Biraz önce bir kurye geldi ve elindeki alfa romeo suduettosu olan dergiyi uzatınca şok oldum.
İçerisinde 1 adet Alfa romeo 100. yıl hatırası olarak CD, dergi ve bilgi yazısının bulunduğu paket AROC tarafından gönderilmişti.
Ne diyim, insan böyle birden bire ilgi görünce tuhaf oluyor :)
paylaşmak istedim.


Edited by - erdem1904 on 03/09/2010 20:35:19
Bana da evvelki gün gelmisti. Cok hosuma gitti. Kendini ayrıcalıklı hissettiriyor.
Vay bakalım bize de gelecek mi* Hiç takvimimz bile gelmedi ama...
Takvim gelmedi umarım bu gelir, gerçekten hoş görünüyor .
Umut dünyası bu dünya.......
Bana da takvim gelmemisti. Herhalde cok üzüldügümü anlayıp telafi ettiler.:))
Bana cd ve mektup yaklaşık 1 hafta önce geldi ama dergi gelmedi..
bana da gelmiş dergi süper filmi şimdi izleyeceğim :)
CD'deki cideo daha önce facebook'a konulan videonun daha kaliteli hali. O gün çekilen yerden ve helikopterden toplam 1000 küsür resim var.
Ama neden dergi bana gelmedi anlamış değilim. Kapalı poşette de geldi ama.. Acaba sadece o gün katılanlara mı yollandı dergi? Ben gelememiştim.
Bende katılmadım ölçü katılım değil, AROC üyelerine gönderiliyor.
Takvim falan gelmedi ama bunların gelmesi süper motive etti beni
Hiç umudum yok benim. Allahtan dergiyi bir arkadaşım tesadüfen alıp saklayıp bana vermişti.
Ben de AROC üyesiyim zaten. CD geldi dergi gelmedi.
O derginin aynısı var zaten bende, auto motor spor dergisinin eki.
quote:
O derginin aynısı var zaten bende, auto motor spor dergisinin eki.
Dışarda satılan bişeyse alırız o zaman, sorun diil :) Ben bize özel yollanan bişey sanıyodum
anlaşılan belli bir kısma gonderiliyor,bana simdiye kadar hiçbir şey gelmedi..
Aroc kartımın son kullanma tarihi geçmiş :) Şimdi ben aroc üyesi miyim, değil miyim?
Aroc sayfasından bilgilerini güncellemende fayda var.
Bu arada belki yanılıyor olabilirim ama sanırım üyeleri gruplandırıp belirli dönemlerde belirli dağıtımları dönüşümlü olarak gönderiyorlar gibi geliyor.
quote:
Aroc sayfasından bilgilerini güncellemende fayda var.
Bu arada belki yanılıyor olabilirim ama sanırım üyeleri gruplandırıp belirli dönemlerde belirli dağıtımları dönüşümlü olarak gönderiyorlar gibi geliyor.
Olabilir, ben de bu sitedeki birisiyle hemen hemen aynı dönemde AROC'a üye olmuşum, fakat bana 1 ayda gelen kart buradaki arkadaşa 2 aydan uzun sürede gelmiş.
100.yıl hatıra paketi hiç beklemediğim halde banada ulaştı
banada dün ulaştı.
bana anca bugün gelebildi elime dergi
Bana gelmedi :(
Gelmez gelmez ne hikmetse ve neye göre gönderiyorlarsa artık :(((
bana da
Ben hala takvim bekliyorum umutluyum bir gün gelecek diye ama yok maalesef,birde aroc kartımın süresi geçmiş bu kartın değişmesi gerekiyormu onuda bilmiyorum.Yenisini gönderiyorlarmı bilen varmı acaba?
Benim CD ve dergi geçen gün geldi..
Beni de fazlasıyla şaşırttılar sağolsunlar :)
Hafta başı banada geldi, hiç gerek yoktu dergi ilavesini kargo işe yollamaya !
Bana da gelmedi
bana daha yeni geldi
Bana bu sefer gelir diye ümit ediyordum ama maalesef...
Hala bekliyorum.
Boşverin ya. Geçen sene süresi dolan ve aslında hiç bir şekilde kullanılmayan AROC Kartı'nı talep bile etmedim.
Gerçi, Züğürt Tesellisi olur diye arada bir AROC'taki üyeliğimi güncelliyorum ama hiç bir faydası yok. Hiç bir şey gelmiyor. Alfa Romeo TR her ne kadar ilgileniyoruz dese de, hiç bir icraat yok.
banada gelmedi.ama dün gece mail attım tel yanımda değildi 3 sefer aramışlar bakalım
sonuç ne çıkacak ilgileneceklermi.
mail atmistim aradilar. hemen gondereceklerini soylediler. tesekkur ettim. cozum getirdiler yani bence iyi bir durum.
Bugün itibari ile müşteri hizmetleri ile görüştük.Cüneyt arkadaşım gibi banada 15 gün içerisinde göndereceklerini söylediler.Bence bu yolu denemekte fayda var.
6 eylül'de gelmişti bana.