Tek kelime ile müthiş 
You are not allowed to view links.
Register or Login



Edited by - Onur on 25/02/2006 16:10:40
Süper olmuş , ama port bagajsızken :)
Şu SW'lerden de oldum olası hazetmedim...İlla SW alcan deselerdi çok güzel bir alternatif ama...
ben bunu değilde 156 crosswagon u çok begeniyorum :)
Çok güzel yaw : ) Harbiden Sportwagon olmuş bu Stationwagon filan değil : )
brera nın uzunu olmuş bu yahu :)
sitede amma station seven varmış yaw...ne uzunu ne brerası onurcum..Brera ayyyrııı :)
Station banada saçma geliyor mini-van ' ı herzaman tercih ederim.. Amma velakin araba güzel hakkını vermek lazım : )
station alcaksan 206 sw alcaksın :)
güzel araba lafımız yok ama bana yineden breranın uzun versiyonu gibi geliyor :)
çok şık olmuş.türkiyede pek tutulmuyor ama avrupada station wagon lar iyi satıyor.
Bence de çok şık olmuş
igrenç tek kelimeyle sedan 1o numara buna göre
Hayret, Sercan gibi Alfa SW sever biri bile beğenmediyse hayatta satmaz bu araba..Zaten alfayı SW alan niye alır anlamam...Yüke gelmez, dağa bayıra gelmez...
:) Alfa CLUB Station :p
şaka bi yana yok alfa artık iice çıtayı yükseltti baksanıza 4x4 :D
ben begenmedim ama dedigim gbi 159 da sacma olmuş 156 gibi kısa bi araba degilki 156 ile aynı katagoride bi araç dgil mantıksız.. kocaman arabada stationki station alfaların arkaları daha dar herkes arkası dar diyo 159 icin buna binemicekler o zmn :)
SW lerden pek hazetmem ama alfa bu işi daha iyi yapıyor. 156 SW de diğerlerinden daha cazipti 159 da güzel olmuş ama alırmsın deseniz hiç işim olmaz
turkiyede alanda olmas satanda!!! yani ehh fena deil!! ama kımse para vermez bence SWlere!! olanlarda cok az! ayda bir ya goruom ya gormuyom!! insanlar bu kadar para verdikten sonra daha spor ama geniş iç hacimli arabaları seciolar!!
Gördüm!!!! :) Araba gümüş renkli, yeşil CC plakalı idi -muhtemelen İtalyanların arabasıdır..
Alet güzeldi ama, ben olsam gümüş renk tercih etmezdim. :P :)
quote:
Gördüm!!!! :) Araba gümüş renkli, yeşil CC plakalı idi -muhtemelen İtalyanların arabasıdır..
Alet güzeldi ama, ben olsam gümüş renk tercih etmezdim. :P :)
italyan konsolosluğunun siparişi ;)
quote:
quote:
Gördüm!!!! :) Araba gümüş renkli, yeşil CC plakalı idi -muhtemelen İtalyanların arabasıdır..
Alet güzeldi ama, ben olsam gümüş renk tercih etmezdim. :P :)
italyan konsolosluğunun siparişi ;)
bi tanede siyah var konsoloslukta :D
Modelin adı üstünde. Sportwagon. Alfa bunu yük yüklensin diye yapmıyor ki. Tamamen prestij için. Bunu alan birisinin kaç kilo yüklediği veya kaç litre hacmi var ilgilendirmiyor. Maksat Alfa'nın da Kombi'si var dedirtmek. Hem özellikle Almanya'da bu araçlar çok tutuluyor. Bunu alan adam açacak bagajı, yükleyecek Golf Çantasını gidecek Golf oynamaya. Veya bu araba bize dar geliyor, bizim bebeğin eşyaları diye direten hanımların gazabından korkan ama Alfa'dan da vazgeçmek istemeyen beylerin arabası olur bu ancak. :))^
BMW 3 serisi veya Audi A4'ün de kombileri öyle ahım şahım arabalar değil ama onlar da var. Mercedes'i katmıyorum, onlar ayrı bir ligde oynuyor bu oyunu.
Yalnız buna da Sedan da olduğu güzel bir jant - yay kombinasyonu iyi gider...
Edited by - agucba on 15/01/2007 21:07:14
güzel lakin bende pek sw sevenlerden değilim
Ben de sw sevmem pek ..Bu türkiyede satmaz da Avrupa'da sw hastalığı nedeniyle satacaktır
sw çok yakışmış bence......
almanyada bulunduğumda ortalık sw audi a6 tdi kaynıyordu özellikle avrupa ülkelerinde sw anlayışı çok.aileler çoğunlukta bu tür araçları tercih ediyor..159 sw nin de bu tarz araç almak isteyenler için cazip bir seçenek olacağı kesin...
Alooooo beyleeeeeeer nöööölüyo orda ????? Bir SW sahibi olarak güceniyom haaaaaaaaaaaaaaaaaa

Şaka maka bir kenara tamamen zevk meselesi tabii ki.... Ama bence gerçekten güzel bir makine

Ne zaman gelecek acaba? bari gidip ondan alayım....

siyah olanından

oldukça da geniş görünüyor...
quote:
Ne zaman gelecek acaba? bari gidip ondan alayım....
siyah olanından
oldukça da geniş görünüyor...
Yakışır Mehmet abi..... 
quote:
olursa zaten senin sayende olacak!


