Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Giulietta 1.4 MA - 1.6 JTD Hangisi Daha İyi Bir Tercih Olur?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

free_eagles

You are not allowed to view links. Register or Login
105 hp lik mi 170 hp lik mi...bir tarafta yılın motor ödülünü almış bir motor varken ve aynı sınıfta diğer marka araçlar 1.6 dizel motordan 120-130 hp güç alirken ve giulietta tada bu güç 105 hp iken Tabiki 1.4 turbo. .

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
320 nm tork var sinifinin en iyisi...

Lg-G3 cihazimdan gönderildi


espesito07

You are not allowed to view links. Register or Login
VELOCE'DEN EMSALSİZ SADECE 10.000 km'de 1.4MA 170 SPOR1 PAKET
İlan No: 276471333
You are not allowed to view links. Register or Login
Enteresan araç düz vitesli distinctive araç daha önce görmemiştim ama aynı fiyat düzeyinde dizel arac varken bunu almak mantıklı olur mu ayrıca araç 2011 model mk1 olan geçen model değil sanrım

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


espesito07

You are not allowed to view links. Register or Login
Herkese merhaba bende kendime bir giulietta alacağım ve multiair jtd arasında kararsızım söyle ki iş ile ev aram 3 4 km civarı ve trafik yok denilecek az sadece senede bir defa 700 800 km mesafeli yolculuk yapma durumum var açıkçası bu veriler sanki bana multiair  daha uygun gibi izlenim bıraktı almak istediğim araç 2012 2013 spor paket olacak ancak  jtd ile multiair arasında fiyat anlamında fark yok hal böyle iken multiair almak mantıklı olur mu
Not:mk1 mk2 diye yazılan makyajlı giular hangi model arabalar oluyor ve hangisi daha mantıkli olur

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Fikirlerinizi bekliyorum dostlar

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


ku2

Yaptığınız yıllık km için bence dizel şart değil. MA alabilirsiniz. Ben dizel kullanıyorum. Hafataiçi günlük 110 km yol yapıyorum. Memnunum. MA test etme imkanım olmuştu. Tabiki benzinli motoru ve beygir  fazlası ile daha atak bir sürüş sağlıyor.. Ancak hem ma hem dizel çok keyifli araçlar. Bence aynı donanım seviyesinde bir MA sizin işinizi görür.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

espesito07

You are not allowed to view links. Register or Login
Yaptığınız yıllık km için bence dizel şart değil. MA alabilirsiniz. Ben dizel kullanıyorum. Hafataiçi günlük 110 km yol yapıyorum. Memnunum. MA test etme imkanım olmuştu. Tabiki benzinli motoru ve beygir  fazlası ile daha atak bir sürüş sağlıyor.. Ancak hem ma hem dizel çok keyifli araçlar. Bence aynı donanım seviyesinde bir MA sizin işinizi görür.
Teşekkür ederim düşüncelerinizi paylaştığınız ancak ma ve jtd aynı fiyat olursa ma almanın beygir ve daha iyi bir sürüş keyfinden Başka avantajı oluyor mu arada 5000 tl nin üzerinde fark olsa diesel in bir avantajı olmayacak gerçekten ama fiyat farkıda yok gibi yoksa bana mı öyle denk geliyor bu aralar

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi