Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: 159 kasımda Ankara'da...  (Okunma sayısı 326 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« : 02 Kasım 2005, 14:33:41 »

Bu gün bir arkadaşıma araba bakmak için Birmot ve Üstün Oto'yu gezdik. Üstün oto'ya gittiğimde oradaki satış temsilcisi arkadaşla biraz sohbet ettik. GT'nin test aracı geldiği zaman test sürüşü yapmak için şimdiden randevu aldım. Bu arada 159'un Kasım ayı sonunda Üstün Showroom'da olacağını söyledi. Belki İstanbul'a daha erken gelebilir. Hatta GT'de yaptıkları gibi bir tanıtım lansmanı da 159 için yaparlar.  Böyle olaylar neden hiç Ankara'da yapılmaz ki.  

« Son Düzenleme: 08 Kasım 2005, 22:13:59 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #1 : 02 Kasım 2005, 15:08:53 »

159 gelsin artık bir yakından görelim nasıl bir makine:)) kasında gelcekse iyi bile...


 

« Son Düzenleme: 02 Kasım 2005, 15:08:53 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #2 : 02 Kasım 2005, 15:20:11 »
alper gt için tanıtım kokteyli yapıldı ankarada.laila da .159 içinde yaparlar umarım.ayrıca gt nin test aracı üstün otoda var.yalnız arızalanmış.
« Son Düzenleme: 02 Kasım 2005, 15:20:11 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

master

  • Editore
  • İleti: 4.689
    • Çevrimdışı
159 kasımda Ankara'da...
« #3 : 02 Kasım 2005, 19:04:25 »
Haydi hayırlısı :) GT de Alfa karakteristiğini sonuna kadar taşıyor yani :)
« Son Düzenleme: 02 Kasım 2005, 19:04:25 Gönderen: master »
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #4 : 02 Kasım 2005, 23:44:00 »




quote:

halil wrote:

alper gt için tanıtım kokteyli yapıldı ankarada.laila da .159 içinde yaparlar umarım.ayrıca gt nin test aracı üstün otoda var.yalnız arızalanmış.


Ne çabuk arızalanmış alla alla . Bana da test aracım henüz gelmedi dediler, demekki servisten gelmemiş henüz.
« Son Düzenleme: 02 Kasım 2005, 23:44:00 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.596
    • Çevrimdışı
159 kasımda Ankara'da...
« #5 : 02 Kasım 2005, 23:46:08 »




quote:

halil wrote:

alper gt için tanıtım kokteyli yapıldı ankarada.laila da .159 içinde yaparlar umarım.ayrıca gt nin test aracı üstün otoda var.yalnız arızalanmış.
Bir araba ancak bu kadar Alfa olabilir yani :) varın olsun anasını satiyim..ben gene de çok seviyorum :)
« Son Düzenleme: 02 Kasım 2005, 23:46:08 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

anIL(34an623)

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #6 : 03 Kasım 2005, 04:16:11 »
arkadaşlar daha önce de yazmıştım. hatırlayananız vardır belki. alfa gt'nin istanbul'daki 2. test sürüşüne gittiğimde görmüştüm. daha 5.000 km'deki arabalardan siyah dumanlar çıkıyordu. bir kaç kişi daha farketmişti durumu. bir anlam verememiştik. arabaların sürekli zorlanmasına veya yakıt kalitesine bağlamıştık. araba da yürümüyordu ama gerçekten.
« Son Düzenleme: 03 Kasım 2005, 04:16:11 Gönderen: anIL(34an623) »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

master

  • Editore
  • İleti: 4.689
    • Çevrimdışı
159 kasımda Ankara'da...
« #7 : 03 Kasım 2005, 08:02:17 »
GT olsun yürümesin. 1.4 GT satsalar o bile kabulumdür :)
« Son Düzenleme: 03 Kasım 2005, 08:02:17 Gönderen: master »
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Onur

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #8 : 03 Kasım 2005, 10:10:51 »

Jts daha bilinmeyen bir motor. aslında 1.8 getirseler. en azından T.Spark


 

« Son Düzenleme: 03 Kasım 2005, 10:10:51 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.596
    • Çevrimdışı
159 kasımda Ankara'da...
« #9 : 03 Kasım 2005, 10:37:00 »
ben açıkçası yepyeni bir alfa motorundan daha yüksek beygir ve tork bekliyordum...2.0 başka bir araç beni otobanda geçerse çok bozulurdum doğrusu !!
« Son Düzenleme: 03 Kasım 2005, 10:37:00 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #10 : 03 Kasım 2005, 10:57:32 »

bende bu 2 litre civarındaki karmaşayı sevmiyorum. 240 hp de var  138 hp de. şimdi seni Type R,S2000,cilo RS, 206 RS  falan geçse bozulurmusun??. aracın ne için üretildiği ve kategorisi çok önemli.. ama yeni 320ci veya hundai coupe 2.0 geçerse seni kudur sinirinden :)))


 


 



Edited by - Onur on 03/11/2005  11:05:37
« Son Düzenleme: 03 Kasım 2005, 10:57:32 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

master

  • Editore
  • İleti: 4.689
    • Çevrimdışı
159 kasımda Ankara'da...
« #11 : 03 Kasım 2005, 12:19:33 »

Katılıyorum Onur. GT kesinlikle "spor" bir otomobil ancak en hızlısı olsun diye üretilmiş bir araç olduğunu düşünmüyorum. Lüks + şekil + orta karar hız'ın birleşimi olarak düşünmek lazım GT'yi. İsim belki yanlış olabilir , GT ismini duyunca insan doğal olarak çok hızlı bir alet bekliyor. Ama bende GT olsa dediğim gibi 165 hp olması bile fazla gelir :) Daha çok şekle yönelik bir alet diye düşünüyorum ben. Bir de daha kullanmak nasip olmadı ancak 2 lt 165 hplik JTS motor GT'de kuvvetsiz gibi durmasına rağmen aslında kendi klasındaki motorlarla karşılaştırınca gayet başarılı rakamlara sahip bence. Bu alet bir S2000 rakibi olsaydı evet başarısız derdik ancak direkt benzin enjeksiyonlu motorlarda VW'nin FSI motorları performans bakımından JTS bir yana bizim TS'lerle dahi yarışamaz. 2 litre atmosferik motorlar arasında 165 hp iyi bir güç. Aslında 156'da da kullanıldı bu motor ancak bizim memlekete gelmedi. 2 litre atmosferik orta sınıf sedanlarda 156 JTS'den daha iyi performansa sahip bir alet yok. Ancak söylediğim gibi GT'nin sınıfı itibariyle evet belki biraz daha kuvvetli bir motor konulup "iyi" yerine "süper" bir sonuç elde edilebilirdi. Ancak en azından Peugeot 307CC 180 hp ile karşılaştırılınca yolun güce aktarımının ve ağırlığın daha önemli olduğu ortaya çıkıyor. 307CC'nin hızlanma verileri GT kadar iyi değil.


Bu arada geçen gün kırmızı bir tane GT gördüm parketmiş , gidip bol bol inceledim. Alet hakkaten süper :)

« Son Düzenleme: 03 Kasım 2005, 12:19:33 Gönderen: master »
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Onur

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #12 : 03 Kasım 2005, 18:14:57 »

Önder ne komediler var ya. bilirsin hyundai coupe FX :) 2.7 litre V6 167 beygir :)) tamam oda şekil olarak çekici olabilir ama mantık sınırları içinde olsun.  sonra bakın testlere yeni 320i-->150 hp.  0-100 : 12.3 sn :))) bence çok kötü bir rakam. Coupe versiyonda da bu farklı olmaz heralde motor gücüyle oynanmazsa, daha bile kötü olur...


S 2000 bence dünya tarihine gelen özel araçlardan biri ondan  konu motor olarak düşünmemek lazım. honda nın bakın biz neler yapabiliyoruz demek için yaptıgı bir üretim şekli.. aynı Ferrari nin F 355 i üretmesi gibi. hem tasarım hem motor. bide chalenge  olsa tadından yenmez :)))


 


 


 

« Son Düzenleme: 03 Kasım 2005, 18:14:57 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

anIL(34an623)

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #13 : 04 Kasım 2005, 02:57:09 »

jts motorlu bir 156 hayallerimi süslüyor açıkçası ama tr'ye gelmemesi gerçekten çok üzücü. buyrun bir canawarı inceleyin isterseniz:


http://www.alfaromeo.it/cgi-bin/pbrand.dll/ALFAROMEO_ITALIA/models/cartech.jsp?BV_SessionID=@@@@0297645517.1131065454@@@@&BV_EngineID=ccceaddgeddkkflcefecejgdfiidgnk.0&modelKey=116n&mvsKey=831160753001


ben açıkçası GT'den daha fazla performans beklediğim için pek tutmadım. en azından 2200 cc 3.20 ci'den daha seri bir araba bekliyordum.



quote:


master wrote:

Katılıyorum Onur. GT kesinlikle "spor" bir otomobil ancak en hızlısı olsun diye üretilmiş bir araç olduğunu düşünmüyorum. Lüks + şekil + orta karar hız'ın birleşimi olarak düşünmek lazım GT'yi. İsim belki yanlış olabilir , GT ismini duyunca insan doğal olarak çok hızlı bir alet bekliyor. Ama bende GT olsa dediğim gibi 165 hp olması bile fazla gelir :) Daha çok şekle yönelik bir alet diye düşünüyorum ben. Bir de daha kullanmak nasip olmadı ancak 2 lt 165 hplik JTS motor GT'de kuvvetsiz gibi durmasına rağmen aslında kendi klasındaki motorlarla karşılaştırınca gayet başarılı rakamlara sahip bence. Bu alet bir S2000 rakibi olsaydı evet başarısız derdik ancak direkt benzin enjeksiyonlu motorlarda VW'nin FSI motorları performans bakımından JTS bir yana bizim TS'lerle dahi yarışamaz. 2 litre atmosferik motorlar arasında 165 hp iyi bir güç. Aslında 156'da da kullanıldı bu motor ancak bizim memlekete gelmedi. 2 litre atmosferik orta sınıf sedanlarda 156 JTS'den daha iyi performansa sahip bir alet yok. Ancak söylediğim gibi GT'nin sınıfı itibariyle evet belki biraz daha kuvvetli bir motor konulup "iyi" yerine "süper" bir sonuç elde edilebilirdi. Ancak en azından Peugeot 307CC 180 hp ile karşılaştırılınca yolun güce aktarımının ve ağırlığın daha önemli olduğu ortaya çıkıyor. 307CC'nin hızlanma verileri GT kadar iyi değil.


Bu arada geçen gün kırmızı bir tane GT gördüm parketmiş , gidip bol bol inceledim. Alet hakkaten süper :)





Edited by - Onur on 04/11/2005  13:45:16
« Son Düzenleme: 04 Kasım 2005, 02:57:09 Gönderen: anIL(34an623) »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #14 : 04 Kasım 2005, 13:47:34 »

2200 ci  ile  0-100 ve rolling farklarını biliyor musun?? ben hiç karşılaştırmadım.  2.0 jts de güç olarak ona yakın ve daha hafif. sonucta bmw nin cc ve silindir farkından dogan bir tork fazlalıgı olabilir ama bence kafa kafa gider performans olarak. uzun yolda bmw alabilir tabi...


 


 

« Son Düzenleme: 04 Kasım 2005, 13:47:34 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

master

  • Editore
  • İleti: 4.689
    • Çevrimdışı
159 kasımda Ankara'da...
« #15 : 04 Kasım 2005, 19:07:09 »
Fabrika verilerine göre 3.20Ci 0-100'ü 8.2 saniyede alıp 1 km'yi 28.8 saniyede geçiyor. GT için ise bu değerler sırasıyla 8.7 ve 29.2 saniye. Ancak her zaman söylemişimdir ki BMW'nin hiçbir fabrika verisine inanmıyorum , deneyerek de bu sonuçların gerçek olmadığını gördük. Verilen veriler belki Almanya'da satılan bomboş modeller için doğru çıkabilir ancak Türkiye'deki full donanım inanılmaz ağır BMW'ler için bu verilerin hiçbir gerçeklik payı yok. 3.30Ci sahipleri de söylüyor , fabrika verisi olan 6.5 saniyeyi yakalayan yok , 7,5-8 saniye arasında 100'e çıkıyor 3.30Ci bile. Deneyerek de gördük ki 3.20Ci düzde 156 2.0 TS'ye bile rakip olamaz , fabrika verilerinin bir anlamı yok. Ancak Alfa Romeo "bu araç bu kadar saniyede 100'e çıkar , şu kadar metrede durur" diyorsa o aracın gerçek verileri onlardır. Ancak son hız konusunda 3.20Ci GT'den önde. Hızlanma konusunda da muhtemelen ya kafa kafaya gidecekler ya da GT bir adım önde olacaktır. Kaldı ki GT 2 litre , 3.20 ise 2.2 litre.
« Son Düzenleme: 04 Kasım 2005, 19:07:09 Gönderen: master »
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Onur

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #16 : 04 Kasım 2005, 21:38:38 »

bu durumda 2.0 sahiplerine bir sorum var. siz fabrika verilerini yakalayabiliyor musunuz?? ben 1.6 aracım ile tam 10 sn. de gördüm 100km. ama teknik verilerdeki testler  2 kişi ve 30 kg luk bagajla yapılıyor. ben ise 59 kiloyum ve bagaj boştu.


ayrıca 330ci da ki kilo dezavantajı yüklü bir M3 tede yaşanabilir şöyleki M3 ilk çıktıgında ozamanlar automotor un sport yayında idi M3 ün 0-100 hızlamasını 5.2 vermişti.  sonra bizim dandik dergilerimizin birinde 5.9 gördüm ve bu arac coupe ve boştu. ancak başka bir yerde full ve cabrio olan bir M3 ün testi 6.2 sn çıktı.donanım en kral makinayı bile etkileyebiliyor.


320ci öle bir seri arac olmadıgı konusunda Önder e katılıyorum ister inanın ister inanmayın ama 320ci y geçemedim ama arayıda açtırtmadım. sürekli tampon tampona gittik. arac düz ama 150 hp lik versiyonlardan.Önder bilir  7:30 vapuru mavi bmw


şimdi piyasadaki 3 serisi 4 silindir 150 hp. coupe de öyle olursa  SS bir GT bile düz bmw i şebek eder :))


 

« Son Düzenleme: 04 Kasım 2005, 21:38:38 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #17 : 04 Kasım 2005, 22:02:15 »

Ama, normal kronometre ile tam sağlıklı hızlanma ölçümü yapılamıyor ki. Hata payı %1o olsa, zaten 1sn fark ediyor :)


m3 'ün şööle bir durumu vardı : m3'ün ilk autoshow testinde, aracı autoshow ekibi 5.9'da kaldırmıştı. Sonra, Nejat Avcı olaya el atmış, ve aracı 5.2'de kaldırmıştı :) Sonuçta, testi yapan kişinin tecrübesi ile de ilgili işte...



Edited by - dantelk on 04/11/2005  22:03:05
« Son Düzenleme: 04 Kasım 2005, 22:02:15 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

anIL(34an623)

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #18 : 04 Kasım 2005, 23:36:09 »

2000 cc bmw'yi bi kenara atalım zaten. o kesin 2. planda kalır. 2200 cc 3.20 ile kapıştım bi kere. biz 2 kişi(75+75=150 kg)+bagajda branda vs biraz yük vardı. depoyu hatırlamıyorum. yalan söylemeyim şimdi. bmw'deki ağırlık hakkında bir fikrim yok. belki full belki standart.


2. ve 3. viteslerin kullanıldığı bir kapışma oldu. gerçekten kıran kırana geçti. adamı arkada tutmayı başardım ama soğuk terler döktüm harbiden. gayet sağlamdı alet. 4. vitese geçilseydi kesin yiyecekti beni. bizim aletlerin en sağlam vitesi 2 ama bmw'nin 2si daha iyiydi harbiden. kalkış olmadı hiç. kalkışta hantal olabilir. tenik verilerde yanlış olabilir.


bu sırada arklar GT de ağır. 1320 kg. 1250 kg alfa 156 2.0 jts ile verileri karşılaştırınca 70 kg'nin arabayı ne kadar etkilediği ortaya çıkıyor. 156 jts madare eder kesin ama GT jts bence çok çok zor.

« Son Düzenleme: 04 Kasım 2005, 23:36:09 Gönderen: anIL(34an623) »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #19 : 04 Kasım 2005, 23:45:14 »

eh herkez Nejat Avcı olmadıgına göre her istediği zaman her koşulda aracı rahatlıkla kaldıramaz. ama o araç en donanımsız M3 lerden biri. eskiden aldıgım bmw car dergisinde bile bu belirtiliyordu. 150 kg kadar fark edebiliyormuş.o agırlıkta ne olabilir çok merak ediyorum. belki cabrio ya hard top???


