Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



renault baş tasarımcısının 8c hakkında yorumu

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

BARLAS

#25
Tam kedi - ciğer muhabbetine benzemiş bu arkadaşın söylemleri...

xenogenesis

#26
ya ben bisey merak ettim de cok alakalı değil ama renonun yada digerlerinin alfisti gibi bir olguları varmı yani boyle dunya capında herkesin bildigi bir fanatik gurubu.tifosileri biliyorum sanırım volkswagen inde var ama herhalde onlarda beetle agarlıklı baska???

n/a

#27
quote:

ya ben bisey merak ettim de cok alakalı değil ama renonun yada digerlerinin alfisti gibi bir olguları varmı yani boyle dunya capında herkesin bildigi bir fanatik gurubu.tifosileri biliyorum sanırım volkswagen inde var ama herhalde onlarda beetle agarlıklı baska???


Var var, mesela You are not allowed to view links. Register or Login adresinde bayağı aktif bir forum mevcut. F1 ve s1600 'deki aktiviteleri sayesinde, bir "takım" kimliğine de sahipler.

Türkiye'de de bir ara bir Renault fanatikleri sitesi vardı, ancak iş yapmadı ve kapandı. :)

Türkiye'de birden fazla otobüs forumu olduğunu gözönünde bulundurursanız, hemen her markanın bir fanatik grubu vardır diyebiliriz :P