Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



GT gördüm..

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

master

Bugün Bostanlı Reci's'in önünden geçerken siyah renkli kırmızı deri döşemeli (öldürücü kombinasyon..) bi tane GT gördüm 06 plakalı... İlk gördüğümde yanından geçmiş olduğum için ilerden tekrar döndüm , tekrar baktım , bu şekilde yaklaşık 3 kere turladım Bostanlı'yı ve arkadan birisi gelene kadar arabanın yanında durup baktım. Valla kim ne derse desin , isterse 1.4 dizel motor olsun o araçta , ben yine de alırım param olsa. Böyle bi tasarım olamaz. Ağzımın suları aktı. En az 156 kadar başarılı bir tasarım bence. Artık yeni aşkım Alfa Romeo GT'dir.

Bu aracı 2 senedir Türkiye'ye getirmeyenlere de derin sevgilerimi iletirim ayrıca..

Sahibine de helal olsun , çıkar çıkmaz almış adam valla üstelik en güzel kombinasyonla.. Bi de kalkıp İzmir'e gelmiş
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Onur

#1
Bende bugun turlarken gördüm aynı arabayı.Kombinasyon dediğin gibi muhteşem:)

Burak

#2
 bende enrikoda gördüm içine falan da bindim , gerçekten çok başarılı hastası oldum valla :)
1997 Gtv V6 TB