha iyi yere aktarıyor. Fakat araç içi vibrasyon biraz artabilir bu durumda ama değer :)
Turbo Twin Spark

Anıl

Elektronik ürünler tehlikeli ama diğerleri şans işi airbagli direksiyondan,digital klima kontrolüne herşeyi getirdim takılmadı ama karşı tarafın salaklığından bir ups gönderisi yaptılar,direkt gümrüğe takıldı,ups-dhl vs çok yoğun olarak malları kontrolden geçiyor,bu yüzden derim ki 1hafta geç gelsin,posta gümrüğü olsun,hem bir iki lafla sözünüz geçebilir...
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

antihero

Malın değeri shipping hariç 75 euroyu geçmezse ok
145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

Anıl

Hariç değil,kargo dahil fiyatı 75,birde gümrük mevzuatında yasaklı mallar var,kimyasallar,otomobil parçaları vs..bunlar sadece şirketler adına ithal edilebiliyor,yani isteseler hepsine el koyabilirler.
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

antihero

#20
Ürün bedeli 75 eurodan az olan ürünler gümrük vergilerinden muaftır ve gümrüksüz olarak adresinize kadar gelir. Örneğin 70 euroluk bir ürünü satın alıp 20 euro kargo öderseniz, ürüne ödediğiniz tutar 75 euroyu geçmediği için hiçbir gümrük vergisi ödemeden adresinize kadar gelir.                                                      Yalnız burada aldığımız mal gümrüğe tabii olmamalı.                                                                                                          You are not allowed to view links. Register or Login                                         
145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

Anıl

Fatura bedeli 75 euro'yu geçerse gümrüğe tabisiniz,yurtdışından hepsiburada gibi yasal fatura vs gönderen sitelerde aldığınız ürün+kargo değeri faturaya yansıtılır,burada da sınır 75! Bende birkaç sene önce böyle bir siteden motosiklet parçası almıştım,o zaman sınır 100euro idi,bir hesap atasıyla ürün+kargo değeri faturada 101 euro yazınca,vergiye tabi olmuştum...Ancak kişiden veya çok resmi olmayan sitelerden anlaşarak birşey alırsanız ürün fiyatı ile ilgili hertürlü oynamayı yapıyorlar,siz ne derseniz onu yazıyorlar ama gümrükteki memur işi biliyorsa mesela o parçanın değerli olduğunu biliyorsa,sizin orada yazan değeri takmaz,onların piyasa araştırması ile oluşturulmuş cetvelinden sizin ürünün esas değerini bulur yine vergiye tabi olursunuz vs vs...
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
.........ama gümrükteki memur işi biliyorsa mesela o parçanın değerli olduğunu biliyorsa,sizin orada yazan değeri takmaz,onların piyasa araştırması ile oluşturulmuş cetvelinden sizin ürünün esas değerini bulur yine vergiye tabi olursunuz vs vs...

Durum aynen böyle. Bizzat başımıza gelmiştir. Siz faturada ne yazdırırsanız yazdırın, ürünün değeri bariz olarak yazılanın üstündeyse memurun insafına kaldınız demektir.