Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



teşekkür

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

oguzedirne

emin kurtoğlu beye gönderdiği alfistiturkey çıkarmaları için çok teşekkür ederim. süpriz oldu. çok mutlu oldum.
tutkun esiri olmuşuz

wolrath

#1
ben de alfa romeo polar'ı ıcın fatıh'e tesekkur edıyorum :)

Fatihob

#2
Ne demek Barış abi bende evinde ağırladının için bizi sana teşekkür ediyorum
..

obasar

#3
madem konu açıldı, bende emin ' e çok teşekkür ediyorum..
Alfa Romeo GT 2.0 Selespeed
Alfa Romeo Mito 1.4 TCT Sportivo
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Alfa Romeo 156 3.0 V6

Tolga033

#4
o zaman bnde herkese çok teşekkür ediyorum .(nedeni yok )

emin

#5
bu ortama katkıda bulunan herkese ben teşekkür ederim. gecikme için kusura bakmayın.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

evrenalpar

#6
Emin, ben daha çok ilgi istiyorum, benim Giu'ya sen ellerinle yapıştırıver..
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

emin

#7
ayıpsın abi bir dahaki görüşmede unutturma stickerlar arabada duruyor.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

ihsany

#8
emin kahramanımızsın :) benim 147 ye de sen yapıştırmıştın.
Alfa Romeo 147 1.6 Eco
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MA TCT
Alfa Romeo 156 2.0

İhsan Yaprak
L'amore è diverso in italiano

A.S.GÜMÜŞ

#9
Amin bugün aldım teşekkür ediyorum bende


07 DH 800

lacivert

#10
Bende cok tesekkur ederim guliye cok yakisti
s.v

Rddo

#11
Bende herkese teşekkür ediyorum. Bir Alfa alamayıp sanki Alfa'm varmış gibi davranabilmeme yardımcı olduğunuz için
PS:Bir şizofrenin anıları

tufanfb

#12
bu stickerlerdan nasıl edinebiliriz? :)

emin

#13
You are not allowed to view links. Register or Login

bu linkten isim yazdırabilirsiniz.
elimdekiler tükenince tekrar yaptırmam uzun sürebilir. kargolamak için de birkaç kişinin daha isim yazdırmasını bekliyorum.

bunun dışında ankara veya izmirdeki arkadaşlarımızın elinde kaldıysa onlardan temin edebilirsiniz, istanbuldaysanız buluşmalarımıza katıldığınızda alabilirsiniz.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

Alper

#14
Emin bende teşekkür ederim piknik sabahı benim otomobilime sticker yapıştırdığın için :D
Ve tüm Alfistilere çok teşekkürler böyle kaliteli ve olgun bir toplum oluşturdukları ve tüm otomobil sevdalılarını ayırt etmeksizin bu sevgiyi aşıladıkları için...

emin

#15
Madem teşekkür edilecek ben de edeyim =)

Beyaz Sweatshirtlerimizi yaptıran Cüneyt Abiye,
Flamalarımızı yaptıran Murat(sağlam) Abiye,
Forumun teknik sıkıntı yaşadığı dönemlerde destek sağlayan yönetim ve ekibine,

teşekkür ederim.

Ayrıca, her aradığımda yardımlarını eksik etmeyen, Yılmaz ustaya, Cemal abime, Okan abime de ayrıca teşekkür ederim.

Eşsiz sohbeti, verdiği fikirler ve yolladığı dergi/kitap içim Selim abime de teşekkürler.

Bir tatil planı için fikir danıştığım, tatil gerçekleşmese de sağ olsun tüm ayrıntılarıyla ilgilenip bilgi veren Önder'e teşekkürler.

Motor ekipmanını benimle paylaşan Kemal abime de teşekkür ederim.

Eşsiz bir aracı yaşatan ATA'ya da teşekkürler.

İsmini atladığım, unuttuğum kimse varsa af buyursun. herkese sevgi ve saygıyla.

BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

oguzedirne

#16
Flamalarımızı yaptıran Murat beye özelden ve telefondan teşekkür etmiştim. birkez de burdan teşekkür ediyorum.
tutkun esiri olmuşuz