AAAAAAHHHHHHHH KAFAM !!!!!!!!!!
quote:
quote:
olursa zaten senin sayende olacak!


AAAAAAHHHHHHHH KAFAM !!!!!!!!!!
sen zaten hiç görünme gözüme

bilsteinlarıma, eibachlarıma ve brembolarıma bakıp bakıp sen aklıma geliyorsun
SW otomobiller benim cok hosuma gidiyor..
orta yaslı bi kişi olsaydım ilk tercihim 156 sportwagon olurdu ama bu yaslarda biraz daha spor olmak gerekiyor sanırım :)
bide subaru imprezaların sw leri cok hosuma gidiyor tabiki 159 hepsinden ii olmus.. basarılı bence
bence sw otomobiller otomobil tarihi boyunca sedanların ya da diğer karoser seçeneklerinin yanında silik ve anti-estetik kalmıştır
ancak bazı markalar var ki sw modelleri sedanları ile aynı ve hatta daha karizmatik olma gücünü gösterebilmiştir.
bu markaların başında volvo gelmekte bence. v50 s40'dan, v70 s60 dan daha karizmatik ve güzel araçlar.
ikinci marka ise bence alfa. sw karoser seçenekleri sedanlardan daha iyi olmasa da en az onlar kadar güzel oluyor.
bunun dışında aklıma bir de chrysler'in stationları geliyor ama benim aklıma başka güzel stationları olan bir marka gelmiyor..
son dönemde gerçi stationlarda güzelleşme, tarz sahibi olma akımı başladı ama benim tercihim bir iki marka hariç her zaman için sedandan yana olur.
quote:
quote:
quote:
olursa zaten senin sayende olacak!


AAAAAAHHHHHHHH KAFAM !!!!!!!!!!
sen zaten hiç görünme gözüme

bilsteinlarıma, eibachlarıma ve brembolarıma bakıp bakıp sen aklıma geliyorsun

basma abi cigerime basma!!
evet, B.Sultanı icin özel yapılan sayısız ferrarilerden biri....
quote:
quote:
quote:
quote:
olursa zaten senin sayende olacak!


AAAAAAHHHHHHHH KAFAM !!!!!!!!!!
sen zaten hiç görünme gözüme

bilsteinlarıma, eibachlarıma ve brembolarıma bakıp bakıp sen aklıma geliyorsun

basma abi cigerime basma!! 
Sercancığım merak etme bu sıralar bakınıyorum, eger alfa almazsam, brembolar da, bilsteinlar de, eibach lar da senin, zaten Cemal yapacak ödemeyi












Abi Brembo yeter..
lafa gelince ruhunu bozacak hiçbir icraata girmeyen ferrari parayı görünce sw araba mı yapmış?

komik..
GTA SW yerine RS4 ü tercih ederim walla :)
önden çekiş + 250hp
4x4 + 320hp :)
biri diğer sw lerden bahsetmiş bnce 3serisi Touring lerde hoş oluyor..
quote:
lafa gelince ruhunu bozacak hiçbir icraata girmeyen ferrari parayı görünce sw araba mı yapmış? 
komik..
aynen öyle...parayı verince size ait özel ferrari bile yaparlar...bu sadece moteverdi icin gecerli değil...zaten belki de bu yüzden sahibi öldükten sonra kapanıp müze oldu
quote:


SW olarak audi RS ve 156 GTA üzerine tanımam 
işte aynen ööööle
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
olursa zaten senin sayende olacak!


AAAAAAHHHHHHHH KAFAM !!!!!!!!!!
sen zaten hiç görünme gözüme

bilsteinlarıma, eibachlarıma ve brembolarıma bakıp bakıp sen aklıma geliyorsun

basma abi cigerime basma!! 
Sercancığım merak etme bu sıralar bakınıyorum, eger alfa almazsam, brembolar da, bilsteinlar de, eibach lar da senin, zaten Cemal yapacak ödemeyi













Ben mi ????
Hayırdır galiba bişeyler kaçırdım yine.......
tabii, bak brembolari Sercan'a veriyorum, odemesi senden...

o sekilde konustum....
sen öööle dersen boynum kıldan incedir deeeeeermişim......

Herhalde....
bu arada brunuei sultanı her sene 3 adet Rolls-Royce alıyormuş kendisine.dünya üzerindeki Rolls-Royce 'ların 3 te 1 'i bu adamdaymış..
Rolls royce demişken, adama özel rolls royce böyle olur.

quote:
İllada SW olacaksa


derim.
Vallahi bektaşcığım üzgünüm ama:
1. Geçen hafta almanyadaykene 159 SW' yi canlı gördüm ve: aval aval hayran hayran bakabildim sadece... İçinde 1isi oturmasaydı resimlşerini çekecektim ama 1i olduğu için ne yalan söyliiiim utandım. Baba alet tek kelime ile
m u h t e ş e m !!!!




2. . Senin dediğin SW ise Münih sokaklarında dolaşmakta, hemide taksi olarak 

(tel ile resmini çektim, bir ara siteye koyarım) Saol be abim: almiğim.......
Bence ferrari dahil hiçbiri güzel diil bende SW sevmeyenlerdenim