Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: ALFA 147 ÖN KONSOLU  (Okunma sayısı 679 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Levent Kobaza

  • Ziyaretçi
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« : 28 Eylül 2006, 19:47:47 »
Merhabalar,
Alfa 147 ön konsolunda kendi fabrikasyon teybinin yerine , istediğim bir teybi koymak için yine ön konsulun gövdesinin renginde bir çerceveye ihtiyacım var daha evvel temin ettiğim çerceve renk olarak hiç uymuyor.
Acaba ön konsolla aynı renk tonunda yada ona ton olarak bayağ yakın bir çerceve nerden temin edebilirim.Yardımınızı rica ediyorum.
Örnek bir resim koydum adamlar birebir renk tonunu tutturmuşlar
« Son Düzenleme: 11 Ekim 2006, 18:36:49 Gönderen: Levent Kobaza »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Levent Kobaza

  • Ziyaretçi
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #1 : 28 Eylül 2006, 19:51:03 »
Kusura bakmayın tekrar göndermeye çalışıyorum



http://alfisti.net/alfa-galerie/albums/userpics/20973/instrumente147.JPG

Edited by - Levent Kobaza on 28/09/2006  19:56:13
« Son Düzenleme: 28 Eylül 2006, 19:51:03 Gönderen: Levent Kobaza »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.736
    • Çevrimdışı
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #2 : 28 Eylül 2006, 20:55:17 »
bu çerçeveler satılıyor.
Phonocar satıcısı her yerde bulabilirsiniz.
« Son Düzenleme: 28 Eylül 2006, 20:55:17 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

Levent Kobaza

  • Ziyaretçi
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #3 : 28 Eylül 2006, 21:02:49 »
istanbul anadolu yakasında bildiğiniz bir yer adres yada telefon verirseniz çok sevinirim
« Son Düzenleme: 28 Eylül 2006, 21:02:49 Gönderen: Levent Kobaza »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.736
    • Çevrimdışı
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #4 : 28 Eylül 2006, 21:15:51 »
Moda Sound Station
www.soundstation-tuning.com
« Son Düzenleme: 28 Eylül 2006, 21:15:51 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

Levent Kobaza

  • Ziyaretçi
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #5 : 28 Eylül 2006, 21:27:12 »
İnternet adresi açmadı
moda nın tam olarak neresinde?
« Son Düzenleme: 28 Eylül 2006, 21:27:12 Gönderen: Levent Kobaza »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #6 : 28 Eylül 2006, 21:30:16 »
Sitede yazan adres bu şekilde...


Sound Station - Tuning
 
                                                            Dr. Esat Işık cad. Şevkibey sok.  No.: 38

                                                                                                                       Kadıköy - İSTANBUL

                                                                    Tel  : +90 (216) 449 15 09 pbx

                                                                     Fax : +90 (216) 346 12 98
« Son Düzenleme: 28 Eylül 2006, 21:30:16 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Levent Kobaza

  • Ziyaretçi
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #7 : 28 Eylül 2006, 21:35:33 »
çok teşekkür ederim
« Son Düzenleme: 28 Eylül 2006, 21:35:33 Gönderen: Levent Kobaza »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Levent Kobaza

  • Ziyaretçi
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #8 : 08 Ekim 2006, 14:16:54 »
Sound Station - Tunıng'e Cuma günü öğleden sonra gittim.Gerçekten çok büyük biryer dışardan bakan biri hakikaten bir dükkandan çok sanki büyük bir firmanın bayisi gibi görebilir.Buraya kadar herşey güzel..
İçeri girdiğimde birkaç beyfendi tezgahın etrafında sohbet ediyorlardı .İyi günler diyerek meramımı anlatamadan herhalde oranın yetikilisidir diyeceğim ''o parça yok'' diyerek yüzüme bile bakmadan hani bir kovmadığı kaldı.Anladığım kadarıyla herhalde müşteriye doymuş bir firma olup kapıya da lütfen başka müşteri gelmesin diye bir yazı yazsa hiç fena olmaz.

« Son Düzenleme: 08 Ekim 2006, 14:16:54 Gönderen: Levent Kobaza »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

t_e_m

  • Membro
  • İleti: 724
    • Çevrimdışı
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #9 : 08 Ekim 2006, 16:12:32 »
o yuvarlak 156 göstergeleri gibi olanlar neymiş anlayamadım bardaklık yerine konan?
« Son Düzenleme: 08 Ekim 2006, 16:12:32 Gönderen: t_e_m »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #10 : 08 Ekim 2006, 17:42:26 »
quote:

Sound Station - Tunıng'e Cuma günü öğleden sonra gittim.Gerçekten çok büyük biryer dışardan bakan biri hakikaten bir dükkandan çok sanki büyük bir firmanın bayisi gibi görebilir.Buraya kadar herşey güzel..
İçeri girdiğimde birkaç beyfendi tezgahın etrafında sohbet ediyorlardı .İyi günler diyerek meramımı anlatamadan herhalde oranın yetikilisidir diyeceğim ''o parça yok'' diyerek yüzüme bile bakmadan hani bir kovmadığı kaldı.Anladığım kadarıyla herhalde müşteriye doymuş bir firma olup kapıya da lütfen başka müşteri gelmesin diye bir yazı yazsa hiç fena olmaz.





Sercan okuyunca çok şaşıracak !
Ancak benim hatırladığım sound station o kadar büyük bir yer değil, yanlış biryere gitmiş olmayasınız?
« Son Düzenleme: 08 Ekim 2006, 17:42:26 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #11 : 08 Ekim 2006, 17:45:15 »
o yuvarlaklar sanırım 156 daki dijital klima ve havalandırma göstergeleri tarzında bir şey olabilir..
« Son Düzenleme: 08 Ekim 2006, 17:45:15 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #12 : 08 Ekim 2006, 18:02:05 »
O yuvarlaklar yanlış anlamadıysam sonradan eklenen yağ,basınç gibi göstergelerden. Üçünü yanyana koyunca da biim görmeye alıştığımız halinden farklı olmuş.
« Son Düzenleme: 08 Ekim 2006, 18:02:05 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.736
    • Çevrimdışı
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #13 : 08 Ekim 2006, 23:38:13 »
quote:

Sound Station - Tunıng'e Cuma günü öğleden sonra gittim.Gerçekten çok büyük biryer dışardan bakan biri hakikaten bir dükkandan çok sanki büyük bir firmanın bayisi gibi görebilir.Buraya kadar herşey güzel..
İçeri girdiğimde birkaç beyfendi tezgahın etrafında sohbet ediyorlardı .İyi günler diyerek meramımı anlatamadan herhalde oranın yetikilisidir diyeceğim ''o parça yok'' diyerek yüzüme bile bakmadan hani bir kovmadığı kaldı.Anladığım kadarıyla herhalde müşteriye doymuş bir firma olup kapıya da lütfen başka müşteri gelmesin diye bir yazı yazsa hiç fena olmaz.





Levent bey bahsettiginiz parça dogru ellerinde yok hatta kime gidip sorarsanız yoktur. Türkiyede Disb. Bellidir. Siz Satın almak istediginizi belirtseydiniz Gidip disb. alınırdı. Kimse Kimseyi kovmaz tam tersi Sitedende arkadaşlarımız gitti kimse sizin gibi karşılanmadı orda. Bu arada cuma günü bende ordaydım aracımda ordaydı. Sizinle ilgilenmemeleri gibi bi konu söz konusu degildir sonuçta siz satın alınmasını veya getirilmesini istediginiz taktirde getirilir. Birde Bu tür suçlamaları Sound Station Tuning degil hiç bi firma için yapamazsınız. İnternet için Yeni Kanunlar mevcut biliyorsunuz.

Forum Kurallarını Gözden Geçirmenizi Tavsiye Ederim.
Forum Kuralları

İyi sohbetler..
« Son Düzenleme: 08 Ekim 2006, 23:38:13 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

krm

  • Ziyaretçi
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #14 : 09 Ekim 2006, 00:29:28 »
sercancım burada hukuken bir suçlama isnadı yok ki, karşılaştığı olumsuz durumu yansıtmış levent bey. olayın boyutunu bilmiyorum ama olumsuz muameleler ile karşılaştık mı tabii ki belirteceğiz, bu bir tüketici hakkıdır.
« Son Düzenleme: 09 Ekim 2006, 00:29:28 Gönderen: krm »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #15 : 09 Ekim 2006, 00:31:03 »
quote:

sercancım burada hukuken bir suçlama isnadı yok ki, karşılaştığı olumsuz durumu yansıtmış levent bey. olayın boyutunu bilmiyorum ama olumsuz muameleler ile karşılaştık mı tabii ki belirteceğiz, bu bir tüketici hakkıdır.



ahanda hukukçu konuştu :)

« Son Düzenleme: 09 Ekim 2006, 00:31:03 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.736
    • Çevrimdışı
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #16 : 09 Ekim 2006, 00:37:19 »
quote:

sercancım burada hukuken bir suçlama isnadı yok ki, karşılaştığı olumsuz durumu yansıtmış levent bey. olayın boyutunu bilmiyorum ama olumsuz muameleler ile karşılaştık mı tabii ki belirteceğiz, bu bir tüketici hakkıdır.



"müşteriye doymuş bir firma olup kapıya da lütfen başka müşteri gelmesin diye bir yazı yazsa hiç fena olmaz"

Kerem bir firmaya gittin Bir parça sordun ellerinde yok. Temin edilme olasılıgını sorarmısın? Sorarsın dimi? Levent bey postunda böyle bi durumu belirtmemiş.
« Son Düzenleme: 09 Ekim 2006, 00:37:19 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

krm

  • Ziyaretçi
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #17 : 09 Ekim 2006, 00:50:05 »
"müşteriye doymuş bir firma olup kapıya da lütfen başka müşteri gelmesin diye bir yazı yazsa hiç fena olmaz"

evet o söz tek başına ele alındığı zaman firma hakkında olumsuz bir mana çıkartıyor.

ama şunu da unutmamamız lazım, beyefendi kendisine yapılan kötü muamele sonrası sinirle bunu ifade etmiş ki ben alıcı olarak bir yere gitsem beni de tersleseler onlar hakkında ifadem hoş olmazdı.
« Son Düzenleme: 09 Ekim 2006, 00:50:05 Gönderen: krm »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #18 : 09 Ekim 2006, 11:04:04 »
Ben her ne kadar Sound Station'dan bu tür bir muamele beklemesem de Levent Bey oraya bu sitedeki insanların tavsiyesiyle gittiğine göre olumlu ya da olumsuz izlenimlerini buraya yazması en doğal hakkıdır.
Kaldı ki Levent Bey'in yazdığı metinde firmayı aşağılayıcı ya da küçük düşürücü bir yere kendi açımdan rastlamadım.
« Son Düzenleme: 09 Ekim 2006, 11:04:04 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.736
    • Çevrimdışı
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #19 : 09 Ekim 2006, 17:44:16 »
quote:

Ben her ne kadar Sound Station'dan bu tür bir muamele beklemesem de Levent Bey oraya bu sitedeki insanların tavsiyesiyle gittiğine göre olumlu ya da olumsuz izlenimlerini buraya yazması en doğal hakkıdır.
Kaldı ki Levent Bey'in yazdığı metinde firmayı aşağılayıcı ya da küçük düşürücü bir yere kendi açımdan rastlamadım.



Tabikide yazıcak bülent abi ona hiç bir şey demedim zaten.

Firmayı aşağılayıcı küçük düşürücü cümle budur;
"müşteriye doymuş bir firma olup kapıya da lütfen başka müşteri gelmesin diye bir yazı yazsa hiç fena olmaz"
« Son Düzenleme: 09 Ekim 2006, 17:44:16 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

n/a

  • Ziyaretçi
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #20 : 09 Ekim 2006, 19:27:38 »
normal bir cümle.neresi aşağılayıcı anlamadım.
« Son Düzenleme: 09 Ekim 2006, 19:27:38 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #21 : 09 Ekim 2006, 21:19:38 »
Bence de aşağılayıcı bir cümle değil, muhatab olduğunu düşündüğü firmaya karşı böyle hissetmiş, hepsi bu !

Müşteri gerekli sıcak ilgiyi görseydi, temin edebilip edemeyeceklerini de sorardı. Ama bana da öyle davransalar ben de sormam temin durumunu. Kaldı ki onlar hiç ilgi göstermezken ısrarla getirebilir misiniz sorusu anlamsız kalıyor.

Bu siteden biri bana bir yer tavsiye etse ve ben de benzeri bir muamele ile karşılaşsam daha sert tepki göstereceğimi düşünüyorum.

Yeri geldikçe gittiğim servisi öneriyorum buradaki arkadaşlara. Eğer onlar da benim anlattığım gibi bir muamele görmezlerse belirtmelerini isterim, ben de servisi arayıp şikayeti bildiririm. Kaldı ki servis te bunun söylenmesini ister.
« Son Düzenleme: 09 Ekim 2006, 21:19:38 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Levent Kobaza

  • Ziyaretçi
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #22 : 10 Ekim 2006, 19:35:52 »
Arkadaşlar kusura bakmayın rahatsız olduğum için bir süreliğine sayfamıza bakamadım.Yalnız yazılanları görünce oldukça şaşırdım.Neden mi?
Birincisi ben sizinle fikir ve görüşlerimi paylaşmayacağım da kiminle paylaşacağım.
İkincisi benim bir firmaya yada siz yolladınız diye size yada firma mensubları arkadaşınızda olabilir ki gayet doğal onlara karşı bir saygızlık yada karalama kampanyasına girişmedim sadece yaşadığm manzarayı mizahi bir dille size aktardım.
Üçüncüsü cezayı müeyyedilerin gayet iyi farkındayım yalnız burada şunu ifade edeceğim;
Çünkü bende büyük bir beyazeşya üreticisinde müşteri sorumlusuyum ve çok gezen bir insanım sonuc olarak muameleyi tekrar size detayıyla anlatayım sonrasında istediğinizi düşünmek size kalmış,
Bir müşterisiniz ve dükkana giriyorsunuz,beyler bir tezgahın etrafında selam vererek geliş nedeninizi anlatmaya başladığınız da konuştuğunuz kişi sizin yüzüne bakmıyorsa ve daha cümlenizi bitirmeden ''o parça yok'' diye ifade de bulunup etrafındakilerle konuşmaya devam ediyorsa ve sizde orda öylecene kalıyorsanız ne düşünürdünüz?Parça olmayabilir bu sorun değil zaten sorun oraya gelen müşteriye davranış biçimi,müşteri odaklı bir çalışmaya aykırı davranışlar gördüğüm için sizle paylaştım.Normal şartlarda ne yapmalıydılar,gelen müşteriyi gördüğün de ayağa kalkarsın o da mühim değil en azından yüzüne bakarsanız,müşteriyi o parça yok şeklinde hadi burda git tarzı bir ifade de bulunmayıp elin de parça olmadığını daha kibar ifade edebilirsiniz,eğer gelen kişinin başka ihtiyaçlarında da sizi tercih etmesini istiyorsanız örneğin parça yok ama şurda bulabilirsiniz ;parça yok ama dışardan getirtebiliriz,parça yok ama kartımızı alın başka konularda yardımcı oluruz ki gibi v.b.müşteri odaklı bir davranış beklerdim.Eee tabi bu hareketleri göremeyince gittiğim firmanın böyle davranmasını demekki müşteriye doymuş diye tanımlandırmam bunuda mizaha vurmam gayet normal...
Ben genelde tanıdığım kişi yada firmalara arkadaşlarımı yada yakınlarımı gönderdiğim de ki ona müşteri kazandırıyorumdur, gittiği yerde benim arkadaşıma yada yakınıma ters bir hareketi olduysa kalkar bir sorarım birader ben bir yakınımı sana gönderdim sen böyle yapmış ,olayı bide sen anlat ne oldu diye sorarım ki sonunda hatayı görürsemde  onu ikaz ederim yada bidaha oraya kimseyi göndermem.Bilirisiniz sitemizde hataları olan teknik servisleri yada firmaları bizle paylaşan onca arkadaşımız oldu bu öfke niye anlayamadım doğrusu?
Dipnot:Firma gayet büyük geldi bana arkada arabaların olduğunu gördüm
« Son Düzenleme: 10 Ekim 2006, 19:35:52 Gönderen: Levent Kobaza »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.736
    • Çevrimdışı
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #23 : 10 Ekim 2006, 20:28:03 »
quote:

Arkadaşlar kusura bakmayın rahatsız olduğum için bir süreliğine sayfamıza bakamadım.Yalnız yazılanları görünce oldukça şaşırdım.Neden mi?
Birincisi ben sizinle fikir ve görüşlerimi paylaşmayacağım da kiminle paylaşacağım.
İkincisi benim bir firmaya yada siz yolladınız diye size yada firma mensubları arkadaşınızda olabilir ki gayet doğal onlara karşı bir saygızlık yada karalama kampanyasına girişmedim sadece yaşadığm manzarayı mizahi bir dille size aktardım.
Üçüncüsü cezayı müeyyedilerin gayet iyi farkındayım yalnız burada şunu ifade edeceğim;
Çünkü bende büyük bir beyazeşya üreticisinde müşteri sorumlusuyum ve çok gezen bir insanım sonuc olarak muameleyi tekrar size detayıyla anlatayım sonrasında istediğinizi düşünmek size kalmış,
Bir müşterisiniz ve dükkana giriyorsunuz,beyler bir tezgahın etrafında selam vererek geliş nedeninizi anlatmaya başladığınız da konuştuğunuz kişi sizin yüzüne bakmıyorsa ve daha cümlenizi bitirmeden ''o parça yok'' diye ifade de bulunup etrafındakilerle konuşmaya devam ediyorsa ve sizde orda öylecene kalıyorsanız ne düşünürdünüz?Parça olmayabilir bu sorun değil zaten sorun oraya gelen müşteriye davranış biçimi,müşteri odaklı bir çalışmaya aykırı davranışlar gördüğüm için sizle paylaştım.Normal şartlarda ne yapmalıydılar,gelen müşteriyi gördüğün de ayağa kalkarsın o da mühim değil en azından yüzüne bakarsanız,müşteriyi o parça yok şeklinde hadi burda git tarzı bir ifade de bulunmayıp elin de parça olmadığını daha kibar ifade edebilirsiniz,eğer gelen kişinin başka ihtiyaçlarında da sizi tercih etmesini istiyorsanız örneğin parça yok ama şurda bulabilirsiniz ;parça yok ama dışardan getirtebiliriz,parça yok ama kartımızı alın başka konularda yardımcı oluruz ki gibi v.b.müşteri odaklı bir davranış beklerdim.Eee tabi bu hareketleri göremeyince gittiğim firmanın böyle davranmasını demekki müşteriye doymuş diye tanımlandırmam bunuda mizaha vurmam gayet normal...
Ben genelde tanıdığım kişi yada firmalara arkadaşlarımı yada yakınlarımı gönderdiğim de ki ona müşteri kazandırıyorumdur, gittiği yerde benim arkadaşıma yada yakınıma ters bir hareketi olduysa kalkar bir sorarım birader ben bir yakınımı sana gönderdim sen böyle yapmış ,olayı bide sen anlat ne oldu diye sorarım ki sonunda hatayı görürsemde  onu ikaz ederim yada bidaha oraya kimseyi göndermem.Bilirisiniz sitemizde hataları olan teknik servisleri yada firmaları bizle paylaşan onca arkadaşımız oldu bu öfke niye anlayamadım doğrusu?
Dipnot:Firma gayet büyük geldi bana arkada arabaların olduğunu gördüm



Levent bey bu şekilde yazsaydınız zaten size bi tepkim olmazdı. Gayet açıklayıcı ve güzel. Fakat;
"kapıya da lütfen başka müşteri gelmesin diye bir yazı yazsa hiç fena olmaz" bu yazı yukarıdaki postunuza yakışmamıştı. Örnek veriyim Forumdan takip edersiniz TV bakıyorum gittigim firmalar bana Stokta varmı bakıyım? veya dükkanımızda üründen mevcut tarzında sürekli söyleniyorsa bana göre bu zorla mal satmaktır. Benim alışveriş mantıgıma uymayan bi durumdur.

Firmanın büyüklüğüne gelince web sitesinden bakabilirsiniz. Size yapılanın yanlış olmadıgını kabul etmiyor değilim. Sadece tepkinizin dozunda rahatsızlık hissettim. Bunuda SST (Sound Station Tuning) olarak degil her hangi bi marka olarak düşündüğünüzde olumsuz bi davranış olduğunu anlıyacaksınız.
« Son Düzenleme: 10 Ekim 2006, 20:28:03 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

Levent Kobaza

  • Ziyaretçi
ALFA 147 ÖN KONSOLU
« #24 : 10 Ekim 2006, 20:53:24 »
Sercan bey, benim sizinle tanışıklığım 2004 ün sonlarına gidiyor hatırlarsanız alfaromeo nun resmi sitesinde sizlerle fikirlerimizi paylaşıyor ve alfaromeo da teknikbilgi ve parça teminleri konusunda sizin tecrübeli olduğunuzu bildiğim için deneyimlerinizinden yararlanıyordum tabi burda sağolun sakın da yanlış anlamayın olabilir böyle seyler yine yardımlarınızı esirgemediniz ve yardımcı oldunuz sağolun.
Lakin şunu birkere daha ifade etmek isterim, bir müşteriye bu muamele yapılıyorsa e tabi müşteriye doymuş demem bari bide kapıya artık başka müşteri istemiyoruz şeklinde bir yazı yazsalar iyi olur diye bunu tabiri caizse kara mizaha vurmam gayet normal çünkü ben maili tükodere değil siz alfa dostlarıyla paylaşıyorum biraz da espiri katıyorum lütfen bunu çok görmeyin ve inanın ki öyle bir kızgınlığım yada öfkem yok  yada vay efendim bana nasıl böyle yaparlar da demiyorum insanlık hali belki ordaki yetkilinin canı bişeye sıkılmıştı yaptığının farkına varamadı olabilir boşverin
« Son Düzenleme: 10 Ekim 2006, 20:53:24 Gönderen: Levent Kobaza »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal