Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!  (Okunma sayısı 508 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

  • Ziyaretçi
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« : 21 Mart 2006, 21:37:46 »
bu konuyu acmamdanda anlayacagınız gibi gene hırsız gene hırsız!! ama bu sefer babamın arabasına girmiş! alahtanmı diyim (benimkine deilya) hay alah kahretsinmi diyim bilemedim! ama gene calınan bişi yokcam kırık ve torbidoyu acmaya calısmıs!! acıyım derken her tarafı levye ile parcalımıs! etrafta kan izleri var kesmis heralde elini kırarken vs vs...!! bi ara fotolarıda koyarım!! benim istedigim aklına ne gelirse guvenlikle ilgili alınabilecek onlem burada paylasmanız!! mesela siren onerisi geldi bi arkadastan bu konuda bilgisi olan vs vs vs
« Son Düzenleme: 03 Nisan 2006, 12:58:25 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

CuoreSportivo

  • Ziyaretçi
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #1 : 21 Mart 2006, 21:48:05 »

Cok gecmis olsun boogey. E tabi cocuk yasta bebeleri hirsiz yapiyorlar nasil olsa 2 gun sonra salarlar diye, ondan sonra tekrar dadaniyorlar. Guya hukuk devletiyiz.


Alarmda bi cozum ama cok rahatsiz edici birsey, zirt pirt otuyor. Eger bu sıkıntıdan diger sakinlerde muzdarip ise mahalleli olarak birlesin, 1 tane guvenlik gorevlisi tutun, gece vardiyasi calissin, elinede bir zopa , bak o zaman geliyomu hic...  (Bunu Amerikada yapiyorlar, bazi eyaletlerde (ornegin San Francisco, Oakland)  her mahallenin kendine calisan ozel guvenlik gorevlileri var)

« Son Düzenleme: 21 Mart 2006, 21:48:05 Gönderen: CuoreSportivo »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.736
    • Çevrimdışı
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #2 : 21 Mart 2006, 21:56:41 »
alarım darbe ve mikro dalga sensörlü



bana bunlarda yetmedi 141 dB ses veren 2 adet sirenim vardı pertte teki kırıldı tekini söktüm gene şimdikine geçirdim öttügünde herkes küfür ediyo o ayrı ama bi kişide amannn uyiyim demiyo susana kadar :)
« Son Düzenleme: 21 Mart 2006, 21:56:41 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #3 : 21 Mart 2006, 21:59:44 »
ben deli oluyorum o öten arabalara..bi sürü de küfür ediyorum...kendi malı korunacak diye milleti de rahatsız etme hakkını kendilerinde bulmaları da ayrı bir araştırma konusu...Güvenliğin sağlanamaması devletin ya da güvenlik güçlerinin problemi, ama alınan kişisel önlemlerin ceremesini millet çekiyor ......
« Son Düzenleme: 21 Mart 2006, 21:59:44 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #4 : 21 Mart 2006, 22:32:50 »
bülent abi doru soyluyonda napıyım sımdı devlet koruyamıyokı!! her gun bi kırık cam bizim sokak!! bide karsıyakanın en nezih yeri olacak!! bende megatech classic alarm var acep takılırmı siren?? bu arada ziya ben onu 1 yıl dusundumde burada kım uyrascak toplıcak paraları mılleti ikna etcek.......
« Son Düzenleme: 21 Mart 2006, 22:32:50 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #5 : 21 Mart 2006, 23:09:59 »
Umutcum yapılacak iş basit, sizin muhitten 4-5 tane eli yüzü düzgün adam gidicek en yakın karakola ve durumu anlatacak. sizin muhite de bol bol devriye yazcaklar.polisler de memnun olur merak etme..sabit durmaktan sıkılıyo yavrucaklar :)
« Son Düzenleme: 21 Mart 2006, 23:09:59 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.736
    • Çevrimdışı
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #6 : 21 Mart 2006, 23:56:32 »




quote:

boogey man wrote:

bülent abi doru soyluyonda napıyım sımdı devlet koruyamıyokı!! her gun bi kırık cam bizim sokak!! bide karsıyakanın en nezih yeri olacak!! bende megatech classic alarm var acep takılırmı siren?? bu arada ziya ben onu 1 yıl dusundumde burada kım uyrascak toplıcak paraları mılleti ikna etcek.......



umutum sanada bi siren bulalım yüksek dBli bi gün eregliye gideriz :D


bülent abiye ziyarete :D

« Son Düzenleme: 21 Mart 2006, 23:56:32 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

n/a

  • Ziyaretçi
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #7 : 22 Mart 2006, 00:42:08 »

biz suadiye'de oturuyoruz, ve suadiye'de bütün kaldırımlar camkırıkları ile dolu idi bir zamanlar. şimdi polis insafa geldi paso dolaşıyor.


