Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Alfa Romeo İle İlgili Genel Bilgilendirmeler => Konuyu başlatan: thuGLife - 15 Ağustos 2013, 20:22:15

Başlık: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 15 Ağustos 2013, 20:22:15
Arkadaşlar 2 aydır buralardayım bir arayış içindeydim hatırlayan arkadaşlar vardır. 156 mk2 ss almaya karar verdim. Hatta önümüzdeki hafta içî kesin bir tanesini alacam. Sahibinden de 3-4 seçenekten başka bir çarem yok gibi görünyor. Çevrenizde yada buradan 156 mk 2 SS ini satmak isteyen arkadaşlar varsa çok sevinirim.
Bunun haricinde sahibinden üzerinden bakarsak sizce hangileri ön planda  ?
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: TRUPHASE - 15 Ağustos 2013, 22:49:39
Bende var bir tane, iyi bir şey bakıyorsan ara konuşalım. Özelden tel attım.
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: TRUPHASE - 16 Ağustos 2013, 02:34:11
2 kere gönderdim.
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 16 Ağustos 2013, 21:24:17
Bu araç hakkında bilgisi yada fikri olan var mı arkadaşlar ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-temiz,kazasiz,uygun-fiyatli-120180377/detay/
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: zephry - 16 Ağustos 2013, 23:23:43
3 ay önce konuşulmuştu bu 156 hakkında....3514. mesajdan itibaren.....

http://www.alfistiturkey.com/forum/geyiks/sahibinden-efsaneler-%28tum-basliklar-birlestirilmis-hali-ile%29/3500/
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 17 Ağustos 2013, 00:47:07
Teşekkür ederim konuda muhabbeti geçmiş ama pek aydınlanamadım birisi beğenmiş, birisi boyası çok kötü birinin eskisi demiş falan. Tam bilgisi olan arkadaşlar var mı elimizde patlamasın.
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: erdem1904 - 17 Ağustos 2013, 10:29:19
Arayıp bakımları hangi serviste yaptırdığını sorun... Gittiği servisi aramızdan illaki tanıyan vardır. Sitenin referansıyla arayıp servisle görüşün ne var ne yok öğrenin. Sonrada baktırırsınız.. Burada ki sahibi değilse eğer kimse son güncel durumunu bilemez...
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 19 Ağustos 2013, 16:48:24
Bu aracı tanıyan bilen var mı arkadaşlar ? Adam kayseride ne kazası var nede sorunu var herşeyi tertemiz fabrikadan çıktığı gibi, şase numarasını da verim eski bakımlarıda istanbulda serviste yapılmış dedi. Kırmızı koltuk çok cırtlak ama olursa yapacak bişey yok :)
Bu arada 25 son olur diyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2004-model-alfa-156-selespeed-design-giugiaro-hatasiz-116640553/detay
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: redromeo156 - 20 Ağustos 2013, 18:07:48
bu araç uzun suredır ılanda sureklı ılan guncellıyor .
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: TRUPHASE - 20 Ağustos 2013, 22:19:23
Araçta sunroof yok zaten :) Bence sen atla İstanbul'a gel boşuna başka araç arama ;)
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: TRUPHASE - 20 Ağustos 2013, 22:31:47
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fn1308.hizliresim.com%2F1d%2Fn%2Frqsxl.jpg&hash=634d54e6dd31817eb3f6931a830ffe234ff5c0d5)
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: egeozal1 - 20 Ağustos 2013, 22:49:08
Mümkünse ben bu araca balıklama atlıyorum özelden fiyat alabilir miyim? :D
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 21 Ağustos 2013, 11:43:39
Uğur abi imkanlar el verse 1 dk bile beklemem ama arada fark çok :( zaten 1.6 almayı düşünmeye başladım alacak araba yok
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: alfa38 - 21 Ağustos 2013, 11:50:59
Ben Kayseri deyim dilerseniz bakarız araca.
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: TRUPHASE - 21 Ağustos 2013, 12:23:39
You are not allowed to view links. Register or Login
Uğur abi imkanlar el verse 1 dk bile beklemem ama arada fark çok :( zaten 1.6 almayı düşünmeye başladım alacak araba yok
Kısmet.İlla o paraya yorgun ss alacağına temiz bir 1.6 çok daha iyi olur.En azından için rahat binersin.
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 21 Ağustos 2013, 14:17:47
 Aynen hayırlısı abi. Bu arada 1.6 Dis. tavsiyesi olan arkadaşlar varsa görmek isterim.
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: delimai - 21 Ağustos 2013, 23:50:04
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu aracı tanıyan bilen var mı arkadaşlar ? Adam kayseride ne kazası var nede sorunu var herşeyi tertemiz fabrikadan çıktığı gibi, şase numarasını da verim eski bakımlarıda istanbulda serviste yapılmış dedi. Kırmızı koltuk çok cırtlak ama olursa yapacak bişey yok :)
Bu arada 25 son olur diyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2004-model-alfa-156-selespeed-design-giugiaro-hatasiz-116640553/detay
Arkadasi taniyorum....bir gun arabasindan inerken yakalamistim tanistik...o gun bugun gorusuyoruz...surucu kursu sahibiir-bu ay a2 ehlitlyet aldim kendisinden-arabayi surdum ss 2.0 cok farkli 1.6 yla alakasi yok...herhangi bir sikintisi yok diye biliyorum aracin..gecen ayia sogutma suyunda eksiltme gibi bir seyden bahsetmisti yaptiracakti..arzu ederseniz.gelin misafir edelim gorustururuz...sahibi durust bir arkadas ne varsa soyleyecektir...zaten kendiside 1 yildir biniyor sanirim bu araca....satip midibus alacakti kurs icin....
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 22 Ağustos 2013, 01:09:33
Bilgi için teşekkür ederim. Ama çok fazla seçenek olmadığı için tırstım açıkcası ve 1.6 mk2 ile başlamaya karar verdim alfa macerama :)
Şu araç hoşuma gitti görünüş olarak içi dışı diri gibi ama 9 kazası var ufak tefek en büyüğü 6 bin küsür. Çok büyük değil gibi kazalar problem çıkarır mı sizce arkadaşlar ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-alfa-milano-guvencesi-ileotomatik-plusderi-pluslpg-plusmercekli-xenon-far-135041879/detay
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: alfa38 - 22 Ağustos 2013, 01:21:22
You are not allowed to view links. Register or Login
Bilgi için teşekkür ederim. Ama çok fazla seçenek olmadığı için tırstım açıkcası ve 1.6 mk2 ile başlamaya karar verdim alfa macerama :)
Şu araç hoşuma gitti görünüş olarak içi dışı diri gibi ama 9 kazası var ufak tefek en büyüğü 6 bin küsür. Çok büyük değil gibi kazalar problem çıkarır mı sizce arkadaşlar ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-alfa-milano-guvencesi-ileotomatik-plusderi-pluslpg-plusmercekli-xenon-far-135041879/detay
Son sahibi olabilirsiniz.  Bence başka araçlara bakın. O kadar hasara fiyat fazla.
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 22 Ağustos 2013, 02:18:04
Kazalar hep 1-2 bin tl civarı olduğundan fazla hasarlı değil en azından diye düşünündüm ama motoru kaportası içi temiz görünüyor. Birde baya dolu bir araç.
Sizin aracın resimleri varsa görmek isterim
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: erdem1904 - 22 Ağustos 2013, 09:59:05
Bu aracın hayatta son sahibi olmazsınız... Satan vatandaş bu işlerde uzman. Satılmayacak mal olsa ilgili şahıs almaz ;) Ama fiyat fazla o hasar kayıtları sebebiyle... Orijinal beyaz olması sebebiyle 23-24 aralığında fiyata ben düşünürdüm açıkçası...
Başlık: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: egeozal1 - 22 Ağustos 2013, 10:00:21
Sunroof olaydı iyiydi :haydi:  :D
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 22 Ağustos 2013, 11:29:02
Beyazın linkini vermişim yanlışlıkla, hasta oldum da arkadaşa göstermiştim :) asıl bu araç için konuşuyodum 9 hasar kayıtlı dediğim buydu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-acil-satilik-133671666/detay
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: alfa38 - 22 Ağustos 2013, 11:32:03
You are not allowed to view links. Register or Login
Beyazın linkini vermişim yanlışlıkla, hasta oldum da arkadaşa göstermiştim :) asıl bu araç için konuşuyodum 9 hasar kayıtlı dediğim buydu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-acil-satilik-133671666/detay
Hmm tamam o zaman beyaz için değildi yorumumuz:)
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 22 Ağustos 2013, 13:04:35
Bir de bu çok hoşuma gitti. Hem temiz hem en dolusu. Bunu alsak siyah yada beyaz kaplama yapabilirmiyiz acaba :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-italyan-karizma-alfa-156-2005-distntive-emsalsizzzz-127942598/detay
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: egeozal1 - 22 Ağustos 2013, 13:24:56
Bence rengi güzel ama kaplanacaksa azur maviye kaplanmalı. Metalik Azur mavi veya Metallic Deep Blue. :yukari-ok:
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 22 Ağustos 2013, 13:53:56
Foto var mı o renklerin paylaşırmısın, bir de kaplama maliyeti nedir ve ruhsatla ilgili işlem oluyor mu bilginiz var mı ?
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: egeozal1 - 22 Ağustos 2013, 14:58:13
Obasar Onur abinin aracı var sahibinden de 40,000 TL ye satılık üzerinde gmrebilirsin sahibinden.com da var resimleri.
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: redromeo156 - 22 Ağustos 2013, 14:58:21
2004 odel 1,6 sanruflu tabarengı derı döşemeli lpg 1 yıl once taktırdım carrıum bakmlı aracım var dılersenız görusebılırız
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 22 Ağustos 2013, 15:08:57
Fotolarını özelden yollarsanız sevinirim.
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 23 Ağustos 2013, 22:32:01
Arkadaşlar konu dağıldı baya ama sizden ricam, düşündüğüm şu araçları iyi veya kötü olarak değerlendirmeniz gördüğünüz bildiğiniz kadar. Bu hafta birini alıcam sanırım. Başka önerileriniz varsa duymak isterim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-italyan-karizma-alfa-156-2005-distntive-emsalsizzzz-127942598/detay >>> 5 adethasarı var en büyüğü 7 bin ve 4 bin.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-acil-satilik-133671666/detay >>> 9 adet kazası bar en büyüğü 6.500 gerisi küçük
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-temiz-kullanilmis-kirmizi-deri-doseme-ve-sunroof-109583387/detay
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: Gouki - 23 Ağustos 2013, 22:50:11
Son ilanın sahibi Oğuz bey sitemizden.
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: delimai - 23 Ağustos 2013, 23:00:06
ben 1. ilandaki aracı beğendim..yüksek model düşük km zenon lar falan  :yukari-ok: 7bin liralık hasar nedir bakmak lazım tabi..ama bu fiyatları verebildikten sonra 2.0 bakın derim  :yukari-ok:
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 23 Ağustos 2013, 23:25:28
Aslında benimde ilk araç çok hoşuma gitti ısıtmalı koltuk falan en dolu 1.6 gibi nerdeyse.
Oğuz Beyle de tanışmak isterim aracı gerçekten güzel. Yanlışlıkla pro. yazılmış sanırım.
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: Gouki - 23 Ağustos 2013, 23:27:22
http://www.alfistiturkey.com/forum/ikinci-el/satiyorum-2004-mk2/
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: egeozal1 - 23 Ağustos 2013, 23:27:33
Ruhsata öyle işlenmiş maalesef ama araç distinctive dir.
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 23 Ağustos 2013, 23:56:56
Bende ilk başlar 2.0 düşünüyordum ama manuel olanı yok nerdeyse. SeleSpeed alalım dedik. Elde seçenek yok 2-3 araç var sadece birde ss sisteminden tırsıttı kardeşim yok vites geçişleri kötü yokuşta kalkmıyo falan seçenekte olmayınca mecburen hiç istemesemde 1.6 ya döndük.
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: TRUPHASE - 24 Ağustos 2013, 18:45:21
You are not allowed to view links. Register or Login
Bende ilk başlar 2.0 düşünüyordum ama manuel olanı yok nerdeyse. SeleSpeed alalım dedik. Elde seçenek yok 2-3 araç var sadece birde ss sisteminden tırsıttı kardeşim yok vites geçişleri kötü yokuşta kalkmıyo falan seçenekte olmayınca mecburen hiç istemesemde 1.6 ya döndük.

:D :D :D :D
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: thuGLife - 25 Ağustos 2013, 00:34:16
Gülme Uğur abi :)) makinayı versen beraber gülücez ama yok nerdeee :))
Başlık: Ynt: Alfa 156 SeleSpeed MK 2 Yardım.
Gönderen: TRUPHASE - 25 Ağustos 2013, 01:07:28
Gel al canın sağolsun, yeterki kıymetini bilene gitsin. Tabi kıymetini bilen de ne kadar edeceğini bilir  :D :D :D