Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfisti Selamlaşması ?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

kaiserhose

#75
arkadaşlar seat leon neden bu kadar agresif bizim arabalara karşı ben bunu sorgular oldum. bir arkadaşımdan da duydum aynı şeyi. bağırta bağırta geçmeye çalışıyor. makas atmalar falan nerde görsem aynısını yapıyorlar farklı farklı arabalar.

n/a

#76
kıskandıklarından olacak.bence yollarda fazla muhatap olmamak gerek.ayrıca sadece seat'lar değil diğer bazı markalardada aynı durum sözkonusu.

Edited by - halil on 11/09/2006  11:49:10

omeroguz

#77
quote:

arkadaşlar seat leon neden bu kadar agresif bizim arabalara karşı ben bunu sorgular oldum. bir arkadaşımdan da duydum aynı şeyi. bağırta bağırta geçmeye çalışıyor. makas atmalar falan nerde görsem aynısını yapıyorlar farklı farklı arabalar.



Bana denk gelmiyor. Bir iki tanesini bariyerlere gömelim bir daha yapmazlar

Tufan

#78
ben de özellikle seat sahiplerinin kıskanç bakışları ile karşılaşıyorum. sanki gıptayla bakıyorlarmış gibi geliyor bana.

n/a

#79
ee nede olsa bizimkiler asıl ,onlarınki kopya.nasıl bakmasınlar

murat

#80
arkadaşlar ben de selektör yapanlardanım ama bir kez bile yanıt almasam da şimdiye kadar hala devam ediyorum.Sadece İstanbul dışında taaaa Amasya-Tokat karayolunda bir 146 dan aynı sıcak yaklaşımı aldım ve hiç unutmuyorum.Bunlar bu aracın marka değerini ve marka ruhunu artıran şeyler.İnsanları Alfa'ya yönelten şeyler.Ama dediğim gibi hiç bir alfa kullanıcısına böyle demek istemem ama MALLAR da mevcut...
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

master

#81
Bugün yeni kasa (E90) , bodykitli , AC Schnitzer modifiyeli bir 3 serisi bulaştı bana , sonuç onun için 156'nın yaktığı dörtlüleri görmek oldu :) O değil , az benzin tüketmeye yönelik kullanıyorum , az tüketme rekorumu bozdu adam :)

Diğer illerde durum nedir bilemiyorum ama İzmir'de Alfa'ya en çok bulaşanlar BMW sürücüleri.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Alfadanadam

#82
Genel olarak burada da öyle, bir de nelerine güveniyorlarsa SEAT'lar :)

BARLAS

#83
gerçeğini değerli kılan taklitleridir arkadaşlar...

n/a

#84
bana sürekli A3'ler bulaşıyo ne hikmetse..
İzmirdeyken bmwler bide civicler çok bulaşıyodu bana..

omeroguz

#85
quote:

O değil , az benzin tüketmeye yönelik kullanıyorum , az tüketme rekorumu bozdu adam :)




Bu durumlar yüzünden bir türlü normal kullanımda yakıt tüketimi nedir öğrenemedim gitti.

kaiserhose

#86
bana geçen palionun biri baktım ara gaz veriyor :) hiç tınmadım arabayı bunun için mi zorlayacağım dedim. Adam iyice bozuldu. İşte aç tavuk kendini bugday ambarında zanneder misali. Çok kızdı ama. çok. bir de honda cıvıcin biri tamponuma 2 cm kala takibe başlamıştı hızlanıyorum hızlanıyor dokunsun diye fren yapıyorum fren yapıyor. İnecektim sonra ya sabır dedim. valla iyi atlatmıştım.

CuoreSportivo

#87
quote:
bir de honda cıvıcin biri tamponuma 2 cm kala takibe başlamıştı hızlanıyorum hızlanıyor dokunsun diye fren yapıyorum fren yapıyor. İnecektim sonra ya sabır dedim. valla iyi atlatmıştım.


Hahaha, tipik bir Mersinli davranisi, aynini bende yaparim, helal :)

murat

#88
Geçen hafta eşimle Suadiye'de bir yere yemeğe gittik.Ben arabayı hemen sahildeki trafik otoparkına bırakmayı istedim.Otopark da yer bakarken (bir sürü yer varken) tabii ki park edilmiş siyah bir 159 un yanının tercih ettim.Tabi kadınlar ne kadar sevseler de bizim gibi bakamıyorlar Otomobil/Alfa olayına bence.Hanım gülerek dedi ki enteresansın o kadar yer var hemen yanına çekiverdin.Ben güldüm geçtim.Döndüğümüzde o 159 un yerinde yeller esmiyordu :) Bej bir 156 duruyordu.Hanıma hiçbişey demeden şööle bi baktım.O da tabi şööle bi bana baktı bi de 156 ya :))).Bu da hiç unutmayacağım bi anektottur.

Edited by - murat147 on 11/10/2006  11:43:52
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

kaiserhose

#89
quote:

quote:
bir de honda cıvıcin biri tamponuma 2 cm kala takibe başlamıştı hızlanıyorum hızlanıyor dokunsun diye fren yapıyorum fren yapıyor. İnecektim sonra ya sabır dedim. valla iyi atlatmıştım.


Hahaha, tipik bir Mersinli davranisi, aynini bende yaparim, helal :)




Tipik mersinli davranışı gösteren bir Antakyalı :) Abi böyle durumlarda adam benim fren-stop lambam yanınca fren yapıyor ya el freni lambayı yakmıyor. Normalde yeni almış olmasam arabayı köklerdim el frenini ne lamba ne bir şey yanardı. Adam durduğumu anlayana kadar arkadan girerdi. Ama arabama kıyamadım :)

n/a

#90
kaiserhose seat leonlar bızım araclar ornek alınarak yaratılmıs kotu taklıtler ve bu onları rahatsız edıyor daha ustun olduklarını kanıtlaqmaya calısıyor.
ben bır bayan olarak sellektor yada korna caldıgımda ne yazıkkı karsımdakı alfa kullanıcısı ona sarktıgımı dusunuyor :)

murat

#91
quote:

kaiserhose seat leonlar bızım araclar ornek alınarak yaratılmıs kotu taklıtler ve bu onları rahatsız edıyor daha ustun olduklarını kanıtlaqmaya calısıyor.
ben bır bayan olarak sellektor yada korna caldıgımda ne yazıkkı karsımdakı alfa kullanıcısı ona sarktıgımı dusunuyor :)



hahahahaha çok hoşuma gitti bu...Doğru gerçekten ööle zannediyolardır mutlaka ahmaklar
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

n/a

#92
Birde şu durum var yolda bir alfa bana sellektor yada korna calarsa bende karsılık verırsem ve sızlerden bırı degılse bu hıc hoş olmaz :) bır farklılık olmalı mesela uc kısa korna ?yada uc uzun sellektor ?

murat

#93
quote:

Birde şu durum var yolda bir alfa bana sellektor yada korna calarsa bende karsılık verırsem ve sızlerden bırı degılse bu hıc hoş olmaz :) bır farklılık olmalı mesela uc kısa korna ?yada uc uzun sellektor ?



üç uzun selektör bağıl hıza göre çok uzun olup anlaşılamayabilir.Ancak şahsen ben iki kez kısa selektör yapıyorum ha o da karışabilir derseniz mesela bir selektör uzun ve aynı anda kornaya da bir kez basılırsa sanırım bu kimsenin pek kullanmadığı birşey olurText
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

omeroguz

#94
quote:

bır farklılık olmalı mesela uc kısa korna ?yada uc uzun sellektor ?



Çoğu Alfa ile tek korna çalmaya bile zaman kalmıyor, anında görüntüden kayboluyor, sen üç sellektör veya kornadan bahsediyorsun :))

imkansız bişey

n/a

#95
sercanın eskı arabasında arka camında bır alfa logosu vardı cok guzel duruyordu onun tarzında bır seyde yapılabılır sercan eskı arabanın arka camının resmı varmı :)

kaiserhose

#96
ben sis lambasını kullanıyorum. o daha iyi kafada kalır

n/a

#97
omeroguz artık alfa goruncede yavaslanılsın :)benım sislerimde hep acık yolumda :)

murat

#98
evet benim de sis lambalarım hep yanar ama önceki tip 147 lerde sis lambaları fara entegre :) onlar noolcak
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

n/a

#99
mesela benımki:(