Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



i am your Alfa Romeo

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

aseptic1101

youtube da bulduğum linkteki şarkı çok hoşuma gitti.indirip cd ye attım ve 156 mda çaldığım resmi şarkı oldu.şarkının nakaratı çok hoş.aracı kullanırken insan kendini gerçekten özel hissediyor.ayrıca videonun 28-30 saniyelerinde BMW ye gönderme yapması çok hoş :) bu şarkının sözlerini çevirebilecek biri var mıdır?


Tolga033

Şarkı benimde hoşuma gitti , her model var mito yok . :D Sözleri bende merak ettim .  :)

Hakan Tosun

06DG977 Sunflower Metallic Starlight

Oğuz

You are not allowed to view links. Register or Login
Şarkı benimde hoşuma gitti , her model var mito yok . :D Sözleri bende merak ettim .  :)

41. saniyede Mito :)
2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

Tolga033

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Şarkı benimde hoşuma gitti , her model var mito yok . :D Sözleri bende merak ettim .  :)

41. saniyede Mito :)
Eyvallah, dikkat etmemişim ona gördüm şimdi. :D