Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



ÇOK ACİLLL YARDIM Bİ BAKIN LÜTFEN

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Akineto

ALFA 159 ÇALIŞTIRDIĞIMDA İLK HAREKET İÇİN GAZA BASINCA ARAÇ GAZ YEMİYOR.
RESİMDEKİ UYARIDAN SONRA STOP EDİYOR.
BÖYLE BİR DURUMDA NE YAPABİLİRİZ?
BAŞINA GELEN VAR MI?

Fatihob

Yağ basınç uyarısı veriyormuş. Yani yağı az demek aracınızın. Çubuğu çekip bakın yağ durumunuza. Eğer yağ seviyeniz az ise idaretenlik yağ ekleyip, soluğu bakım yaptırdığınız serviste alın.

Edit: Yazıktan sonra aklıma bişi daha geldi. Yağ basınç uyarısı verdiği için illa yağ az demek değildir. Belkide yağ pompasında falan bir sorun vardır. O zaman sıkıntı büyük, sakın kontaga tekrar basmayın direk servise çekiyle gidin.
..

Baskan

You are not allowed to view links. Register or Login
Yağ basınç uyarısı veriyormuş. Yani yağı az demek aracınızın. Çubuğu çekip bakın yağ durumunuza. Eğer yağ seviyeniz az ise idaretenlik yağ ekleyip, soluğu bakım yaptırdığınız serviste alın.

Edit: Yazıktan sonra aklıma bişi daha geldi. Yağ basınç uyarısı verdiği için illa yağ az demek değildir. Belkide yağ pompasında falan bir sorun vardır. O zaman sıkıntı büyük, sakın kontaga tekrar basmayın direk servise çekiyle gidin.

+1

916GTV

Yağ pompasının süzgeçi tıkanmış olabilir,
Yağ pompan bozuluyor olabilir,
Yağ filtresi tıkanmış olabilir,
Yağ müşürü bozulmuş olabilir,
Yağ çok inceldiyse basınç düşmüş olabilir.

ar.159

aynı şey başıma gelmişti bir kere bence olayın yağla ilgisi yok stop eden her araç aynı uyarıyıyı veriyor bana usta sorun egr nin tıkanmasında demişti zaten çalıştırıp yüksek devirde biraz gaz verince çözülmüştü
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

tolga_ozhan

Resimdeki uyarıdan sonra mı stop ettiği ya da stop ettikten sonra mı uyarıyı verdiği önemli.

hi_cazz

Kontağı taktıktan sonra yağ seviyesi ne gösteriyor?


OnurCangir

156'da 1 ay kadar once `oil pressure too low` hatasi almistim. Calismiyordu arac. Izmir'i sel basmisti o gun, ben de tekerlek hizasina yakin su birikintisine girdikten sonra almistim hatayi, yagini kontrol ettim bir sorun yoktu. Yarim saat bekledikten sonra calisti. Su birikintisine falan girdiniz mi hic?

Akineto

Uyarıyı verirken aynı anda stop ediyor
Yağına düzenli bakiyorum yağ seviyesinden değil kesin olarak
Diğer yağ basıncını düzenliyen olaylar aklıma yattı. Yarın hepsini kontrol ettirip tekrar sizlerle irtibata geçiyim

Su birikintisine girmedim hiç ama benim araçta aynı şekilde gaz yemediğinde boşa alıp gazı sonu kadar köklüyorum 45 sn falan sonra devir yükseliyor araba hareket ediyor

Akineto

Kontağı açtığımda yağ seviyesi tam gösteriyor

tolga_ozhan


You are not allowed to view links. Register or Login
Uyarıyı verirken aynı anda stop ediyor
Yağına düzenli bakiyorum yağ seviyesinden değil kesin olarak
Diğer yağ basıncını düzenliyen olaylar aklıma yattı. Yarın hepsini kontrol ettirip tekrar sizlerle irtibata geçiyim

Su birikintisine girmedim hiç ama benim araçta aynı şekilde gaz yemediğinde boşa alıp gazı sonu kadar köklüyorum 45 sn falan sonra devir yükseliyor araba hareket ediyor

Bence aracınız yağ ile alakalı bir sebepten stop etmiyor. Başka bir sepepten stop ettiği için yağ ile ilgili uyarıyı veriyor.

FIRST

Benim mitodada mesela arabayi stop ettirirsem, motor yag basinci vss gibi bi hata yaziyo. Sonra kayboluyo o araba zaten stop ettiginde otomatik verdigi bi hata.