Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Colde kutup ayisiyla karsilastim

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Hamzarabia

Son 10 gunde basima gelenleri sizlerle paylasmak istedim.
Uzuntum ve sinirim hat safhada. Belki paylasirsam azalir.

1- 10 gun kadar once gece otoparktan geri geri cikarken arkamdaki arkadasin aracina vurdum. Benim arka tamponun tam kose patladi. Resmen kirildi.arkadasin aracin camurlukta cok az bir hasar ve tamponunda boya atmasi oldu

2- bundan 2-3 gun kadar sonra sirinevler dereyolunda polis cevirdi. Siyah cam yuzunden ceza yedim.

3- yedigim cezadan 2 gun sonra ayni yerde bu seferde egzozdan ceza yedim. Artik hergun kullandigim guzergahi degistirdim ve yolum tam 3 km uzadi

4- en son 2 gun once sabah indim aracin basina bir baktim arka lastigin biri inmis. Taktim stepneyi gittim lastikciye. Lastikci bakti senin lastigi sislemisler dedi. Tamir etti takti geri.bindim isime gidiyordumki arac yanlamaya basladi. Sanki drift yapiyorum. Allahtan ustam cok yakindaydi. Gittim tamirciye araci kaldirdik bir baktim bu lastikci denen ...........  krikoyu arka salincaga vurmus araci oyle kaldirmis. Gorunce nevrim dondu. Degistirdik gittim lastikciye. Al dedim bunu munasip bir yerine tak.
Kavga dovus aldim salincagin parasini. Aldim ama karakolluk olduk

Basinizi agrittiysam kusura bakmayin ama patlamak uzereydim artik

Edited by - erdem1904 on 08/04/2011  13:21:31

coni-wayt

#1
geldimi üstüste gelir derler, bilirim..

tavsiyem kocaman bi nazar boncugu alın,arabaya takın.. çok nazara geliyor bu arabalar çok..

geçmiş olsun çok..

murat

#2
Çok geçmiş olsun , lastikçinin bedelini ödemesi konusunda hakkınızı aramanıza sevindim, bir daha salıncağa curmaz o krikoyu sanırım , özellikle de Alfa geldiğinde
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Hamzarabia

#3
teşekkürler

evet haklısınız çok nazara geliyo bu araçlar

erman

#4
o salıncakta sallandırmanız iyi olmuş.geçmiş olsun

mutu

#5
az sadaka çok belayı def eder
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

babi

#6
Geçmiş olsun. başına gelenler başlığa cuk oturmuş:))
Hakan Senyıl
Giulietta 1.4 TB
159 1.9 JTD SW
156 2.0 [url="//sw.ss"]SW.SS[/url]
156 1.6 TS

antihero

#7
geçmiş olsun
145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

aromeo159

#8
kutup ayısından zıyade,kutup ayıları gormussunuz colde:)
buyuk gecmıs olsun

Hamzarabia

#9
Yaaaa adam bide piskin piskin olur bolee seyler kusura bakma dedi yaaa.
Ne demek olur bolee seyler o krikoyu vururken gozun nere bakiyodu dedim bende

Yaaa aklima geldikce delleniyorumm. Demekki insanlar bolee katil oluyo

emin

#10
Geçmiş olsun, üstüste gelmiş gerçekten, neyseki kutup ayısı araca fazla zarar vermemiş ve sağlığınızda birşey yok.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

Dentist

#11
Geçmiş olsun.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Gouki

#12
Geçmiş olsun. Nazar boncuğu şart..

tolgahan_

#13
geçmiş olsun nazar boncuğu ve sağlıklı bi hamam ziyareti iyi olur bence de  :)salıncak olayında takdir ettim sizi. çok iyi yapmışsınız.

ozi156

#14
gecmiş olsun..ustuste gelmesi gercekten cok sıkıcı...

atakaneraslan

#15
Çok geçmiş olsun..

dnr1

#16
kurbagaya 100m ılerde prenses var demişler..oda..hemen gidek varak vurak...!!!demiş...geçmiş olsun..ülkenin sorunu bunlar gerçekten...aç devletimiz cezalardan gelen paraya muhtaç..eline levye alıp kendini lastikçi zanneden cahil insanımız..da cabası...eee burası türkiye..böyle şeyler her gün bolca oluyor...
[url="http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg"]http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg[/url]

nurcan.demir

#17
geçmiş olsun

cengizcaliskan

#18
Çok geçmiş olsun. Klasik olacak ama cana geleceğine mala gelsin demişler. Nasıl hissettiğinizi de çok iyi anlıyorum. Canım Alfa'mı alalı 1 hafta olmadan sol arka kapımı harcadılar benimde. Sigortadan onay çıkmasını bekleye bekleye bir oldum 1 haftadır da yaralı ceylan gibi dolaşıyorum. Can sıkıcı ama çaresiz değiliz en azından. Hakkınızı ne pahasına olursa olsun almanız da en doğrusu.
2000 - Seat Leon 1.6
2001 - Alfa Romeo 156 1.6 TS
2002 - Alfa Romeo 156 2.0 TS
2015 - Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair Dis. TCT

AytacFx

#19
gecmis olsun.. kotu talihsizlik gercekten :/

tolga_ozhan

#20
Geçmiş olsun.

TRUPHASE

#21
geçmiş olsun. Bu sıralar ceza işini çok abarttılar.Hiç ceza yemezdim, sık sık başıma gelmeye başladı.Diğer tanıdıklarım da aynı görüşü paylaştı. Salıncak konusunda ise sizi takdir ettim. Hakkımızı mutlaka aramalıyız...
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

Tuncay Nergis

#22
Geçmiş olsun, bu araçlarla nazarı cidden hissediyorsunuz. mutu arkadaşımızın dediğine de katılıyorum. Ben kendi başıma gelen sıkıntıyı buna bağlamıştım

ATA

#23
Hakkaten nazar çok değiyor. Bazen kendi kendime nazar değdiriyorum onu farkettim. =)
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

savasy

#24
Geçmiş olsun Mustafa, yakındaki ustan kim?
Cam Filmi için Üsküdarda Lumarcı Ahmet var, yaptıracak olanlara tavsiye ederim.