 Anıl,bana pekte öyle gelmiyor. çünkü E90 nı bilmem ama E46  320ci düz vites , 17" jantlı araç. 1465 kg. yani ruhsatında yazan bu. buda 145 kg gibi bir fark yapar ki azımsancak bir rakam değil. birde hem 6 silindir hemde 200 cc lik fazlalıgı oaln bir araçı karşılaştırmak pek adil değil. GT de 2.2 lük seçenek olsa (159 un motorlarından)  GT çok güzel plaka okutur ki 2 silindir eksik haliye :))


birde normal kronometreden kasıt nedir onu anlayamadım,neden ölçüm yapılamıyor ??:)


dip not: başarısız motor seçenekleri ve tipi yüzünden Z4 2 yılı dolmadan makyaj yedi. bide Brerayı görelim o tasarım kaç yılı devircek??


 


 


 



Edited by - Onur on 04/11/2005  23:49:02
« Son Düzenleme: 04 Kasım 2005, 23:45:14 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

master

  • Editore
  • İleti: 4.689
    • Çevrimdışı
159 kasımda Ankara'da...
« #20 : 05 Kasım 2005, 01:36:51 »

Tasarım konusunda İtalyanlarla Almanları kıyaslamayın. Onlar daha çok ekmek yicek abileri :)


Benim 0-100 verim zaman içinde değişti , lastiklerden olduğunu düşünüyorum , aracı aldığımda vantuz gibi yapışıyordu yola lastikler , yepyeniydi , şu anda %70 civarı bir performanstalar. Eskiden 1. viteste hem patinaj hem ilerleme varken şimdi basarsam patinaj kısmı çok daha ağır basıyor. Eskiden 7.5-8 saniye arası ibrede 100'ü görüyordum , ancak ibre hata payını hesaba katarsak muhtemelen fabrika verisi civarında çıkıyordum 100'e. Şimdi ibrede 100'ü görmek 1 saniyeye yakın farkediyor , ancak eşşek gibi ağır müzik tesisatı , lastiklerin yeni olmaması ve varyatörün de değişeceği bakıma yaklaşmış olmamın etkileri var sanırım.


Aracı ilk aldığımda ağırlık performansa fazla koymuyor gibi geliyordu ancak zamanla farkediliyor ki torkumuz o kadar iyi değil :) Araçta toplam 5 tane azman iken (ortalama 80'in üstündeydi sanırım kilolar :) ) , bagajda da tesisat tabii , 2. viteste modifiyeli ve sadece sürücüsü olan bir Civic 1.4'le kafa kafaya hızlanmıştık. Üzücü değil mi :) Ancak ağırlığın sonucu bu maalesef.


Bir de BMW'lerin arkadan itişli olması gibi önemli bir farkları var bizim Alfa'larımızdan. Dolayısıyla bu bir miktar güç kaybı olarak yansıyor yola. Aynı şekilde bol miktardaki elektronik zımbırtıları da kalkışta BMW'ye dezavantaj olarak geri dönüyor. Aslında kullanmayı bilen adamlar alsa BMW'yi (çoğunluğu caddeci bebeler malesef , hele E36 3 serisi Cabrio alınabilir fiyatlara düştü ya , bütün gazcılar almaya başladı) yol tutuşta bizim karşımızda pek dezavantajlı olacaklarını sanmıyorum , ancak arkadan itişi doğru kullanabilmek de ayrı bir sanat. Caddeci bebelerimiz için arkadan itişin tek anlamı yan vermek olduğundan , viraj kabiliyetleriyle pek ilgilenen yok , dolayısıyla bizimle kapışmaya çalışan 3 serilerini pek zorlamayın , gözünün kararması sonucunda şık bir spin atarak size çarpabilir :) Önden çekiş bize biraz avantaj sağlıyor bu konuda , kontrolü daha kolay ve toleransı daha fazla , spin atmak için cidden mantıkdışı zorlamanız lazım , araç ne zaman understeera veya oversteera girse mükemmel direksiyon sistemimiz sayesinde çok rahat izine geri döndürülüyor , işin zevki de burda zaten.



Edited by - master on 05/11/2005  01:45:34
« Son Düzenleme: 05 Kasım 2005, 01:36:51 Gönderen: master »
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

anIL(34an623)

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #21 : 05 Kasım 2005, 02:32:13 »

Tabi Onur haklısın ama ben de bunu eleştiriyorum işte. Niye GT'ye 2000 üstü bir motor seçeneği konmuyor bunu anlamak mümkün değil. 3000 cc var tamam ama o da maddi açıdan fazla gelir çoğu kullanıcıya. mesela ben binemem bu sebepten dolayı GT yerine 156 jts diyorum kısacası. demem bir anlam ifade etmese de bu sırada daha önce verdiğin örnekte hyundai coupe nerden aklında geldi? benim imzadan mı çağrışım yaptı?


master tork konusunda haklısın. kesinlikle biraz daha isterdi.



quote:


Onur wrote:

eh herkez Nejat Avcı olmadıgına göre her istediği zaman her koşulda aracı rahatlıkla kaldıramaz. ama o araç en donanımsız M3 lerden biri. eskiden aldıgım bmw car dergisinde bile bu belirtiliyordu. 150 kg kadar fark edebiliyormuş.o agırlıkta ne olabilir çok merak ediyorum. belki cabrio ya hard top???


 Anıl,bana pekte öyle gelmiyor. çünkü E90 nı bilmem ama E46  320ci düz vites , 17" jantlı araç. 1465 kg. yani ruhsatında yazan bu. buda 145 kg gibi bir fark yapar ki azımsancak bir rakam değil. birde hem 6 silindir hemde 200 cc lik fazlalıgı oaln bir araçı karşılaştırmak pek adil değil. GT de 2.2 lük seçenek olsa (159 un motorlarından)  GT çok güzel plaka okutur ki 2 silindir eksik haliye :))


birde normal kronometreden kasıt nedir onu anlayamadım,neden ölçüm yapılamıyor ??:)


dip not: başarısız motor seçenekleri ve tipi yüzünden Z4 2 yılı dolmadan makyaj yedi. bide Brerayı görelim o tasarım kaç yılı devircek??


 


 


 






Edited by - Onur on 04/11/2005 23:49:02

« Son Düzenleme: 05 Kasım 2005, 02:32:13 Gönderen: anIL(34an623) »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #22 : 05 Kasım 2005, 02:41:04 »

hyundai coupe arkadaşım da var. (1.6)  akıllı bide gitte 17 jant taktı. performaslı kullanmayı seviyor ancak bana hergün maymun oluyor :))) onu kızdırmak benim ayrı bir zevkim :))


GT de 2.2 ve 2.8 olmalı. belki bu motorlar piyasaya sürülünce GT yede yeni seçenek olarak motor gamına sokarlar. soksalar bile bizimkiler getirmez:))  aynen  156,GT de 1.8 T.S i getirmedikleri gibi :)) dizellerden bahsetmiyorum bile...


 

« Son Düzenleme: 05 Kasım 2005, 02:41:04 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

anIL(34an623)

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #23 : 05 Kasım 2005, 03:23:31 »

ewet Onur ya, tofaş harbi iğrenç ve bu işi hiç kıwıramıyor. piyasadaki gtv, spider ve 166'ların tamamı Zeytinoğlundan kalma yanlış bilmiyorsam. adamlar getiriyordu tüm modelleri.


elin hyundaisi 2.7 coupe bile getiriyor ya

« Son Düzenleme: 05 Kasım 2005, 03:23:31 Gönderen: anIL(34an623) »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur

  • Ziyaretçi
159 kasımda Ankara'da...
« #24 : 05 Kasım 2005, 13:28:07 »

şimdi Anıl sana bir Tofaş bayisinde GT 1.8 T.Spark getirmemelernin nedeni için yapılan açıklamayalı sölim. İtalya göndermiyormuş!!!!YALAAN hemde külliyen :)  reklam olmasın diye isim vermiyorum ama git istanbulda bir grey markete ver siparişi geliyor mu gelmiyor mu? adamlar beceriksiz kalibiyetsizve aptal bir zihniyete sahip olduklarını kabullenmek istemiyorlar!! hadi dizeller için italya bizim mazot kalitemize güvenmiyodur. ama toyota bile getirmeye başladı. bmw, merso ,audi yıllardır getiriyor. onların aklına gelmiyor mu mazotun kötü olabileceği??? bence o işte de bir iş var ama yinede kesin bişi demek imkansız....


 

« Son Düzenleme: 05 Kasım 2005, 13:28:07 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı