Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa Romeo GTV 487bg

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

AytacFx

Merhaba sayin forum...
Bir arkadas bana bir video linki gonderdi ve azim acik kaldi..
Video malesef Hollandaca, fakat biraz anlatiyim sizlere..

Alfa Romeo GTV 487 Beygir.. Cift motorlu.. Evet yanlis duymadiniz!
Onde 1 tane 3000cc lik motor, badagdada birtane 3000cc lik motor var ve bunlar toplam 487bg uretiyorlar..

2. vitesde 100, 3. viteste 170, 4 vitesde 240 gidebiliyor ve kagit uzerinde top speed sanirim 6500devir 292km mis adam denememis ama almasi lazim diyor.. ve 160 ile giderken yaklasik 3200devir ceviriyor..

Araci yurutmek icin 2 motorunda calismasi gerekiyor.. ve tabiki 4 ceker..

Arka motoru sogutmak icin bagaj kapagindan iceri alinan hava direk radyator e vuruyormus..

Eksoz ise, soldaki on motor sagdaki arka motor icin

Ibreler ise cifter cifter, ortadaki on motor sagdaki ise arka motorun ibreleri..

Video ise burda buyrun: You are not allowed to view links. Register or Login

Iyi seyirler
Bu arada plaka verilerinde arac 2000 uretimli.. 2010 yilindada hollandaya gecis yapmis.

Sercan Keklik

#1
ztn böyle saçma bı olayı anca alfa romeo sahıbı bı adam yapardı :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

ATA

#2
2. viteste bende 100 yapabiliyorum
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Baskan

#3
o vites geçişleri nasıl birleştirilmiş ilginç..

Fatihob

#4
quote:

o vites geçişleri nasıl birleştirilmiş ilginç..



bende ona takıldım..zor ama bi o kadarda değişik bi iş olmuş..ama bu kadar uğraşmayıp yüklenselerdi motoro daha çok hp çıkarırlardı
..

TRUPHASE

#5
quote:

ztn böyle saçma bı olayı anca alfa romeo sahıbı bı adam yapardı :)



niye saçma olsun yaw? supra motorunu bemeve ye koyanlar daha mı az saçmalamış? Bence modifiye budur,alışılmışın dışına çıkmaktır.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

AytacFx

#6
quote:

quote:

ztn böyle saçma bı olayı anca alfa romeo sahıbı bı adam yapardı :)



niye saçma olsun yaw? supra motorunu bemeve ye koyanlar daha mı az saçmalamış? Bence modifiye budur,alışılmışın dışına çıkmaktır.



Güzel bir bakis acisi

Bende 100 yapabiliyorum 2. vites, butun TS JTS ler yapiyor

ku2

#7
Hollanda'da Squadra'dan Stefan'ın yaptığı araba değilmi bu..?
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

blackdevil

#8
banada pek mantıklı gelmedii ...f:(:(:(:(
-
<img class="bbc_img" hspace=7 vspace=5 src="[url="http://i55.tinypic.com/14ctlvr.jpg"]http://i55.tinypic.com/14ctlvr.jpg[/url]" border=0>

bado

#9
ne gereği varmışşş
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

cem_dogan

#10
ne kadar sağlıklı olmuştur.yorum yapmak zor
alfa sevgisi

Sercan Keklik

#11
quote:

quote:

ztn böyle saçma bı olayı anca alfa romeo sahıbı bı adam yapardı :)



niye saçma olsun yaw? supra motorunu bemeve ye koyanlar daha mı az saçmalamış? Bence modifiye budur,alışılmışın dışına çıkmaktır.



abı adam 120 hp motoru cıkartıp 1000-1200 hp motor koyuyo ve sorunsuz kullanıyor..

Tek tüketım tek iş..

bunda arabayı kes dogra bıc 2 tüketim 2 sacma olay 2 vermsız motor ve sonucta bız modıfıye yaptık? afedersn ama aklına sokıyım yanı yapanın :) sök üzerıne k20 honda motoru at turbosuz 600 hp yakala yanı bu kadar basıt.. sıkıldınmı bı turbo kıtı pıston hemen at üstüne olsun sana 800-900 ne cıft gosterge ne verımsız motor ne gereksız yakıt gtv ye bınme demedıkkı :) ama böyle bı ıs guinness rekorlarına girer en büyük salaklık dıye.
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

TRUPHASE

#12
quote:

quote:

quote:

ztn böyle saçma bı olayı anca alfa romeo sahıbı bı adam yapardı :)



niye saçma olsun yaw? supra motorunu bemeve ye koyanlar daha mı az saçmalamış? Bence modifiye budur,alışılmışın dışına çıkmaktır.



abı adam 120 hp motoru cıkartıp 1000-1200 hp motor koyuyo ve sorunsuz kullanıyor..

Tek tüketım tek iş..

bunda arabayı kes dogra bıc 2 tüketim 2 sacma olay 2 vermsız motor ve sonucta bız modıfıye yaptık? afedersn ama aklına sokıyım yanı yapanın :) sök üzerıne k20 honda motoru at turbosuz 600 hp yakala yanı bu kadar basıt.. sıkıldınmı bı turbo kıtı pıston hemen at üstüne olsun sana 800-900 ne cıft gosterge ne verımsız motor ne gereksız yakıt gtv ye bınme demedıkkı :) ama böyle bı ıs guinness rekorlarına girer en büyük salaklık dıye.



tarz işte Sercancığım, modifiye bu işte. Motoru tavana koyan da bulunur belki ama niye yaptın demek olmaz. Mesela sen de ev için üretilmiş hi-end companentleri arabada kullanıyordun. Sana nasıl diyemezlerse ''yaptığın komik'', bu adama da diyemezler.Keyif senin,istediğin hoparlörü istediğin yere takarsın.Bence modifiye diğerlerinden farklı da olmaktır.Bu arada adamın yaptığı doğrudur da demiyorum.Mesela ben hiç modifiye sevmem,arabam hızlı gitmiyorsa hızlı gidenini,güzel görünmüyorsa güzel görünenini alırım.Bu da benim düşüncem.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

erdem1904

#13
benzer bir olayı türkiyede honda crx de yapmışlardı... 8-10 sene önceydi yanlış hatırlamıyorsam..ankaradaki ilk drag yarışında sonuç hüsranla sonuçlanmıştı...
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

Orhan Isvan

#14
quote:


Video ise burda buyrun: You are not allowed to view links. Register or Login

Iyi seyirler




Teşekkürler. Eğer projenin amacı dış görünümü bozmadan 6 litre V12 4x4 bir GTV elde etmek idiyse, bence başarmışlar.

selim

#15
quote:

Hollanda'da Squadra'dan Stefan'ın yaptığı araba değilmi bu..?



Büyük ihtimalle Scuadra'dan Stefan ve ekibinin eseri.Eser çünkü baştan sona mühendislik ve titizlik gerektiren bir iş.Alfistinin modiye anlayışı da böyle olmalı zaten öyle lego gibi tak çıkar yerine bir kaç parça tak beygir al,yolda zibil gibi çirkinlilk abideleri içinde gazlamak ne alfa ruhuna ne de alfistiye yakışır.
Burda amaç olabildiğince beygir almak değil istendiğinde nelerin ortaya çıkarılabileceğidir.Sıradan modifye edilen 1000 beygir veren subaru honda ve emsallerinden böylesine modifye edilen araçalar verilen emek ve sabır sebebiyle daha fazla saygıyı hakediyor.Yoksa bu kadar zahmetli bir işi yapan inanın sizden benden çok daha iyi biliyordur nasıl tek motordan maksimum güç alınacağını.
156 1.6 t.s   sold   
Gtv 2.0 V6 tb sold 
166 Super V6 tb sold
Mitsubishi Evolution X (Güncel)
Citroen C4 x electric Güncel
147 1.6 T.S  sold
147 2.0 T.S Selespeed sold
Ssangyong Korando 2.0xdi sold
Hyundai i20  sold

cem_dogan

#16
iki motoru birleştirip(nasıl bir mantıksa) tek şanzıman kullanıp bunu doğru oranlarda ön arka tekere paylaştırmadıkca.anca yürür gitmez
alfa sevgisi

Sercan Keklik

#17
quote:

quote:

quote:

quote:

ztn böyle saçma bı olayı anca alfa romeo sahıbı bı adam yapardı :)



niye saçma olsun yaw? supra motorunu bemeve ye koyanlar daha mı az saçmalamış? Bence modifiye budur,alışılmışın dışına çıkmaktır.



abı adam 120 hp motoru cıkartıp 1000-1200 hp motor koyuyo ve sorunsuz kullanıyor..

Tek tüketım tek iş..

bunda arabayı kes dogra bıc 2 tüketim 2 sacma olay 2 vermsız motor ve sonucta bız modıfıye yaptık? afedersn ama aklına sokıyım yanı yapanın :) sök üzerıne k20 honda motoru at turbosuz 600 hp yakala yanı bu kadar basıt.. sıkıldınmı bı turbo kıtı pıston hemen at üstüne olsun sana 800-900 ne cıft gosterge ne verımsız motor ne gereksız yakıt gtv ye bınme demedıkkı :) ama böyle bı ıs guinness rekorlarına girer en büyük salaklık dıye.



tarz işte Sercancığım, modifiye bu işte. Motoru tavana koyan da bulunur belki ama niye yaptın demek olmaz. Mesela sen de ev için üretilmiş hi-end companentleri arabada kullanıyordun. Sana nasıl diyemezlerse ''yaptığın komik'', bu adama da diyemezler.Keyif senin,istediğin hoparlörü istediğin yere takarsın.Bence modifiye diğerlerinden farklı da olmaktır.Bu arada adamın yaptığı doğrudur da demiyorum.Mesela ben hiç modifiye sevmem,arabam hızlı gitmiyorsa hızlı gidenini,güzel görünmüyorsa güzel görünenini alırım.Bu da benim düşüncem.




abı ew ıcın üretılen bı ürünü kullanmıyorm arabada, araba ıcın üretılen bı ürünü kullanıyorum arabada :)

dıgerlerınden farklı olmak tamam kabulümüzde abı verimsiz bişey için arabanın orj parçalamak mantık dışıdır salaklıktır aptallıktır. :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

murat

#18
Sadece arabadan daha fazla performans bekleyerek , şov amaçlı yapılmamış bir çalışma olduğunu düşünüyorum.Zira Alfa'nın dış görünümüne jantlar ve direksiyon simidi dışında kesinlikle dokunmamış, yani egodan sıyrılmış bir çalışma olarak görüyorum..Alfa'yı gerçekten seven biri olduğu kesin yoksa bu olaya harcayacağı para ile çok daha fazla performans alacağı araçları satın alabilirdi.
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

dnr1

#19
bende salak diyenlere katılıyorum..az bile demişsiniz tam bir geri zekalı..araç zaten 1,5 tona yakın..şimdi kaç kilo tahminimce 1800 veya 1900 kg ne alt takım gazlamaya dayanır..nede şanzıman..hemde kg başına hp yı çok düşürmüş..anca kendi egosunu tatmin eder..
[url="http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg"]http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg[/url]

evrenalpar

#20
Bu projenin mantığı yok anladığım kadarıyla, gereksiz bi çalışma olmuş gerçekten ama takdire şayan yine de, adamlar ilk yapmış..

Amaçları da ilk olmaktı heralde, normal mod yapsalar bu şekilde dikkat çekebilecekler miydiler?
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

erdem1904

#21
You are not allowed to view links. Register or Login  

GTV için ilk olabilir ama proje ilk değil.. bahsettiğim crx le ilgili başka bir forumdan paylaşım...
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

Sercan Keklik

#22
proje ılk degılde bu kadar ılgı cekme gıbı bı durum yok ama tüm dünya salak dıye dalga gecsın dıyosan tabıkı adam ılktır :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti