Merhaba arkadaşlar, bu iki model arasında özellik olarak birçok fark olmasına karşın ben basitçe ayrımı direksiyonun sol tarafındaki hız sabitleyici ve el gazı kolundan yapıyorum. Yanlışsam duZelttin lütfen. Progression modellerde o kol yok değil ki?
Hangi model hakkında bahsettiğinize de bağlı fakat Alfa 147 ve 156 için distinctive modellerde cruise control olmasına rağmen progressionlarda bu özellik mevcut değil.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hangi model hakkında bahsettiğinize de bağlı fakat Alfa 147 ve 156 için distinctive modellerde cruise control olmasına rağmen progressionlarda bu özellik mevcut değil.
147 için söylemiştim, araba satış ilanlarında sıklıkla rastlıyorum progressionlara distinctive yazıyorlar. ve fotoğraflardan anlamak için direksiyonun solundaki kollara bakıyorum.
147' ler için beygir güçlerinde de farklılık gösterebiliyor. Distinctive modeller 120 hp iken Progressionlar 105 hp olabiliyor diye biliyorum. 147' si olan arkadaşlar daha net bilgi verebilirler.
You are not allowed to view links.
Register or Login
147' ler için beygir güçlerinde de farklılık gösterebiliyor. Distinctive modeller 120 hp iken Progressionlar 105 hp olabiliyor diye biliyorum. 147' si olan arkadaşlar daha net bilgi verebilirler.
MK2 olan 147'ler o şekilde galiba.
147 bazı modellerinde paket olarak'da farkı var collezione gibi,
Varyatörsüz 105'lik bir kaç araç var.
120'likler varyatörlüler :)
147'lere sonradan hız sabitleyici takılamıyor mu?
mk1 lerde motor farkı yoktur.distinctive olanların ekstradan arka cam otomatiği,cruise ,dijital kliması vardır.mk2 lerde ise 105hp lik versiyonlar vardır.donanım biraz daha farklıdır.progression,distinctive,collezione,black line gibi versiyonları vardır.
http://web.archive.org/web/20080701123540/http://alfaromeo.com.tr/Pages/147_5_donanim.html
147 2007 model var bende progression. 105 beygir bunlarda varyatör yok hız sabitleyici yok ve kol dayama yok bunun dışında tüm özellikler distinctive ile benzer. Arka camlar otomatik ve klima çift bölgeli dijital.