Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Autoshow - 2010

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

bado

Register or Login" border=0>

Edited by - bado on 13/10/2010  18:20:10
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

Alfadanadam

#1
Ben 30 ya da 31 Ekim'de gitmeyi düşünüyorum :)

Sercan Keklik

#2
29 ekim VIP ordayız inşallah
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

BARLAS

#3
Tarih veremiyorum ama fırsat bulursam kesinlikle gitmek istiyorum.

Jakomo

#4
Toplu gidişimiz olacak mı arkadaşlar ?
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

murat

#5
Olacaktır muhakkak ki ;)
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

bado

#6
alfa romeo bilet verecekmi acaba :=)
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

AlfistiKerem

#7
Kesinlikle oradayım.Hatta 2-3 sefer gitmeyi düşünüyorum.Doya doya gezmek lazım.

asklepios

#8
29 ya da 30 ekimde kesin ordayım.

TRUPHASE

#9
bize ayrı otopark lazım aslında.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

erdem1904

#10
Register or Login" border=0>

Alfa Romeo?nun 100. Yıl şerefine 500 AROC üyesine VIP davetiyesi!


Alfa Romeo, Autoshow 2010?da 100. yılını süprizlerle kutlamaya hazırlanıyor.E-postanıza gelen bağlantıya, kodunuzu ve bilgilerinizi girin, 2 adet VIP günü özel davetiyesi hakkını kazanan ilk 500 AROC üyesinden biri olun!
Bir açıklama ekle
Alfa Romeo?nun 100. Yıl şerefine 500 AROC üyesine VIP davetiyesi!


Alfa Romeo, Autoshow 2010?da  100. yılını süprizlerle kutlamaya hazırlanıyor.E-postanıza gelen bağlantıya, kodunuzu ve bilgilerinizi girin, 2 adet VIP günü özel davetiyesi hakkını kazanan ilk 500 AROC üyesinden biri olun!

AROC '''VIP günü, fuarın biletli ziyaretlere açılacağı 29 Ekim'den 1 gün önce, 28 Ekim günü gerçekleşecek olan ve sadece basın ve VIP davetlilerin katılabileceği açılış günüdür. 500 AROC üyemizi bir yakınlarıyla beraber bu özel günde Autoshow'da ağırlayacağız. '''

Edited by - erdem1904 on 23/10/2010  07:28:31
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

Sercan Keklik

#11
:) hak edilicek davranışlara başlamışlar hayret..
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

bado

#12
yanllız bu mailler ne zman gelicek..
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

Alfadanadam

#13
Mail geldi bile :) Maildeki linke tıklayarak gerekli bilgileri giriyorsunuz, adrese geliyormuş biletler. :)

AlfistiKerem

#14
Yollasınlar bakalım,görelim.

alfa147black

#15
500 kişi diyorlar ama sanki herkese gönderecekler.

cuneyt

#16
bakalım vip olabilicekmiyiz :=)

bado

#17
bana geldi doldurdum gönderdim v.i.p biletiniz adresinize teslim edilecektir  dedi..
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

Sportivo

#18
bana da gelmiş , fakat doldurup doldurmamakta kararsız kaldım. İstanbul'a gidemeyebilirim.
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

tolga_ozhan

#19
Bende doldurup gönderenlerdenim. Sonunda Alfa Romeo'nun ve Alfisti gibi bir kitleye sahip olmanın farkına varılmış olduğunu gösteren davranışlar gelmeye başladı.

adnan.geyik

#20
Bende doldurup gönderdim. Umarım fos cıkmaz. Ama 100. yıl diye yapabilirler.
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI

ycl58

#21
Form doldurma kısmında VIP günü 28 Ekim olarak yazıyor. Eğer gerçekten 28inde girilebiliyorsa, iki kere helal olsun. Eğer davetiye ulaşırsa veya AROCtan yardımcı olurlarsa Sivastan kalkıp gelmeyi düşünüyorum.

Edited by - ycl58 on 25/10/2010  11:06:29

burcintun

#22
Evet arkadaşlar. VIP ayın 28 inde buna dikkat edin. Benim kesinleşmediği için gidecek arkadaşların hakkını yememek adına gelen maildeki bilgilerimi doldurmadım. İnşallah süper şeyler olur. buradan yaşadıklarınızı bizimle de  paylaşın artık. iyi eğlenceler. Ama geziden sonra ayrı bir isimle konu açın çünkü sayfalar yetmez buna.

Alfadanadam

#23
VIP girişin olduğu gün kapanış saati ne olacak bilgisi olan var mı? O gün yarım gün çalışacağım, öğlen yola çıkabileceğim o yüzden soruyorum.

erdem1904

#24
quote:

500 kişi diyorlar ama sanki herkese gönderecekler.



e-mail tüm aroc üyelerine gönderiliyor. ilgili linke kayıt yapan ilk 500 kişiye davetiye gönderecekler..
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2