Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Modifiye

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Onur

Alfa Romeoların motor modifiyesine yatkınlıgı olup olmadıgını bilen var mı?. Motorlara ne gibi işlemler uylgulayabiliriz? turbo dan egsoz a kadar değişik şeyler uygulamak motorun ömrünü kısaltır mı? Veya neler yapılmalı neler yapılmamalı?

n/a

#1
onur t.s lere fazla aşırı yükleme gibi bişey düşünme al tolga abinin 2.5 inden ölümüne yükle 2.5 hakknda yapabilicegin her şeyi yazarım alırsan :D

n/a

#2
garantinin bitmesine 1 ay kaldı araştırmalara başladın bakıyorum : )

Onur

#3




quote:

Tolga wrote:

garantinin bitmesine 1 ay kaldı araştırmalara başladın bakıyorum : )

 


Register or Login" alt=""/>çözdün olayı :))


n/a

#4

her araba modifiyeye yatkındır.bu ne yapacağına bağlı.bizim alfalara chip ,egzos yaptırabilirsin.spor helezon,kule gergisi,bir de fren tertibatı olabilir.


turbo çok incelikli bir iş.işin ehlini bulamassan hem harcadığın paraya,hemde araca yazık olur.ayrıca turbo taktırdığın zaman aracın pistonlarını,piston kollarını,yatakları değiştirmen gerekecektir.bu da epey maliyetli olacaktır.


n/a

#5
Chip ile alt devirleri yukseltmek mantıklı bir modifiye olur alfalarda.. Bunun yanında kutu içi filtrede yararlı olur.. Ama chip ayarlarını filtre değişikliğinden sonra yaptırmak lazım..

Onur

#6




quote:

Tolga wrote:

Chip ile alt devirleri yukseltmek mantıklı bir modifiye olur alfalarda.. Bunun yanında kutu içi filtrede yararlı olur.. Ama chip ayarlarını filtre değişikliğinden sonra yaptırmak lazım..

 


benim aklıma böle bir durumda ilk gelen K&N kutu içi filtre, unichip işlemci ,ve Supersprint komple egsoz takımıdır ki aracın gidişatını farkedilcek derecede değiştirir...


n/a

#7




quote:

Onur wrote:





quote:

Tolga wrote:

Chip ile alt devirleri yukseltmek mantıklı bir modifiye olur alfalarda.. Bunun yanında kutu içi filtrede yararlı olur.. Ama chip ayarlarını filtre değişikliğinden sonra yaptırmak lazım..

 


benim aklıma böle bir durumda ilk gelen K&N kutu içi filtre, unichip işlemci ,ve Supersprint komple egsoz takımıdır ki aracın gidişatını farkedilcek derecede değiştirir...


bunlara ilavede frenlerin ve süspansiyonunda elden geçmesi lazım.kazanılan güce paralel aracın daha iyi yol tutması ve kısa mesafede durması için.

n/a

#8
Son 2 mesajada +1

Onur

#9
bu gitmek ve durmak için saydıgımız işlemlerin toplam maliyeti aşagı yukarı ne kadardır?

master

#10

Ben bi ara deli deli planlar yapmıştım , Turbo taksak nolur acep diye , yürüyendir , frenlerdir , turbodur , jant+lastik , bodykit derken 15000 YTL'nin üstünde bir masraf çıktı , o da çok kaba bir hesaplamayla , 20000 YTLyi bulması da olası yani. Sonra dedim ki , ulan Önder 20000 YTL masraf olcak araca , 65.000 km'de ve 2001 model bi araca harcamış olcaksın o parayı. Ha alet ondan sonra GTA'dan bile güzel olcak o ayrı :)


Bu fikrimin ortaya çıkış sebebi de şudur ki , dünyanın en güzel sedanına sahip olma şansına erişmişken onu daha uzun yıllar sevgiyle kullanmak için biraz yükleyelim dedim. Ama GT'yi görünce boşver dedim bile :)


Lafın kısası şudur ki , yüklen yüklenebildiğin kadar Onur :) Coilover alırsan sanırım 2000 YTL civarına gelir , Brembo fren kiti de nerden baksan 2000 euro civarında , ama bana kalırsa aracın standart hali bahsettiğin modifikasyonlardan sonra da yeterli olacaktır. Sonuçta 2.5'in frenleri bile senin aracından daha kötü performansa sahip ve 156'nın yol tutuşu bahsedilen güçler için gayet yeterli.


Ayrıca Turbo işi iyi güzel ancak işin benzin kısmı var , sağlıklı Turbo uygulaması yapabilen insan sayısı çok az hakkaten , adam bi takıyor alet 200 kmde depo bitirmeye başlıyor. Yemişim ben öyle Turbo'yu..

Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#11

spor helezon 170 €,kule gergisi 110 €,son susturucu yaklaşık 400 ytl


kutu içi filtre 90 ytl,


benim bildiklerim bunlar


 


 


n/a

#12
chip fiyatını best servisten öğrenebilirsin.

Onur

#13

chip 500 dolar civarıydı galba. teşekkür  ederim


n/a

#14
ayrıca omp nin delikli fren diski ve fren balatası da 520 ytl civarında.

Edited by - halil on 24/09/2005  18:07:19

n/a

#15
Master büyük paralar gerçekten.. Madem uçtuk, benimde yaptırmak istediğim modiye işte You are not allowed to view links. Register or Login" target="_blank">Budur  ..  Düşünsene bi anda 250hp hemde temiz iş : ) Ama o işlemi autodeltanın kendi teknisyenlerine yaptırıyorlar sadece..

Edited by - Tolga on 24/09/2005  18:56:49