Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159 JTD Q-tronik

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alfadanadam

Haydi gözünüz aydın :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


delimai

Eveet gozuniz aydin ,hayirli olsun kazasiz belasiz kullanmaniz dilegiyle...darisi bizim basimiza :rock:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Levent Ayas


2006 156 1.6 TS Distinctive                2008 159 JTD

hi_cazz

Arkadaşllar sorduğum birkaç şey vardı onlarada cevap verebilir misiniz? Çok şey mi istiyorum? :)


ismet

hayırlı olsun  :alfisti:

önce güzel dilekler bitsin, sorulara elbet cevap gelir  :) zaten @wolkanku görünce hepsine yazar diye düşünüyorum  :haydi:
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

hi_cazz

Evet @wolkanku dan bekliyorum yorum.

İyi dilekler için teşekkürler.


engin uzun

Güle güle kullanın.Ben Alfa'mı aldıgımda cocuklar gibi sevinmiştim.Sanırım sizde de o heyecan vardır.İnşallah Alfa heyecanınız daim olur :nazar:
Bir zamanlar Giulietta 1,4 TB idi....

hi_cazz

Sağolun teşekkür ederim. 


wolkanku

haydi gözünüz aydın. güle güle kullanın inşallah. :nazar:
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
haydi gözünüz aydın. güle güle kullanın inşallah. :nazar:

Volkan hocam, size sorularım olacak aslında benim. Mesajımda yazdığım sorulardan eğer bilginiz olan varsa bana yardımcı olabilir misiniz?


wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login

Sol dikiz aynası 120 ile giderken titreşim yapıyor. Onunda çözümü vardır diye düşünüyorum.

Sağ dikiz aynasının alt kenarında sırlar dökülmeye başlamış. Aracı aldığım arkadaş yedek camını orjinal olarak almış ancak taktıramamış bagajımda duruyor.

Aracın motoru insignia 2.0CDTI'a oranla daha gürültülü çalışıyor. Usta bunda da sıkıntı olmadığını söyledi.

Yolculuk boyunca bir kaç kere 205'e kadar çıktım ama çoğu yerde 120 CC ile kullandım. Ortalamam 6.3 çıktı. Sizce bu değer nasıl? Ayrıca Trip verisi gerçekle ne kadar örtüşüyor?

Sunroof kapalı iken 120km ve üstünde eğer alttaki perdeyi kapatmazsam rüzgar sesi yapıyor. Bu normal mi? Yoksa rayların sıkıştırılması mı gerekiyor?

Ben ipod bağlantısından ziyade USB okumasını tercih ederdim. Eğer bildiğiniz kaliteli bir kit varsa yazarsanız memnun olurum.

Kapıların ayarlanması gerekiyor. Kapatırken belli oluyor zaten. Ayrıca bagaj pistonları görevlerini artık yerine getiremiyor. Zaten o pistonlar o kadar dayanıksız ki Passat'ınkilerde 3 sene içinde aynı duruma gelmişti.

Aracın iç döşemelerinde ise şöför koltuğunun sol uç tarafı hariç belirgin bir yıpranma söz konusu değil.

Araçta alarm mevcut. Kilitleyince aktif oluyor mu? Yoksa aktifleştirme menüsü falan var mı onuda bilmiyorum.

Resimlerden aracın bady kiti ve egzoslarında hoşuma gitmeyen yerler vardı. Canlı görünce ise gayet hoşuma gitti. Araçta yay yok. Ama leylek gibi durmuyor.


Şu an ilk yapmam gereken aracı kozmetik olarak sağlam bir duruma getirmek. Bunun için havaların biraz ısınmasını beklemem gerekiyor.



şimdi tek tek cevap vereyim;
Sol dikiz aynası 120 ile giderken titreşim yapıyor. Onunda çözümü vardır diye düşünüyorum.
sol dikiz aynasını tamamen yere bakacak şekilde aşağı doğru yönlendiriyorsunuz, ardından arkasına plastik tornavida sokup aynayı camını öne doğru çekiyorsun. ayna camı eline geliyor.
ayna camının arkasına, 1 tarafı sünger 1 tarafı yapışkan olan ( hatta kapı izolasyonunda kullanılan sünger fitiller de olur) onlardan döşeyip ayna camını geri takıyorsun. pronto!




sağ dikiz aynasının sırlar'ı dediğin şeyi tam anlamadım ama tahminen çevresindeki plastik aksamı kastettin, onu da plastidip ile boyayabilirsin. google'dan plastidip diye aratıp sonuçlara ulaşabilirsin.

1.9 jtdm euro 4 bir motor. gürültülü çalıştığı doğrudur. ben deneme amaçlı, 6000km'dir kullanılan yağın üzerine 2 gün önce Bor ekledim. belli belirsiz bir sessizleşme durumu var. ama henüz 100km bile yapmadım. tam etkisi 250-300 km 'de anca çıkar ortaya. o zaman yine bilgilendiririm.

120 ortalama ile 6.3 doğrudur, zira ben 140-160 arası bir ortlama ile 6,9 ortalama ile gidip geldim sapancaya. Trip verisi için de benim tüketim tablom şu şekilde; yol bilgisayarı ortalama tüketimleri ve gerçekteki aşağıda. yani yakın diyebilirim.


sunroofum olmadığı için bir bilgi veremiyorum sunroof konusunda


usb için;
You are not allowed to view links. Register or Login

kapı ayarı kolay iş ama nasıl yapılır bilmiyorum.menteşelerin oralardan mıncıklanıyor sadece onu biliyorum.
bagaj pistonları sanırım benimkinde de yıpranmış, anahtardaki buton basınca otomatik yukarı açılmıyor sadece kendini dışarı atıyor hafif. orjinalinde nasıl çalıştığı hakkında fikrim yok.

koltukları meguiars 101 apc, bulamazsanız bauhaus vb de satılan genel temizleyici (sonax,arexons vs.) ile sprayleyip fırçalayıp, üzerine de protectant bir ürün uygularsanız ilk günkü görünüme kavuşur ancak yıpranma olan yerin rengi aynı kalır. onu da döşemeciler boyayarak gideriyor.

alarmım var mı yok mu bilmiyorum dolayısıyla hiç kurcalamadım ona da cevap veremicem. sadece kitleyince kapıda bir kırmızı ışık yanıp sönüyor onu biliyorum.

yay 159'un karakterini çok çok değiştiriyor. saçma virajlarda yok artık yine mi tuttu hiç mi VDC ışığı yanıp sönmez nasıl bi yol tutuş bu diye error verdiğim çok oluyor :)) cidden standartı iyi yol tutuyor yay ile çok çok fark ediyor. -3cm prokit eibachlar -2 cm kadar indiriyor. (standart TI versiyonlar da -2 cm olarak geliyor )
düşürseniz -3cm prokitlerimi satabilirim çünkü ben -5'e geçmek istiyorum  >:D (konforu pek umursamıyorum 8)) böylece sıfırına 550 lira vermemiş olursunuz.

boya çok diri durmuyorsa, bauhaus vb'den turtle wax'ın siyah renkli cilasını alın, onu uygulayın. 1-2 hafta sizi mutlu eder :)) mutlaka elinizde eldiven ile uygulayın zira elden çıkmıyor o siyahlık :)






'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

ismet

işte tam bir pro  :rock:  :alfisti:
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

Spider_Volkan

wolkanku internetteki canlı yardım hattı gibisin  :haydi:

hi_cazz

Volkan hocam teşekkürler cevaplarınız için. Kapıları zaten kendim ayarlayamam. Kaportacıya götürmem gerek. Malum sorgun'da servis yok.

Sağ aynanın sırı derken. Direk ayna camını kastettim. Hani eskiyen aynalar ayna özelliğini kaybetmeye başlarya işte durum o şekilde. Zaten elimde yeden cam mevcut.

Trip konusunda ise sanki bazen saçmalıyor. Range değerini anlık tüketime göre belirliyor. Ortalamay göre değil. Buda inanılmaz bir rakam oynamasına neden oluyor. Bir bakıyorum. 400KM yazıyor. Bir bakıyorum. 200KM :D Neyse çok problem değil aslında.

Şu an en büyük problemim aracın içindeki sesler. Bursa'da ve uzun yolda ses duymamıştım. Fakat Sorguna gelince tam bir işkence oldu o sesler. İnşallah çözüm bulurum.


ismet

o seslere en iyi çözüm: Bose ses sistemi  :rock:  :haydi:

o değil de, benim araç giderkene bana bir hüzün çöktü iyi mi :'(  :(
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
Volkan hocam teşekkürler cevaplarınız için. Kapıları zaten kendim ayarlayamam. Kaportacıya götürmem gerek. Malum sorgun'da servis yok.

Sağ aynanın sırı derken. Direk ayna camını kastettim. Hani eskiyen aynalar ayna özelliğini kaybetmeye başlarya işte durum o şekilde. Zaten elimde yeden cam mevcut.

Trip konusunda ise sanki bazen saçmalıyor. Range değerini anlık tüketime göre belirliyor. Ortalamay göre değil. Buda inanılmaz bir rakam oynamasına neden oluyor. Bir bakıyorum. 400KM yazıyor. Bir bakıyorum. 200KM :D Neyse çok problem değil aslında.

Şu an en büyük problemim aracın içindeki sesler. Bursa'da ve uzun yolda ses duymamıştım. Fakat Sorguna gelince tam bir işkence oldu o sesler. İnşallah çözüm bulurum.

abi silikon spray alıyosun. aklına gelen her aralığa sıkıyosun.
ben bu haftasonu, havalandırma panellerinin konsola oturduğu boşluklardan tut da , koltuk kafalıklarının içine girip çıktığı demirlerin çevre boşluklarına kadar her yere bir fıs sıkıp bezle de silip etrafına yaydıracağım. yaklaşık 1 saatimi alacak ama sessizlik güzeldir :)
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login

bu ürün iş görür o zaman. Sesler kesilecekse ben 2 saatte harcarım.


wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

bu ürün iş görür o zaman. Sesler kesilecekse ben 2 saatte harcarım.

13 liralık olanlar da var, onlar da iş görür.. silikon spray olması yeterli.
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

bu ürün iş görür o zaman. Sesler kesilecekse ben 2 saatte harcarım.

13 liralık olanlar da var, onlar da iş görür.. silikon spray olması yeterli.

ok. o zaman siparişimizi verelim.


hi_cazz



adamlar nasıl kullanmışlar :D


Spider_Volkan

hem würth hem de başka marka kullanmış biri olarak , würth ü öneriyorum. ilk başta fark görmeyeceksiniz fakat, würth ün mukavemeti daha fazla, yani daha uzun süre dayanıyor ve özellikle cam fittillerine karşı daha uygun.

hi_cazz

bende würth alıp denemek istiyorum. Hatta sipariş veririm az sonra.


Spider_Volkan

You are not allowed to view links. Register or Login


adamlar nasıl kullanmışlar :D

bu silikon spreyi değil sakınnnnn :)))

redromeo156

hayırlı ugurlu olsun güle güle kazasız keyıflı surusler dılıyorum :clover:
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login


adamlar nasıl kullanmışlar :D

bu silikon spreyi değil sakınnnnn :)))

ahahaaaha volkan daha dün benim tavsiyem üzerine bu ürünün Atas AIRCLIM olanını kullandı..kokunun etkisi geçmeden kapıyı açınca beyni yandı kokudan :) klimayı güzel temizleyen ürünler bunlar.
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login


adamlar nasıl kullanmışlar :D

bu silikon spreyi değil sakınnnnn :)))

evet değilmiş. :D

bu plastidip ile tamponun altındaki lipi boyasam nasıl olur acaba? Ton farkı oluşuyor mu?