Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Ön cam

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

sekometo







Herkese SelamunAleyküm bu sabah aracıma baktığımda adamın biri bilinçli olarak camımı kırmış polise felan gittim fakat polis hiç uğraşma dedi.Kaskomda yok.Bende boşverdim yeni cam taktırıcam istanbulda uygun fiyata bildiğiniz bir yer varsa yardımcı olurmusunuz birde fiyat hakkında bilginiz varmı ? Teşekkürler

120ali


sekometo


alfistahakan

Gecmis olsun. Yuh diyorum camikirinca bi yerleri genislemismi.

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Hakan
Forever Alfa

Gouki

Geçmiş olsun Serhat bey.

sekometo

Teşekkürler arkadaşlar arkadasın sorunu ne bilmiyorum ama insanların malından ne istiyosun be ******** gel sorununu benle hallet insanların ne emeklerle ne borçlarla aldığı mala niye zarar veriyosun neyse Allah ından bulsun diyelim

Murad


reunion

Geçmiş olsun, polise göre ne ile uğraşacakmışsınız ki? Nasıl bir tavırdır ya

osm156

gecmıs olsun durdurgu yerde kamera flan yokmu ? arastır ısın pesını bırakma, bu serefsızlıgı yapan kımse allahından bulsun sınırlendım gene aynısı 2 yıl once basıma gelmıstı alkol abı alkol ıste
"Ruhumuz olmadan sadece birer makineyiz"

ugur_1903e

Geçmiş olsun öncelikle.
fiyat olarak yan sanayi cam isteseniz 250 300 lira gibi maliyeti oluyor, orjinal olsun derseniz yetkili servis 1000 liradan fazla fiyat veriyor. olimpia camı araştırın bence baya olumlu yorumlar var internette.

esatay

Geçmiş olsun bu insanları anlamıyorum başkasının malına zarar vermekten ne anlıyorlar
2004 147 distinctive
2014 Giulietta 1.4 m.a tct distincive
2015 Giulietta 1.4 m.a tct distincive
2016 Giulietta JTDM süper tct

koroglubrk

Gecmiş olsun hocam polisin tutumunu da çözemedim doğrusu.
10 AHU 04 Jarama Black Mk2 147
10 ABK 64 Jarama Black Mk2 156 SS

FIRST

Sakinligine hayran kaldım geçmis olsun allah kimsenin başına vermesin bu tarz şeyler herkes normal sakinlikle karşılamayıp sonucu çokdaha kötü sonuçlanabilir.

milano 75

You are not allowed to view links. Register or Login yeni değişti camını,olimpia takmıştı sanırım,görünce yazar.geçmiş olsun.yada siz özelden mesaj atın tayfuna
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

legolas

Geçmiş olsun.


Sent from my iPhone using Tapatalk

tayfun

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login yeni değişti camını,olimpia takmıştı sanırım,görünce yazar.geçmiş olsun.yada siz özelden mesaj atın tayfuna
Geçmiş olsun. kendi arabama yapılmış gibi sinirlendim.  Olimpia cam var fiyat olarak en uygun takan. merkez Kağıt hane'de fakat ordan size en yakın sube bilgisini alıp yaptırabilirsiniz. 250/300 tl arası bir rakkamdi .

ufuk93

Cok ama cok gecmis olsun

sekometo

Hepinize teşekkürler arkadaşlar ne kamera görüntüsü ne bir kanıt ne bir gören var o yüzden polis tutanak tutarız ama bir cevap alamazsın yorulan sen olursun dedi hiç uğraşma dedi çünkü kaskoda yok.Bunu yapan zaten şe refsizin biri olduğu kesin çok arştırdım bizim buralardan olduğu kesin çünkü daha önce sis farı çercevelerini çamurluk sinyalleri çaldı :)) ne insanlar var alsın onu neyse :) şu camı uygun bir fiyata yaptırayım arabayı artık buraya çekmiyeceğim her tarafını çizdiler zaten bilmiyorum artık ne istiyolar Galiba Alfa Romeo olduğu için kıskanıyolar :)

h.t

Çok geçmiş olsun


Sent from my iPhone using Tapatalk

sekometo

Teşekkürler.Beykent sanayide biriyle konustum doraglass cam takarız dedi 300 tl dedi sizce nasıl ?

wolkanw

Hiç cam değiştirmedim ama aldığım bir duyum üzerine bazı markalar muayeneden geçmiyormuş bunuda bir araştırın isterseniz...

tayfun

You are not allowed to view links. Register or Login
Teşekkürler.Beykent sanayide biriyle konustum doraglass cam takarız dedi 300 tl dedi sizce nasıl ?
olimpia markayı 260 tl'ye taktirdim . doraglas için fiyat iyi.  diyer camlarda film var ise, ön camida takmadan önce iki no film.ile kaplatmanizi öneririm. arabanın.durusu değişiyor resmen.

ugur_1903e

olimpia gayet güzel bir tercih olmuş.
bilindik cam markalarının hepsi muayeneden geçer çin malı felan olmadığı sürece sıkıntı olmaz.

Kibitzer

Geçmiş olsun. Bu nasıl bir hazmedememezliktir anlamıyorum. Hani kıskanmak falan değil, resmen nefret  :duvar:  >:(
2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT

Inan