İstanbulda olan arkadaşlar kaçırmaz diye düşünüyorum.
http://www.markapon.com/deals/ferrarimodena-surus-keyfi/ref_newsletter
Uzaklarda arama =)) İstersen İzmir Pistin'de F430 yada Gallardo verelim =)
Tüm pist 2 tur 150, Time trial pisti 2 tur 100TL =)
haha :) Bizim alfaları versek binen olur mu acaba:)
Geçenlerde de olmuştu, haber vermiştim ama pek ilgilenen olmamıştı
yine yok sanırım:) istanbulda olsam giderdim valla:)
Açıkçası ben gitmek istiyorum ama öteki F430'a 100 lira verdim, hala da gitmedim

Buna da 75 versem çok olacak. F430'u iptal edip Modena'ya mı gitsem dedim, ama Olimpiyat Stadı bana 25 liralık benzin yaktıracak zaten

(Gidiş geliş 30 lira bile yaktırabilir

)
F355 olsa hiç düşünmez 430'u iptal ederdim ama Modena da gayet güzel. Ferrari beğenmiyoruz baksana

Benim açıdan herşey maddiyatla alakalı, ikisine de verecek param olmadığından gitmiyorum. Yoksa koşa koşa giderim. Hele ki şu "basma" muhabbetini 1 kere de olsa yaşayabilmek isterim. Ben istemem diyen bir "alfisti" çıkacağını da sanmam. VW'ci çıkabilir ama, garipsemem
quote:
yine yok sanırım:) istanbulda olsam giderdim valla:)
Mert İzmir'de var zaten F430 yada Gallardo =))
Öyle mi? ne zaman, nerde, nasıl, kiminle :)
Geçen hafta İzmir Pisti'nde cuma ve pazar günü vardı. Bu haftada olacak, istersen yarın konuşuruz detayları.