Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Acil Yardım Lütfen

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

berkben

Arkadaşlar merhaba.Yaklaşık 3 ay önce 159 alarak aranıza katıldım.Çok severek kullanıyorum.Yalnız bir sorun beni çok şaşırttı. Kronik bir sorun mu bilmiyorum? Yolda giderken özellikle yol ortasındaki göbeklerden dönerken hızımı düşürdüğüm anda aracım stop ediyor.Bu olay 3 ay içerisinde yaklaşık 12-13 defa oldu.Bir keresinde de düz yolda düşük hızda (30 km/h) ilerlerken kendiliğinden stop etti ve direksiyon diğerlerinde de olduğu gibi kilitlendi.Ben Aksaray da yaşıyorum. Burada arabamı doğru dürüst anlayan yok.Yarı yıl tatilinde Ankara ya gidince göstereceğim ama bu konu hakkında bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.Bu arada aracım 2007 model dizel otomatik 159.Teşekkürler.

berkben

arkadaşlar konu hakkında bi fikri olan var mı ?

hi_cazz

Dizel aracın seyir halinde stop etmesi benzinliye göre daha zor bir ihtimal diye biliyorum. Sorun ciddi olabilir. Yakıt kesiyorda olabilir. Tabiki tamamen kendi mantığımı yürüterek söylüyorum bunu. Bence vakit kaybetmeyin. Aracınız otomatik olduğu için şanzuman içinde sıkıntılı bir durum.