Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Alfa Romeo İle İlgili Genel Bilgilendirmeler => Konuyu başlatan: omeroguz - 03 Eylül 2010, 10:54:28

Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: omeroguz - 03 Eylül 2010, 10:54:28
Biraz önce bir kurye geldi ve elindeki alfa romeo suduettosu olan dergiyi uzatınca şok oldum.
İçerisinde 1 adet Alfa romeo 100. yıl hatırası olarak CD, dergi ve bilgi yazısının bulunduğu paket AROC tarafından gönderilmişti.
Ne diyim, insan böyle birden bire ilgi görünce tuhaf oluyor :)

paylaşmak istedim.







Edited by - erdem1904 on 03/09/2010  20:35:19
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: adnan.geyik - 03 Eylül 2010, 11:18:39
Bana da evvelki gün gelmisti. Cok hosuma gitti. Kendini ayrıcalıklı hissettiriyor.
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: KAKIRMAN - 03 Eylül 2010, 12:55:21
Vay bakalım bize de gelecek mi* Hiç takvimimz bile gelmedi ama...
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: Alfadanadam - 03 Eylül 2010, 13:05:26
Takvim gelmedi umarım bu gelir, gerçekten hoş görünüyor .
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: Jakomo - 03 Eylül 2010, 13:33:25
Umut dünyası bu dünya.......
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: adnan.geyik - 03 Eylül 2010, 13:54:38
Bana da takvim gelmemisti. Herhalde cok üzüldügümü anlayıp telafi ettiler.:))
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: Tuncay Nergis - 03 Eylül 2010, 17:02:34
Bana cd ve mektup yaklaşık 1 hafta önce geldi ama dergi gelmedi..
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: junip - 03 Eylül 2010, 17:51:07
bana da gelmiş dergi süper filmi şimdi izleyeceğim :)
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: Tuncay Nergis - 03 Eylül 2010, 18:22:58
CD'deki cideo daha önce facebook'a konulan videonun daha kaliteli hali. O gün çekilen yerden ve helikopterden toplam 1000 küsür resim var.

Ama neden dergi bana gelmedi anlamış değilim. Kapalı poşette de geldi ama.. Acaba sadece o gün katılanlara mı yollandı dergi? Ben gelememiştim.
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: omeroguz - 03 Eylül 2010, 22:14:21
Bende katılmadım ölçü katılım değil, AROC üyelerine gönderiliyor.
Takvim falan gelmedi ama bunların gelmesi süper motive etti beni
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: ycl58 - 03 Eylül 2010, 22:34:17
Hiç umudum yok benim. Allahtan dergiyi bir arkadaşım tesadüfen alıp saklayıp bana vermişti.
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: Tuncay Nergis - 03 Eylül 2010, 22:34:49
Ben de AROC üyesiyim zaten. CD geldi dergi gelmedi.
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: ATA - 03 Eylül 2010, 22:53:18
O derginin aynısı var zaten bende, auto motor spor dergisinin eki.
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: Tuncay Nergis - 03 Eylül 2010, 23:17:49
quote:

O derginin aynısı var zaten bende, auto motor spor dergisinin eki.



Dışarda satılan bişeyse alırız o zaman, sorun diil :) Ben bize özel yollanan bişey sanıyodum
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: ozi156 - 04 Eylül 2010, 03:38:31
anlaşılan belli bir kısma gonderiliyor,bana simdiye kadar hiçbir şey gelmedi..
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: Sportivo - 04 Eylül 2010, 12:54:27
Aroc kartımın son kullanma tarihi geçmiş :) Şimdi ben aroc üyesi miyim, değil miyim?
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: omeroguz - 05 Eylül 2010, 01:56:41
Aroc sayfasından bilgilerini güncellemende fayda var.

Bu arada belki yanılıyor olabilirim ama sanırım üyeleri gruplandırıp belirli dönemlerde belirli dağıtımları dönüşümlü olarak gönderiyorlar gibi geliyor.
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: Tuncay Nergis - 05 Eylül 2010, 03:19:12
quote:

Aroc sayfasından bilgilerini güncellemende fayda var.

Bu arada belki yanılıyor olabilirim ama sanırım üyeleri gruplandırıp belirli dönemlerde belirli dağıtımları dönüşümlü olarak gönderiyorlar gibi geliyor.




Olabilir, ben de bu sitedeki birisiyle hemen hemen aynı dönemde AROC'a üye olmuşum, fakat bana 1 ayda gelen kart buradaki arkadaşa 2 aydan uzun sürede gelmiş.
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: erdem1904 - 08 Eylül 2010, 01:31:16
100.yıl hatıra paketi hiç beklemediğim halde banada ulaştı
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: tunerviper - 08 Eylül 2010, 12:04:07
banada dün ulaştı.
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: ARMY_06 - 16 Eylül 2010, 08:45:40
bana anca bugün gelebildi elime dergi
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: cuneyt - 16 Eylül 2010, 09:12:51
Bana gelmedi :(
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: KAKIRMAN - 16 Eylül 2010, 10:21:09
Gelmez gelmez ne hikmetse ve neye göre gönderiyorlarsa artık :(((
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: Jakomo - 16 Eylül 2010, 11:13:37
bana da
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: Foxy - 16 Eylül 2010, 11:35:38
Ben hala takvim bekliyorum umutluyum bir gün gelecek diye ama yok maalesef,birde aroc kartımın süresi geçmiş bu kartın değişmesi gerekiyormu onuda bilmiyorum.Yenisini gönderiyorlarmı bilen varmı acaba?
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: ozsuemrah - 16 Eylül 2010, 12:46:24
Benim CD ve dergi geçen gün geldi..
Beni de fazlasıyla şaşırttılar sağolsunlar :)
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: ATA - 16 Eylül 2010, 19:30:20
Hafta başı banada geldi, hiç gerek yoktu dergi ilavesini kargo işe yollamaya !
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: AlfistiKerem - 20 Eylül 2010, 20:31:16
Bana da gelmedi
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: Eyup Ozturk - 21 Eylül 2010, 22:32:00
bana daha yeni geldi
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: Alfadanadam - 22 Eylül 2010, 08:28:08
Bana bu sefer gelir diye ümit ediyordum ama maalesef...
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: babi - 22 Eylül 2010, 08:29:45
Hala bekliyorum.
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: agucba - 22 Eylül 2010, 12:15:33
Boşverin ya. Geçen sene süresi dolan ve aslında hiç bir şekilde kullanılmayan AROC Kartı'nı talep bile etmedim.

Gerçi, Züğürt Tesellisi olur diye arada bir AROC'taki üyeliğimi güncelliyorum ama hiç bir faydası yok. Hiç bir şey gelmiyor. Alfa Romeo TR her ne kadar ilgileniyoruz dese de, hiç bir icraat yok.
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: nurcan.demir - 22 Eylül 2010, 13:09:20
banada gelmedi.ama dün gece mail attım tel yanımda değildi 3 sefer aramışlar bakalım
sonuç ne çıkacak ilgileneceklermi.
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: cuneyt - 22 Eylül 2010, 14:03:59
mail atmistim aradilar. hemen gondereceklerini soylediler. tesekkur ettim. cozum getirdiler yani bence iyi bir durum.
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: nurcan.demir - 23 Eylül 2010, 13:01:48
Bugün itibari ile müşteri hizmetleri ile görüştük.Cüneyt arkadaşım gibi banada 15 gün içerisinde göndereceklerini söylediler.Bence bu yolu denemekte fayda var.
Başlık: Alfa 100. yıl hatırası :)
Gönderen: bado - 23 Eylül 2010, 14:56:55
6 eylül'de gelmişti bana.