Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Dizel Guiletta Hakkında  (Okunma sayısı 1306 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

nrcnft

  • Membro
  • İleti: 3
    • Çevrimdışı
Dizel Guiletta Hakkında
« : 02 Ocak 2017, 19:14:43 »
Arkadaşlar dizel alfa guiletta almayı düşünüyorum. Bir kaç tane seçenek var ama guiletta hem farklı hem daha ucuz. Ancak beni korkutan bakım masrafları, dayanaklılık ( sık  sık arıza vs.) servis yedek parça gibi şeyle bu konuda diğer piyasa araçlarına göre çok masraflı mıdır?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ssg

  • Membro
  • İleti: 1.208
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #1 : 02 Ocak 2017, 19:43:03 »
Aracımı 0 aldık. Yaklaşık 1.5 yıldır kullanıyorum.
Herhangi bir sorunla karşılaşmadım bugüne kadar. Periyodik bakıma 2 kez girdim(15.000 bakımı) 850 TL civarında fiyat ödedim. Tabi bu yetkili servis fiyatı özelde daha ucuz olabilir. Yaza ve kışa girerken kampanyalar olabiliyor. %20 indirim vs oluyor.
Profilinizde Ankara'da oturduğunuz yazıyor. Yetkili ve özel servis kısmında sorun olmaz. Büyükşehirdesiniz sonuçta.
Piyasadaki araçların bakım fiyatlarını bilmiyorum.
Giulietta 1.6 JTDm
-----------
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

nrcnft

  • Membro
  • İleti: 3
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #2 : 02 Ocak 2017, 20:06:31 »
Teşekkür ederim bilgi için. Tanışma başlığı bulamadığım için bir başlık açamadım. Evet Ankarada yaşıyorum. 1 yıl oldu öncesinde izmirdeydim. 14  kere araç değiştirdim. 29 yaşındayım 2 oğlum. Artık son bir araç alıp uzun yıllar binmeyi arzuluyorum.

Dizel cam tavan megane 3 gt lıne
Dizel cam tavan guiletta arasında gidip geliyorum.

,peki gui nin dizel otomatikleri hakkında ne dersiniz?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ssg

  • Membro
  • İleti: 1.208
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #3 : 02 Ocak 2017, 20:19:45 »
Dizel otomatikse mk3'e girer. Onlarda motor gücü 120 hp'ye çıktı. Tct şanzumansa gayet güzel bir çift kavramalı şanzuman. Memnun kalacağınızı düşünüyorum. Hali hazırda showroomlarda test aracı var. Test edebilirsiniz.

Megane 3 hakkında bilgim yok yorum yapmam yanlış olur.

« Son Düzenleme: 02 Ocak 2017, 20:26:16 Gönderen: ssg »
Giulietta 1.6 JTDm
-----------
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

alkar

  • Membro
  • İleti: 70
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #4 : 02 Ocak 2017, 20:33:45 »
Teşekkür ederim bilgi için. Tanışma başlığı bulamadığım için bir başlık açamadım. Evet Ankarada yaşıyorum. 1 yıl oldu öncesinde izmirdeydim. 14  kere araç değiştirdim. 29 yaşındayım 2 oğlum. Artık son bir araç alıp uzun yıllar binmeyi arzuluyorum.

Dizel cam tavan megane 3 gt lıne
Dizel cam tavan guiletta arasında gidip geliyorum.

,peki gui nin dizel otomatikleri hakkında ne dersiniz?

eğer son bir araç alıp uzun yıllar binmek istiyorsanız megane alın.
ama 2 oğlanın kız kardeşi olucak, ailenizden biri olucak, kapının önüne koyduğunuzda gözünüz dışarda kalıcak, üstünden inmek istemeyeceğiniz, sizi üzse de derdini kahrını seve seve çekeceğiniz bir araç arıyorsanız bir Alfa alın, Giulietta olması şart değil :) ama bir süre sonra onu da değiştirmek isteyebilirsiniz. beğenmediğinizden veya memnun kalmadığınızdan değil, bir de diğerini denemek isteyeceğinizden...
Ama dizel otomatik zaten şuan sadece Giulietta ve 159 var, sıfır alıcaksanız Giulietta, biraz Alfa tozu yutmak istiyorsanız 159'la başlayabilirsiniz  ;)
MK2 Giulietta 1.6 JTDm 105hp - Rosso
MK2 147 Distinctive 1,6 T-Spark - Jarama

alisto

  • Membro
  • İleti: 388
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #5 : 02 Ocak 2017, 22:30:37 »
Şirket aracım golf idi fakat geçici olarak birkaç aylığına megane 3 dizel otomatik verdiler.
Birkaç haftadır kullanıyorum, kıyaslamasını yapayım.

Megane ilk başta çok rahat gelmişti, fakat sonra anladım ki çok yumuşak süspansiyonları var ve araba beşik gibi sallanıyor. Yüksek süratte yoldaki dalgalanmalar sıkıntılı.
Direksiyon çok yumuşak ve çok hissiz  :asagi-ok: Şanzuman başarılı, geçiş hızı neredeyse tct gibi. Hill holder biraz kararsız çalışıyor.
İç mekan kalitesi giu'dan daha iyi değil.
Anahtarsız çalıştırma başarılı.
Yüzü yeni ve bence oldukça yakışıklı.

Aklıma ilk gelenler bunlar. Kararım açık ara giu olurdu ;)
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

m.dnzylmz

  • Membro
  • İleti: 27
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #6 : 02 Ocak 2017, 22:35:00 »
Merhaba,

Yaklasik 4 aydir 2014 model dizel Giulietta kullaniyorum. Bakim, servis,parca fiyati gozunuzu korkutmasin.Bir reno kadar ucuz degil ama wv ile ayni diyebilirim. Ozel servisler cok daha ekonomik ustelik. Meganin tek artisi motoru daha sessiz. Ve 0.5 lt daha az yakiyor 100 kmde. (Pratige dayanarak yaziyorum, teknik veri degil) Bunun disinda hic bir sekilde Giulietta ile kiyaslanacak araba degil.

Tesekkurler.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

vozkol

  • Membro
  • İleti: 151
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #7 : 03 Ocak 2017, 00:48:29 »
Dizel otomatik Giulietta çok başarılı bir araç. Şanzımanı o kadar iyi ki ben neredeyse aracın şanzımanı olduğunu unutmuş haldeyim. Vites geçişlerini hiç hissetmediğim gibi performanslı kullandığımda bile tam istediğim gibi, tam da olması gerektiği gibi vites geçişleri sağlıyor. Hiç manuele alma gereği hissetmedim. Sadece dizel otomatik 159'dan sonra Giu'nun normal moduna alışmak biraz zaman aldı çünkü hep üst vitese geçmeye hevesli oluyor ekonomi için. Düşük viteste kalmak istiyorsanız gaz pedalına daha fazla basmalısınız normal modda. Ama dediğim gibi bir süre sonra bir aracın sadece gaz ve frenden ibaret olduğunu sanabilirsiniz.

Giu'nun performansı da bir 1.6 dizel motor için çok iyi. Benim için motor, şanzıman, yol tutuş, konfor, güvenlik, donanım ve dış görünüş açısından araç 6 yaşında olmasına rağmen son haliyle çok güzel. Eksi yanları ise

- bazı yerlerdeki sert ve kalitesiz hissi veren plastik parçalar: Özellikle sinyal ve silecek kolları (birçok fiat, jeep, alfalarda ortak olarak kullanılıyor üstelik), bagaj kapağının içerden tutma yerleri, torpido kapağı

- nispeten büyük direksiyonu: kimileri sorun ediyor, gerçekten biraz daha küçük olabilirdi.

- Park asistanı, şerit takip yardımcısı gibi yeni teknolojik güvenlik özelliklerinden yoksun. Muhtemelen yeni Giu'da olacak.

Eksi yanlar 156 ve 159'dan sonra göze batmakla birlikte aslında bu segmentte benzer fiyatlardaki çoğu markada aşağı yukarı aynı. Ben Giu'nun dayanıklılık ve arıza çıkarma potansiyeli açısından önceki Alfa'lardan bir hayli önde olduğunu düşünüyorum.
2004-2008 : 1997 145 1.6 Boxer
2010-2014 : 2006 156 1.6 TS Distinctive
2014-2016 : 2008 159 1.9 JTDM Distinctive plus
2016-....... : Giulietta 1.6 JTDM Super TCT

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.092
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #8 : 03 Ocak 2017, 09:21:21 »
Hoşgeldiniz, arkadaşlar baya birşeyler yazmışlar, hepsine katılmakla birlikte Giuilietta'nın Premium C-HB bir araç sınıfında yani A3, BMW1, Mercedes A ile direk rakip olduğunu da eklemek istiyorum. Rakipleri arasında fiyatı en uygun, parça fiyatı en uygun seçenek olmasına karşın, Mercedes A dışında rakiplerinden kırılgan, yetkili servis yetenekleri konusunda rakiplerine göre yetersiz olduğunu söylemek lazım. Aslında bir zamanlar Premium sayılmayan C sınıfı araçlar (Megane, Golf, 308 vs) ile böyle olanlar arasında ciddi farklar olmakla birlikte bu fiziksel farklar büyük ölçüde kapanmış gözüküyor ve fiyatları da birbirine baya bir yaklaştı. Prestij farkı berdevam..
Bence siz uzun yıllar binecek bir araç arıyorsanız kesinlikle ve kesinlikle Giuilietta'dan ve en dolusunu almaktan şaşmayın. Zira alacağınız Reno vb. araçlardan bir süre sonra sıkılma garantisi vermekle birlikte Alfa'ya uzun yıllar hayran hayran bakacağınızı, arabada yaşama olasılığınız bulunan potansiyel sorunlara rağmen sevginizin uzun yıllar azalmayacağını garanti ederim. Reno üzerine bir model çıkardığında Megane'ın bu gün çok yakışıklı denen tasarımının çöpe dönüşeceğini de garanti ediyorum ki Alfa'da 30 yıllık modellere bile insanlar hayran hayran bakıyor yollarda..Kendini başka bir marka sahip arabaya sahip olma durumu ile hayal edemeyen biri olarak objektif yazmaya çalıştım :)

Not:Bu arada ben de 2,5 yıldır almayı düşündüğünüz modelin manualini kullanıyorum ve uzun yıllardır çok değişik Alfalar kullanmama rağmen bundan da çok çok memnunum. Biraz sesli ama sizin alacağınız fazda o sorun halledilmiş durumda.
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)

vtec_2

  • Membro
  • İleti: 117
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #9 : 04 Ocak 2017, 12:57:33 »
Selamlar , bende 2 senedir dizel giulietta kullanıcısıyım. Aracımı sıfır olarak aldım , Şuan aracım 85.000 km de .. Cok sukur turbo hortumu dısında bir sorun ıle karsı karsıya kalmadım.
Bakımlarını her 15.000 km de özel serviste yaptırıyorum. Mazot filtresi değişimi  dahil  500 tl bir ücret ödüyorum..
Alfa fanatikliği yapmak istemem ama yol tutusu reno dan cok daha basarılı ve oturaklı bır arac. Yakıt olarak bir reno değil ama az yaktıgı aşikar.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

admin

  • Amministratore
  • İleti: 5.805
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #10 : 04 Ocak 2017, 13:24:50 »
Alfa Romeo forumunda Alfa Romeo'nun başka bir marka karşılaştırmasını yaptırmak...  :-X

Renault Megane GT Line aslında hiç de yabana atılacak bir otomobil değil. Giulietta'ya nazaran muhtemelen daha geniş olacak, giriş donanım seviyesinde bile daha yüksek olacak, ancak çok methedilen EDC tamamı ile ÇÖP. Başka hiçbir tabir uymaz. Renault beyne yani mantığa hitap eden bir otomobil olur.

Giulietta dizel ve otomatik (bu durumda MK3 olur) ise önce kalbe, sonra mantığa hitap eder. MK3'ün dizel otomatik Progression Plus modeli bile, bir de bir iki donanım eklenirse, yüzde gülümsemeye sebep olur.

Çocuklarınız bile daha çok beğenecektir.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

nrcnft

  • Membro
  • İleti: 3
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #11 : 04 Ocak 2017, 17:57:38 »
Çok açıklayıcı ve net cevaplar verilmiş tek tek teşekkür ederim.
Daha önce megane3 Dynamıc cam  tavanlı versiyonu kullandım. Ondan öncesinde titanyum X paket focusum vardı ve ondan inip meganeye binince kalite farkı bariz düşmüştü ses sistemi özellikle berbattı focusa göre.

Neticeye  gelecek olursak otomatikten feragat edebilirim. 14 tane araç değiştirdiğim için sigortam bile uçuk çıkıyor. Artık tek bir model alıp uzun yıllar binmek istiyorum.

Giu ise keseme hitap ediyor. Ön farları ve direksiyonu biraz gıcık sadece. Ve beni korkutan nazik bir araç mı? Sigortası çok mu elektirik aksam mı sürekli arıza verecek beni üzecek gibi bir algı var.

2. eli umrumda değil. Parça fiyatı ise insan kaç kere parça değiştirirki zaten ( Allah korusun kaza bela olmadıkça )

Hatta  kasko değeri yüksek olduğu için peşinatsız kredi çekme şansım bile var.

Alfa 159 ise ön farlar gerçekten çook asil ancak fazladan vergi verecek ve yakıt yakacak param olmadığı için elemek zorunda kalıyorum
46 bine cam tavanlı dizel giu almak istiyorum ancak bir sürü versiyonu var çok karışık gerçekten.
« Son Düzenleme: 04 Ocak 2017, 18:02:57 Gönderen: nrcnft »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ucarozcan

  • Membro
  • İleti: 739
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #12 : 04 Ocak 2017, 20:00:04 »
@nrcnft sıfır fiyatlar üzerinden %10 indirim görünüyor alfaromeo.com.tr web sayfasında.
50 araçla sınırlı.
alacaksanız elinizi çabuk tutun  :)
Arabam Şekil Yolumdan Çekil!

alkar

  • Membro
  • İleti: 70
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #13 : 08 Ocak 2017, 21:33:21 »
Çok açıklayıcı ve net cevaplar verilmiş tek tek teşekkür ederim.
Daha önce megane3 Dynamıc cam  tavanlı versiyonu kullandım. Ondan öncesinde titanyum X paket focusum vardı ve ondan inip meganeye binince kalite farkı bariz düşmüştü ses sistemi özellikle berbattı focusa göre.

Neticeye  gelecek olursak otomatikten feragat edebilirim. 14 tane araç değiştirdiğim için sigortam bile uçuk çıkıyor. Artık tek bir model alıp uzun yıllar binmek istiyorum.

Giu ise keseme hitap ediyor. Ön farları ve direksiyonu biraz gıcık sadece. Ve beni korkutan nazik bir araç mı? Sigortası çok mu elektirik aksam mı sürekli arıza verecek beni üzecek gibi bir algı var.

2. eli umrumda değil. Parça fiyatı ise insan kaç kere parça değiştirirki zaten ( Allah korusun kaza bela olmadıkça )

Hatta  kasko değeri yüksek olduğu için peşinatsız kredi çekme şansım bile var.

Alfa 159 ise ön farlar gerçekten çook asil ancak fazladan vergi verecek ve yakıt yakacak param olmadığı için elemek zorunda kalıyorum
46 bine cam tavanlı dizel giu almak istiyorum ancak bir sürü versiyonu var çok karışık gerçekten.

Güzel, meganı elediğimize göre size uygun Giu'yu seçebiliriz artık :alkis:
Aslında versiyon olarak en karışık olmayan araçlardan biridir alfa, 46 bin bandında sadece progression ve distinctive olarak 2 seçenek göreceksiniz. Progression giriş versiyonu, distinctive dolu olan versiyon. (Bence mutlaka Distinctive alın.) Bu donanım seviyelerine ek olarak bir de spor paket eklenebiliyor, 3000-5000 lira arasında farkeder diye düşünüyorum.

dizel dediğinizde tek bi motor seçeneğiniz oluyor zaten, alacağınız araç 1.6 JTDM Distinctive bi Giulietta...
MK2 Giulietta 1.6 JTDm 105hp - Rosso
MK2 147 Distinctive 1,6 T-Spark - Jarama

pato

  • Membro
  • İleti: 7
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #14 : 08 Şubat 2017, 19:44:01 »
Selam arkadaşlar

Kendinizi tanıtın vb bir başlık bulunmadığından ve yeni konu açıp kirlilik yaratmak istemediğimden ilk mesajımı buraya yazayım dedim.

Çocukluğumdan beri Alfa sevdalısı olmama rağmen rwd sevdası ağır bastı ve hem rwd hem manuel şanzımanlı olduğundan(otomatikten nedense hiç keyif almıyorum) 2015 ekimde BMW 116ed aldım.
Araçtan genel olarak memnun olmama rağmen sırf manuel olduğu için dizel aldığıma içten içe pişman olmaya başladım.Arkadan itişli olmasa bugün satışa çıkarırım inanın.O zamanlar çok heveslendiğim halde sadece önden çekişli olması giulietta almaktan vazgeçirmiştim ama anlaşılan hata yapmışım.

Düşüncem 1.4 multiair lüks spor paketli 5FB jantlı alev gibi bir giulietta almak.Çok fazla yol yapmadığım ve dizelin ağırkanlı yapısından bıktığım için kesinlikle düşünmüyorum.

Aklıma takılan şey yabancı forumlarda bahsedildiği üzere yeni giuliettanın 2018/2019 yılında rwd olarak üretileceği.
(Eğer gerçekten rwd olacaksa tabi.) .Giulia ne yazıkki bütçemin çok üzerinde kaldığından ve rwd sevdasından yeni giulietta'yı beklemeli miyim yoksa şimdi giu alıp 2-3 yıl sonra yenisiyle değiştirmeli miyim?

Saygılar
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Orhan Hoca

  • Membro
  • İleti: 42
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #15 : 08 Şubat 2017, 21:02:34 »
O haberleri ben de duydum birçok kez. Beklediğiniz yıl 2018-19. Türkiye için üzerine 1 yil ekleyin. Arkadan itiste(aslında cekis) tek olacak (BMW vazgeçti biliyorum). En erken  2019'da bugünkü rakamlarla 150.000 süper donanım dizel, 140.000 süper donanım benzinli fiyatları asagisini da beklemeyin derim. Giulia, Alfetta gibi listesini de zenginleştirdiği zaman fiyatları daha da yukarida gorebiliriz.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.809
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #16 : 09 Şubat 2017, 01:12:01 »
Selam arkadaşlar

Kendinizi tanıtın vb bir başlık bulunmadığından ve yeni konu açıp kirlilik yaratmak istemediğimden ilk mesajımı buraya yazayım dedim.

Çocukluğumdan beri Alfa sevdalısı olmama rağmen rwd sevdası ağır bastı ve hem rwd hem manuel şanzımanlı olduğundan(otomatikten nedense hiç keyif almıyorum) 2015 ekimde BMW 116ed aldım.
Araçtan genel olarak memnun olmama rağmen sırf manuel olduğu için dizel aldığıma içten içe pişman olmaya başladım.Arkadan itişli olmasa bugün satışa çıkarırım inanın.O zamanlar çok heveslendiğim halde sadece önden çekişli olması giulietta almaktan vazgeçirmiştim ama anlaşılan hata yapmışım.

Düşüncem 1.4 multiair lüks spor paketli 5FB jantlı alev gibi bir giulietta almak.Çok fazla yol yapmadığım ve dizelin ağırkanlı yapısından bıktığım için kesinlikle düşünmüyorum.

Aklıma takılan şey yabancı forumlarda bahsedildiği üzere yeni giuliettanın 2018/2019 yılında rwd olarak üretileceği.
(Eğer gerçekten rwd olacaksa tabi.) .Giulia ne yazıkki bütçemin çok üzerinde kaldığından ve rwd sevdasından yeni giulietta'yı beklemeli miyim yoksa şimdi giu alıp 2-3 yıl sonra yenisiyle değiştirmeli miyim?

Saygılar
Üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları başlığımız var, yaptığımız işleri yazdığımız başlığımız var, ve hatta Alfisti Turkey üyesi olup farklı marka kullananlar için başlığımız bile var.

Alfa Romeo için geliştirilmiş olan Giorgio platformunun arkadan itiş veya çekiş ile dört tekerden çekişe göre tasarlandığı düşünülecek olursa, Giulietta da arkadan itiş veya çekişli olacak. Zamanında Alfa Romeo Başkanı olan Harald Wester de zaten bu yönde bir açıklamada bulunmuştu. BMW 1'in de gelecek nesilde şu anda kullanılmaya başlanan önden çekiş sistemini kullanacağı bildirildiginden, Giulietta şuan için sınıfında "tek" olacak gibi görünüyor.

agucba via tapatalk


///////////////

pato

  • Membro
  • İleti: 7
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #17 : 09 Şubat 2017, 14:28:42 »
Evet üstad,nette bulabildiğim tüm bilgiler giulietta'nın rwd olacağı yönünde.
Yanlız burada tek bir sorun var,giulietta da giulia'nın akibetine uğrar mı?Tofaş'ın övgüye layık çabaları sonucu bir yıllık giulia'nın henüz ülkemize gelememiş olması gibi.
Sanırım en iyisi 2018i bekleyip rwd giulietta'nın yolunu gözlemek ya da kimbilir giulia ikinci ele düşer belki o zamana.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

halil

  • Membro
  • İleti: 1.811
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #18 : 09 Şubat 2017, 16:54:14 »
Selam arkadaşlar

Kendinizi tanıtın vb bir başlık bulunmadığından ve yeni konu açıp kirlilik yaratmak istemediğimden ilk mesajımı buraya yazayım dedim.

Çocukluğumdan beri Alfa sevdalısı olmama rağmen rwd sevdası ağır bastı ve hem rwd hem manuel şanzımanlı olduğundan(otomatikten nedense hiç keyif almıyorum) 2015 ekimde BMW 116ed aldım.
Araçtan genel olarak memnun olmama rağmen sırf manuel olduğu için dizel aldığıma içten içe pişman olmaya başladım.Arkadan itişli olmasa bugün satışa çıkarırım inanın.O zamanlar çok heveslendiğim halde sadece önden çekişli olması giulietta almaktan vazgeçirmiştim ama anlaşılan hata yapmışım.

Düşüncem 1.4 multiair lüks spor paketli 5FB jantlı alev gibi bir giulietta almak.Çok fazla yol yapmadığım ve dizelin ağırkanlı yapısından bıktığım için kesinlikle düşünmüyorum.

Aklıma takılan şey yabancı forumlarda bahsedildiği üzere yeni giuliettanın 2018/2019 yılında rwd olarak üretileceği.
(Eğer gerçekten rwd olacaksa tabi.) .Giulia ne yazıkki bütçemin çok üzerinde kaldığından ve rwd sevdasından yeni giulietta'yı beklemeli miyim yoksa şimdi giu alıp 2-3 yıl sonra yenisiyle değiştirmeli miyim?

Saygılar

julyet'in önden çekiş olmasının ne gibi bir dezavantajı var,yada bmw 116'nın arkadaş çekiş olmasının ne avantajı var?
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

ealprsln

  • Membro
  • İleti: 1.200
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #19 : 09 Şubat 2017, 17:03:58 »
julyet'in önden çekiş olmasının ne gibi bir dezavantajı var,yada bmw 116'nın arkadaş çekiş olmasının ne avantajı var?

tamamen zevk meselesi...
THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

pato

  • Membro
  • İleti: 7
    • Çevrimdışı
Ynt: Dizel Guiletta Hakkında
« #20 : 09 Şubat 2017, 19:23:06 »
julyet'in önden çekiş olmasının ne gibi bir dezavantajı var,yada bmw 116'nın arkadaş çekiş olmasının ne avantajı var?
Avantaj ya da dezavantaj değil sadece zevk meselesi başka birşey değil.Sadece tat vermiyor fwd.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal