Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Alfa Romeo İle İlgili Genel Bilgilendirmeler => Konuyu başlatan: n/a - 25 Şubat 2006, 14:40:20

Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 25 Şubat 2006, 14:40:20

Tek kelime ile müthiş


You are not allowed to view links. Register or Login



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 







 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



Edited by - Onur on 25/02/2006  16:10:40
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: master - 25 Şubat 2006, 15:38:14
Süper olmuş , ama port bagajsızken :)
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Alfadanadam - 25 Şubat 2006, 17:58:13
Şu SW'lerden de oldum olası hazetmedim...İlla SW alcan deselerdi çok güzel bir alternatif ama...
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Onur - 25 Şubat 2006, 18:00:19
ben bunu değilde 156 crosswagon u çok begeniyorum :)
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 25 Şubat 2006, 18:27:11

Çok güzel yaw : ) Harbiden Sportwagon olmuş bu Stationwagon filan değil : )

Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Onur - 25 Şubat 2006, 18:47:11

brera nın uzunu olmuş bu yahu :)


 

Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Alfadanadam - 25 Şubat 2006, 19:17:33
sitede amma station seven varmış yaw...ne uzunu ne brerası onurcum..Brera ayyyrııı :)
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 25 Şubat 2006, 19:23:55
Station banada saçma geliyor mini-van ' ı herzaman tercih ederim.. Amma velakin araba güzel hakkını vermek lazım : )
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Onur - 25 Şubat 2006, 19:42:00

station alcaksan 206 sw alcaksın :)


güzel araba lafımız yok ama bana  yineden breranın uzun versiyonu gibi geliyor :)


 

Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 25 Şubat 2006, 21:42:36
çok şık olmuş.türkiyede pek tutulmuyor ama avrupada station wagon lar iyi satıyor.
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Gouki - 25 Şubat 2006, 22:38:20
Bence de çok şık olmuş
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Sercan Keklik - 25 Şubat 2006, 23:54:19
igrenç tek kelimeyle sedan 1o numara buna göre
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Alfadanadam - 25 Şubat 2006, 23:58:25
Hayret, Sercan gibi Alfa SW sever biri bile beğenmediyse hayatta satmaz bu araba..Zaten alfayı SW alan niye alır anlamam...Yüke gelmez, dağa bayıra gelmez...
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Sercan Keklik - 26 Şubat 2006, 00:45:42

:) Alfa CLUB Station :p


şaka bi yana yok alfa artık iice çıtayı yükseltti baksanıza 4x4 :D


ben begenmedim ama dedigim gbi 159 da sacma olmuş 156 gibi kısa bi araba degilki 156 ile aynı katagoride bi araç dgil mantıksız.. kocaman arabada stationki station alfaların arkaları daha dar herkes arkası dar diyo 159 icin buna binemicekler o zmn :)

Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: whale - 26 Şubat 2006, 10:20:37

SW lerden  pek  hazetmem ama alfa bu işi daha iyi yapıyor. 156 SW de diğerlerinden daha cazipti 159 da güzel olmuş ama alırmsın deseniz hiç işim olmaz

Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 26 Şubat 2006, 12:04:49
turkiyede alanda olmas satanda!!! yani ehh fena deil!! ama kımse para vermez bence SWlere!! olanlarda cok az! ayda bir ya goruom ya gormuyom!! insanlar bu kadar para verdikten sonra daha spor ama geniş iç hacimli arabaları seciolar!!
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 15 Ocak 2007, 20:01:00
Gördüm!!!! :) Araba gümüş renkli, yeşil CC plakalı idi -muhtemelen İtalyanların arabasıdır..

Alet güzeldi ama, ben olsam gümüş renk tercih etmezdim. :P :)
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 15 Ocak 2007, 20:27:43
quote:

Gördüm!!!! :) Araba gümüş renkli, yeşil CC plakalı idi -muhtemelen İtalyanların arabasıdır..

Alet güzeldi ama, ben olsam gümüş renk tercih etmezdim. :P :)



italyan konsolosluğunun siparişi ;)
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Sercan Keklik - 15 Ocak 2007, 21:02:18
quote:

quote:

Gördüm!!!! :) Araba gümüş renkli, yeşil CC plakalı idi -muhtemelen İtalyanların arabasıdır..

Alet güzeldi ama, ben olsam gümüş renk tercih etmezdim. :P :)



italyan konsolosluğunun siparişi ;)



bi tanede siyah var konsoloslukta :D
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: agucba - 15 Ocak 2007, 21:04:08
Modelin adı üstünde. Sportwagon. Alfa bunu yük yüklensin diye yapmıyor ki. Tamamen prestij için. Bunu alan birisinin kaç kilo yüklediği veya kaç litre hacmi var ilgilendirmiyor. Maksat Alfa'nın da Kombi'si var dedirtmek. Hem özellikle Almanya'da bu araçlar çok tutuluyor. Bunu alan adam açacak bagajı, yükleyecek Golf Çantasını gidecek Golf oynamaya. Veya bu araba bize dar geliyor, bizim bebeğin eşyaları diye direten hanımların gazabından korkan ama Alfa'dan da vazgeçmek istemeyen beylerin arabası olur bu ancak. :))^
BMW 3 serisi veya Audi A4'ün de kombileri öyle ahım şahım arabalar değil ama onlar da var. Mercedes'i katmıyorum, onlar ayrı bir ligde oynuyor bu oyunu.

Yalnız buna da Sedan da olduğu güzel bir jant - yay kombinasyonu iyi gider...

Edited by - agucba on 15/01/2007  21:07:14
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Levent Kobaza - 16 Ocak 2007, 09:40:34
güzel lakin bende pek sw sevenlerden değilim
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: murat - 16 Ocak 2007, 10:26:29
Ben de sw sevmem pek ..Bu türkiyede satmaz da Avrupa'da sw hastalığı nedeniyle satacaktır
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 16 Ocak 2007, 11:39:30
sw çok yakışmış bence......
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 16 Ocak 2007, 20:43:07
almanyada bulunduğumda ortalık sw audi a6 tdi kaynıyordu özellikle avrupa ülkelerinde sw anlayışı çok.aileler çoğunlukta bu tür araçları tercih ediyor..159 sw nin de bu tarz araç almak isteyenler için cazip bir seçenek olacağı kesin...
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Jakomo - 19 Ocak 2007, 12:29:13
Alooooo beyleeeeeeer nöööölüyo orda ????? Bir SW sahibi olarak güceniyom haaaaaaaaaaaaaaaaaa

Şaka maka bir kenara tamamen zevk meselesi tabii ki.... Ama bence gerçekten güzel bir makine
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 23 Ocak 2007, 12:18:10
Ne zaman gelecek acaba? bari gidip ondan alayım....siyah olanındanoldukça da geniş görünüyor...
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Jakomo - 23 Ocak 2007, 14:52:30
quote:

Ne zaman gelecek acaba? bari gidip ondan alayım....siyah olanındanoldukça da geniş görünüyor...


Yakışır Mehmet abi.....  
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 23 Ocak 2007, 16:34:18
olursa zaten senin sayende olacak!
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Jakomo - 23 Ocak 2007, 16:41:48
quote:

olursa zaten senin sayende olacak!


AAAAAAHHHHHHHH KAFAM !!!!!!!!!!
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 24 Ocak 2007, 17:17:06
quote:

quote:

olursa zaten senin sayende olacak!


AAAAAAHHHHHHHH KAFAM !!!!!!!!!!


sen zaten hiç görünme gözümebilsteinlarıma, eibachlarıma ve brembolarıma bakıp bakıp sen aklıma geliyorsun
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: ATA - 24 Ocak 2007, 19:19:25
SW otomobiller benim cok hosuma gidiyor..
orta yaslı bi kişi olsaydım ilk tercihim 156 sportwagon olurdu ama bu yaslarda biraz daha spor olmak gerekiyor sanırım :)

bide subaru imprezaların sw leri cok hosuma gidiyor tabiki 159 hepsinden ii olmus.. basarılı bence
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: t_e_m - 24 Ocak 2007, 20:37:34
bence sw otomobiller otomobil tarihi boyunca sedanların ya da diğer karoser seçeneklerinin yanında silik ve anti-estetik kalmıştır
ancak bazı markalar var ki sw modelleri sedanları ile aynı ve hatta daha karizmatik olma gücünü gösterebilmiştir.
bu markaların başında volvo gelmekte bence. v50 s40'dan, v70 s60 dan daha karizmatik ve güzel araçlar.
ikinci marka ise bence alfa. sw karoser seçenekleri sedanlardan daha iyi olmasa da en az onlar kadar güzel oluyor.
bunun dışında aklıma bir de chrysler'in stationları geliyor ama benim aklıma başka güzel stationları olan bir marka gelmiyor..

son dönemde gerçi stationlarda güzelleşme, tarz sahibi olma akımı başladı ama benim tercihim bir iki marka hariç her zaman için sedandan yana olur.

Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 24 Ocak 2007, 23:19:11


SW olarak audi RS ve 156 GTA üzerine tanımam
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Sercan Keklik - 24 Ocak 2007, 23:27:29
quote:

quote:

quote:

olursa zaten senin sayende olacak!


AAAAAAHHHHHHHH KAFAM !!!!!!!!!!


sen zaten hiç görünme gözümebilsteinlarıma, eibachlarıma ve brembolarıma bakıp bakıp sen aklıma geliyorsun



basma abi cigerime basma!!
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: ATA - 25 Ocak 2007, 00:56:36
audi RS lerde gercekten cok etkileyici otomobiller. ancak her zaman alfayı tercih ederim.. buyuk bir ihtimalle daha once foruma konmus olabilir ama bende sw Ferrari koymak istiyorum bir tane :)




bir arap seyhi için uretildigini duymustum
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 25 Ocak 2007, 02:01:13
evet, B.Sultanı icin özel yapılan sayısız ferrarilerden biri....
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 25 Ocak 2007, 02:03:38
quote:

quote:

quote:

quote:

olursa zaten senin sayende olacak!


AAAAAAHHHHHHHH KAFAM !!!!!!!!!!


sen zaten hiç görünme gözümebilsteinlarıma, eibachlarıma ve brembolarıma bakıp bakıp sen aklıma geliyorsun



basma abi cigerime basma!!

Sercancığım merak etme bu sıralar bakınıyorum, eger alfa almazsam, brembolar da, bilsteinlar de, eibach lar da senin, zaten Cemal  yapacak ödemeyi

Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Sercan Keklik - 25 Ocak 2007, 02:33:10
Abi Brembo yeter..
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: t_e_m - 25 Ocak 2007, 03:05:12
lafa gelince ruhunu bozacak hiçbir icraata girmeyen ferrari parayı görünce sw araba mı yapmış?
komik..
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 25 Ocak 2007, 03:44:40
GTA SW yerine RS4 ü tercih ederim walla :)

önden çekiş + 250hp
4x4 + 320hp :)  

biri diğer sw lerden bahsetmiş bnce 3serisi Touring lerde hoş oluyor..
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 25 Ocak 2007, 09:49:52
quote:

lafa gelince ruhunu bozacak hiçbir icraata girmeyen ferrari parayı görünce sw araba mı yapmış?
komik..


aynen öyle...parayı verince size ait özel ferrari bile yaparlar...bu sadece moteverdi icin gecerli değil...zaten belki de bu yüzden sahibi öldükten sonra kapanıp müze oldu
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Jakomo - 25 Ocak 2007, 13:21:25
quote:



SW olarak audi RS ve 156 GTA üzerine tanımam


işte aynen ööööle
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Jakomo - 25 Ocak 2007, 13:22:35
quote:

quote:

quote:

quote:

quote:

olursa zaten senin sayende olacak!


AAAAAAHHHHHHHH KAFAM !!!!!!!!!!


sen zaten hiç görünme gözümebilsteinlarıma, eibachlarıma ve brembolarıma bakıp bakıp sen aklıma geliyorsun



basma abi cigerime basma!!

Sercancığım merak etme bu sıralar bakınıyorum, eger alfa almazsam, brembolar da, bilsteinlar de, eibach lar da senin, zaten Cemal  yapacak ödemeyi





Ben mi ????
Hayırdır galiba bişeyler kaçırdım yine.......
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 25 Ocak 2007, 15:13:18
tabii, bak brembolari Sercan'a veriyorum, odemesi senden... o sekilde konustum....
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Jakomo - 25 Ocak 2007, 16:04:07
sen öööle dersen boynum kıldan incedir  deeeeeermişim......
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 25 Ocak 2007, 16:28:35
Herhalde....
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 26 Ocak 2007, 12:39:44
bu arada brunuei sultanı her sene 3 adet Rolls-Royce  alıyormuş kendisine.dünya üzerindeki Rolls-Royce 'ların 3 te 1 'i bu adamdaymış..
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: admin - 26 Ocak 2007, 13:02:29
Rolls royce demişken, adama özel rolls royce böyle olur.

Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: admin - 26 Ocak 2007, 13:10:21
İllada SW olacaksa




derim.
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: Jakomo - 26 Ocak 2007, 14:39:15
quote:

İllada SW olacaksa




derim.



Vallahi bektaşcığım üzgünüm ama:

1. Geçen hafta almanyadaykene 159 SW' yi canlı gördüm ve: aval aval hayran hayran bakabildim sadece... İçinde 1isi oturmasaydı resimlşerini çekecektim ama 1i olduğu için ne yalan söyliiiim utandım. Baba alet tek kelime ile
m u h t e ş e m !!!!  



2. . Senin dediğin SW ise Münih sokaklarında dolaşmakta, hemide taksi olarak (tel ile resmini çektim, bir ara siteye koyarım) Saol be abim: almiğim.......
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: kotchero - 26 Ocak 2007, 15:53:56
Bence ferrari dahil hiçbiri güzel diil bende SW sevmeyenlerdenim
Başlık: 159 Sportwagon
Gönderen: n/a - 17 Nisan 2007, 00:55:42
Cemal Abi bunlar tam senlik...