Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Mito Sorgulama.

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Acurol

Herkese selam Foruma bir kaç saat evvel üye oldum ismim Kaan 23 yaşındayım yeni mezunum(tanışma bölümü bulamadım o yüzden ilk mesajımda tanışmak istedim) Göztepe İstanbulda ikamet ediyorum Aktif bir Punto Evo kullanıcısıyım fakat çıktığı günden beri takip ettiğim fakat maddi olanaklar yüzünden erişemediğim Mito ya önümüzdeki ekim ayında bende edinmek istiyorum. (Puntonun kredisi bittiğinde :) ) Punto forumundada oldukça aktifim buradada hem sizlerle tanışmak hemde Mito ve Alfaların genel özellikleri hakkında biraz ön bilgi edinme amacıyla forumunuza üye oldum. Benden önce davranan bir arkadaşım var uzun arayışlar sonucunda Mitoda karar kıldı ve 1 2 güne alma aşamasında. Bir tane uygun fiyatlı QV mito bulduk fakat araç hakkında sol kapı değişmesi dışında herhangi bir kazası olmadığını söylüyorlar. (Galerici) Sizden isteğim paylaşacağım linkteki araç tanıdıkmı forumdan mı ya da bilindik bir araç mıdır? Şimdiden çok teşekkür ediyorum ilginize :)

Aracın ilanı: You are not allowed to view links. Register or Login

Alper

İlk olarak hoşgeldin.
Galeri tanıdık zaten Ümit abinin , ben sattıkları araçların kötü çıktığını en azından söylediklerinin dışında birşey çıktığını pek görmedim açıkçası.
Fiyat olarak bir şey diyemem ama sonuçta herkesin belli bir isteği ve bütçesi vardır.
Araç alındıktan sonra ArtCarda bir güzel deri yapılırsa ve jant yay operasyonu geçirir ,arkaya difizör takılıp , yazılımda atılırsa gerçekten çok güzel bir araç olur.

Acurol

You are not allowed to view links. Register or Login
İlk olarak hoşgeldin.
Galeri tanıdık zaten Ümit abinin , ben sattıkları araçların kötü çıktığını en azından söylediklerinin dışında birşey çıktığını pek görmedim açıkçası.
Fiyat olarak bir şey diyemem ama sonuçta herkesin belli bir isteği ve bütçesi vardır.
Araç alındıktan sonra ArtCarda bir güzel deri yapılırsa ve jant yay operasyonu geçirir ,arkaya difizör takılıp , yazılımda atılırsa gerçekten çok güzel bir araç olur.

Teşekkürler, artık arkadaşın kendi isteği doğrultusunda ne istiyorsa yapar bana kalsa ben çok masrafa sokarım onu  :) Benim Merak ettiğim aracın bilinen başka bir mevzusu var mı? Fiyat konusundada biraz daha indirim alabilirsek çok güzel olacak. Ben aracı daha yakından inceleyemedim ama arkadaş düzgün bir araç olduğunu söylüyor. Bakalım :) Tekrar teşekkürler bilgilendirme için. Araç peki forumdan birinin aracı mı bu biliniyor mu?

Fatihob

Merhaba Kaan hoşgeldin foruma. Bu QV forumdan değil zaten forumda max 10 tane MiTo var yok :) Tanıyan çıkacagını pek sanmıyorum bu QV'yi.

..

Acurol

Teşekkürler, sağlık olsun :) bilen varsa diye dedim zaten :)