Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Giulietta kasa ve paket farkları yardım

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Cemcloud

Merhabalar, bilgili arkadaşların yardımına ihtiyacım var.
159 sonrası Giulietta'ya geçiş yapacağım fakat kasa ve paket farkları konusunda farklı şeyler duyuyorum.

Öncelikli olarak otomatik 1.4 multiair bakmaktayım.
Merak ettiklerim:
2012-2013 modelleri galiba mk1 kasa oluyor. Bu kasa ile 2014 mk2 kasalar arasında çok bir fark var mıdır? Kimisi teknik mekanik farklar, yalıtım vs. mutlaka mk2 al diyor.
Kimisi ise sadece aksesuar ve görüntü farkı var, mk1 alsan da olur diyor.

Mk1 ve mk2 arasındaki farklar nelerdir? Aradaki fiyat farkına değer mi?

Bir diğer sorum da spor2 paket mk1'lerde görüyorum. Bu pakette yaylar değişiyor galiba. Yol tutuşu olarak normal paket ile arasında ciddi fark var mıdır? Yine aynı şekilde spor2 paket fiyat farkına değer mi?

Genel olarak ilanlardaki durum şu şekilde:
Spor2 paket mk1 ve mk2
Hangi kasayı önerirsiniz? Yardımlarınızı bekliyorum.

Testarossa

#1


You are not allowed to view links. Register or Login
this is all about passion

vulkski1488

Mk 3 (2016-2020) Giulietta'ların paketleri oldukça karışık. Paket dışında opsiyon olayları daha da artıyor. Ama Mk 1 (2011-2013) ve Mk 2 (2014-2015) hakkında bilgi vereyim.

Öncelikle Mk 1 ve Mk 2 arasında motor seçeneklerinde fark yok. Aradaki tek opsiyon farkı; Mk 1'de navigasyon paketi alırsanız ekran olmadığından üst torpido gözüne katlanır "RadioNav" ekranı geliyor, Mk 2'de ise Uconnect 5" standart olarak geliyor ama navigasyon opsiyonunda Uconnect 6.5" ile geliyor. Bunun dışında da opsiyon ve paket farkı yok.

Mk 1'de motor ve şanzıman seçenekleri:

1.4 TB 120 HP Turbo Benzin motor ve manuel şanzıman

1.4 TB MultiAir 170 HP Turbo Benzin motor ve manuel şanzıman

1.6 JTDm-2 105 HP Turbo Dizel motor ve manuel şanzıman


Mk 2'de motor ve şanzıman seçenekleri:

1.4 TB 120 HP Turbo Benzin motor ve manuel şanzıman

1.4 TB MultiAir 170 HP Turbo Benzin motor ve TCT otomatik şanzıman

1.6 JTDm-2 105 HP Turbo Dizel motor ve manuel şanzıman


Mk 1 ve Mk 2'de iki adet paket var. Progression Plus ve Distinctive.

Distinctive üzerinden gideceğim. Alabileceğiniz opsiyonlar "Özel renk, sunroof, Spor paket, Lüks Spor paket (Spor 2), Premium paket".


Spor Paket: Kırmızı dikişli direksiyon, vites ve el freni körüğü. 15mm alçaltılmış yaylar. Alüminyum pedal takımı. Brembo fren. Marşpiye.

Lüks Spor Paket (Spor 2): Spor pakete ek olarak: Ön park sensörü. Yolcu koltuğu yükseklik ayarı. Arka kol dayama. Nem sensörü. Ayarlanabilir bel destekli elektrikli koltuk. Isıtmalı deri koltuklar.

Premium Paket: Bose ses sistemi. Bi-Xenon farlar, far yıkama.

Mk 1 ve Mk 2 arasında evet, çok fark yok. Hatta trim rengi ve ekran dışında fark yok da denilebilir. Fakat Mk 2'de bu trim hatalarının olabildiğince önüne geçiyorlar. Örneğin Mk 1'de kapı kolları çok daha çabuk kırılıyor. Ama trimler elbette ki Mk 2'de de her zamanki Alfa Romeo güzelliğinde :D . Normal paket ve spor paket arasındaki yol tutuşu farkı muhtemelen ahım şahım bir fark değildir fakat aracın 15mm alçalması dışında yaylar da sertleşiyor ve bu da elbette yol tutuşuna olumlu bir katkı sağlar. Ama fabrikasyon spor yay yerine Eibach ProKit ile çok daha güzel bir performans elde edilebilir. Benim önerim alırsanız mutlaka spor 2 olmasa bile spor 1 paket bir Giulietta almanız. MK 1 ve Mk 2 konusuna gelinecek olursa, Mk 2 daha modelli bir araç olacak. Bu açıdan daha mantıklı. Ayrıca iç trimler daha hoş. Ama ben olsam aradığım özelliklerdeki bir Mk 1'i, düz bir Mk 2'ye tercih ederim.
16 ABK 115 - 2015 Alfa Romeo Giulietta (Tipo 940) 1.6 JTDm-2 (940A3000) Meccanico 6 marce (C635MT) Distinctive Bianco Ghiaccio Pastello (296/A)


Cemcloud

You are not allowed to view links. Register or Login
Mk 3 (2016-2020) Giulietta'ların paketleri oldukça karışık. Paket dışında opsiyon olayları daha da artıyor. Ama Mk 1 (2011-2013) ve Mk 2 (2014-2015) hakkında bilgi vereyim.

Öncelikle Mk 1 ve Mk 2 arasında motor seçeneklerinde fark yok. Aradaki tek opsiyon farkı; Mk 1'de navigasyon paketi alırsanız ekran olmadığından üst torpido gözüne katlanır "RadioNav" ekranı geliyor, Mk 2'de ise Uconnect 5" standart olarak geliyor ama navigasyon opsiyonunda Uconnect 6.5" ile geliyor. Bunun dışında da opsiyon ve paket farkı yok.

Mk 1'de motor ve şanzıman seçenekleri:

1.4 TB 120 HP Turbo Benzin motor ve manuel şanzıman

1.4 TB MultiAir 170 HP Turbo Benzin motor ve manuel şanzıman

1.6 JTDm-2 105 HP Turbo Dizel motor ve manuel şanzıman


Mk 2'de motor ve şanzıman seçenekleri:

1.4 TB 120 HP Turbo Benzin motor ve manuel şanzıman

1.4 TB MultiAir 170 HP Turbo Benzin motor ve TCT otomatik şanzıman

1.6 JTDm-2 105 HP Turbo Dizel motor ve manuel şanzıman


Mk 1 ve Mk 2'de iki adet paket var. Progression Plus ve Distinctive.

Distinctive üzerinden gideceğim. Alabileceğiniz opsiyonlar "Özel renk, sunroof, Spor paket, Lüks Spor paket (Spor 2), Premium paket".


Spor Paket: Kırmızı dikişli direksiyon, vites ve el freni körüğü. 15mm alçaltılmış yaylar. Alüminyum pedal takımı. Brembo fren. Marşpiye.

Lüks Spor Paket (Spor 2): Spor pakete ek olarak: Ön park sensörü. Yolcu koltuğu yükseklik ayarı. Arka kol dayama. Nem sensörü. Ayarlanabilir bel destekli elektrikli koltuk. Isıtmalı deri koltuklar.

Premium Paket: Bose ses sistemi. Bi-Xenon farlar, far yıkama.

Mk 1 ve Mk 2 arasında evet, çok fark yok. Hatta trim rengi ve ekran dışında fark yok da denilebilir. Fakat Mk 2'de bu trim hatalarının olabildiğince önüne geçiyorlar. Örneğin Mk 1'de kapı kolları çok daha çabuk kırılıyor. Ama trimler elbette ki Mk 2'de de her zamanki Alfa Romeo güzelliğinde :D . Normal paket ve spor paket arasındaki yol tutuşu farkı muhtemelen ahım şahım bir fark değildir fakat aracın 15mm alçalması dışında yaylar da sertleşiyor ve bu da elbette yol tutuşuna olumlu bir katkı sağlar. Ama fabrikasyon spor yay yerine Eibach ProKit ile çok daha güzel bir performans elde edilebilir. Benim önerim alırsanız mutlaka spor 2 olmasa bile spor 1 paket bir Giulietta almanız. MK 1 ve Mk 2 konusuna gelinecek olursa, Mk 2 daha modelli bir araç olacak. Bu açıdan daha mantıklı. Ayrıca iç trimler daha hoş. Ama ben olsam aradığım özelliklerdeki bir Mk 1'i, düz bir Mk 2'ye tercih ederim.


Yeni gördüm yanıtınız için çok teşekkür ederim 🙏