alfa'nın 2 teybi, bora'nın 4 teybi gitti. 307'ye 2 kere hırsız girdi, bir kere bir çanta aldılar bir kere birşey çalmadılar. misafirliğe gelen bir arkadaşımın 15 dakika içerisinde kapısını kanırtıp teybini aldılar. karşı apartmanın çelik giriş kapısını çaldılar. hırsızlar ile karşılaştık biz arkadaşımla, adamlar bizden kaçacaklarına biz adamlardan kaçtık. o derece... her sabah karakolun önünde kuyruk oluyordu. aynı sokaktan 3-4 arabanın camı sabah kırık bulunuyordu.


Çözüm? Hayır, hayır. Alarm değil. :) Hiçbir işe yaramiyor. Hırsızlar bizden korkmuyorlar ki, alarmdan korksunlar. Hiç boşuna gaza da gelmeyin, hırsızı görürsem girişirim diye. Hırsızı dövme teşebbüsleri sizin açınızdan sonuçsuz kalacaktır, çünkü adamlar boş değil.  Silahlıysanız ve hırsızı öldürürseniz, kendi başınızı yakarsınız, bir teyp için değmez.


Kısacası sizin kişisel olarak alacağınız tedbirler sadece hırsızı "uğraşmiyim" diye başka otomobillere yönlendirmek amaçlı olacaktır. Ama yine de iş hırsızın insafına kalıyor.


Çözüm: polislerden rica etmek , ve polislerin bolca devriye girmesi


çözüm2: mahalle sakinlerinden, apartman başına para alınarak bir bekçi tutulması, bekçinin dolaşması...


tabii hırsızlar gece gündüz sürekli çalıştıkları için, gündüz arabanız yine ortada kalacak.


kesin bir çözüm yok. caydırma var. bizde de alarm var. bi halta yaramiyor. :))


 


geçmiş olsun bu arada.

« Son Düzenleme: 22 Mart 2006, 00:42:08 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #8 : 22 Mart 2006, 01:53:15 »
 geçmiş olsun..

walla bekçi tutulabilirse en iyisi gibi..yada gene polise dilekçe yada gidip konuşup ekiplerin geceleri kontrol yapmasını istemek..



alarm belki az biraz caydırıcı olabiliyor..ama kafasına koyduysa zor..

bide göz önünde bişiler olması araçta dikkat çekiyor..teybiniz warsa 1.seçeneksiniz oyüzden ben orjinali ellemeyi hiç düşünmüyorm..sora ne biliim içerde mont vs unutmak..tehlikeli şeyler..

herzmn ewden çıkarken defter kitap hariç bagaja koyarım..gittiğim yerde arabanın içinden bagaja bişi bırakıp arabayı bırakmakta ''bagaja koydum aradığını '' der gibi oluyor eğer biraz sabıkalı biyerse..

kısaca yapılabilcek aktif çözüm alarm. okdr.
« Son Düzenleme: 22 Mart 2006, 01:53:15 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

anIL(34an623)

  • Ziyaretçi
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #9 : 22 Mart 2006, 06:43:22 »
kardeşim çok geçmiş olsun. bizim başımıza ne gelse aynı şey sizin başınıza geliyor. ondan çok iyi anlıyorum ne kadar sinir bozucu bir durum olduğunu.



arklar alarm&polis falan bunun çözümü değil kesinlikle. polis 5dkda bir geçse ne olacak. adam 1 dkda bitiriyor işi.  bekçi fikri biraz daha caydırıcı. oturduğum semtteki çoğu sitede bekçi var. ona rağmen adamlar durmak bilmiyor.  bekçili otoparklardan da baya teyp götürüyorlar.



alarmlı arabamın camını bakırköyün merkezinde carouselin orda onlarca insanın geçtiği yerde patlattılar. ne alarmı, neyin alarmı. ülkemizin ve özellikle büyük şehirlerimizin çivisi çıkmış. suç oranları patlamış. asıl alarm veren bu.  geçenlerde emniyet müdürü mü ne çıkmış. suç oranları düştü diyor utanmadan arlanmadan.  artık millet cep telefonu, teybi falan çalınınca gidip şikayet etmiyor. ne olcak ki? benim alfanın camını patlattılar, babamın fordun da. ikimizde karakola gitmedik. tabi oran düştü sayemizde çok öfkeliyim ama hırsız görsem bi şey yapabileceğimi sanmıyorum açıkçası. adam boş değil ve gözü dönmüş. ne yapılır ki?



kapalı garajınız olacak ya da arabayı bırakabilecek özel otopark, vs. vereceksin aylık ücretini. 50-100 ytl her neyse. kafan rahat edecek.  istediğini yanarlı dönerli takacaksın arabana.  ülkemizde asayiş özellikle büyük şehirlerde acınacak durumda
« Son Düzenleme: 22 Mart 2006, 06:43:22 Gönderen: anIL(34an623) »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Tufan

  • Membro
  • İleti: 3.130
    • Çevrimdışı
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #10 : 22 Mart 2006, 09:37:30 »

Öncelikle geçmiş olsun Umut.


Kerem güzel yazmış gene. Bizim yapacağımız herşey adamları caydırmak üzerine. Kafaya takınca ne yapıp edip giriyor adamlar. Alarm varken de giriyorlar yokken de. Ama acemi hırsıza rastlarsan alarmdan çekinir belki. Bir de cam filmi belki içeriyi göstermemesi açısından caydırıcı olabilir.


Polisten rica konusunda ise bir şey çıkmayacağına garanti veririm. 4-5 yıl önce arabama hırsız girip tüm tesisatı söküp götürdüğünde gittiğim karakolda amirin bana tavsiyesi "silah al" olmuştu! Daha sonra bizim oralarda artan gasp nedeniyle bir polis ekibi sabit olarak tam da benim evimin önünde beklemeye başlamış ve tahmin edeceğiniz gibi 1 hafta sonra sıkılıp gitmişlerdi.

« Son Düzenleme: 22 Mart 2006, 09:37:30 Gönderen: Tufan »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Tufan

  • Membro
  • İleti: 3.130
    • Çevrimdışı
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #11 : 22 Mart 2006, 10:08:58 »

bu arada alarm budur ama bizim aletlerde çalışmaz herhalde:


http://www.cenmax.com/890.html

« Son Düzenleme: 22 Mart 2006, 10:08:58 Gönderen: Tufan »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur

  • Ziyaretçi
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #12 : 22 Mart 2006, 16:14:59 »
geçmiş olsun Umut, sana tavsiyem Tufan abinin dediği alarmdır ben taktım bir derece caydırıcı bir önlem oluyor. baya bir ugraştık ama sonunda ayartlattım ; araca sert bir darbe geldiğinde ötüyor, hatta lastıge vursanda ötmüyor kolay kolay, ya camdan elini sokunca yada kapılar zorlanınca ötüyor. bugune kimseye rahatsızlık vermediğine eminim bu konuda. bizim sokaktada çok hırsızlık yaşaniyor bu yüzden mahalleli sokak köpeklerini beslemeye başladı ilk birkaç hafta sırttık ama tanıdılar şimdi sadece yabancılara sarıyorlar özellikle geceleri :) koca devletin yapamadıgını 3 tane pire torbası yapıyor :)
« Son Düzenleme: 22 Mart 2006, 16:14:59 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #13 : 22 Mart 2006, 19:19:52 »

vala alarm vardı bana girdigi 3 seferdede ama banamısın demiyo! kacımız takıoruzki simdi alarmı!!! var gece calsın sokakta ben duymuorum bile ki bizim sitede deil ole bi sokak! hani bekci falan desem apartmanı tanıorum hadi ikna ettimde bizim evin onunde park yeri bulabilecimde ne malum!! gidipte butun evleri sokak sokak gezmekte bence zor insanların agzını cekmemk ayda 20 mılyon için yalvartcaklar ben kuplere bincem sonra! polisi okuduktan snra dusundum baya ama en fazla 1 hafta gezerler 2 hafta gezerler sonra aynı gene!! zaten alarmım ole kolay ötmüyo anca kırılırsa falan!! aklıma gelen en ii fikir su an alarma bi sirin baglayıp alarmı en az sekilde hani sadce kırılmalarda darbelerde otcek seviyeye getirmek!! en azından yuksek sesten sadce camı kırdıgıyla kalır!

« Son Düzenleme: 22 Mart 2006, 19:19:52 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #14 : 22 Mart 2006, 19:23:04 »




quote:

neanderthal wrote:

bu arada alarm budur ama bizim aletlerde çalışmaz herhalde:


http://www.cenmax.com/890.html


buda iyimis ama bi arkadastan bugunde bişey duydum yeni alarmlar cıkmıs ev için ozellikle! hırsız girince sadce alarm otmuyor aynı zamanda hafızasında bulunan 5 numarayılda arıyomus!! bolelikle evinize hırsız girince hemen haberdar oluyosunuz! ama bunun araba için olanı varmıdır bilmiyorum dedi!
« Son Düzenleme: 22 Mart 2006, 19:23:04 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #15 : 22 Mart 2006, 20:58:31 »

Diğer bi ihtimal, sese uyuz olup arabaya iyice zarar vermesi olabilir :) Burada ******* heriflerden bahsediyoruz.


Bana kalsa, camlarimi açık bırakıcam, en azından cam değişim derdim olmaz :P

« Son Düzenleme: 22 Mart 2006, 20:58:31 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

master

  • Editore
  • İleti: 4.690
    • Çevrimdışı
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #16 : 22 Mart 2006, 21:02:28 »
Çok geçmiş olsun Umut.. Çözüm yolu yok gibi , güvenli bir park yeri bulmak lazım , aklıma başka çözüm gelmiyor. Ya da Sercan'ın dediği gibi kulakları sağır eden cinsten alarmlar lazım..
« Son Düzenleme: 22 Mart 2006, 21:02:28 Gönderen: master »
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

  • Ziyaretçi
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #17 : 02 Nisan 2006, 23:21:26 »


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


« Son Düzenleme: 02 Nisan 2006, 23:21:26 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #18 : 02 Nisan 2006, 23:22:29 »
allah belalarını versin...hırrrrrrrr
« Son Düzenleme: 02 Nisan 2006, 23:22:29 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #19 : 02 Nisan 2006, 23:27:28 »
çok geçmiş olsun.maalesef kanunlar yetersiz olunca hırsızlara gün doğdu.
accord kaç model.2,0 mı 3,0 v6 mı?bizdede 99 2,0 ı var.abim kullanıyor.
« Son Düzenleme: 02 Nisan 2006, 23:27:28 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Tufan

  • Membro
  • İleti: 3.130
    • Çevrimdışı
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #20 : 02 Nisan 2006, 23:30:50 »
adamların gözü dönmüş, yuh. tekrar geçmiş olsun umut.
« Son Düzenleme: 02 Nisan 2006, 23:30:50 Gönderen: Tufan »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #21 : 02 Nisan 2006, 23:35:37 »
2000 model 2.0!! vala cepten cektim anca bu kadar belli oluyo ama cıplak gozle bakıca on consolun nasıl parcalandıgı dahada belli!! hata kan izleride varda cıkmamıs!! allahtan exper on konsolun deişmesinde onay vermiş ama ellerinde olmadıgı ıcın hala bekleniyo!! işin ilginci adam teybe dokunmamıs sony cd calar vardı!! babamda ne kufur etti cunku torpidoda bişi yokmus bomboş 1 bez 1 peçete falan!! bidaha sizde kıtlemeyin bence bosuna kırarlar valla!!!
« Son Düzenleme: 02 Nisan 2006, 23:35:37 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Gouki

  • Amministratore
  • İleti: 7.945
    • Çevrimdışı
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #22 : 02 Nisan 2006, 23:48:58 »
Yuh be hayvan herifler
« Son Düzenleme: 02 Nisan 2006, 23:48:58 Gönderen: gouki »

master

  • Editore
  • İleti: 4.690
    • Çevrimdışı
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #23 : 02 Nisan 2006, 23:57:45 »
Allah belalarını versin bunların.. Aslında alıcaksın eline sniper tüfeğini bi gece bekliceksin , adam camı indirdiği anda sen de adamı indiriceksin. Tövbe bismillah ya.
« Son Düzenleme: 02 Nisan 2006, 23:57:45 Gönderen: master »
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

anIL(34an623)

  • Ziyaretçi
HIRSIZLARA KARSI güvenlik!!
« #24 : 03 Nisan 2006, 05:42:16 »

tamamen +1. aynı planı kurmuştum. benim odam 7. katta ve sık sık hırsızlık olan 2 büyük otoparka bakıyor. tam kartal yuwası gibi awlamalık yani.


hatta kendime silah bile belirlemiştim. counter oynayanlar bilir 4-5 veya 4-7 de bir silah war. adı scout. hafif&çevik sniper. iki vuruşta indirir adamı. kuş tüfeği veya av tüfeği derler. ondan almak gerek.


bi de tek vuruşta götüren 4-6 AWP vardı ama o gereksiz. amacımız öldürmek değil süründürmek



quote:


master wrote:

Allah belalarını versin bunların.. Aslında alıcaksın eline sniper tüfeğini bi gece bekliceksin , adam camı indirdiği anda sen de adamı indiriceksin. Tövbe bismillah ya.

« Son Düzenleme: 03 Nisan 2006, 05:42:16 Gönderen: anIL(34an623) »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal