Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



İÇ TEMİZLİK??

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Gouki

Murat abi deri koltuklar için ben Meg Gold Rich, Turtle Wax, Arexons kullandım en iyisi Meg diyebilirim.

45volkan45

Bu kadar ince ve bu kadar saygılı olan Soner bey'e gönül rahatlığıyla araba teslim edilir keşke yakın bir yerlerde olsaydınız Soner bey ama yolum o taraflara düşerse mutlaka uğrayacağım.Sizin aracılığınızla tüm üye arkadaşların bayramını kutlarım.

naxos

Düşünceleriniz için
Hepinize  teşekkür ederim.

Yerim butun Alfa dostlarına acıktır,cay kahve muhabbet vardır.:))

Giulietta 1.6 JTD SP1
156 2.0 Selespeed 2003
156 2.0 Selespeed 2001
Hiçmi Sınır yok

Gouki

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu kadar ince ve bu kadar saygılı olan Soner bey'e gönül rahatlığıyla araba teslim edilir keşke yakın bir yerlerde olsaydınız Soner bey ama yolum o taraflara düşerse mutlaka uğrayacağım.Sizin aracılığınızla tüm üye arkadaşların bayramını kutlarım.

Aynen Soner abi ben de hayırlı olsun demeyi unuttum :) Hayırlı olsun umarım herşey istediğiniz gibi olur. Yalnız google earth'ten location isterük.

murat

You are not allowed to view links. Register or Login
Murat abi deri koltuklar için ben Meg Gold Rich, Turtle Wax, Arexons kullandım en iyisi Meg diyebilirim.
Peki bunun üstüne uyguladığın bişey var mı, yoksa gold rich olayı çözüyor mu?
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Gouki

Abi ben önce temizleme mendili gibi birşeylerle silip üzerine meg'i sürüyordum, hem mat oluyordu hem yumuşak oluyordu hem çok sıcak havalarda lekeler oluşmuyordu hem de kokmuyordu :)

wolkanku

soner bey dış pasta uygulaması da yapıyor mu?
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

Alper

Yapiyor Volkan en kralini hemde. Ama boyadan sonra hemen pasta cila uygulanmaz dikkat et. 1 ay gecsin en az ondan sonra.

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
Yapiyor Volkan en kralini hemde. Ama boyadan sonra hemen pasta cila uygulanmaz dikkat et. 1 ay gecsin en az ondan sonra.

aslında sportivoda komple pasta operasyonuna gireceklerdi ama bunu hatırlattığın iyi oldu.
ben söyleyeyim onlara da pasta yapmasınlar hiç..
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

agucba

Volkan, onlar zaten boya sonrası kendi cilalarını yapıyorlar. Sen özellikle yeni boyanacak olan yerlere ayrıca bir işlem yaptırma. Alper'in dediği gibi, bir süre geçmesini beklersin, son yapacağını yaparsın zaten.

///////////////

Murat Sağlam

ellerine sağlık sonercim..benim araç gayet güzel oldu..

Kibitzer

You are not allowed to view links. Register or Login
Düşünceleriniz için
Hepinize  teşekkür ederim.

Yerim butun Alfa dostlarına acıktır,cay kahve muhabbet vardır.:))

Tekrar hayırlı olsun. Nerededir bu yer? Bir gelip benim katırın keşfini yaptırmak isterim neler yapılması gerektiğine dair. 100bin km hediyesi düşünüyorum kendisine :D
2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT

Jakomo

You are not allowed to view links. Register or Login
soner bey dış pasta uygulaması da yapıyor mu?

Volkanım 1 pazarını feda et derim, Soner abin sana seve seve istediğin sonucu verecektir....

Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

evrenalpar

Soner abimiz arabaları bu videodaki gibim yapıyormuş!  8)


206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

Murat Sağlam


Alper

Soner abi sevgisini de katıyor içine :)

Valla ben onu bunu bilmem Soner abinin yaptığı için altına imzamı atarım gözüm kapalı.

Sonax da vs. gibi yerlere de gittim çok ama oralar artık işi ticaret olarak gördükleri için.1 kat pasta 1 kat cila üzerine de bir kat wax atıp gönderiyorlar.

Her araca aynı muamele.

Aslında boyanın katmanlarını kontrol edip gerektiği şekilde ve gerektiği ürünler çerçevesinde uygulamaya geçmek gerek.

Mesela benim aracıma Soner abi sağolsun uygulama yaptı ve 10 yaşında bir aracın boyası illaki kötüdür ama sıfırmış gibi oldu sonunda ve bu uygulama 2 saat gibi bir sürede acele ile yapılmış bir uygulamadır.

Gerçekte sabah başlayıp akşam bitirilecek bir iştir.

Bu kadar acele ile bile yapmış olsa 10 numara iş çıktı ortaya.

Yeni boyalı bir araç olsa ne olurdu sonuç bilemiyorum :)

evrenalpar

Şaka maka yeni aldığım aracım için detaylı bir temizlik yapmak ya da yaptırmak istiyorum. Ama işin ehline aracı teslim etmek daha iyi gibi geliyor bana. Elimde malzeme ve kullanacağım aparat yok. Murat abi'ye danıştım, Göztepe Sonax'ı düşünüyorum ama daha uğramam kısmet olmadı.

Soner abi bu işi de hallediyosa, yani bildiğim kadarıyla dış kısımda baya bir profesyonelleşmiş ama aracın içinde de aynı şekilde ise, kalkar Maltepe'den Bahçeşehir'e bile giderim hiç farketmez.
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Şaka maka yeni aldığım aracım için detaylı bir temizlik yapmak ya da yaptırmak istiyorum. Ama işin ehline aracı teslim etmek daha iyi gibi geliyor bana. Elimde malzeme ve kullanacağım aparat yok. Murat abi'ye danıştım, Göztepe Sonax'ı düşünüyorum ama daha uğramam kısmet olmadı.

Soner abi bu işi de hallediyosa, yani bildiğim kadarıyla dış kısımda baya bir profesyonelleşmiş ama aracın içinde de aynı şekilde ise, kalkar Maltepe'den Bahçeşehir'e bile giderim hiç farketmez.

Abi istersen bir görüş derim.
Sonax falan hep daha pahalı hemde her arabaya aynı muamele yapılmakta.
Yani boyanın durumuna göre değilde direk belli başlı uygulamaya gidiliyor.
Soner abi ilk olarak boya durumuna göre farklı ürün ve uygulama sırasına gidiyor.
Biraz daha elit yapıyor işini.
Böyle iş yapan kişiler yok değil var fakat biraz fazla prof oldukları için ücret olarak da oldukça pahalıyor patlıyor :(
Soner abi bu konuda daha büyük bir avantaj sana abi.
Bir cumartesi gününü feda edersin sabahtan gidersin akşama kadar bir şekilde günü geçirir akşamda pırıl pırıl alırsın :)
Bende o kadar malzeme vs. olmasına rağmen ilk ciddi uygulamayı bir prof kişinin yapmasından yanayım.
Üzerine istediğin cilayı vs. at ama alt tabaka kötü ve ciddi bir çizik vs. varsa en kaliteli cilayıda sürsen istediğin etkiyi alamazsın.

evrenalpar

Benim derdim dışından çok içi aslında Alper, koyduğum videodaki gibi bişey olsa tadından yenmez.  8)
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Benim derdim dışından çok içi aslında Alper, koyduğum videodaki gibi bişey olsa tadından yenmez.  8)

İçini de yapıyor abi dert etme istersen bir ara görüş direk kendisiyle.
Numarasını özelden atıyorum.

FB10ur

numarayı bende alabilir miyim bu ara düşünüyorum bende iç temizli ve pasta cila

Dentist

Yıllardır buradayız ve birbirimizi tanıyoruz.Soner arkadaşımıza da bu ince düşünceleri için teşekkür ediyorum kendi adıma,ama bence hepimizin arayıp ta bulamadığı Alfisti titizliğini sergilediği işyeri ile ilgili bir başlık açmalı ve detaylı bilgilerini yayınlamalı diye düşünüyorum. ;)
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

depeche101

You are not allowed to view links. Register or Login
Yıllardır buradayız ve birbirimizi tanıyoruz.Soner arkadaşımıza da bu ince düşünceleri için teşekkür ediyorum kendi adıma,ama bence hepimizin arayıp ta bulamadığı Alfisti titizliğini sergilediği işyeri ile ilgili bir başlık açmalı ve detaylı bilgilerini yayınlamalı diye düşünüyorum. ;)

+1

Kış bitimi bahar başlangıcı güzel bir çalışma yaptırmak istiyorum ben de. İlk adresim tabii ki kendi aracına nasıl baktığını bildiğim Soner olacak.   8)

Murat Sağlam

iç detay yapıyor soner...
gayette iii yapıyor...ben şahidim..
içi krem renkli bir jeep gelmişti detay için
geldiğinde adam şaşırmıştı

evrenalpar

İçi krem renkli jeep ha, aha da benimki!  :D
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)