http://ww7.tiki.ne.jp/~giulia/page20.htm
güzel resimler var,bakmanızı tavsiye ederim.
Muhteşem
Kardeşim Ellerine sağlık....
Çok güzel bir site ve arşiv teşekkürler..
Süper bir site ama ben 145 göremedim,heralde gözümden kaçtı
145'in tombik modeli var =)
Hepsi ayrı güzel.. Keşke benim olsalar dizsem odama

Ama tombik 145 çok komik olmuş

Ah bunları çocukken bulabilseydik...