Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



30 Ağustos...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

admin

Register or Login" border=0>

Her ne kadar istemeyeni, sevmeyeni, o olmasada biz gene olurduk diyeni,
abartıp ne yaptıki bu adam diyeni, kaybetsekte namazımızı gene kılardık diyeni,
...vs ... vs ... vs ...

Topunun köküne kibrit suyu...

BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

omeroguz

#1
Kapalı topiği görünce dedim admin bize şans vermeyecek iki satır mesaj yazalım diye ama yapmışsın yine yapacağını

Zafer bayramı, kendini bu vatanın bir parçası gören ve bu vatanı vatanı olarak kabul eden herkese kutlu olsun.

Bu vatan hepimizin; "Ne mutlu, Türküm diyene"


murat

#2
Nice 30 Ağustoslara...Hainlerin emellerine yavaş yavaş ulaştığını görmek 30 Ağustos 'un kutlanacağı şu günlerde insanı buruklaştırıyor iyice...Ancak bu zurnanın zırt diyeceği bir yer var elbet hepimiz biliyoruz bunu..
Hakkaten bu vatan hepimizin ,kıymetini bilelim hainlere prim vermeden birbirimize kenetlenelim.
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

admin

#3
quote:
Kapalı topiği görünce dedim admin bize şans vermeyecek iki satır mesaj yazalım diye


Ben de artık sizler gibi normal bir kullanıcıyım Ömerim, ohhh kafam rahat, içim rahat, mesaj yok, mail yok, telefon yok.

Darısı Serkanın başına.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Jakomo

#4
Register or Login" border=0>

Söylenecek ve yazılacak o kadar çok şey var ki sayfalar yetmez ancak gidişatın da pek parlak oladığı da bir gerçek. 30 Ağustos 1922 tarihi, Türk ulusunu esir etmek güçlere karşı; kadınıyla çocuğuyla, ordusuyla topyekûn verdiği bir savaşın ve ulusal benliğini kurtardığı ve Zafer Destanı?nın yazıldığı gündür ancak ne yazık ki artık bu birliğin bu ruhun 1000'de biri bile artık görünmemekte...

Yine de Türklüğün ne olduğunu bilen, Türk hissetmenin ne kadar önemli olduğunu bilen, anlayan ve bu duyguları hissetirmek için çabalayan herkesin Zafer bayramı kutlu olsun; Ulu önder ATATÜRK' ün ve bu amaç uğrunda şehit olan tüm askerlerimiz ruhları şaad olsun

Register or Login" border=0>
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

alperbatur

#5
Hepimizin bayramı kutlu olsun arkadaşlar.

CrazyRomeo156

#6
Herkesin Zafer Bayramı kutlu olsun.

dr.garipp2002

#7
Bayramımız kutlu olsun

Gouki

#8
Hepimizin Zafer Bayramı kutlu olsun.

junip

#9
Bende Bayramınızı kutlar. Bu zaferde şehit olan vatan severlere rahmet dilerim

ozsuemrah

#10
Bayramımız kutlu olsunn..
Emrah Özsu
34EH3250 147 Dist.

bado

#11
Hepimizin 30 ağustos zafer bayramı kutlu olsun...
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

AlfistiKerem

#12
Bende herkesin Zafer Bayramı'nı kutlarım.Gerçekten söylenecek,yazılacak çoook şeyler var.Ama ülkemizin şu zor dönemlerinde herkesin kenetlenmesi lazım.Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur.Ulu önder Atatürk'ün de dediği gibi "Mevzu bahis vatansa,gerisi teferruattır." Ne mutlu TÜRKÜM diyene!

zaferisgoren

#13
Ben de hepimizin bayramını en içten dileklerimle kutlarım..

Türk insanı para gibidir . İçine ışık tut , Atatürk yoksa sahtedir.

Jakomo

#14
quote:


Türk insanı para gibidir . İçine ışık tut , Atatürk yoksa sahtedir.



Bak bu cümleyi gerçekten de acaip tuttum !!!!
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

babi

#15
Tüm türk ulusunun 30 Ağustos Zafer Bayramı kutlu olsun bu uğurda şehit düşmüş atalarımızın ruhları şadolsun.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
Hakan Senyıl
Giulietta 1.4 TB
159 1.9 JTD SW
156 2.0 [url="//sw.ss"]SW.SS[/url]
156 1.6 TS

Dentist

#16
Ben de henüz gencecik bir delikanlı olarak doğup büyüdüğü Karşıyaka'dan ayrılarak Kuva-i Milliye kuvvetlerine katılan ve Akhisar cephesinde Yunan'lılarla girdikleri çatışma sonucunda vurularak,bir bacağını kaybeden,daha sonraki yıllarda KSK nin kurucu üyelerinden biri olarak meşhur Kaf Sin Kaf sloganını icat eden dedem bankacı Cemal Ahmet Umar'ın şahsında tüm silah arkadaşlarının önünde saygıyla eğiliyor ve hepsini rahmetle anıyorum...
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

junip

#17
quote:

Bende dedenizin önünde saygı ile eğiliyorum.

quote:

Ben de henüz gencecik bir delikanlı olarak doğup büyüdüğü Karşıyaka'dan ayrılarak Kuva-i Milliye kuvvetlerine katılan ve Akhisar cephesinde Yunan'lılarla girdikleri çatışma sonucunda vurularak,bir bacağını kaybeden,daha sonraki yıllarda KSK nin kurucu üyelerinden biri olarak meşhur Kaf Sin Kaf sloganını icat eden dedem bankacı Cemal Ahmet Umar'ın şahsında tüm silah arkadaşlarının önünde saygıyla eğiliyor ve hepsini rahmetle anıyorum...




alfistahakan

#18
Bende İstiklal Savaşı Gazisi bir dedenin torunu olarak aziz şehitlerimizin ruhlarını rahmetle anıyor Büyük Türkiyemizin ve tüm vatandaşlarımızın 30 Ağustos Zafer bayramını canı gönülden kutluyorum.
"Ne Mutlu Türküm Diyene"Mustafa Kemal ATATÜRK
Hakan
Forever Alfa

burcintun

#19
Ben de sizlerin ve bütün Türk vatandaşlarının Zafer Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum. Hiç merak etmeyin ne kadar bizlerle uğraşsalar da bizi bölemeyecekler.  Demokrasinin de suyunu çıkarmaya hiç bu kadar gerek yok herşeyi konuşmaya gerek yok diye düşünüyorum. Birlik beraberlik kenetlenme aşamasında bir ülkeyiz. Geleceğin süper gücü ben yürekten inanıyorum buna. Ne mutlu Türküm Diyene.

Edited by - burcintun on 30/08/2009  14:48:58

nurcan.demir

#20
bu eşsiz vatanın kıymetini bilecek gençlerimizin yetişmesi dileğiyle tüm türk milletinin zafer bayramı kutlu olsun

ottoman

#21
neredeyse dünyadaki her milletin üzerine hesaplar yaptığı toprakları vatan edinmişiz, atalarımızın kanlarıyla suladığı bu kutsal emaneti elimizden almak için yapılan bu hesaplar sonsuza kadar sürecektir, bu hesapların boşa çıkması ve düşmanlarımızın hüsrana uğramasının yegane yolu çocuklarımıza atalarının tarihlerini öğretmek ve onları yetiştirmektir. biz nasılsa kanımızın son damlasına kadar bu vatanı savunacağız ama ya bizden sonrası? asıl üstünde durulması gereken nokta budur diye düşünüyorum.
Torunlarımızında en az bizim kadar coşkuyla kutlaması dileği ile zafer bayramımız kutlu olsun.

drcalibra

#22
Zafer bayramınız kutlu olsun arkadaşlar.Allah bu ülke insanına esaret göstermesin düşmanlarımıza fırsat vermesin birliğimizi dirliğimizi korusun,şehitlerimizi ve Atatürkü unutturmasın...

admin

#23
Register or Login" border=0>
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Dentist

#24
9 Eylül 1922  Yorumsuz  :
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic