Izmit'e doğru giderken TEM Gişeleri'nde aynı sorun babamın 164 TS ile başıma gelmişti. 1. vites, 2. vites ve debriyaj aşağıda kaldı, geri gelmedi. Hemen sağa çekebildim aracın ivmesi ile. Debriyajı değiştirmek için açtıklarında debriyaj toz halinde aşağı inmiş. Önceden herhangi bir belirti, bir ip ucu yoktu. Ama sanırım o gün şehir içinde fazla dur-kalk tarfiğinde dolaşmak zorunda kaldığımdan bu tip bir arıza başıma geldi.
Baskı balata ömrü 70-80 bin km deniyor. Sanırım bu tamamen kullanım ve kullanılan yol ile alakalı. Babamın 164 TS'sinin debriyajını 160.000 km'de değiştirmiştik. Ama bu 160.000 km'nin nerede ise 120-130 bini otoyol ve uzun yol kullanımında yapılmıştı.