0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
çözdün olayı
her araba modifiyeye yatkındır.bu ne yapacağına bağlı.bizim alfalara chip ,egzos yaptırabilirsin.spor helezon,kule gergisi,bir de fren tertibatı olabilir.
turbo çok incelikli bir iş.işin ehlini bulamassan hem harcadığın paraya,hemde araca yazık olur.ayrıca turbo taktırdığın zaman aracın pistonlarını,piston kollarını,yatakları değiştirmen gerekecektir.bu da epey maliyetli olacaktır.
benim aklıma böle bir durumda ilk gelen K&N kutu içi filtre, unichip işlemci ,ve Supersprint komple egsoz takımıdır ki aracın gidişatını farkedilcek derecede değiştirir...
Ben bi ara deli deli planlar yapmıştım , Turbo taksak nolur acep diye , yürüyendir , frenlerdir , turbodur , jant+lastik , bodykit derken 15000 YTL'nin üstünde bir masraf çıktı , o da çok kaba bir hesaplamayla , 20000 YTLyi bulması da olası yani. Sonra dedim ki , ulan Önder 20000 YTL masraf olcak araca , 65.000 km'de ve 2001 model bi araca harcamış olcaksın o parayı. Ha alet ondan sonra GTA'dan bile güzel olcak o ayrı
Bu fikrimin ortaya çıkış sebebi de şudur ki , dünyanın en güzel sedanına sahip olma şansına erişmişken onu daha uzun yıllar sevgiyle kullanmak için biraz yükleyelim dedim. Ama GT'yi görünce boşver dedim bile
Lafın kısası şudur ki , yüklen yüklenebildiğin kadar Onur Coilover alırsan sanırım 2000 YTL civarına gelir , Brembo fren kiti de nerden baksan 2000 euro civarında , ama bana kalırsa aracın standart hali bahsettiğin modifikasyonlardan sonra da yeterli olacaktır. Sonuçta 2.5'in frenleri bile senin aracından daha kötü performansa sahip ve 156'nın yol tutuşu bahsedilen güçler için gayet yeterli.
Ayrıca Turbo işi iyi güzel ancak işin benzin kısmı var , sağlıklı Turbo uygulaması yapabilen insan sayısı çok az hakkaten , adam bi takıyor alet 200 kmde depo bitirmeye başlıyor. Yemişim ben öyle Turbo'yu..
spor helezon 170 €,kule gergisi 110 €,son susturucu yaklaşık 400 ytl
kutu içi filtre 90 ytl,
benim bildiklerim bunlar
chip 500 dolar civarıydı galba. teşekkür ederim