Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa GT Üretimi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ozi156

Alfa GT lerin üretiminin durdurulduğu soyleniyor..bayiyede sordum 2009 lar var sadece elimizde diyor..2010 onlar gelmiyor ve buyuk ihtimal gelmeyecek dedi..durduruldumu acaba..hemen hemen hic Alfa Romeo modellerini sevmeyen kişilerin bile hayran oldugu model gibi geliyor bana GT..sevmeyen arkadaşım cok ama kimse GT ye birsey diyemiyor..umarım bu ara vermedir ve revizyon yapılarak (donanım olarak sadece dışı değişmesin:) tekrar gelir..gecende beylıkduzu birmottaki gordugum alfa kırmızısı GT yi hala unutamıyorum(satılmış)..

Borracho

#1
bu ara verme degildir ve gt kaldiriliyordur, 147 ile birlikte...
milano'nun gelmesiyle birlikte yeni bir yüz olusacak alfa icin ve yavas yavas birkac sene icerisinde de 159 ailesi benzer bir kaderi paylasacak. Bir görüs te zaten cok fazla model üretmeyen Alfa'nin neden 2 coupe'si birden olduguydu. deniliyorduki brera zamaninda yetisemedigi icin GT bir ara model olarak cok hizli bir sekilde bir boslugu doldurmak icin kotarildi ve alfa gamindaki coupe boslugu o sekilde kapatildi. ancak model güzel olunca ve tutuncu uzun süre devam etti. ama sanirim güzel GT  de yolun sonuna geldi.

murat

#2
O Gt yi geçen ha
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

shadycome

Bu alfa romeo GT'ler 2003 yılında 1.8 twin spark motor olarak da mı üretilmiş ?

Spider_Volkan

abi konuyu fena hortlatmışın :) gt ler 2003 te yoktu 1.8 motoru da yok. zaten twinspark motor kullanılmadı gt lerde.

shadycome

#5
Vallaha biraz hortlattık herhalde :) ama şöyle birşeyle karşılaşlaştım.
1.8 TS  11.03 - 09.10    103    140    1747    AR 32205    
2.0 JTS 12.06 - 09.10    119    162    1970    932 A2.000    
2.0 JTS 11.03 - 09.10   121    165    1970    932 A2.000, 937 A1.000    
3.2 GTA 11.03 - 09.10    176    240    3179    936 A.000    
1.9 JTD 11.03 - 09.10    110    150    1910    937 A5.000    
1.9 JTD 05.08 - 09.10    125    170   1910    937 A6.000
You are not allowed to view links. Register or Login

Spider_Volkan

haklıymışın, 1.8 gt de varmış fakat türkiyeye gelmemiş. yurtdışında da namını pek duymamıştım o yüzden yanlış bilgi vermişim. verdiğin tarih ise motor üretim tarihleri. çünkü aracın satışı 2004 te başlamış

Spider_Volkan

bu arada şu bilgiye de eriştim. 147 lerine gerçek gta tamponu takmak isteyenler için; gt çamurlukları 147 gta ile aynıymış! :)

tolga_ozhan


You are not allowed to view links. Register or Login
bu arada şu bilgiye de eriştim. 147 lerine gerçek gta tamponu takmak isteyenler için; gt çamurlukları 147 gta ile aynıymış! :)

Dün tam olarak bu bilgiyi modifiye ile ilgili bölümümüzde paylaşmıştım :)

shadycome

You are not allowed to view links. Register or Login
haklıymışın, 1.8 gt de varmış fakat türkiyeye gelmemiş. yurtdışında da namını pek duymamıştım o yüzden yanlış bilgi vermişim. verdiğin tarih ise motor üretim tarihleri. çünkü aracın satışı 2004 te başlamış
ah ahh neler gelememiş ki Türkiye :)
ALFA ROMEO - 156 Sportwagon (932) - 1.9 JTD 16V Q4 varmış !

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
haklıymışın, 1.8 gt de varmış fakat türkiyeye gelmemiş. yurtdışında da namını pek duymamıştım o yüzden yanlış bilgi vermişim. verdiğin tarih ise motor üretim tarihleri. çünkü aracın satışı 2004 te başlamış
ah ahh neler gelememiş ki Türkiye :)
ALFA ROMEO - 156 Sportwagon (932) - 1.9 JTD 16V Q4 varmış !

bu 156dan (ya da daha yüksek motor bilmiyorum) bir tane görüp resmini baskın basanındır konusunda paylaştım.. yeşil plakaydı :)
I am the master of my fate
I am the captain of my soul