Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



MAX. HIZLARIMIZ...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

GONENC

Herkez yaptığı max. hızları burda paylaşsın istedim. Sonuçta altımızdaki makinaların en ufağı 1.4 TS.lar bile 103 ps.
Ben başlangıcı yapayım bari.. tam olarak zorlamadım (çünkü yanımda eşim uyuyordu)ama 218'i gördüm bolu-ankara arasında...

n/a

#1
ACT (apaçiclubturkey) forumlari vol.1

Fatih_AurA

#2
Hız felakettir

master

#3
Sehiricinde 50, sehirlerarasi yolda 90, otobanda 120.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#4
İstanbul Parka girebilirsem birgün ,son hızımı yazarım

admin

#5
Allam; sen bana bana sabır, az olan kullarınada biraz akıl ve mantık ihsan eyle.
Amin...
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

n/a

#6
quote:

Allam; sen bana bana sabır, az olan kullarınada biraz akıl ve mantık ihsan eyle.
Amin...


ilk mesajimi en başta şu şekilde yazdim;

burasi giderek apaçi club turkey forumlarina döndü
ya insanlar okumuyor ya da yönetim bu konularla ilgili tavrini anlamazliktan geliyor...
siteden birisi 300km hiza çiktim dese "wauw abi süpersin" ya da "abi nasil bir his" diye sorulup bu his sadece cümlelerle tarif edilse elinize ne geçecek?
hayatiniz o zorladiğiniz aracin 4 tekerleğine bağli..
tabiki sitedeki her üye mutlaka şeytana uyup max. sürat görme çabasina girmiştir ancak bunu buraya yazmanin bir getirisi olmayacaği gibi , insanlari hiza özendirip araçlarinin max süratlerini denerken kazalara yol açabilmesini desteklemektedir...
dilerim ki topic'iniz silinir....

şeklinde yazdim..ancak karşi tarafin yanliş anlayabilmi durumu üzerine post olarak sadece ACT yazdim başka birşey de yazmadim...

daha da birşey yazmaya da gerek yok

Edited by - wolkanku on 07/09/2007  10:44:10

tughan

#7
Amin..

Edited by - tughan on 07/09/2007  10:44:38
Tuğhan.
156 Selespeed

admin

#8
Nush ile yola gelmeyeni etmeli tekdir,
Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.


demiş büyüklerimiz volkanım...
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

alfamania35

#9
kontrolsuz güç güç değildir....

n/a

#10
quote:

Nush ile yola gelmeyeni etmeli tekdir,
Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.


demiş büyüklerimiz volkanım...


başina gelmeyen anlamio ki abi =) illa bi kötek yemek lazim yani hayattan=)
bu topic tamamen silinsin/kilitlensin ki daha kimse kırılmasın...

admin

#11
Bu başlık kalsınki, NUSHları okusunlar, idrak etsinler, hazmetsinler, öğrensinler.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Levent Kobaza

#12
tamam canım bu başlığı açanın kötü bir niyeti yok gerçi sizin dediklerinizde doğru

Cem

#13
NAsihatler önemlidir, okunup ders alınması gerekir.
Sitedeki herkes yüksek süratlere çıkmıştır mutlaka,ama bu yanlış bir hareket tarzı olduğundan görüldüğü üzre kimse ulşabildiği son sürati yazmamış.
Ayrıca Ulaşabildiğimiz son sürat, Gerçekten ulaşabildiğimiz SON sürat olabilir,sürat felakettir

admin

#14
quote:

tamam canım bu başlığı açanın kötü bir niyeti yok gerçi sizin dediklerinizde doğru




ee tabi canım kötü niyetli olarak algılanmıyor, sadece site duruşu belli ediliyor.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

agucba

#15
Bu kadar yazılandan sonra yine de yaptığım en yüksek sürati yazacağım.

hmvhgzurtu45894357q03 otobanında 8mmm4t8q34tğm istikametine giderken mao478tq3   y857t85 km/s.

Duygularımı nnaıuut84875nqq675nnn8w3475bcqa745nccal7345n şeklinde ifade edebilirim.

///////////////

estephan

#16
kesınlıkle hız felakettır daha oncede bahsetmıstım konuda ben dedım kı hızdan dolayı hayatlarını yıtırenler clubu yada markasını kullanmmak ıstemıyorum  alfa romeo sadece gecmısıne baglı bır otomobıl ve  sonmodel klasıler yaratmakla hukumlu bır marka dıyorum kullandgımız araclar sadece bır klasık arkadaslar f1 olarak anıldıgı ogunler gecmıste kaldı sımdılerde sadece o ruhu noltaljı olarak bıze yasatan ve saygı duymöamız gereken bır markadır... se saygı duyuyorum ...

BARLAS

#17
Trafik canavarı olmayın arkadaşlar...

babi

#18
Hız: 226 km.

You are not allowed to view links. Register or Login

bizim hızımızda bu
Hakan Senyıl
Giulietta 1.4 TB
159 1.9 JTD SW
156 2.0 [url="//sw.ss"]SW.SS[/url]
156 1.6 TS

147TI

#19
quote:

Trafik canavarı olmayın arkadaşlar...



Kesinlikle katılıyorum; Her şeyin bir yeri ve zamanı var...


gurbuz1972

#20
hangimiz 100'den-0'a fren mesafesini ölçtü acaba???

AlfistiKerem

#21
Hız tabiki de felakettir.Bunda herkes hemfikirdir zaten.Ama madem böyle bir topic açıldı bende yazmadan duramadım.Düzce otobanı makina:145QV hız:252 km/s

n/a

#22
quote:

Hız tabiki de felakettir.Bunda herkes hemfikirdir zaten.Ama madem böyle bir topic açıldı bende yazmadan duramadım.Düzce otobanı makina:145QV hız:252 km/s


yok testarossa

AlfistiKerem

#23
quote:

quote:

Hız tabiki de felakettir.Bunda herkes hemfikirdir zaten.Ama madem böyle bir topic açıldı bende yazmadan duramadım.Düzce otobanı makina:145QV hız:252 km/s


yok testarossa



Valla abi yol yetmedi ya...

n/a

#24
quote:

quote:

quote:

Hız tabiki de felakettir.Bunda herkes hemfikirdir zaten.Ama madem böyle bir topic açıldı bende yazmadan duramadım.Düzce otobanı makina:145QV hız:252 km/s


yok testarossa



Valla abi yol yetmedi ya...


allah korumuş diyelim o zaman