Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Ankara 156 bilgi ve tavsiye

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

bahadirhan2023

S.a arkadaşlar,

Uzun zaman 155 q4 aradıktan sonra aileye yeni bir bebek gelecek olmasından dolayı 156 1.6 ts lere yöneldim. Ankara'da 2 adet araça baktım.
1.araç 130 binde şampanya renginde boyasız. Sadece sanrufun altındaki sürgünde sorun var. (Sanrufta değil ) Bagajın iç döşemesi sarkmış durumda.

2. Araç 150 binde siyah sadece sağ arka çamurlukta boya var(yüzeysel) alt takımları yeni değişmiş.

İki aracında iç döşemeleri sarı renkli(kahve gibi işte) ve yılların verdiği kit var.
Iki aractada camurluk içindeki davlumbazlar yıpranmış.

Sormak istediğim sanruff, alt takım ve camurluk davlumbazları ne kadar patlar. Ön takım çok mu masraflı ? Ankara'da nereye göstere bilirim.
İçl parçalarını bulabilirmiyiz?

Yardımlarınızı bekliyorum.

tfnsmsk

Bahadır, hoş geldin aramıza.
...
Buradaki çoğu Alfista gibi garip bir şeyse seni Ona bağlayan..
Ve mükemmeliyetçi yanın ağır basıyorsa, şecereli Alfa alacaksın.
...
Yok ben bir de Alfa denemek istedim, bütçe orantılı küçük/büyük kusurlarını görmeyebilirim diyorsan..
O da mümkün.
O vakit, kusur/maliyet tahterevallisine oturacaksın.
Ama bilinmeli ki, her araç gibi alfayı da alırken var olan kusurları törpülemek istersen.. epey zaman ve para harcanabiliyor..
...
Sorularına gelince,
Yürüyen aksam durumsal göreceli maliyetlere sebep olur, doktorun hastayı görmesi gerek.
Davulumbazlar mali sorun olmaz.
Sunroof tecrübem yok.
...
Sonuç; Ankara'da bildiğim kadarıyla çoğu Şaşmaz ve civarında bulunan Alfaline, Alfin, A-R ve Alfom özel servisleri var.
Tavsiyem, almadan evvel makineyle bunlardan birine uğra.
...
Umarım keyif alacağın Alfa'na kavuşur, bir daha da bırakmazsın :)
Saygı ve sevgiler  :alfisti:
sportif ruh.

Tolga033

Hoşgeldiniz. İstediğiniz Alfayı bulursunuz umarım.  :alfisti:
Tufan abi şiir gibi yazmışsınız.  :serefe:

redromeo156

selamlar ankarada oğuzda sanrooflu bı 156 olması lazım ılanlarda bı bakın ıstersenız .
2004 1,6
2004 1,6
2004 1,6
2004 2,0 ss
gtv v 6

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
Bahadır, hoş geldin aramıza.
...
Buradaki çoğu Alfista gibi garip bir şeyse seni Ona bağlayan..
Ve mükemmeliyetçi yanın ağır basıyorsa, şecereli Alfa alacaksın.
...
Yok ben bir de Alfa denemek istedim, bütçe orantılı küçük/büyük kusurlarını görmeyebilirim diyorsan..
O da mümkün.
O vakit, kusur/maliyet tahterevallisine oturacaksın.
Ama bilinmeli ki, her araç gibi alfayı da alırken var olan kusurları törpülemek istersen.. epey zaman ve para harcanabiliyor..
...
Sorularına gelince,
Yürüyen aksam durumsal göreceli maliyetlere sebep olur, doktorun hastayı görmesi gerek.
Davulumbazlar mali sorun olmaz.
Sunroof tecrübem yok.
...
Sonuç; Ankara'da bildiğim kadarıyla çoğu Şaşmaz ve civarında bulunan Alfaline, Alfin, A-R ve Alfom özel servisleri var.
Tavsiyem, almadan evvel makineyle bunlardan birine uğra.
...
Umarım keyif alacağın Alfa'na kavuşur, bir daha da bırakmazsın :)
Saygı ve sevgiler  :alfisti:

+1 :)

Kutay

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bahadır, hoş geldin aramıza.
...
Buradaki çoğu Alfista gibi garip bir şeyse seni Ona bağlayan..
Ve mükemmeliyetçi yanın ağır basıyorsa, şecereli Alfa alacaksın.
...
Yok ben bir de Alfa denemek istedim, bütçe orantılı küçük/büyük kusurlarını görmeyebilirim diyorsan..
O da mümkün.
O vakit, kusur/maliyet tahterevallisine oturacaksın.
Ama bilinmeli ki, her araç gibi alfayı da alırken var olan kusurları törpülemek istersen.. epey zaman ve para harcanabiliyor..
...
Sorularına gelince,
Yürüyen aksam durumsal göreceli maliyetlere sebep olur, doktorun hastayı görmesi gerek.
Davulumbazlar mali sorun olmaz.
Sunroof tecrübem yok.
...
Sonuç; Ankara'da bildiğim kadarıyla çoğu Şaşmaz ve civarında bulunan Alfaline, Alfin, A-R ve Alfom özel servisleri var.
Tavsiyem, almadan evvel makineyle bunlardan birine uğra.
...
Umarım keyif alacağın Alfa'na kavuşur, bir daha da bırakmazsın :)
Saygı ve sevgiler  :alfisti:

+1 :)
+1
[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

bahadirhan2023

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Doğa Tosun

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
hoşgeldiniz  :alfisti:

siyah olana ben de mesaj atmıştım. kendisine kupa teklif ettim, ama vermedi arabasını.
kupa dediysem, bardak olan kupa.
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
hoşgeldiniz  :alfisti:

siyah olana ben de mesaj atmıştım. kendisine kupa teklif ettim, ama vermedi arabasını.
kupa dediysem, bardak olan kupa.

Ahuhahha :)) Doğa alemsin :))

burakaltun

Bende size baska bir öneride bulunmak istiyorum 1.6 alacağınıza 2.0 a yönelim aldiktan sonra keşke diyeceksiniz yakit olarak aralarinda fark nerdeyse yok performans olarak fark var ama. Ekstra maliyet olarak sadece vergide az bir fark var


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

bahadirhan2023

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
hoşgeldiniz  :alfisti:

siyah olana ben de mesaj atmıştım. kendisine kupa teklif ettim, ama vermedi arabasını.
kupa dediysem, bardak olan kupa.

Doğa bey araç kötü mü demek istediniz ? Anlamadım ki?

myavuz

Merhaba hoşgeldiniz,

Siyah olan 156 Alfin plakalık var oradan plaka ile belki bilgi alabilirsiniz ,

Tufan Bey servis isimlerini eklemiş almaya tam olarak karar verdiğinizde göstereblirsiniz,

Web siteleri var,iletişim bilgilerine internetten ulaşabilirsiniz.


:alfisti:
Gran Turismo Veloce

bahadirhan2023

Arkadaşlar ankarada siyah aracı servise götürdüm. araç güzel çıktı ama sonradan fark ettiğimiz bir durum var.

araç siyah ve boyasına bakan usta araçta boya olmadığını ancak araç yıkandıktan sonra yada ağacın altından beklemesinden ( reçine lekesi) aracın tamamında beyaz kireç gibi lekeler oluşmuş. ve usta pasta cila gibi işlemlerle çıkmayacağını söyledi. Yapılacak bir şey var mı ? araca içimde ısındı açıkçası :(  :duvar:

bahadirhan2023

Arkadaşlar boya konusunda yorum yapacak olan yok mu?

max-ime

Burdan ziyade detailing yapan bir arkadasa sorarsaniz daha saglikli bilgi alirsiniz.

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Gouki

Usta pasta ile denemeli bence. Benim spoilerimde nohut kadar kurumuş bir reçine kalıntısı vardı. Herkes spoileri yeniden boyatmam gerektiğini söylerken sıcak su ile gayet kolayca çıkmıştı.

TRSemih

hiç bir detailing kimyasalı çıkarmıyorsa (..ki sanmıyorum), komple zımpara uygulanarak boya yüzeyi temizlenebilir.
GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)