Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Alfa Romeo İle İlgili Genel Bilgilendirmeler => Konuyu başlatan: erhan35 - 02 Eylül 2014, 23:16:52

Başlık: Distinctive ve progression hakkında
Gönderen: erhan35 - 02 Eylül 2014, 23:16:52
Merhaba arkadaşlar, bu iki model arasında özellik olarak birçok fark olmasına karşın ben basitçe ayrımı direksiyonun sol tarafındaki hız sabitleyici ve el gazı kolundan yapıyorum. Yanlışsam duZelttin lütfen. Progression modellerde o kol yok değil ki?
Başlık: Ynt: Distinctive ve progression hakkında
Gönderen: iceberg156 - 03 Eylül 2014, 08:55:37
Hangi model hakkında bahsettiğinize de bağlı fakat Alfa 147 ve 156 için distinctive modellerde cruise control olmasına rağmen progressionlarda bu özellik mevcut değil.
Başlık: Ynt: Distinctive ve progression hakkında
Gönderen: erhan35 - 03 Eylül 2014, 11:16:44
You are not allowed to view links. Register or Login
Hangi model hakkında bahsettiğinize de bağlı fakat Alfa 147 ve 156 için distinctive modellerde cruise control olmasına rağmen progressionlarda bu özellik mevcut değil.

147 için söylemiştim, araba satış ilanlarında sıklıkla rastlıyorum progressionlara distinctive yazıyorlar. ve fotoğraflardan anlamak için direksiyonun solundaki kollara bakıyorum.
Başlık: Ynt: Distinctive ve progression hakkında
Gönderen: iceberg156 - 03 Eylül 2014, 11:23:07
147' ler için beygir güçlerinde de farklılık gösterebiliyor. Distinctive modeller 120 hp iken Progressionlar 105 hp olabiliyor diye biliyorum. 147' si olan arkadaşlar daha net bilgi verebilirler.
Başlık: Ynt: Distinctive ve progression hakkında
Gönderen: Tolga033 - 03 Eylül 2014, 12:01:50
You are not allowed to view links. Register or Login
147' ler için beygir güçlerinde de farklılık gösterebiliyor. Distinctive modeller 120 hp iken Progressionlar 105 hp olabiliyor diye biliyorum. 147' si olan arkadaşlar daha net bilgi verebilirler.
MK2 olan 147'ler o şekilde galiba.
Başlık: Ynt: Distinctive ve progression hakkında
Gönderen: cem meric - 03 Eylül 2014, 12:59:51
147 bazı modellerinde paket olarak'da farkı var collezione gibi,
Varyatörsüz 105'lik bir kaç araç var.
120'likler varyatörlüler  :)
Başlık: Ynt: Distinctive ve progression hakkında
Gönderen: alihsans - 03 Eylül 2014, 13:04:26
147'lere sonradan hız sabitleyici takılamıyor mu?
Başlık: Ynt: Distinctive ve progression hakkında
Gönderen: halil - 03 Eylül 2014, 13:29:23
mk1 lerde  motor farkı yoktur.distinctive olanların ekstradan  arka cam otomatiği,cruise ,dijital kliması vardır.mk2 lerde ise 105hp lik versiyonlar vardır.donanım biraz daha farklıdır.progression,distinctive,collezione,black line gibi versiyonları vardır.

http://web.archive.org/web/20080701123540/http://alfaromeo.com.tr/Pages/147_5_donanim.html
Başlık: Distinctive ve progression hakkında
Gönderen: kahraman.kilic1 - 28 Aralık 2014, 13:06:08
147 2007 model var bende progression. 105 beygir bunlarda varyatör yok hız sabitleyici yok ve kol dayama yok bunun dışında tüm özellikler distinctive ile benzer. Arka camlar otomatik ve klima çift bölgeli dijital.