Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Auto King Mini Onarım

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

tolga_ozhan

Arkadaşlar bildiğiniz üzere bazı sigorta şirketleri hediye olarak Auto King tarafından sağlanan bir mini onarım hizmet veriyor.
İnternetteki açıklamalarda belirli çaptaki göçüklerin, belirli uzunluktaki çiziklerin ücretsiz yapıldığını söylüyorlar.
Aracın kasko bedelinin %5'ini aşmayan hizmetlerde hasarsızlık indirimide kaybolmuyormuş.
Daha önceden böylebir uygulamaya başvuran oldu mu?
Yada daha detaylı bilgisi olan var mı?
Benim kaskom aksigortadan ve bu hizmeti veriyorlar.
Ama ben herşeye rağmen bir bit yeniği aradım bu işte.
You are not allowed to view links. Register or Login

KAKIRMAN

#1
Gönlün rahat olabilir. Çünkü şahsen geçen sene 3-4 yer vardı ufak çaplı batıklardı bunlar onları hallettirdim. Malum şimdiki kazamı duyanlar bilir. Yine Auto King'e hallettiriyorum. Tabii bu sefer hasar 10 cm den büyük olduğu için bütün haklarımı kullanıp birde üste 250 ytl para ile anlaşıp kasko hasarsızlığı bozulmayacak şekilde bir anlaşma sağladık. Hayırlısı bakalım. Bit yeniği felan gelmesin aklına.
Selametle...
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

adnan.geyik

#2
Günes Sigorta ile OTOKING yüzünden takıstık. Oto Kıng bunu yapamayız diyor. Aslında cok basit birsey. Ama yapmıyor. Sonrada Günes Sigorta kaskonu bozarız dedi. Bende yaptırmadım ve Kasko firmasını yıl sonu degistirdim.
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI

Borracho

#3
ben gecen sene bir onceki aracim ( bir tas göcügü on kaput üzerinde 1 cm. capinda) icin gittim..kasko anlasmasi hasarsizliga dokunmadan boyasiz halledildi maslak oto sanayi auto kingte...

Dentist

#4
quote:

ben gecen sene bir onceki aracim ( bir tas göcügü on kaput üzerinde 1 cm. capinda) icin gittim..kasko anlasmasi hasarsizliga dokunmadan boyasiz halledildi maslak oto sanayi auto kingte...


Nasıl bir işlem yapıldı?
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Borracho

#5
sanirim bir aletleri var...kaputun disindan vantiz gibi disari cekiyorlar dikkatlice..boyamadan göcügü düzlüyor olabildigince...

Dentist

#6
Farkı görebilmemiz için fotoğrafları var mı ?
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Borracho

#7
ah...eski resimlere bakmak lazim..eski arabam oldugu icin cektim mi , sakladi mi bilmiyorum..bulursam koyarim..ama soyle soyliyeyim, 1 cm capinda bir yuvarlak göcük vardi tam kaputun on yüzünde...isikta filan kendini belli ediyordu.autokingte %100 olmasa da %80 -90 oraninda düzeltmeyi becerdiler. boya dokülmesin diye zorlamadilar ötesini...

Borracho

#8
boyleydi
You are not allowed to view links. Register or Login
boyle oldu
You are not allowed to view links. Register or Login
(evet bu ikincisi biraz uzaktan ama elimde bu vardi, yine de fikir veriyor)

Borracho

#9
quote:

ah...eski resimlere bakmak lazim..eski arabam oldugu icin cektim mi , sakladi mi bilmiyorum..bulursam koyarim..ama soyle soyliyeyim, 1 cm capinda bir yuvarlak göcük vardi tam kaputun on yüzünde...isikta filan kendini belli ediyordu.autokingte %100 olmasa da %80 -90 oraninda düzeltmeyi becerdiler. boya dokülmesin diye zorlamadilar ötesini...



You are not allowed to view links. Register or Login

bu ustteki galiba daha iyi bir aci...bu mesafeden ozellikle farkediliyordu o minik göcük...sonrasinda bu hale geldi iste..ben memnun kaldim..oneririm...

Dentist

#10
Gayet iyi halletmişler,bravo.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

n/a

#11
Ben önceki arabamda kullanmışyım. bir kaç çizik ve göcük vardı. camda ufak bir kırıklık vardı. iç döşemede yırtılma vardı. hepsini yapmışlardı kaskoyu etkilemeden ücretsiz.

cam %75 oranında iyi oldu.
iç döşeme broşürlerdeki gibi ilk halindeki gibi olmadı.
araç dışında yapılan çalışmalar iyiydi.


murat

#12
Peki bu işi sadece autoking mi yapıyor ?? Başka yapan kimseler yok mu? Veya bizim kaportacılar da aynı oranda başarı ile bu işlemi yapabiliyorlar mı? Benim araba da da var ufacık göçükler ama bu autoking kasko dışında fahiş fiyatlar uyguluyor onun için sorayım dedim ??
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Alfadanadam

#13
Autoking dışında bir iki firma daha vardı ama isimleri aklımda değil. Konsept aynı ama. Benim kaskom Güneş Sigorta idi ve Autoking ile anlaşmalıydı. Güneş Sigortaya kasko yaptırıver dostum, parasını çıkaracağın garanti belli ki :)

hüseyin_krgz

#14
AKSİGORTANIN KASKOM VAR AUTO KARTAL AUTO KINGDE BAYA BİR İŞLEM YAPTIRDIM. PARA FALAN ALMIYORLAR SENEDE BELİRLİ HAKLARIN VAR BU HAKLARININDA BELİRLİ ÖLÇÜLERİ VAR TABİ. MESELA 15cm GEÇMEYEN ÇİZİKLER TARZINDA. AÇIKÇASI FAZLA MASRAF OLMAYAN ÇİZİK VURUKLAR KOLTUK YANIKLARI GB. İŞÇİLİKLERİ ADAMINA GÖRE MUAMELE TARZINDA BAŞINDA DURMAYA İZİN VERMİYORLAR AMA BAŞTAN UYARMANIZI ÖNEMLE UYARMAK İSTİYORUM ÖN TAMPON BOYAMA İŞLEMİ YAPTIRDIM TAM BİR FİYASKOYDU TEKRARDAN BOYATTIM. MÜSTERİ MEMNUNİYETİ AÇISINDAN TİTİZLER

tribaldancer

#15
benim GT  icin sikca gidiyorum 2 kasko donemimde de tum haklari kullandim

mukemmel diyemeyiz , oncelikle boyasiz islemlerle giderilebilecek PDR islemleri icin bile illa boyada israrcilar

kilavuzlarinda nice buyuk gocukleri PDR la hallediyoruz havasi veriyor olmalarina inanmayin ,hersey icin boya lazim ,catlar eder laflari ediyolar .

iyi yani ise , dedigimiz gibi , 4 adet boya + duzeltme yapabiliyosunuz , cam tamiri ve deri tamiri gibi olaylar da var .

ama boya zarar gormemis ise de herseye bi kulp takip "sac uzamis"  "boya catlar"  vs diyorlar .. 2 hak kullandirip sigortadan 2 islem parasi almak icin

neticede bu sistem sunun icin var .. insanlar kaskoyu bozmasin , pahali servislerde cok para odemeyelim diyo sigortacilar .. servis icin de daha cok is , ve muhtemelen sigortacidan alacaklari indirimli de olsa daha fazla servis kazanci ..

anket veriyolar .. eger 5 lik bi skalada iyi nin altinda puan verirseniz yuzleri asiliyor ve onarimi kabul etmemis sayiliyorsunuz ve tekrarlamak zorunda olduklarini soyleyip araci orda tutuyolar .. ben bundan faydalanip bir iki kez hic begenmedigim PDR onarimlarini reddettim

murat

#16
Aynen...Geçen hafta Maltepe'dekine gittim gösterdim arka bölümdeki hafif göçüğü ,bunun lokal boyanması lazım dedi hemen ordan uzaklaştım.Ulan boyatacak isem niye sana geleyim
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Dentist

#17
Demek ki bunların ortak davranış özellikleri böyle diyerek uzak durmak gerek.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

tribaldancer

#18
quote:

