Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Hollanda Alfa Romeo toplantisi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

AytacFx

[img]Alfa Romeo toplantisi.. Ufak bir organizasyon duzenlenicekken, bozuk siddetli ruzgarli havada 140 araba gelmis  D D
Cok hazirliklik acelece cikmistim evden.. Amacimda fotograf cekmek yoktu aslinda o yuzden tam konsantire olamadim malesef.. Sadece assagidaki fotograflar cikti o bugunden kalma.

8C malesef goremedim, sanirim bir terslik olmus ve yoktu.. Tek birsey duydumki zaten orda, oda V6 idi.. Kahretsin öyle motoru yapani!! Eksoz ile birlikte 30metre ileriden kostum 8C geldi diye, V6 156 cikti 8C yi tahmin bile edemiyorum.. ve Alfa Romeo 26000.. Oyle bir model varmiydi bilmiyordum bile

Edited by - AytacFx on 07/02/2011  00:50:00

AytacFx

#1
1
Register or Login" border=0>

2
Register or Login" border=0>

3
Register or Login" border=0>

4
Register or Login" border=0>

5
Register or Login" border=0>

6
Register or Login" border=0>

7
Register or Login" border=0>

8
Register or Login" border=0>

9
Register or Login" border=0>

10
Register or Login" border=0>

11
Register or Login" border=0>

12
Register or Login" border=0>

13
Register or Login" border=0>

14
Register or Login" border=0>

15
Register or Login" border=0>

16
Register or Login" border=0>

Edited by - AytacFx on 07/02/2011  00:47:33

Dentist

#2
Hepsi çok güzel;ama ben 3.fotoğraftakine bayıldım.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

cem_dogan

#3
son resimdeki gt nin jant ne olesenin aracın diildir umarım
alfa sevgisi

seek_andestroy

#4
Gerçekten çok güzel fotoğraflar eline sağlık.İnsanın bakıp ne Alfalar varmış ya diyesi geliyo:)
Ex Alfisti...

ATA

#5
Böyle buluşmalara imreniyorum !
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

AytacFx

#6
quote:

Hepsi çok güzel;ama ben 3.fotoğraftakine bayıldım.


Favori araclarimdan birtanesi.. 156 GTA kirmizi :)

quote:

son resimdeki gt nin jant ne olesenin aracın diildir umarım


Malesef degil :) Olmasini isterdim.. Cok super duruyorlardi..

quote:

Gerçekten çok güzel fotoğraflar eline sağlık.İnsanın bakıp ne Alfalar varmış ya diyesi geliyo:)


Deli oldukdan sonra hersey oluyor.. Adamin teki eski Alfa si vardi ve tamiri icin yurtdisina gidip geliyormus..

quote:

Böyle buluşmalara imreniyorum !


Abi yabancilar olunca hep biz yinede yabanci olarak kaliyoruz.. Olucaksa boyle seyler Turkler arasinda, olmuyacaksa hic olmuyacak aslinda, yada kendi grup un ile gideceksin. Nekadar ugrasirsan ugras, yinede yabanciligi cekiyor insan

emin

#7
dr 66 50 plakalı olan araç efsane, 155 de muhteşem duruyor. harika olmuş fotoğraflar.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

murat

#8
Harika kareler, emek ve paylaşım için teşekkürler...İnşallah biz de böyle buluşmalar görürüz ülkemizde zamanla
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

depeche101

#9
Çok güzel fotoğraflar. Teşekkürler

Alfadanadam

#10
Çok güzel fotoğraflar, ellerine sağlık :)

evrenalpar

#11
Süper fotolar, araçların dirilikleri mükemmel, bizimkiler 3 senede dağılırken, adamların arabalara yıllarca hiçbirşey olmuyor.. :(

Teşekkürler..
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

kaos81

#12
harika her çeşit mevcut, 9. makine çok özel yalnız

Tuncay Nergis

#13
Şunu da öğrenmiş olduk, Hollandada arabalar kirlenmiyor

Burda yağmur yağmasa bile tertemiz araba sabaha kadar leş gibi oluyor. Yağmurda da her yer leke.. Aşırı toz var bizim havada, en ufak yağmur damlası iz bırakıyor.

AytacFx

#14
quote:

Şunu da öğrenmiş olduk, Hollandada arabalar kirlenmiyor

Burda yağmur yağmasa bile tertemiz araba sabaha kadar leş gibi oluyor. Yağmurda da her yer leke.. Aşırı toz var bizim havada, en ufak yağmur damlası iz bırakıyor.



Evet.. Burda oyle kolay kolay toz yok havalarda. 1 yikama bana cok rahat 2 ay gidiyor bazen..

evrenalpar

#15
Bizde bir gün dayansa, ona bile şükredicez resmen. Abi araba yıkatır yıkatmaz mı ordan burdan biryerden çamur olur!!! Kafayı yicem, bıktım metro inşaatından, normal inşaatlardan, yol yapımlarından..
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

tolga_ozhan

#16
Koyu mavi 156 inanılmaz güzel duruyor. Bazen ülkemizde de böyle 156'lar görüyorum.  Zaten dışarıdan hatasız gözüken, boyası, jantı vs. düzgün olan mk1 156 aradan geçen 13 seneye rağmen bence birçok güncel tasarımdan çok daha güzel. Bu arabada buna çok güzel bir örnek.

Tuncay Nergis

#17
quote:

quote:

Şunu da öğrenmiş olduk, Hollandada arabalar kirlenmiyor

Burda yağmur yağmasa bile tertemiz araba sabaha kadar leş gibi oluyor. Yağmurda da her yer leke.. Aşırı toz var bizim havada, en ufak yağmur damlası iz bırakıyor.



Evet.. Burda oyle kolay kolay toz yok havalarda. 1 yikama bana cok rahat 2 ay gidiyor bazen..



Yıkamadan gelip eve bıraksanız bile 1 parmak toz oluyor ertesi günü. Gece nemden yapış yapış oluyor üstü, sabaha kadar ne toz püsür varsa hepsi yapışıp kalıyor..

Bi de şimdi su iticiliği olan wax uyguladım, su damlacıkları şeklinde kir oluyo.. Eskiden homojen dağılan ve belli olmayan kirler şimdi açık seçik belli... Kapalı garaj şart. Ama sadece üstü değil, her yeri kapalı olmalı. Gerçi park yeri bile bulamadığımız İstanbul'da kapalı garaj da epey lüks.

AytacFx

#18
Memleketim konya benimde.. Oraninda havasi kurudur ve arabalar kolay kolay kirlenmezdi.. Dayim istanbulda yasiyordu ve oda havasindan hep sikayetciydi, nemden..
Sanirim demek istedigini anliyorum

ATA

#19
Tuncay'ın dediği çiğ yağması ve üstünü toz kaplaması olayını çok iyi bilirim. Çok berbat bir şey. Temiz araba en fazla 1 yada bilemedin 2 gün temiz kalıyor. Birde bizim otopark balkonların altında. Bazen birşeyler silkiyorlar, deli oluyorum.

Tolga'ya katılıyorum yandan bakılınca harita gibi olmamış değil Alfa, otomobil bulmak zor. Olanda baktırıyor kendisine =))
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

babi

#20
Çok güzel resimler ellerine sağlık.
Hakan Senyıl
Giulietta 1.4 TB
159 1.9 JTD SW
156 2.0 [url="//sw.ss"]SW.SS[/url]
156 1.6 TS

Orhan Isvan

#21
Nefis fotoğraflar. Teşekkürler.

Üstten 2. fotoğraf, Alfa'ların bir zamanlar neden daha Alfa olduklarını çok iyi hatırlatıyor. O motor yeniyken, aynı silindir hacmindeki rakipleri Alfa'ların yanına bile yaklaşamazlardı. DOHC motor görmek isteyenler ya Alfa'lara, ya ultra pahalı otomobillere (Ferrari, v.s.), ya da yarış pistlerine bakarlardı.

Belki bilmeyenler olabilir diye söyleyeyim, davlumbaza asılı olan o mavi torba; cam suyu kabı! Hey gidi günler hey!...

tolga_ozhan

#22
GTV'de de cam suyu haznesi aynı şekilde lastik torba Gerçi gözle görmek mümkün değil bagaj döşemesinin altında kalıyor.

asklepios

#23
156 gta müthiş

burcintun

#24
harika bir izlenim yerinde olmak isterdim ellerine sağlık bizimle paylaştığın için. Gerçekten çok bakımlı görünüyorlar.