Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Brera

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sercan Keklik

Arkadaşlar bugun gittim baktım inceledim resimledim sizle paylaşmak icin buyrun;
İçerden Başlıyalım (Fot. Makinasını Ark Verdim O Cekti Ayarını Unutmuşum bazı resimler kötü cıkmış :()
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Beni Düşündüren Kare.. 13o milyar vericem Hala aynı Mazeme ve Hatalı üretim
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Arabaya sıgmadım :)
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Araç Kesinlikle 2 kişilik arkaya cıtır atarız cok zayıf falan hayal :) Sıgmaz Koltuk Şu Haldeyken ben arabaya oturamadım.
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Resimler biraz büyük geri kalanı ufalttım ama daha fazla ufalatmak istemedim. Sayfanın hızlı acılması için link olarak devam ediyorum;
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Onur

#1
arka koltukların diz mesafesi diye bir olayı hakikaten yok. GT bile daha geniş

n/a

#2
Aman abi yaaa, 159 rulz. Buna 159'un 2 misli para vericem, bi de bagajdan israf olucak. :P Ne gereği var, Alfa alacak olan gitsin 159 alsın bilader :)

Bence asıl pedallara bakın gençler :) 159'da bile eğreti duruyordu o pedallar.. Brera'ya hangi akla hizmet koyarlar anlamiyorum.

Sercan Keklik

#3
walla acıkcası ben begenmedim. 159 daha kaliteli geldi. o parayı hak etmeyen bi araba bence brera ama ön tampon işte ızgaralar vs. 159 dan kaliteli. 159 daki bir çok hata brerada giderilmiş.
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Alfadanadam

#4
Hakan bey direk dedi zaten arkaya birilerini oturtabileceğini düşünme diye :)

Bu arada ben arabayı canlı canlı beğendim ama jantlar felaket ya, 130milyar verip bir de jant mı arıcaz buna :)

Onur

#5
17" için 2-3 seçenek vardır heralde

Sercan Keklik

#6
gt mi breramı konusunun tek cevabı :) GT ama illa degişik bi görüntü herkes baksın diyosanız Brera ama yok az baksınlar kalite diyosanız GT
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

n/a

#7
Bakalım GT' face lift olsun içi nasıl olacak merak ediyorum.. Bence bu seriden farklı bişi yapıcaklar.. yeni 147 de kullanılacak dashboardı göreceğiz sanırım.. Güzel bir şey olacak ve GT tek alternatif olacak gibi geliyor bana..

agucba

#8
Valla araba fena değil gibi. Gerçeğini görmek lazım ama videolardan 147 ve 156 GTA'ların performansını gördükten sonra Brera ellerine su dökemez. Hem ikisin de arka koltuklarına istediğimiz boyutta hanım arkadaş oturtabilme imkanı da var... :))

///////////////

n/a

#9
2. brera izlenimimdede yazmştm jantlar hakkaten fiyasko

n/a

#10
Zamanın da haberı cıktıgında filmlerı fotoları herseyını ındırmıstım.Pıyasaya cıkınca sok oldum 159 un aynısı..gt de gercı 147 nın aynısı ıc dızayn olarak...Ilk cıktıgında aşık ettı benı kendısıne brera ...şımdı ıs ehayal kırıklıgı....Bendek ıfotoları gorsenız opsıyon kanat kapı bıle olacaktı hanı nerde:???Yıne son sey konusmus::malıyet...

n/a

#11
yaa tmm albenisi warda..130milyar höh.. yok artık..
imkanı yok verilmez..

ki bu gördüğümüz deri koltuklar STANDART DEĞİL..

GT nin koltuklar 156/147 lerle aynı ama enazından DERİ ''Standart''...

jantları geçiorum ztn direkt..
buarada koltukların yan destekleri çok az mı bana mı öyle geliyor??

hani SPOR araba diye CruiseControl koyulmanyan bi araç için çok düz gibi sanki??

buarada Sercan senin nasıl sığamdığınıda anlayamadım??sürücü tarafına mı sığmadın??
duyanda 1.90-2mt sancak :)

hani EN den biraz var ama sığmayacak kadarda değil :) ama illaki alıştığın bişi wardır :) 156 dan sora sığmadım diosan vardır bi iş :)

bnce kesinlikle verilen paraya değicek bir alet
değil..

ama işte TR için geçerli çnkü y.dışında bukadar uçuk değil fiyatı..

n/a

#12
buarada kesinlikle 159 alıp devam edetme konusundada katılıorum..

mis gibi :)

18 jant bi yay bi film :P sercan a verirsen bide tesisat yapar tamammmm..

hiç brera fln gerek yok okdr para vercem 2kişi bincez,arkada göstermelik koltuklarım olcak..206CC olsa daha rahat adam sığar arkaya :) kalitede 159la aynı olcak..
gerek yok..
al bi 159 devammmm :)

n/a

#13
Ben gençlerin 159 a olan ilgisini hayretle takip ediyorum : )) Orta üst sınıfta bir arabanın hitap ettiği kesimden daha genç bir kitlenin sempatisini kazanması pek kolay iş değil : )

n/a

#14
valla herzmn seymişimdir orta sınıf bi aracı..
alfa biraz beden büyüttü ama olsun :) 159 un kullanım keyfi gayet hoş..147 ve 156 dan sora biraz burun uzun geldi ama herşeyiyle çok güzel :)

ehh alfa bize bi küçük sınıf bi GTI yapmazsa bizde coupelerine  değil daha güzel olan sedanlarına bakmaya dewam ederiz :)

krm

#15
ya brera çok güzel ama 159 un hatchback i gibi bence... o kadar farka değmez...

n/a

#16
Brera fiyat açısından en azından Türkiyede "uçuk" olduğundan uzak kalsakta, facelift GT, ki eylül ayında sergilenecek sanırım dikkatlerinizi çekecektir : ) Ben şahsen dashboardını çok merak ediyorum..

n/a

#17
abi facelift GT dediğiniz buysa   You are not allowed to view links. Register or Login       bu da 156 ile ayni far grubunu (farlar + yandaki tek izgara çizgisi) yani şu anda eski kasa 147 önüne sahip olan gt facelift le beraber 156 önüne sahip olacak...bnce kötü..eğer buysa hiç beğenmedim

agucba

#18
O resimle oynanmış.


///////////////

master

#19
Brera 2 sene sonra ikinci elde 50.000 YTL olur :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Onur

#20
:) zor biraz

anIL(34an623)

#21
ne kadar satacağına bağlı çok satarsa olur

Sercan Keklik

#22
quote:

yaa tmm albenisi warda..130milyar höh.. yok artık..
imkanı yok verilmez..

ki bu gördüğümüz deri koltuklar STANDART DEĞİL..

GT nin koltuklar 156/147 lerle aynı ama enazından DERİ ''Standart''...

jantları geçiorum ztn direkt..
buarada koltukların yan destekleri çok az mı bana mı öyle geliyor??

hani SPOR araba diye CruiseControl koyulmanyan bi araç için çok düz gibi sanki??

buarada Sercan senin nasıl sığamdığınıda anlayamadım??sürücü tarafına mı sığmadın??
duyanda 1.90-2mt sancak :)

hani EN den biraz var ama sığmayacak kadarda değil :) ama illaki alıştığın bişi wardır :) 156 dan sora sığmadım diosan vardır bi iş :)

bnce kesinlikle verilen paraya değicek bir alet
değil..

ama işte TR için geçerli çnkü y.dışında bukadar uçuk değil fiyatı..




can sürücü tarafına bariz rahat rahat sıgamıyorum direksiyon en üstteyken bacaklarım deyiyo.

2. ise dün gazetede gördüm You are not allowed to view links. Register or Login Euro ya Full+ Full Jaguar Veriyolar 159 da alınmaz o fiyata.. Deri döşeme Hakiki Maun Kaplama vs.. Gider Jaguar alırım
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Alfadanadam

#23
Brera'nın aküsü sökük olduğu için koltuğu en üst seviyede, o yüzden sığamamışsındır Sercan, ben bile sığamadım :)

Sercan Keklik

#24
ona dikkat etmedim üsttemi degilmide sona kdr dayanıktı
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti