Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



ALFA SAHİBİ OLMAK HAKKINDA

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

memreakyol

İyi günler arkadaşlar, aranıza yeni katıldım ve bende bir alfa sahibi olmayı düşünüyorum ve gitgide hevesim artıyor. Piyasada çok yorgun araçlar var alfa olarak. Bana önerebileceğiniz güvenilir bir kaynak varmıdır? Bütçem 17-21 arası olucak ve 147 düşünüyorum.

admin

Hoşgeldiniz. Umarız keyif alarak burada bulunursunuz.

Cevabını aradığınız sorunuz ile ilgili sitemizde açılmış oldukça bilgilendirici başlıklar var. İsterseniz diğer başlıklara bir göz atın. Tatmin etmez ise buradan devam ederiz.  ;)
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

wolkanw

Hoş geldiniz :alfisti: Araç sorgulamaları diye bir başlık var o başlık altında araçları inceleyebilirsiniz... Keyifli forumlar...

memreakyol

Teşekkür ederim, kusura bakmayın biraz acemi ve heyecanlı olabilirim, kusura bakmayın  :)

admin

Sıkıntı yok. Siteye alıştıkça konuları daha rahat bulabileceksiniz.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.