Aynen...Geçen hafta Maltepe'dekine gittim gösterdim arka bölümdeki hafif göçüğü ,bunun lokal boyanması lazım dedi hemen ordan uzaklaştım.Ulan boyatacak isem niye sana geleyim



yok oyle dememek lazim

eger sigortadan dogan ve hasarsizligi etkilemeyen bir onarim hakki varsa , boya gerekse de gerekmese de hem belese yaptirmak hem de kasko bozmamak acisindan her halukarda avantajli

bunu yaptirabilecegimiz baska bir yer yok masrafsizca

ama yapim teknigi olarak hissettigim su ki , dedigin gibi , bizim sadece gocuk duzeltme ile halledilebildigini dusundugumuz hic bir seyi kabul etmiyorlar

ama gunahlari boynuna ,fevri cikis yapmamak lazim yine de , belki teknik acidan mumkun degildir ,belki de mumkundur ama boyayi devreye sokup maliyeti arttirma amaclari vardir .. Allaha havale etmek lazim

Dentist

#19
Zaten yakında memleketteki her türlü olayı allaha havale edip kurtulacağız bu gidişle...
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Onur Ozdil

#20
dün aracımı teslim ettim Autoking izmire. bugün teslim aldım.

güneş sigortadan haklarımı kullandım.

tavanda 4 tane dolu yüzünden nokta şeklinde göcük var. onları çekeriz demişlerdi hasar tespit için gittiğimde. fakat çekmediler.

tamponlarda bulunan 2 adet çizikli bölgemi bir tane de göçüğüm vardı onu tamir ettirdim

üç işlem içinde boya haklarımı kullandılar.

yaptıkları iş kaliteli. beğendim fakat tavandaki göcükleri düzeltmediler o yüzden hayal kırıklığı yaşadım.

bana tavan va kapılar komple boyalı bu araba filan diye çıkıştılar hatta şaşkınlık içinde kaldım.. yapmama gerekçeleri buymuş.

halbuki arabayı alırken birmota ekspertize soktum sonar ile boya kontrolü yaptırmıştım
hiçbir boya görmedi araba.

e dedim normalde parasını versem çekermisiniz bu göcükleri dediğimde tabiki çekeriz diyorlar.




neyse gidip sanayide esnafa yaptıracam tavan göcüklerimi. autokinge para vermicem. sinir oldum.

Dentist

#21
Terbiyesizler...
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

tolga_ozhan

#22
Aslında onlar için fark eden birşey yokki. Sonuçta parayı sigorta şirketinden alıyorlar. Ha siz vermişsiniz ha onlar. Belki o zaman biraz daha az alıyorlar ama ellerindeki potansiyel işi geri çevireceklerini sanmam. Adamların işi bu.

alfa147black

#23
auto king çorluda kaskodan göçük düzeltme ve tampona boya ve kendi paramla temizlik vs. yaptırdım. kısaca özetlersem..
1. kasko olduğu için ufacık çiziği bile boyamaya kalkabilirler. teslim ederken detaylı görüşün.
2. göçük düzeltme gayet başarılı ama keskin kenarda(köşlerde) ise yapamıyorlar. düz bir alanda olması gerekiyor.
3.motor temizliği yaparken bujilere su kaçırdılar.
4. tamponu boyattım. çok güzel oldu. renk farkı vs. oluşmadı..
bence gidilebilir.

Edited by - alfa147black on 07/05/2009  13:20:13

Onur Ozdil

#24
oto sanayilerdeki bir çok esnafın almaya imkanı olmayacak teknolojide makineleri ve alet edevatları mevcut bu autokinglerin.

ben şahsen işçilikten çok memnunum.

ama adamlardaki en ufacık şeyde aman biz bunu yapamayız bunu illa boyamamız lazım gibi yaklaşımları çirkin.

ayrıca izmirdeki eksperleri genelde çok efendi ve saygılı düzgün insanlar olmasına rağmen başlarında bi tane orta yaşlı hafif tıknaz biri var acaip küstah ve bilmiş. çok kuruldum. peşin fikirli insanları hiç sevmiyorum.